pablo5 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Przelewem pocztowym. W niedziele (8 czerwca) dwa razy rozmawiałem z działem nadawania uprawnień, do tej pory nie mam kanałów. Mam takie coś w icoku, żebyśmy się dobrze zrozumieli: http://w691.wrzuta.pl/obraz/6i5WyPiBsaA/icok-polsat2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Jeżeli kasa jest i przełączał Cie konsulntant do "działu nadawania uprawnień" to nie ma bata, ale kanały powinieneś mieć. Najwidoczniej nie byłeś przełączany do tego działu tylko np z działu internetu byłes rzucony np do działu dla stałych abonentów, albo kasa jeszcze nie wpłynęła, bo poczta zastrzega sobie prawo przeksięgowania środków nawet DO 14 dni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnyD Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Najwidoczniej nie byłeś przełączany do tego działu tylko np z działu internetu byłes rzucony np do działu dla stałych abonentów No może i był, ale co to zmienia? On ma ponosić konsekwencje czyjejś niekompetencji? A w większości właśnie tacy ludzi pracują w TCOK. Z wiadomych powodów oczywiście. Właśnie przed chwilą skończyłem rozmowę telefoniczną która trwała 18m50s i kosztowała mnie 5,46zł (również byłem przełączany), a chodziło jedynie o to, aby za pomocą 67,80zł z wolnych środków zapłacić za Familijny i Relax Mix. Oczywiście podczas wykonywania przelewu z mojego konta w Inteligo w tytule przelewu wyraźnie napisałem "Opłata za pakiet Familijny oraz Relax Mix" ale pieniądze i tak wylądowały w wolnych środkach. Bo jakżeby inaczej mogło być w tak tandeciarskiej firmie... A płatności przez iCOK miły być wznowione w połowie maja... Na szczęście dla CP nie podali którego roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Pieniądze zawsze lądują w wolnych środkach o ile, wcześniej telefonicznie nie zadeklarujesz pakietu na jaki bedziesz wpłacał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnyD Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Od prawie 2 lat mam zadeklarowane Familijny, Relax Mix, HBO i Cinemax. Zawsze opłacam Familijny i Relax Mix a HBO i Cinemax w zależności od nastroju. Przez kilka ostatnich okresów rozliczeniowych miałem opłacone je wszystkie. Teraz postanowiłem opłacić tylko Familijny i Relax Mix. Natomiast pieniądze nie zawsze lądują w wolnych środkach ponieważ np. w maju 114,70zł poszło od razu na opłacenie pakietów. Tak czy inaczej za czasów płatności elektronicznych w iCOK nie było takich problemów więc ludzie, którzy twierdzą, że przelew z konta w Inteligo czy innym mBanku jest tak samo wygodny niech nie chrzanią głupot. Przelew trwa dłużej i do tego pieniądze nie zawsze od razu trafiają tam gdzie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Jeśli chodzi o deklaracje to zawsze są z nimi jakieś problemy, ale jeśli od razu się nie rozliczyły to kumaty konsultant zrobiłby to w góra 4 minuty łącznie z aktualizacją danych. Możliwe, że trafiłeś na kogoś świeżego. A jeśli chodzi o kompetencje i niekompetencje ludzi na PartyLine to chyba oczywiste, są ludzie którzy są za[beep]iści w tym co robią, a są ludzie którzy mniej podchodzą do swej pracy, a moze najzwyczajniej trafiłeś własnie na świeżaka, bo przeciez nie spytasz nikogo ile pracuje na infolinii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnyD Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Wiesz, nie musisz mi tłumaczyć czegoś co ja wiem. Problem jest w tym, że w TCOK zazwyczaj trafia się na świeżaków i/lub niekompetentnych. Najprawdopodobniej dlatego, że CP "oszczędza" i płaci im jakieś dziadowskie pieniądze w związku z czy rotacja pracowników jest duża. A konsekwencje tego ponosi klient. Materialne (kasa i czas stracone na rozmowy) jak i niematerialne (stracone nerwy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Tutaj się mylisz, tylko musisz brać pod uwagę wiele czynników. Tu jest naprawdę ogrom rzeczy, aplikacji do ogarnięcia. Aby złapać we wszystkim wprawy trzeba min 3 miesiące ciągłej pracy. A to, że trafiasz na świeżaków to wiesz, mogę Cię jedynie przeprosić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnyD Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Ale od tego są szkolenia aby pracownicy zostali przyuczeni do zadań które maja wykonywać a nie ćwiczenia na "żywym organizmie". Poza tym moim zdaniem mój problem był dosyć typowy i żadnemu konsultantowi nie powinien sprawiać trudności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Ale własnie powiem Ci tyle, szkolenia są i nawet nie spodziewałbyś się jak długie i jakie dokladne, a rzeczy, które z powodu wydają się proste i nie sprawiające trudności niekiedy są nie do przeskoczenia, czyli np jakiś błąd na twoim koncie, który uniemożliwia niektóre czynnosci, a niekiedy konsultant myśli, ze zrobił wszystko ok bo błędu nie widac, a okazuje się, ze nic to nie daje, bo jest błąd i standardowe czynności nie pomagają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnyD Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 No dobrze, ale co mnie to obchodzi? Płacę takie pieniądze jakich chce CP a z kolei ja chcę bezproblemowo działającej TV. A jeśli już zachodzi konieczność kontaktu z supportem to chcę, aby był on efektywny i krótkotrwały. Natomiast w "błędy na koncie" to jak najbardziej wierzę. Np. w marcu zamówiłem i zapłaciłem przez ICOK za film z kolekcji VOD. Czynność podobno niemożliwa dla prepaid-owców. Dodatkowo system CP policzył mi za ten film trzykrotnie, częściowo z mojej winy ponieważ wcisnąłem "refresh" w przeglądarce. W każdym bądź razie reklamacja została rozpatrzona na moja korzyść. Sęk w tym, że nadal pokazywał mi się komunikat że jestem winien CP kasę i dopiero po piątym telefonie do TCOK w tej sprawie trafiłem na kompetentnego zawodnika który bardzo szybko rozwiązał problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Coś o tym wiem Ale nie można mieć wszystkiego Moge jedynie przeprosić za tych mniej kompetentnych. Jeszcze nikt mi nie powiedział, ze nie jestem niekompetentny, a pracuje już ponad rok I nie było zadnej reklamacji na mnie, więc chyba sobie radze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Nie chcę Ci tego wypominać kolejny raz, ale miałeś kilka wpadek na forum. Niestety, ale zdecydowana większość pracowników infolinii Cyfrowego Polsatu jest niekompetentna. Jeżeli zadzwonisz na infolinię 10 razy to raz trafi się kompetentna osoba. Takie są moje doświadczenia z infolinią Cyfrowego Polsatu i wydaje mi się, że nie tylko moje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 @LewyZąb, Myslisz, ze komus bedzie sie chcialo skladac reklamacje czy tam skarge na jakiegos konsultanta CP ? watpie, najlepiej chyba rozstac sie z dana platforma i isc do innego operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Jeżeli zadzwonisz na infolinię 10 razy to raz trafi się kompetentna osoba. Takie są moje doświadczenia z infolinią Cyfrowego Polsatu i wydaje mi się, że nie tylko moje. Ja znowu mam inne doświadczenia. Dzwoniłem tylko pięć razy w różnych sprawach i za każdym razem trafiałem na kompetentne osoby. Zarówno damskie jak i męskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 @Patrick uwierz, że wiele widziałem reklamacji na konsultantów @Wiking miałem JEDNĄ wpadkę A reszcie nie pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Jeszcze nikt mi nie powiedział, ze nie jestem niekompetentny No to rzeczywiscie powod do dumy :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Po zalogowaniu się do iCOKu chciałem zmienić aktywną kartę na inną, ale gdzieś zapodziała się opcja zmiany aktywnej karty. Także macie taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Rzeczywiście, nie ma tam już tej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Dziękuję za informację. Trzeba mieć nadzieje, że kiedyś wróci ta opcja, bo pewnie nie ma tego przez jakiś błąd, których w iCOKu nie brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 No to jak się zalogować teraz na swoje konto jak np wyskakuje stara karta a nie ta aktywna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 To pytanie to chyba do Ciebie? A na poważnie to można spróbować założyć konto na tą aktywną kartę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 @Patrick uwierz, że wiele widziałem reklamacji na konsultantów @Wiking miałem JEDNĄ wpadkę A reszcie nie pamiętam Ja dzwonię często na nasz numer dedykowany dla APSów, nie wiem czy łączą nas z dedykowanymi konsultantami czy wpadamy na normalna infolinię, ale trafiam średnio 1/25 na ogarniętego konsultanta. Chodzi mi o rzeczy podstawowe, bo w większości przypadków muszę tłumaczyć pojęcia wręcz banalne dla tej branży. Wnioskuję, że jest duża rotacja na PartyLinie, bo ktoś pracujący ponad miesiąc powinien wiedzieć dla czystej przyzwoitości co to ponowienie aktywacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Dziabolek Wy macie przecież osobną infolinię od ładnych paru miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 No mówię, że mamy i jej poziom jest żenujący. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.