Skocz do zawartości

Polsat Box - Pre-paid


wojtekk99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A do mnie dziś zadzwonili i się spytali czy chcę Familijny za 10zł i przystałem na tym. Po 20min kanały śmigają i mam czas do 1 na opłacenie

Chyba nie do pierwszego, ale do 30 czerwca na ich koncie ma być zapłacone 10 zł (lub np. 40 zł i oglądanie do końca października). Jak się spóźnisz, to Ci wyłączą promocję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bizon20 a po co Ci kod promocji "wakacje z cp"? Skoro problem z kodem promocji wystepuje przy probie REJESTRACJI nowego modulu? Jesli ktos ma zarejestrowany modul/dekoder to przy zamawianiu "wakacji z cp" zaden kod nie jest potrzebny

A po to, ponieważ 7 czerwca zamawiałem promocję "Wakacje z Cyfrowym Polsatem". Podczas rozmowy telefonicznej prosiłem również o przedstawienie warunków promocji. Wszystko poszło gładko, jednak później pojawiły się problemy.

Zauważyłem, że w iCOK podana jest również historia kontraktu dla pre-paidów, więc chcę porównać, czy mam taki sam kod promocji, jak inne osoby, które zamówiły "Wakacje z CP".

12 czerwca podczas kolejnej rozmowy telefonicznej zapytałem, jakie mam aktywne usługi na pre-paidzie. Konsultant poinformował, że "Wakacje z CP - pakiet Familijny". Czyli nadal wszystko było ok.

Dzwoniąc 23 czerwca (dzwoniłem w innej sprawie, ale widząc, że zmieniła się data płatności w iCOK zapytałem również a aktywne usługi na pre-paidzie) Dowiedziałem się, że nie mam aktywnej promocji "Wakacje z CP". Okazało się, że zamówienie z 7 czerwca mają odnotowane w systemie jako deklarację na pakiet Familijny, ale nie w promocji "Wakacje z CP". Na iCOK widnieje jako Deklar_D data obowiązywania 2010-06-07, natomiast "Wakacje z CP" widnieją jako DKDD data obowiązywania 2010-07-16. Okres rozliczeniowy również zmienił mi się na 16 dzień miesiąca. 23 czerwca złożyłem ponowne zamówienie na promocję, jednak widząc, że obowiązuje mnie ona już od 16 czerwca jestem pewny, że konsultantka wprowadziła mnie w błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do rejestracji nowego modułu - sprawdziłem i jest możliwość rejestracji anonimowej, kod promocji (PRC1/PRC2) pokazuje się automatycznie po wpisaniu numeru modułu i karty, więc wszelkie problemy z rejestracją wynikają tylko i wyłącznie z niewiedzy konsultanta i standardowej techniki zachwalanej przez kierowników - "jak czegoś nie wiesz, to powiedz że sprawa zostanie rozpatrzona w ciągu 48h i nic nie rób", system nie działa idealnie ale z tego co wiem, nie było takich problemów, by przez kilka tygodni nie móc zarejestrować pre-paida..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak większość konsultantów nie wie o co chodzi z tym CP. Ostatnio przeczytałem tu na forum, że komuś konsultant powiedział że jest Discovery HD i Discovery HD Showcase jako osobne kanały.

 

Ale uaktywnić promocję chyba największe tłuki będą potrafili. Mnie się przynajmniej zdaje że to nic trudnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mając własny tuner CP w stanie "uśpienia" tzw. pre-paid (na ogół po zakończeniu umowy z CP), który przeleżał w szafie jakiś czas można mieć niejakie problemy z tą promocją.

 

 

Sory to jest problem z dekoderem a nie promocją, z promocją jest wszystko OK

 

Soją sprawę wyprostowałem do końca (nie bez nerwów i kosztów pobocznych). Tuner wymieniono (był jeszcze na gwarancji; gdyby jednak tak nie było pozostała by mi drogą przez mękę w ustaleniach z operatorem). Chcę jednak zauważyć, że cytowany user nie ma do końca racji, bo poinstruowano mnie w APS, że jeśli tuner byłby po okresie gwarancyjnym to mógłbym pisać do Polsatu lub na Berdyczów z podobnym skutkiem.

Biorąc pod uwagę awaryjność niektórych modeli tunerów CP jest spore ryzyko komplikacji w odbiorze programów lub zwrotu kasy.

Co więcej (po konsultacjach APS z W-wą) przedstawiono mi, że idea tej niskiej ceny pakietu prepaid wypływa m.in. z tego ,... że operator zdaje sobie sprawę z tego problemu i nie jest powiedziane, że będzie tu sprzyjał klientowi.

(po "polskiemu" to by było : dajemy Wam za grosze- sami oceńcie czy Wasz sprzęt wytrzyma 4 miesiące, ale jakby co to wiedzcie że wzięliście za grosze i się ... bujajcie)

Nie odradzam promocji bo jest znakomita (sam aktywowałem dwie- na E717 bez problemów) , ale zwracam uwagę na opisany ewentualny problem.

Pozdrawiam.

PS. Może wypowie się ktoś, kto ma kłopot z awarią tunera będącego już po gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...