Skocz do zawartości

Samsung DSB-H370G


mh_misiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jest taka opcja: Usuń Transponder. Wejdź w to (tylko nic nie usuwaj !). Znajdź ten transponder i zobacz numery wyszukanych kanałów. Jeśli i to nie pomoże, to usuń ten transponder i wyszukaj ponownie. Kanały powinny wskoczyć na koniec listy ulubionych: Wszystkie.

 

Dzięki wielkie za odpowiedź, mi pomogło usunięcie wszystkich programów TVP z Astry z pierwszego transpondera 10772, wtedy dopiero po znalezieniu kanałów na 10862 dodał je do listy. Gdy robiłem tak jak pisałeś w liście kanałów transpondera 10862 nie było kompletnie nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich jestem tu nowy na tym forum, choć Satkuriera czytam od dawna. Postanowiłem się zalogować gdyż od tygodnia jestem posiadaczem Samsunga DSB-H370G, wcześniej miałem też Samsunga tyle, że SD. Mam pytanie do użytkowników wymienionego Samsunga DSB-H370G, otóż podczas przełączania kanałów np. ze standardowej listy gdzie na początku jest Polsat, za każdym razem jak zmienię kanał na następny zanim pojawi się obraz, najpierw pojawia się dźwięk po chwili dopiero obraz, żeby nie skłamać trwa to bardzo wolno według mnie, spokojnie mogę za każdym razem jak zmienię kanał policzyć do trzech zanim pojawi się obraz. Dodam, że na poprzednim Samsungu SD obraz i dźwięk pojawiał się błyskawicznie. Antenę mam 85 cm poziom sygnału tak około 3/4. Moje pytanie jest takie, czy we wszystkich Samsungach HD tak wolno przełącza się kanały SD, że o HD już nie wspomnę? Sorry za błędy w pisowni jak coś źle napisałem, ale zależy mi na obiektywnej opinii użytkowników w/w dekodera, a nie na opinii infolinii Cyfrowego Polsatu bo tam raczej rzeczowej i obiektywnej odpowiedzi bym nie dostał, a nawet gdyby, to nigdy bym nie miał pewności co do obiektywizmu.

 

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Pytanie, udało mi się złapać paczkę tvp z 10.862 ale przełączanie kanałow z np. polsatu lub tvn na kanały tvp trwa kilkanaście lub nawet więcej sekund, dekoder pokazuje szukam sygnał.

Gdy juz wskoczą kanały tvp to przełączanie miedzy kanałami z tego transpondera jest normalne, ale gdy tylko znowu przełącze na inne kanały to sytuacja się powtarza.

Jakaś rada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście trwa to za długo. Kanały z transponderów DVB-S powinny wskakiwać od razu. Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne dekodera.

Dzięki za podpowiedź, zrobiłem tak a dodatkowo jeszcze sprawdziłem tuner na innej antenie. I teraz jest tak, że niektóre kanały pojawiają się natychmiast np. Polsat Sport, Polsat Sport extra czy Extreme Sports, a wolniej i tak uruchamiają się takie kanały jak np. TVP Sport, Polsat Fudbol, Polsat Film bardzo wolno, ale też i HBO. Jeszcze jedno jak przełączałem kilka razy to najwolniej obraz przychodził na AXN. Nie wiem czy tka powinno być, że jedne kanały uruchamiają się wolniej inne szybciej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Pytanie, udało mi się złapać paczkę tvp z 10.862 ale przełączanie kanałow z np. polsatu lub tvn na kanały tvp trwa kilkanaście lub nawet więcej sekund, dekoder pokazuje szukam sygnał.

Gdy juz wskoczą kanały tvp to przełączanie miedzy kanałami z tego transpondera jest normalne, ale gdy tylko znowu przełącze na inne kanały to sytuacja się powtarza.

Jakaś rada?

O tym już było. Przełączanie na kanały z transponderów DVB-S2 trwa długo na tym dekoderze. Paczka TVP wymaga idealnego ustawienia anteny. W Twoim przypadku pomogłoby lekkie skorygowanie jej ustawienia. Jednak jak Ci nie przeszkadza to kilkusekundowe czekanie, to ciesz się, że w ogóle odbierasz i nic nie przestawiaj :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem kilka dni temu maila do CP o następującej treści:

 

Kiedy CP w końcu usunie problem z zacinaniem się kanałów Polsat HD i Polsat Sport HD na Samsungach H370G? Problem jest bardzo denerwujący. Na infolinii obiecano usunięcie tego problemu przed rozpoczęciem Ligi Mistrzów, a tu problem jest nadal. Proszę o konkretną odpowiedź, ponieważ zadaję to pytanie w imieniu wielu użytkowników tego dekodera, i zamierzam ją opublikowac na forum internetowym. Więc proszę o nie przesyłanięe formułki "Problem jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem"

 

I oto dziś dostałem taką oto odpowiedź:

 

Szanowny Panie

 

Dziękujemy za poniższe zgłoszenie. Uprzejmie informuję, że zgłoszony poniżej problem jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem.

 

________________________________________

Dział Obsługi Klienta, Sekcja Reklamacji

Cyfrowy Polsat S.A

ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa

tel.: 0 801 08 08 08; fax: (22) 356 66 77 icok@cyfrowypolsat.pl

http://www.cyfrowypolsat.pl

 

To jest poprostu jawne kpienie z abonentów, prosiłem w mailu aby nie przysyłali gotowej formułki, tylko konkretną odpowiedź. Ile czasu CP ma zamiar robić nas w bambuko? Poprostu brak mi słów na to jak CP dba o swoich abonentów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co innego spodziewales sie uzyskac?Osobista odpowiedz od Pana F? :D

Na infolinii nikt nie udzieli ci odpowiedzi ktora wykracza poza taka wlasnie formulke bo oni sami niewiele tam wiedza.Ale mozesz zapytac pare osob na tym forum.Podobno maja "niesamowite" dojscia w CP wiec moze wiedza cos wiecej na temat np.nowego softu do Samsunga :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy problem tkwi w tunerze.Jeżeli tak, to dlaczego bezproblemowo odbiera programy z Asty. Nie ma tam żadnych zacięć.Według mnie -piszę to jako laik- wina leży po stronie Polsatu. Dzonię do nich niemal codziennie, temat jest im znany lecz bliższych informacji nie potrafią udzielić. Uważam, że traktują nas jak balast i najlepiej gdyby nikt im nie zawracał d....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od 4 dni motam sie z ta paczka TVP. I po przestudiowaniu forum dzis połowiczny sukces. Zlapałem ja ale tylko na chwile. Po 10 min odbioru i próbie odpalenia od nowa klapa. Faktycznie paczka wchodzi na czestotliwosciach ok 10845- 10858 na 10862 juz nie :( Problem w tym ze nie daje sie prawidłowo zaprogramowac. Co prawda odnajduje sie ( i to za kazdym razem na tych niższych czestotliwosciach ) ale nie daje sie odpalic. Przy próbie właczenia konkretnego programu np TVP 1 wyswietla sie w nieskonczonosc "szukam sygnału" Kombinuje ze przyczyna jest to ze odnajduje sie na 10850 a zapisuje ( w informacjach ) na 10862 Mhz gdzie jej nie widzi. Prawdopodobnie pudło szuka jej na tych 10862 a tam pustka. Podobnie rzecz ma sie z transporderem. Ten "nowy" transporder zapisuje sie co prawda pod nr 74 ale z czestotliwoscia 10862 a nie 10850 na której łapie sygnał paczki. Diabli mnie biora :evil: Czy ktos miał podobne objawy, albo zna jakis sposób na nie ? widzi i zapisuje zarówno paczke jak i transporder ale z swoimi danymi. Powoli trace cierpliwosć. Ale nie daje za wygrana i jutro znów staje do walki z tym u[beep]liwym " pudełkiem". Pozdrowienia

ps. I moc goracych, szczerych, przyjaznych i ciepłych " pozdrowien" :censored: pod adresem CP za zamotanie i ignorancje- gdyby mieli sumienie czkawka by ich tłukla do swiat az miło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@handrew przeczytaj poniższy wątek.

viewtopic.php?f=29&t=11561&start=45#p263324

Od siebie dodam że:

- ustawiamy parametr LOF na Astrze (nie na domyslnym HB),

- wybieramy z listy wartość 0 i potem wpisujemy ręcznie,

- u mnie "lepsze" rezultaty przyniosło wprowadzenie wartości 9770 zamiast zaproponowanej przez @filologa 9760

Kanały HD z Astry (w tym TVP HD) przełączają się bez żadnego opóźnienia (tak jak kanały SD z HB), a anteny nie mam jakoś super ustawionej (mierzone nboxem: siła 64, jakość 60-68 dla Astry).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wysmarowałem kolejnego maila, tym razem do pani rzecznik Olgi Zommer

Oto treść maila:

 

Piszę do Pani w sprawie zacinania się obrazu na kanałach POLSAT HD oraz POLSAT SPORT HD na dekoderach SAMSUNG DSB-H370G

 

Twierdzi Pani, że po stronie Cyfrowego Polsatu wszystko jest ok, i że wina nie leży po waszej stronie tylko abonentów. Otóż jest Pani w błędzie. Problem z poprawnym odbiorem w/w kanałów ma każdy posiadacz tego dekodera. Na infolinii od dawna abonenci otrzymują informację, że problem jest wam znany i pracujecie nad jego usunięciem. Ale ile to może trwać?!! Taką informację abonenci otrzymują od Państwa od pół roku. Pobierają państwo 6zł za kanał POLSAT SPORT HD pomimo, że kanału nie da się oglądać ze względu na zamrażanie się obrazu i zacinanie. To jest skandal, żeby pobierać opłatę nie dając możliwości poprawnego odbioru! Dodam, że inne kanały HD w/w dekodery odbierają prawidłowo jak np. Discovery HD z czest. platformy "n" czy też z Astry np. TVP HD. ARTE HD, ARD HD, ZDF HD.

 

Na dowód, że problem jest masowy, podaję poniżej linki do serwisów gdzie abonenci piszą o tym problemie. Proszę poczytać, a przekona się Pani, że każdy posiadacz tego modelu dekodera ma ten sam problem.

 

SAT Kurier - https://satkurier.pl/news/49181/problemy-z-dekoderem-samsung-dsb-h370g.html

tv.polsat.info - http://tvpolsat.info/news.php?readmore=1986

 

Proszę o odpowiedź co dalej w tej kwestii Cyfrowy Polsat zamierza zrobić.

Proszę również w imieniu wszystkich abonentów posiadających ten model dekodera o wypowiedzenie się w tej kwestii.

W przypadku dalszego zbywania nas abonentów formułką "Problem jest nam znany i pracujemy nad jego usunięciem" bedziemy zmuszeni (my abonenci) powiadomić o całej sytuacji UOKiK.

 

Mam nadzieję, że wkrótce dostanę jakąś odpowiedź. Jak tylko ją otrzymam, zaraz ją tutaj zamieszczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, znowu proszę o pomoc. Mam problem z tym dekoderem. Konwerter ustawiony na HotBird po bezpośrednim podłączeniu do tego dekodera przekazuje sygnał polaryzacji poziomej jak i pionowej - tak samo jest z Astrą , niestety po połączeniu przez diseqc dekoder bardzo dobrze odbiera kanały ale tylko przy wejściu nr 1. Przy pozostałych wejściach dekoder obsługuje tylko polaryzację poziomą, brak sygnału jest na polaryzacji pionowej. Czyżby dekoder nie wysyłał informacji o tonie 22kHz do przełącznika. Czy na tej podstawie mogę stwierdzić, że dekoder jest popsuty i muszę go dać do naprawy? Przełącznik na 99% jest sprawny, ponieważ jeżeli odłączę jeden kabel od np. HotBirda to Astra, mimo że jest podłączona pod wejście nr 2,3 lub 4 działa tak jak powinna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprogramowanie każdego z dekoderów jest raz na jakiś czas aktualizowane, tak aby dzięki swojej funkcjonalności jak najlepiej spełniało potrzeby widzów, dotyczy to także dekodera Samsung DSB-H370G

tłumaczy serwisowi tvpolsat.info Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu.

 

Dziękuję za aktualizację, po której dekoder nie czytał karty!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...