Legons Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Witam. Mysle, ze problem nie pasuje nigdzie. Oddawalem dzis dekoder pvr HD i sie okazalo, ze nie ma plomby. Sprzedawca zaznaczyl to w protokole i tyle. Co mi grozi i jak temu zaradzic? Slyszalem, ze kara za to jest 800zl, jednak czy godzi sie na to, ze plomba z NIE MOJEJ winy zerwana powoduje fakt, ze ja zaplace takie pieniadze? Gdzie sie odwolywac, jak to robic i w ogole jestem w szoku, bo po co mialbym oddawac dekoder HD skoro w nim grzebalem niby ( bo pewnie po to plomba, zeby nie grzebac...logiczne ) czy moze ktos to z nich sprawdzic, ze nie byl dekoder otwierany, dysk nie byl ruszany itd? Czy mam isc do sadu z tym, do jakiegos urzedu czy nie wiem gdzie indziej, jesli kara bedzie naliczon, moze pisac najpierw reklamacje itd, itd... Moze ktos mialo podobny przypadek i wie jak sie sprawa zakonczyla. Blagam o pomoc, bo mnie nie stac zwyczajnie na to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frantic85 Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 mieliśmy juz taki przypadek z abonentem, zaznaczylismy ze brak plomby i opis na formularzu, a co dalej i czy przyjdzie faktura 800zł (wartość pvr w c+) to niewiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekhm Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Tak, 800 w takiej sytuacji powinno być naliczone. Chcesz tego uniknąć, chcesz dodatkowego sprawdzenia dekodera ? Pisz e-mail, wysyłaj fax jak najszybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario_81 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 no to jesteś w [beep]ie stary.. brak plomby = uszkodzenie dekodera = kara umowna 800zł tak jak pisał ekhm - dzwoń do CTA C+ i to jak najszybciej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ETkarczy Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Ale skoro Legons ma płacić 800zł kary to dekoder jest "kupiony" i powinni go zwrocić, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario_81 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 nie, dekoder jest własnością Cyfry+ i powinien zostać zwrócony, a że brak plomby to traktowany jest jako uszkodzony i stąd ta kara.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ETkarczy Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 ale jak nie oddajesz dekodera (ukradli, spalił się w pożarze) to też jest 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legons Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Czy da sie od niej odwolac? Albo isc z tym do sadu? Nie uszkodzilem dekodera, a jedynie plombe warta coi najwyzej 5zl. W umowie jest...bla bla...jezeli w umowie mamy cos niezgodnego z prawem a czasem logika, czyli uszkodzenie warte 5zl kara 800zl to takie prawo nie dziala. Jak myslicie? Na razie kara nie zostala naliczona, w BOK powiedzioano mi ze DEKODER jest SPRAWNY, nie ze jest uszkodzony, ale ze jest SPRAWNY co drugi raz podkreslam ale nie ma plomby, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario_81 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 wszystkie dekodery trafiają po zwrocie na serwis, jeżeli stwierdzą, że mimo braku plomby nikt w nim nie grzebał itp. to nie powinni obciążać abonenta karą za zniszczenie/uszkodzenie sprzętu.. ETkarczy - czy spalisz, zniszczysz, zgubisz, zerwiesz plomby, czy po prostu nie oddasz dekodera, to kara jest ta sama - 800zł, tak mówi regulamin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Zgodnie z procedurami logistycznymi zerwanie plomby nie powoduje automatycznego naliczenia kary 800 zł W przypadku braku plomby, dystrybutor zaznacza w formularzu zwrotu lub wymiany uszkodzenie - brak plomby, na tej podstawie po odebraniu dekodera od dystrybutora, firma przewozowa przekazuje dekoder do serwisu i tam jest on sprawdzany Jeżeli nic nie brakuje, nie ma śladów ingerencji wewnątrz urzadzenia nie masz sie czego obawiać Gdyby dystrybutor nie zaznaczył braku plomby to on byłby obciążony np. brakiem twardego dysku, który ktoś np. wyjął ze środka A własnie takie sytuacje się zdarzały... Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legons Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Czy jest Pan przedstawicielem firmy? Czy po prostu maPan nick ktory to sugeruje? Bo widzi Pan, co osoba to opinia Przez tel powiedziano mi to samo co Pan. Specjalnie poprosilem ludzi z punktu zeby mi dekoder sprawdzili czy dziala i wszystko ma, bo domyslilem sie ze to moze byc istotne i napisali/ zaznaczyli, ze dekoder sprawny. Najbardziej mnie boli to, ze przez to nie mam juz C+, mialem multipakiet i chcialem brac C+ od razu po zdaniu dekodera ale ta plomba wszystko przekreslila, teraz mam tylko Nke...a ta jednak ekstraklasy i premier ligue nie ma i nie bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Jeśli grzebałes w dekorze to kara zostanie naliczona. Jak ci kaza zapłącic to napisz im aby sprawdzili czy dekoder jest uszkodzony z wyniku braku plomby Bo jak nie jest i wszystko jest OK to proś o anulowanie kary bo kazdemu może się zdarzyc np: przy przenoszeniu dekodera zerwanie plomby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi