maxsat Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 To zależy od użytkownika tego tv, ja posiadam ten tv i z jakosci dzwięku raczej jestem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
456play Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 ... witam znow czy cyfra przy obecnej promocji z TV daje nadal ten sam TV co w promocji swiatecznej ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 No i się spierniczył TV (a dokładnie to padł zasilacz) i jest problem z reklamacją,dzwoniłem wczoraj na infolinie LG i w celu reklamacji musze mieć fakture (mam od cyfry) i karte gwarancyjną - karty nie mam,bo cyfra nie wysyłała jej nikomu.Dzwoniłem z pytaniem do CTA i tak mi odpowiedzieli.Mając te dwa papiery to LG wysyła kuriera po TV. Mówiłem im też że padł sam zasilacz ale w celu reklamacji trzeba wysłać komplet czyli TV i zasilacz,to bez sensu. Musiałem też wysłać maila do LG w celu [beep]likatu/kopi karty gwarancyjnej,dopiero jak do mnie dojdzie to zgłosić reklamacje. Takie zamieszanie przez Cyfre z powodu braku dostarczania klientom/abonentom karty gwarancyjnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
echolink Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Dziwne bo karta gwarancyjna jest na jednej z książeczek od tv na ostatniej stronie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Karta gwarancyna do tego modelu LG 3d jest w postaci książeczki formatu A5 składającej sie z 32 stron w kilku językach (Polski tez jest). Tabela wpisów naprawczych jest na ostatnich stronach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 HMM,no to jak wróce do domu to musze to sprawdzić Jest karta gwarancyjna na końcu tej "książeczki" a więc potwierdzam. Myślałem że jest osobna książeczka od karty gwarancyjnej. @echolink ,@zibi-s dzięki za podpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Poza tym reklamacje zgłaszasz w LG z hasłem "promocja Cyfra+" czy jakoś tak, muszą uznać (przerabiałem kilka razy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hani Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Witam, czy wie ktoś jak przestawić w tym TV aby zamiast dzwięku przez przewód HDMI leciał ten podpięty jackiem- pod gniazdo DVI/RGB - jak nie ma sygnału to słychać dzwięk z tego własnie gniazda pod wejściem HDMI lub jeżeli jest podłączone przez DVI. W drugim moim TV Panasonic jest możliwość wyboru dzięku HDMI lub analog. Moze jest gdzieś możliwość przestawienia tego w menu lub ew. menu serwisowym?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastek Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Ja mam LG 42LW4500 i podczas ogladania kanalow 3D (Canal+3D) moge tylko wlaczyc 2D->3D. Nie aktywne opcje inne. Moze ktos wie w czym jest problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 @wonsik Mi jakoś bez hasła,bez problemu naprawili TV a dokładnie sam zasilacz zewnetrzny wymienili na nowy.Od zabrania TV przez kuriera do dostarczenia mi go do domu trwało 8 dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Ja mam LG 42LW4500 i podczas ogladania kanalow 3D (Canal+3D) moge tylko wlaczyc 2D->3D. Nie aktywne opcje inne. Moze ktos wie w czym jest problem? Powinny byc aktywne wszystkie ikony, coś jest nie tak z TV, zadzwoń do serwisu LG (nr telefonu poszukaj na straonie LG) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastek Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Jak podłączam z dysku USB to te opcje są aktywne. Powiedzieli ze mam kupic kabel HDMI 1.4 w serwisie LG. Kupilem i dalej to samo. Dekoder mam Ferguson HF-8900 HD z softem hiviona. W menu TV nie mam zadnej opcji ustawiana obrazu 3D. W[beep]iajace... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Jak dobrze pamiętam, opcje ustawień szczegółowych włączają się dopiero po wyborze funkcji 3D lub konwersji 2D-3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastek Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 W trybie 3D menu jest zablokowane. Jutro bede dzwonil do nich i zobacze o co chodzi a jak nie to bede reklamowal. Ale bieda a na EURO kupilem TV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam999 Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 A sprawdzałeś na wszystkich wejściach HDMI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Jutro dokładnie sprawdzę i dam znać, oczywiśie LG mam ten 3d led od Cyfry+, ale LGie maja sterowania podobne. Sprawdziłem, wystarczy tylko w ustawieniach tunera wybrać odpowiednią rozdzielczość HDMI dla TV, i powinna wynosić 1080i. Wtedy wszystkie ikonki wyboru 3D będą aktywne, dla konwersji 2D na 3D nie jest wymagana taka rozdzielczość, i dla tego ta ikonka jest zawsze podświetlona (aktywna). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymek1002 Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Witam, orientuje się ktoś może jak to jest z gwarancją na TV LG LED 27'' które C+ rok temu dawał w promocji? Czy jest na niego gwarancja, jeśli tak to ile i jak ewentualnie wygląda sam proces? (czy trzeba go gdzieś zawieźć). Mój TV włącza się samoczynnie co jakiś czas, a ponadto nie działa w nim panel (nie da się go włączyć z poziomu odbiornika - jedynie poprzez pilot). Dzięki z góry. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Jakbyś poczytał temat to byś wiedział.... Bo zgłaszałem ten TV na gwarancje. A odbywa się to tak - dzwonisz na infolinie LG i zgłaszasz fakt usterki TV ( pytają o objawy,nr seryjny itd),następnie oni zgłaszają sprawę kurierowi i kurier w wyznaczonym czasie przyjeżdża i zabiera TV.Mają 14 dni roboczych na usunięcie usterki ( mi naprawili w ciągu 8 dni a padł sam zasilacz ).I następnie kurier przywozi Ci TV do domu (wcześniej dzwoni). TV ma 3 lata albo 5 lat gwarancji(nie pamiętam dokładnie).Musisz go zapakować w oryginalny karton,dołączyć ksero faktury za TV - te co cyfra wysyłała i kartę gwarancyjną to wkładasz w karton. PS. Przeczytaj strone wcześniej temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diaqlo Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Mam pytanie, kto ma umowe z Tv LG lub PS3 i dostal pisemna informacje o tym ze kilka gwarantowanych kanalow zostalo wylaczonych 01. 04. 2013r? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajek Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Ja nie dostałem żadnego pisma, ale wyslalem wypowiedzenie i przyjeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joylukas Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Nie otrzymałem żadnego pisma ale wysłałem rezygnację a brałem cyfrę z ps3. Podstawą dla mnie jest komunikat, który jest dołączany do każdego newsa na stronie w aktualnościach, np: http://ncplus.pl/strefa-abonenta/aktual ... trzow-uefa Teraz czekam na propozycje z ich strony. Przeczytałem umowę szczegółowo kilka razy i wg mnie nie mowy o żadnych karach umownych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diaqlo Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 czyli jest to kolejna celowa zagrywka cyfry+ (nc+), "nic nikomu nie wysylamy to moze sie nie kapną", a wczesniej dali nowa liste kanalow ze sprytnie ukrytymi kanalami ktore zostana wylaczone. Brawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajek Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Z drugiej strony rezygnujesz bo straciłeś kanały które oglądasz, w przeciwnym razie rezygnacja jest bezsensowna ;p Więc wiesz, że Ci gasną ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diaqlo Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 kanaly znikaja z roznych powodow ( zmiana nazwy, zastapienie innym o podobnej tematyce, lub po usunieciu ich z umowy, lub usunieciu gwarancji na te kanaly w umowie ) , czyli ja jako abonent mam zgadywac co sie stalo i dlaczego. A noz nie zgadne bo c+ siedzi po cichu i po cichu zmienia umowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi