Skocz do zawartości

Martin11

Użytkownik
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Martin11

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

3

Reputacja

  1. Oczywiście, że wypowiedzieć umowę bo zawsze się coś ugra.
  2. Wraz z wejściem tych dwóch stacji do MUX 8, powinni przejść z DVB-T do DVB-T2 HEVC i tym samych wszystkie stacje w MUX 8 do rozdzielczości HD. Piszę o tym, bo wejdą te wygrane stacje do MUX 8 i pewnie potem cały MUX 8 do DVB-T2. Tym samym byłyby 2 pieczenie na 1 ogniu.
  3. Do mnie nie dzwonili, mnie wystarczy to co mam i to w b. dobrej cenie. Te 44.99 co teraz płacę, to nic lepszego nie ma w tej kwocie. Nie potrzebuję canal+, czy sportu. Oczywiście wypowiem im umowę w Październiku to będziemy inaczej gadać. Tylko trzyma mnie możliwość oglądania canal + online na smartfonie.
  4. Witam. Jestem abonentem canał+ od wielu lat, jeszcze z czasów n- ki. Otrzymałem sms o takiej treści. "Dzien dobry! Drogi Kliencie, uprzejmie prosimy o kontakt w sprawie przedluzenia Twojej umowy z CANAL+. Zadzwon: 222210501". Co ciekawe umowę mam od 1.08.2023 do 30.11.2024. Oczywiste wszelkie umowy trzymam w archiwum na emailu. To po co oni piszą mi o przedłużeniu umowy? Waszym zdaniem mam dobrą umowę? Ostatnio wypowiedziałem umowę i tym samym urwałem za to samo z 49,99 zł na 44.99 zł. Oto treść tej umowy: "Drogi Abonencie, dziękujemy za ponowne wybranie oferty CANAL+. Poniżej przedstawiamy szczegóły uzgodnionej telefonicznie oferty. WYBRANE USŁUGI: Wybrane usługiPakiet Extra+, Najem Dysk, Najem Wifi PremiumBox+ (G5) Wybrane promocjeExtra+ 44,99 zł 15 m, a po tym okresie 48,99 zł/m dla Abonentów (05/20) L, Najem Dysk PVR 500 GB za 0 zł/m dla Abonentów (11/20), Najem WiFi PremiumBox+ bez dysku za 0 zł/m dla Abonentów (11/20) Czas trwania umowy (okres oznaczony umowy)od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego + 15 mies. Początek okresu oznaczonego 01-08-2023 Koniec okresu oznaczonego 30-11-2024 KWOTA DO ZAPŁATY ZA TWÓJ PIERWSZY RACHUNEK: 44,99 zł."
  5. Tak się akurat składa, że mam profesjonalnym miernik i wiem o czym mówię, bo zajmuję się tym tematem( hobbystycznie)od dawna i dużo anten naziemnych i satelitarnych ustawiałem. Symulowałem obniżenie sygnału przez tłumik, to przy 34 dBuV sygnał jest niestabilny i klatkuje. Także sygnał Mux8 mam na granicy odbioru, ale odbiera i to stabilnie. Ja mieszkam w powiecie bocheńskim i w mojej miejscowości to będzie 110 kąt z diagrama i tym samym jeszcze jest mniejsza moc z nadajnika w moim kierunku. Obieram obecnie telewizję z satelity( canal+), tylko drugi telewizor jest na górze który ma tylko NTC i z którego to żadko się ogląda. Pozatym mam internet światłowodowy z multimedii( teraz to już jest Vectra) I w przyszłości planuję przejść na telewizję światłowodową.
  6. Tak sprawdzałem, 3 dBuV jest więcej bezpośrednio z anteny. Inne multiplexy mają po 100kW na UHF to odpowiada 20 dBuV na VHF. Także u mnie powinno być nadawane mux 8z mocą nie 10 a 20 dBuV.
  7. Moja antena combo jest firmy DIPOL I ma 5 elementów z dipolem VHF. Antenę mam rozdzieloną na 2 telewizory i też jest strata na rozdzielniku z 3 dBuV. Sprawdzałem na samej wieloelementowej antenie VHF, to sygnał był nie wiele lepszy 40 dBuV. Nie dziwne jak nadajnik ma tylko 10 kW.
  8. Dla mnie tam MUX 8 to straszna porażka, kanały nadają w SD, to ok. było dla telewizorów kineskopowych, a nie dla płaskich. Nawet przy 40 calowym telewizorze to tragicznie wygląda, tego oglądać się nie da, niby mają przejść na DVBT2 HEVC i tym samym wszystkie kanały z SD na HD, tylko nie wiadomo kiedy. Dobrze by było, aby to się stało w momęcie startu tych 2 wygranych nowych kanałów, tak aby po przeskamowaniu ręcznym (w dekoderach i niektórych telewizorach) wskoczyły od razu wszystkie programy w MUX 8 w nowym standardzie i w HD. Druga sprawa to ten nieszczęsny MUX 8 nadawany w paśmie VH, u mnie 29 km od nadajnika sygnał jest na granicy odbioru I to na antenie COMBO UHF/VHF( część anteny VHF ustawioana w pol. V , bo tak jest nadawane). Sygnał mam tylko na poziomie 36 dBuV I 26 MER I mało kto w mojej miejscowości odbiera MUX 8, bo nawet nie mają anteny VHF , czy choćby typy COMBO , może z 5% ma taką antenę. Technicznie MUX 8 ma niby zasięg w kraju na poziomie ok. 90%, ale praktycznie to 60 do 70% może odbiera ten MUX, że względu na brak odpowieniej anteny. Tylko w bliskiej odległości od nadajnik (do ok. 10 km), można odebrać mux 8 na antenie UHF, czy też siatkowej. Powinni MUX8 przenieść na pasmo UHF, taki niby jest plan, ale może za kilka lat.
  9. Ciekawy jestem, do kiedy na speedteście będzie infomacja o dostawcy internetu multimedia. Mnie się wydaje ,że kilka lat musi minąć , aby multimedia jako marka całkowicie zniknęła i tym samym Vectra ją wchłonęła w 100%. Klienci muszą się stopniowo przyzwyczajać.
  10. Witam. Tak, miałem dać znać, jaką mi się umowę dało wynegocjować na 244244333. Zostałem przy tym co jestem - czyli internet 300 Mb/s / 25 Mb/s za 55zł z rabatami, antywirus emil F-Secure za 9,99 zł I telefon domowy za 15 zł, tym razem wszystkie rozmowy na stacjonarne telefony i komórki w kraju bez limitu. Oczywiście umowa na 2 lata i nie ma utrzymania łącza za 20 zł. Czyli będę płacił od czerwca za wszystko 79,99 zł. Urwałem tylko 3 zł i 9 gr w stosunku do starej umowy. Na infolini 244244244 proponowali mi za to samo jak pisałem wcześniej 99 zł i 08 gr. (Tylko telefon domowy był z limitami). Pytałem o klauzulę inflacyjną czy jest w umowie, ale już jej nie ma, tylko jakby np. Rząd podniósł VAT to w tedy cena rośnie, bo to nie jest zależne od nich. Najciekawsze jest to, że kosultant nie eidzisł mojego wypowiedzenia, dopiero gdzieś w innym dziale ją zobaczył i oczywiście anulował ją, bo by było zamieszanie. Jak by była prędkość wyższa czyli 600/50, to by cena była o 10 zł większą, ale po co mi to, jak dla nie zobaczył bym żadnej różnicy w codziennym przeglądaniu internetu. Pytałem, czy rozmawiam z VECTRĄ czy Multimediami, okazało się ,że z konsultantem Multimedii. Co ciekawe prędkość 300 na 40 jest w VECTRZE a w Multimediach jest 300 na 25, bo multimedia mają swoją infrastrukturę techniczną a Vectra swoją. Także Multimedia są wchłonięte Przez Vectra, ale sieci techniczne mają osobne.
  11. Faktycznie zapomniałem o tym numerze 244244333, będę próbował w Poniedziałek. Jak jest nadal BUK z multimedia w VECTRZE ,to coś może ugram-zobaczymy.
  12. Witam. Wypowiedziałem umowę na internet z Multimedia, przez bok i otrzymałem odpowiedź na emaila, że pismo zostało przyjęte i umowa będzie rozwiązana z dniem 30.06.2024. Umowę na internet 300 Mb/s mam do 30.06.2024. Ale jest problem, bo mam też telefon domowy za ponad 5 zł i umowa na niego jest do 31.05.2025 (czyli jeszcze rok). Obecnie płacę 65,51 zł za internet, telefon 5,75 zł, antywirus 11,82 zł(bezterminowo) i utrzymanie łącza 0 zł (ale tylko do 31.05.2024), bo normalnie jest za 20 zł. Łącznie płacę za wszystko 83 zł 08 gr (płaciłem przez pierwsze 2 mies. 70zł., ale oczywiście waloryzacja mnie dopadła). Na początku zadzwoniłem na 244244244 i spytałem co proponują , to powiedzieli ,że za to samo co teraz mam to będzie 113 zł od 1 lipca. To ładnie podziękowałem i wypowiedziałem umowę , za 2 dni zadzwonili do mnie z VECTRY (jak wiadomo multimedia są sprzedane) i nie wiedząc ,że wypowiedziałem umowę zaproponowali mi podniesienie prędkości internetu do 600 Mb/s ,także telefon oraz ten antywirus w cenie łącznie 99zł 08gr. Jak się spytałem, jaka byłaby cena za 300 Mb/s to powiedzieli, że taka sama!! Jak powiedziałem ,że wypowiedziałem umowę to wywalili oczy, nic o tym nie wiedząc i mówią ,że nie mogą ze mną rozmawiać dopóki nie odwołam wypowiedzenia i powiedzieli, że nie ma już ulgi za utrzymanie łącza. Mam pytanie czy istnieje w VECTrze, jak dawniej w multimediach biuro utrzymania klienta? Czy zadzwonią do mnie do końca maja, czy mogą jeszcze zadzwonić w czerwcu? Czy zależy im na kliencie, jak było w poprzedniej firmie? U mnie jest jeszcze jeden operator internetu światłowodowego i mógłbym do niego przejść, tylko trzyma mnie ta umowa z multimediami/vectra na telefon stacjonarny jeszcze rok. Czy będę zmuszony z VECTRĄ zostać? Mogę z nimi zostać tylko niech coś rozsądnego zaproponują. Oczywiście nie ma już konsultantów w Multimediach tylko są z VECTRY. Telefon 244244244, to teraz ten sam co 601601601 w Vectrze. Mają bałagan z klientami z multimedia w Vectrze, bo umowa jest na żonę i dawno już było złożone upoważnienie na mnie i to było ok, a teraz to VECTRA nie widzi upoważnienia tylko musi dzwonić do żony czy mnie upoważnia do rozmowy ze mną (masakra). Nie chcę 2 światłowodów w domu przez telefon domowy, a nowy operator może się wpiąć w ich światłowód. Co robić?
  13. Nie popatrzyłem, że jesteś z zachodniopomorskiego. Gdybym mieszkał nie daleko ,to bym podjechał i pomógł . No ale jestem z małopolski, to trochę daleko
  14. Nie wiadomo co jest przyczyną. Gdzie mieszkasz? jak daleko masz do nadajnika? W jakim województwie mieszkasz, powiecie, Gminie?
  15. PoProszono mnie parę dni temu abym przyjechał i założył dekoder do takiej jednej babci , bo zostały jej tylko WP, METRO, NOWA TV i ZOOM. Tak, minęło prawie miesiąc I babci nikt tego do tej pory nie zrobił. Pojadę dopiero w Czwartek. Także jak widać dobrze, że MUX8 jest w starym systemie bo jeszcze są osoby co tego nie ogarnęły.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...