Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli kasa jest i przełączał Cie konsulntant do "działu nadawania uprawnień" to nie ma bata, ale kanały powinieneś mieć. Najwidoczniej nie byłeś przełączany do tego działu tylko np z działu internetu byłes rzucony np do działu dla stałych abonentów, albo kasa jeszcze nie wpłynęła, bo poczta zastrzega sobie prawo przeksięgowania środków nawet DO 14 dni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwidoczniej nie byłeś przełączany do tego działu tylko np z działu internetu byłes rzucony np do działu dla stałych abonentów

No może i był, ale co to zmienia? On ma ponosić konsekwencje czyjejś niekompetencji? A w większości właśnie tacy ludzi pracują w TCOK. Z wiadomych powodów oczywiście. Właśnie przed chwilą skończyłem rozmowę telefoniczną która trwała 18m50s i kosztowała mnie 5,46zł (również byłem przełączany), a chodziło jedynie o to, aby za pomocą 67,80zł z wolnych środków zapłacić za Familijny i Relax Mix. Oczywiście podczas wykonywania przelewu z mojego konta w Inteligo w tytule przelewu wyraźnie napisałem "Opłata za pakiet Familijny oraz Relax Mix" ale pieniądze i tak wylądowały w wolnych środkach. Bo jakżeby inaczej mogło być w tak tandeciarskiej firmie... A płatności przez iCOK miły być wznowione w połowie maja... Na szczęście dla CP nie podali którego roku. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od prawie 2 lat mam zadeklarowane Familijny, Relax Mix, HBO i Cinemax. Zawsze opłacam Familijny i Relax Mix a HBO i Cinemax w zależności od nastroju. Przez kilka ostatnich okresów rozliczeniowych miałem opłacone je wszystkie. Teraz postanowiłem opłacić tylko Familijny i Relax Mix.

 

Natomiast pieniądze nie zawsze lądują w wolnych środkach ponieważ np. w maju 114,70zł poszło od razu na opłacenie pakietów. Tak czy inaczej za czasów płatności elektronicznych w iCOK nie było takich problemów więc ludzie, którzy twierdzą, że przelew z konta w Inteligo czy innym mBanku jest tak samo wygodny niech nie chrzanią głupot. Przelew trwa dłużej i do tego pieniądze nie zawsze od razu trafiają tam gdzie trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o deklaracje to zawsze są z nimi jakieś problemy, ale jeśli od razu się nie rozliczyły to kumaty konsultant zrobiłby to w góra 4 minuty łącznie z aktualizacją danych. Możliwe, że trafiłeś na kogoś świeżego. A jeśli chodzi o kompetencje i niekompetencje ludzi na PartyLine to chyba oczywiste, są ludzie którzy są za[beep]iści w tym co robią, a są ludzie którzy mniej podchodzą do swej pracy, a moze najzwyczajniej trafiłeś własnie na świeżaka, bo przeciez nie spytasz nikogo ile pracuje na infolinii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, nie musisz mi tłumaczyć czegoś co ja wiem. Problem jest w tym, że w TCOK zazwyczaj trafia się na świeżaków i/lub niekompetentnych. Najprawdopodobniej dlatego, że CP "oszczędza" i płaci im jakieś dziadowskie pieniądze w związku z czy rotacja pracowników jest duża. A konsekwencje tego ponosi klient. Materialne (kasa i czas stracone na rozmowy) jak i niematerialne (stracone nerwy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale własnie powiem Ci tyle, szkolenia są i nawet nie spodziewałbyś się jak długie i jakie dokladne, a rzeczy, które z powodu wydają się proste i nie sprawiające trudności niekiedy są nie do przeskoczenia, czyli np jakiś błąd na twoim koncie, który uniemożliwia niektóre czynnosci, a niekiedy konsultant myśli, ze zrobił wszystko ok bo błędu nie widac, a okazuje się, ze nic to nie daje, bo jest błąd i standardowe czynności nie pomagają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, ale co mnie to obchodzi? Płacę takie pieniądze jakich chce CP a z kolei ja chcę bezproblemowo działającej TV. A jeśli już zachodzi konieczność kontaktu z supportem to chcę, aby był on efektywny i krótkotrwały.

 

Natomiast w "błędy na koncie" to jak najbardziej wierzę. :-D Np. w marcu zamówiłem i zapłaciłem przez ICOK za film z kolekcji VOD. Czynność podobno niemożliwa dla prepaid-owców. :-D Dodatkowo system CP policzył mi za ten film trzykrotnie, częściowo z mojej winy ponieważ wcisnąłem "refresh" w przeglądarce. :-D W każdym bądź razie reklamacja została rozpatrzona na moja korzyść. Sęk w tym, że nadal pokazywał mi się komunikat że jestem winien CP kasę i dopiero po piątym telefonie do TCOK w tej sprawie trafiłem na kompetentnego zawodnika który bardzo szybko rozwiązał problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nie chcę Ci tego wypominać kolejny raz, ale miałeś kilka wpadek na forum. :)

Niestety, ale zdecydowana większość pracowników infolinii Cyfrowego Polsatu jest niekompetentna. Jeżeli zadzwonisz na infolinię 10 razy to raz trafi się kompetentna osoba. Takie są moje doświadczenia z infolinią Cyfrowego Polsatu i wydaje mi się, że nie tylko moje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@LewyZąb, Myslisz, ze komus bedzie sie chcialo skladac reklamacje czy tam skarge na jakiegos konsultanta CP ? watpie, najlepiej chyba rozstac sie z dana platforma i isc do innego operatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli zadzwonisz na infolinię 10 razy to raz trafi się kompetentna osoba. Takie są moje doświadczenia z infolinią Cyfrowego Polsatu i wydaje mi się, że nie tylko moje.

Ja znowu mam inne doświadczenia. Dzwoniłem tylko pięć razy w różnych sprawach i za każdym razem trafiałem na kompetentne osoby. Zarówno damskie jak i męskie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Patrick uwierz, że wiele widziałem reklamacji na konsultantów :) @Wiking miałem JEDNĄ wpadkę :P A reszcie nie pamiętam :)

Ja dzwonię często na nasz numer dedykowany dla APSów, nie wiem czy łączą nas z dedykowanymi konsultantami czy wpadamy na normalna infolinię, ale trafiam średnio 1/25 na ogarniętego konsultanta. Chodzi mi o rzeczy podstawowe, bo w większości przypadków muszę tłumaczyć pojęcia wręcz banalne dla tej branży. Wnioskuję, że jest duża rotacja na PartyLinie, bo ktoś pracujący ponad miesiąc powinien wiedzieć dla czystej przyzwoitości co to ponowienie aktywacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...