Skocz do zawartości

Ustawiamy antenę z tunerem CP na inne pozycje


Mateo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A więc z góry mowię, iż jestem trochę zielony, a ma kilka pytań. Próbowałemznaleźć odpowiedzi na forum, ale nic nie znalazłem. W każdym razie mam Cyfrowy Polsat, pakiet Familijny. I teraz mam taki problem:

1. Jak ustawić kanał o takich namiarach (kanał FTA): Sirius 2| 4.8 st E|12.465 H| FTA!

Mógły mi ktoś to napisać?

 

2. Widze, że wsyzscy piszą o szukaniu kanałów FTA, więc jak mogę szukać nieokreslonych kanałow FTA?

 

Z góry dziękuje za pomoc.

 

Edycja RafiX: Zmieniłem nazwę wątku. Teraz temat bardziej odzwierciedla istotę problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy masz antenę ustawioną na Siriusa? Jeśli nie, to nici z tego.

Wyszukiwanie kanałów FTA masz opisane na forum. Spróbuję znaleźć linka, wtedy podeślę.

 

Jaki masz dekoder? Jeśli Echostara, to tu: :arrow:https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=2018&start=30 jest przykładowo opisane (użytkownik kubia102, 04.02.2007 10:22)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy przekręcić antenę, robiąc to delikatnie, w prawo (na zachód), stojąc z tyłu za anteną. Na dekoderze ustaw jedną z silniejszych częstoliwości tego satelity, np: 11.747V 27500-3/4 i przesuwaj antenę ale tylko w poziomie, nie zmieniaj

położenia góra-dół. Pamiętaj, przesuwaj satelitę delikatnie i za każdym razem sprawdzaj czy na pasku sygnału w menu tunera pokaże się sygnał. I tak rób aż do skutku. Musisz dokładnie jak najlepszy sygnał uzyskać ze wspomnianego przeze mnie transpondera, bo ten transponder o który pytasz jest trochę słabszy. A teraz do dzieła :D

 

Przy okazji podam Tobie link z wykazem kanałów z tego satelity: http://www.lyngsat.com/sirius.html