Skocz do zawartości

Cyfra+ Multiroom


lucius
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no to jeszcze poczekamy na multiroom :brawo:

dziś dostałem oto taki @

 

Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że CYFRA+ odnotowała duże zainteresowanie usługa Multiroom. W związku z tym, czas oczekiwania na wymianę kart wydłuży się. O możliwości wymiany zostanie Pan poinformowany listownie. 

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

Z poważaniem,

PS

Dział Relacji z Abonentami 

 

Zaraz zadzwoniłem jak to się ma z aneksem który podpisywałem o zdaniu 2 kart do 30 kwietnia z bezpłatną wymianą na MR, Pan szybko i czule odpowiedział nie ma się czym martwić :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do mnie Cyfra to nawet nie odpisuje na e-maile pisalem do niech w środe mamy juz wtorek i cisza na skrzynce.... list dostalem juz dawno ale w punkcie mieli tylko dekoder kart im nie doslali... w chwili obecnej juz druga karta jest dezaktywowana...;/ masakra z tym multitoomem ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja (niestety) odebrałem wczoraj ten cały multiroom (jakby nie mogli np.wydłużyć okresu doładowania do 48 godz. - przecież nikt nie będzie chodził do sąsiada co 2-3 dni, czy nawet co tydzień... i doładowywał kartę : :> )

Zastanawia mnie tylko jedno - multiroom mam gratisowy ze względu na grudniową ofertę "świąteczne doładowanie" (opcja bez TV) ..a w aneksie jest jeden załącznik (ZAŁĄCZNIK NR 1) "opcja cyfra + multiroom ... w wypadu, gdy od daty zawarcia Umowy o Abonament minął okres kolejnych 12 pełnych miesięcy kalendarzowych, począwszy od 13 miesiąca Abonent uiszcza specjalną promocyjną opłatę, wynoszącą 15 zł miesięcznie, która obowiązuje do dnia 31 sierpnia 2011 roku" CO TO W OGÓLE JEST?! Przecież w tej promocji miało być 18 miesięcy GRATIS (cały okres trwania umowy)! A tu jakaś "specjalna opłata"...? Czy to kolejny haczyk Cyfry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałabym się was poradzić, nie wiem co mam już zrobić i wkurzam się na ten multiroom. Słuchajcie, wczoraj odebrałam karty, główna działa bez zarzutów ale dodatkowa niestety po dokonaniu aktywacji nie działa (odbiera tylko wybrane programy). Dzwoniłam już do Warszawy pod numer wskazany we wcześniejszych postach ale niestety po rzekomym wysłaniu uprawnień do odbioru nadal nic się nie zmienia . Już sama nie wiem co i gdzie załatwiać, możecie mi coś poradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja brałem pod koniec stycznia z multiroom i HBO było tam dodawane gratis na 3 miesiące, mogę zrezygnować bez konsekwencji co już zresztą zrobiłem

 

Ja brałem pod koniec stycznia z multiroom i też zrezygnowałem z HBO ale musiałem zapłacić 6 zł żeby mi nie wyłączyli Canal+HD :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...