Skocz do zawartości

achilles09

Użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia achilles09

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

2

Reputacja

  1. Dostałem informacje w salonie że 6 miesięcy za darmo jest tylko przy nowej umowie. Przy przedłużeniu abonament jest 5 złotych tańszy w stosunku do oferty na stronie internetowej. Zależy do kiedy masz obecną umowę bo może lepiej opłaca się ją wypowiedzieć i podpisać nową. Moja obowiązuje do grudnia, wyliczyli mi że przy jej wypowiedzeniu kara umowna wyniesie nieco ponad 50 zł.
  2. Podbijam pytanie. Mam analogiczny pakiet z viaplay za 25zł/m-c z tym że dla mnie bardziej interesująca jest telewizja nowej generacji z 30 pkt. za 45zł (punkty chetnie wymieniłbym na dopelnienie do viaplay total i polsat sport premium). Pytanie czy komuś udało się przedłużyć z 6 miesiącami za freeko ? Jest też może opcja samej telewizji bez dekodera?
  3. Napisalem pismo i przesłałem jako załącznik pdf. przez strefę. Temat zmiana pakietu.
  4. Uznali przy czym ja ją składałem od razu w dniu gdy pojawiła się informacja o dodatkowej opłacie dot. pakietu super sport
  5. Potwierdzam, z takiegi adresu dostałem odpowiedź dot. ostatniej reklamacji. Decyzje przesłał specjalista ds. reklamacji.
  6. Sprawdzałem przed chwilą na apce canal+ na telefonie i na android tv. Wymienione przez Ciebie tytuły są tak jak mówiłem zdublowane. Na dekoderze nie wiem jak to wygląda bo nie mam w tym momencie do niego dostępu.
  7. Spojrzałem do kolekcji super sport w canal+online. Cały kontent który tam jest wrzucony jest jednocześnie w kolekcji canal+sport więc nie wprowadzajmy innych w błąd bo nic nie jest usunięte tylko co najwyżej zdublowane.
  8. Na stronce entry + Canal+ super sport jest za 65zł dla nowych klientów a w wspomnianej cenie 75 zł dodatkowo dochodzi jeszcze viaplay i eleven sports więc faktycznie te 110 zł słabo wygląda.
  9. Decyzje o uznaniu reklamacji miałem 7 dni po jej zgłoszeniu.
  10. Również uznana reklamacja z tym że umowa była przedłużana w salonie Canal+. Polecam pisać reklamację.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...