w_wilk Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Wybacz ale nie rozumiem Twojej dość agresywnej wypowiedzi. Nigdy nie podnoszę głosu na konsultantów i jestem przygotowany do negocjacji oferty. Dziwi mnie tylko postępowanie CP w tym przypadku bo brak elastyczności ma swoje skutki finansowe dla firmy. W Cyfrze nie spotkałem takich sztywnych procedur i w takich sytuacjach zawsze było pole do negocjacji z dzialem utrzymania klienta. Ja nie szukam pomocy bo wyszedłem z tej sytuacji na sporym plusie. Tylko dziwie się że CP poprzez swoje sztywne procedury jest gotów ponieść straty niż zwiększyć elastyczność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Ludziska zdejmijcie klapki z oczu i myślcie bardziej globalnie, w waszym przypadku ok, CP stracił, ale mimo że często ich krytykuję to procedury akurat mają zasadne. Tzn, więcej by tracili na nadużyciach gdyby nie były takie jakie są, niż na pojedynczych przypadkach tutaj opisywanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 czyli co dziabolek? Przyznałeś mi rację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Odnosiłem się do innych wypowiedzi, ty masz typowy syndrom skrzywienia pracą Rozumiem, Cię powiedzmy w 50% i się z Tobą zgadzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Jak gdzieś pracuję to oddaję się pracy bezgranicznie i jak na razie bardzo dobrze na tym wychodzę Mało tych rezygnacji po Polsat Futbol było a tak się odgrażali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Nie o takie skrzywienie mi chodziło, ale nieważne Z tego co się dowiedziałem to może nie z powodu PF, ale ostatnio odpływ klientów jest spory i DUK pracuje na wzmożonych obrotach, żeby rok się startą abonentów nie skończył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 witam. chciałbym podpisać nową umowę CP w APS ale zamiast dekodera wziąść moduł Ci do tv i mam pyt. czy jeśli się okaże że moduł nie będzie dobrze współpracował z tv lub nie będzie na nim wszystkich kanałów (np tvn'ów bo już słyszałem że pojawiały się takie problemy) to będe mógł zrezygnować z tej umowy w ciągu np 3 dni lub wymienić moduł na dekoder bo w APS powiedzieli że nie ma takiej możliwości dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Nie ma takiej możliwości. Podpisanie w APS wiąże się z brakiem możliwości odstąpienia od umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 czyli jeśli się okaże że moduł nie działa lub źle działa to przez 15 miesięcy płacę abonament i nie oglądam tv lub oglądam w z okrojonym programem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 CP po podpisaniu umowy, musi ci zapewnić niezakłócony odbiór wszystkich programów jakie są wymiernione w PWU i nie ma od tego odwołania. To znaczy, że muszą wymieniać moduł aż do skutku, albo wymienić na sprawny dekoder. Jeżeli tego nie zrobią, to znaczy że nie dotrzymują postanowień umowy, a więc może ona zostać rozwiązana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Jeżeli moduł CAM nie współpracuje z jakimś sprzętem to nie oznacza to od razu, że jest niesprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 no to jeśli nie będzie dobrze współpracował z moim tv to nic nie mogę zrobić (zamienić na dekoder lub rozwiązać umowę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-T Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Może to trochę śmieszne ale weź tv pod pachę i sprawdź na miejscu czy Ci będzie działać ewentualnie dogadaj się w APS-ie i pożycz moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Nie jest śmieszne i jeżeli nie ma problemów logistycznych to może tak zrobić tylko najpierw musi znaleźć Punkt z aktywnym modułem CAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Może to trochę śmieszne ale weź tv pod pachę i sprawdź na miejscu czy Ci będzie działać ewentualnie dogadaj się w APS-ie i pożycz moduł. Trzeba do tego dodać, że w punkcie powinni mieć jakiś aktywny moduł, bo jeżeli takowego nie będą mieć, to żeby sprawdzić jakiś, trzeba bedzie na niego podpisac umowę i dopiero aktywować przez kanał 23. Chyba, że da się aktywować moduł bez podpisywania umowy? Ja o czymś takim jednak nie słyszałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suut Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Ja coraz bardziej myśle o rezygnacji, co jakiś czas ucinają mi jakieś kanały oraz zakończyli mi przedwcześnie promocje na pakiety Extra i Sport HD, interwencje na infolinii nic nie dają. Jestem w CP od 2004 roku i takich problemów nigdy nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_aciek Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Witam! Czy jest możliwość odbioru kanałów FTA po rozwiązaniu umowy z cyfrowym polsatem (mam już umowę na czas nieokreślony). Mam im napisać w piśmie o rozwiązanie umowy aby mi taką możliwość udostępnili czy się nie da? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Jeżeli masz wykupiony dekoder na własność, to tak. Będziesz mógł oglądać kanały FTA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_aciek Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 i nie musze nic im pisać w piśmie? jak skończy mi się umowa i wyłączą mi kartę to normalnie mogę oglądać fta tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 A teraz jak masz umowę na czas nieokreślony, to płacisz jakiś abonament ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_aciek Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 tak, umowa na czas nieokreslony, dekoder na wlasnosc, abonament ten najnizszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 To musisz rozwiązać z nimi umowę. Okres wypowiedzenia to 1 lub 3 miesiące, już nie pamiętam. Jak już umowa zostanie rozwiązana będziesz mógł oglądać kanały FTA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_aciek Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 ok dzięki za informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Jak masz umowę na czas nieokreślony to masz 3 miesięczny okres wypowiedzeniowy, taki okres jest tylko w polsacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 W cyfrze, czy w N przy umowach na czas nieokreślony też są 3mc wypowiedzenia. Ale w czasie określonym jest już tylko miesiąc podczas gdy w Polsacie nadal 3 miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.