Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Witam serdecznie dzisiaj zarejestrowałem się na iCOK gdyż na początku nie potrzebowałem tej funkcji.

Lecz nie mogę się zalogować, czy trzeba czekać na jakiegoś @ z aktywacją ? bo nic nie dostałem.

Podany nr karty i hasło jest dobre a wyskakuje mi nie poprawne hasło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak zawsze jest jak się gdzieś pomylisz przy zakładaniu konta albo w logowaniu. Jeżeli jestes pewny, że wszystko podajesz dobrze, to zadzwoń do konsultanta albo wyślij maila do CP, aby ci zlikwidowali to konto co założyłeś i załóż je jeszcze raz od początku. Nic innego nie można ci poradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydawało mi się że wszystko dobrze uzupełniłem, może coś robią ?

Wysłałem @ z numerem karty, oraz że proszę o skasowanie konta gdyż chcę założyć je od nowa.

Mam takie pytanie : jak tutaj korzystacie z przelewów ?

Gdyż mam jeszcze okres gratisowy.

Moje pytanie czy możliwa zapłata jest tylko przez iCOK lub druczek ?

Uznają również przez przelew internetowy z danego konta ? Np. z tytułem wpłaty imię nazwisko, i numer karty na dane konto bankowe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
A np. wysyłając internetowy przelew (z danego banku) co podajecie tylko numer karty w tytule ?

Tak na prawdę to wystarczy przelać pieniądze na właściwe konto, gdyż każdy abonent ma swój indywidualny numer rachunku. W tytule możesz podać nazwę pakietu. :)

 

w APSach też mozna płacić

Można również wziąć Plusa oraz kredyt. A pracownicy Punktów są bardzo szczęśliwi. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na prawdę to wystarczy przelać pieniądze na właściwe, gdyż każdy abonent ma swój indywidualny numer rachunku. W tytule możesz podać nazwę pakietu

 

Też tak właśnie myślałem, wielkie dzięki za odpowiedź :D

 

Nawet nie wiem po co zakładałem konto w iCOK, jak praktycznie nic tam nie ma :P

 

I jeszcze jedno pytanie, można np zapłacić za 2 miesiące z góry czy lepiej płacić miesiąc za miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testował ktoś już to nowe cudo? Z tego co widzę to całkowicie zmienił się sposób płacenia.

 

icokp.jpg

 

Z powyższego dedukuję, że po wpłaceniu jakiejś tam kwoty pojawią się do wyboru pakiety, które można zakupić. Może ktoś to potwierdzić? Ja aktualnie nie mogę, bo mam do 10 sierpnia opłacone pakiety. Mowa oczywiście o prepaid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie o co chodzi z tą portmonetką ?

Kwotę dostępną mam 33 zł, skąd to się wzięło ?

Podpisując umowę powinienem chyba dostać 30 zł na Vod dla klientów Plusa.

Jeżeli jestem klientem Plusa ? To zamawiam poprzez sms film i nic nie płacę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Portmonetka to kwota na jaką możesz wypożyczyć filmy z odroczonym terminem płatności (spłacasz to z rachunkiem, max miesiąc od daty wypożyczenia pierwszego filmu). A masz z umowa potwierdzenie przystąpienia do promocji Bon Filmowy dla abo Plusa? Jeżeli nie to nic takiego nie dostaniesz, trzeba zgłaszać podczas podpisywania umowy, że się jest klientem Plusa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...