Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wybacz ale nie rozumiem Twojej dość agresywnej wypowiedzi. Nigdy nie podnoszę głosu na konsultantów i jestem przygotowany do negocjacji oferty. Dziwi mnie tylko postępowanie CP w tym przypadku bo brak elastyczności ma swoje skutki finansowe dla firmy. W Cyfrze nie spotkałem takich sztywnych procedur i w takich sytuacjach zawsze było pole do negocjacji z dzialem utrzymania klienta. Ja nie szukam pomocy bo wyszedłem z tej sytuacji na sporym plusie. :D Tylko dziwie się że CP poprzez swoje sztywne procedury jest gotów ponieść straty niż zwiększyć elastyczność. :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludziska zdejmijcie klapki z oczu i myślcie bardziej globalnie, w waszym przypadku ok, CP stracił, ale mimo że często ich krytykuję to procedury akurat mają zasadne. Tzn, więcej by tracili na nadużyciach gdyby nie były takie jakie są, niż na pojedynczych przypadkach tutaj opisywanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. chciałbym podpisać nową umowę CP w APS ale zamiast dekodera wziąść moduł Ci do tv i mam pyt. czy jeśli się okaże że moduł nie będzie dobrze współpracował z tv lub nie będzie na nim wszystkich kanałów (np tvn'ów bo już słyszałem że pojawiały się takie problemy) to będe mógł zrezygnować z tej umowy w ciągu np 3 dni lub wymienić moduł na dekoder bo w APS powiedzieli że nie ma takiej możliwości

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CP po podpisaniu umowy, musi ci zapewnić niezakłócony odbiór wszystkich programów jakie są wymiernione w PWU i nie ma od tego odwołania. To znaczy, że muszą wymieniać moduł aż do skutku, albo wymienić na sprawny dekoder. Jeżeli tego nie zrobią, to znaczy że nie dotrzymują postanowień umowy, a więc może ona zostać rozwiązana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to trochę śmieszne ale weź tv pod pachę i sprawdź na miejscu czy Ci będzie działać ewentualnie dogadaj się w APS-ie i pożycz moduł.

Trzeba do tego dodać, że w punkcie powinni mieć jakiś aktywny moduł, bo jeżeli takowego nie będą mieć, to żeby sprawdzić jakiś, trzeba bedzie na niego podpisac umowę i dopiero aktywować przez kanał 23. Chyba, że da się aktywować moduł bez podpisywania umowy? Ja o czymś takim jednak nie słyszałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja coraz bardziej myśle o rezygnacji, co jakiś czas ucinają mi jakieś kanały oraz zakończyli mi przedwcześnie promocje na pakiety Extra i Sport HD, interwencje na infolinii nic nie dają. Jestem w CP od 2004 roku i takich problemów nigdy nie było :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

To musisz rozwiązać z nimi umowę. Okres wypowiedzenia to 1 lub 3 miesiące, już nie pamiętam. Jak już umowa zostanie rozwiązana będziesz mógł oglądać kanały FTA ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...