Skocz do zawartości

TV LG od Cyfry+


zibi-s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

No i się spierniczył TV (a dokładnie to padł zasilacz) i jest problem z reklamacją,dzwoniłem wczoraj na infolinie LG i w celu reklamacji musze mieć fakture (mam od cyfry) i karte gwarancyjną - karty nie mam,bo cyfra nie wysyłała jej nikomu.Dzwoniłem z pytaniem do CTA i tak mi odpowiedzieli.Mając te dwa papiery to LG wysyła kuriera po TV.

Mówiłem im też że padł sam zasilacz ale w celu reklamacji trzeba wysłać komplet czyli TV i zasilacz,to bez sensu.

Musiałem też wysłać maila do LG w celu [beep]likatu/kopi karty gwarancyjnej,dopiero jak do mnie dojdzie to zgłosić reklamacje.

Takie zamieszanie przez Cyfre z powodu braku dostarczania klientom/abonentom karty gwarancyjnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy wie ktoś jak przestawić w tym TV aby zamiast dzwięku przez przewód HDMI leciał ten podpięty jackiem- pod gniazdo DVI/RGB - jak nie ma sygnału to słychać dzwięk z tego własnie gniazda pod wejściem HDMI lub jeżeli jest podłączone przez DVI. W drugim moim TV Panasonic jest możliwość wyboru dzięku HDMI lub analog.

Moze jest gdzieś możliwość przestawienia tego w menu lub ew. menu serwisowym?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Ja mam LG 42LW4500 i podczas ogladania kanalow 3D (Canal+3D) moge tylko wlaczyc 2D->3D. Nie aktywne opcje inne. Moze ktos wie w czym jest problem?

Powinny byc aktywne wszystkie ikony, coś jest nie tak z TV, zadzwoń do serwisu LG (nr telefonu poszukaj na straonie LG)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak podłączam z dysku USB to te opcje są aktywne. Powiedzieli ze mam kupic kabel HDMI 1.4 w serwisie LG. Kupilem i dalej to samo. Dekoder mam Ferguson HF-8900 HD z softem hiviona. W menu TV nie mam zadnej opcji ustawiana obrazu 3D. W[beep]iajace...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro dokładnie sprawdzę i dam znać, oczywiśie LG mam ten 3d led od Cyfry+, ale LGie maja sterowania podobne.

 

Sprawdziłem, wystarczy tylko w ustawieniach tunera wybrać odpowiednią rozdzielczość HDMI dla TV, i powinna wynosić 1080i.

Wtedy wszystkie ikonki wyboru 3D będą aktywne, dla konwersji 2D na 3D nie jest wymagana taka rozdzielczość, i dla tego ta ikonka jest zawsze podświetlona (aktywna).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam,

 

orientuje się ktoś może jak to jest z gwarancją na TV LG LED 27'' które C+ rok temu dawał w promocji? Czy jest na niego gwarancja, jeśli tak to ile i jak ewentualnie wygląda sam proces? (czy trzeba go gdzieś zawieźć). Mój TV włącza się samoczynnie co jakiś czas, a ponadto nie działa w nim panel (nie da się go włączyć z poziomu odbiornika - jedynie poprzez pilot).

 

Dzięki z góry.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś poczytał temat to byś wiedział.... Bo zgłaszałem ten TV na gwarancje.

A odbywa się to tak - dzwonisz na infolinie LG i zgłaszasz fakt usterki TV ( pytają o objawy,nr seryjny itd),następnie oni zgłaszają sprawę kurierowi i kurier w wyznaczonym czasie przyjeżdża i zabiera TV.Mają 14 dni roboczych na usunięcie usterki ( mi naprawili w ciągu 8 dni a padł sam zasilacz ).I następnie kurier przywozi Ci TV do domu (wcześniej dzwoni).

TV ma 3 lata albo 5 lat gwarancji(nie pamiętam dokładnie).Musisz go zapakować w oryginalny karton,dołączyć ksero faktury za TV - te co cyfra wysyłała i kartę gwarancyjną to wkładasz w karton.

 

PS. Przeczytaj strone wcześniej temat :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Nie otrzymałem żadnego pisma ale wysłałem rezygnację a brałem cyfrę z ps3. Podstawą dla mnie jest komunikat, który jest dołączany do każdego newsa na stronie w aktualnościach, np: http://ncplus.pl/strefa-abonenta/aktual ... trzow-uefa

 

Teraz czekam na propozycje z ich strony. Przeczytałem umowę szczegółowo kilka razy i wg mnie nie mowy o żadnych karach umownych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kanaly znikaja z roznych powodow ( zmiana nazwy, zastapienie innym o podobnej tematyce, lub po usunieciu ich z umowy, lub usunieciu gwarancji na te kanaly w umowie ) , czyli ja jako abonent mam zgadywac co sie stalo i dlaczego. A noz nie zgadne bo c+ siedzi po cichu i po cichu zmienia umowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...