blade1230 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 W tym wątku piszemy jak przebiegało nasze cofnięcie migracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Cofniecie zgloszone telefonicznie wczoraj. Wracam z pakietu platyna+hbo (129zl) do promocji filmowe n wpt+npremium+hbo za 89zl. Mam dostac cala paczke c+ (za npremium) do konca trwania starej umowy czyli do konca sierpnia 2014. Konsultantka powiedziala ze powrot moze potrwac kilka dni. Zobaczymy co z tego wyjdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 ja cofałem we wtorek i do dzisiaj cały czas proces w toku. Wracam z pakietu Platinium 99zł +10 zł mediabox. Wcześniej miałem WPT+Npremium+HBO za 79 zl. Umowa do sierpnia 2013. Pytanie czy jak wroce do nki to moge sobie wczesniej wyslac juz teraz wypowiedzenie ktore bedzie skutkowalo na koniec okresu promocyjnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jw23 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Czy telefoniczne zgłoszenie powrotu do starej umowy jest wiążące czy obowiązuje forma papierowa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 jak dostałes list z przymusowa migracja to przez telefon nie bedzie problemu to zalatwic. Tylko strasznie dlugo to trwa u mnie, bo juz tydzien dzis mija Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Po jakim czasie od migracji cofnęliście je? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 ja migrowałem 4 kwietnia a cofalem jakos 16 kwietnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 A z jakiego powodu cofnęliście migrację? @down Ale z jakiego powodu cofnąłeś migrację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Ja migrowałem 23 marca na platinium z darmowym hbo przez pół roku. 18 kwietnia telefonicznie zgłosiłem chęć powrotu na śiat HD i do dzisiaj w systemie mam canal+platinium i hbo. Brak wystawionej faktury w tym miesiącu - ostatnia to z 17 marca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Berni Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Czy ja mogę cofnąć migrację,migrowałem 16 kwietnia i miałem opcje Npremium ?Proszę o odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik147 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 @Berni z tego co wiem to nie,taką możliwość mają ci którzy migrowali przed 11.04 i otrzymali listy od nc+.Żeby się upewnić zadzwoń na infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 A z jakiego powodu cofnęliście migrację?@down Ale z jakiego powodu cofnąłeś migrację? poniewaz na tamten czas migracja byla przymusowa, nie mogles pozostac ze swoja oferta. Wiec cofnalem z powodu nieatrakcyjnej oferty. W porownianiu z tym co teraz daja to jednak jest o co walczyc. Mam nadzieje, ze nie bedzie problemow z cofnieciem. Zaznaczam, ze u mnie trwa to juz tydzien, nie uwazacie, ze to juz dosyc dlugo?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart144 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Ja wycofałem migrację dziś - platninium +hbo. Do końca kwietnia według warunków migracji, od maja powrót do starej oferty N. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Ja wycofałem migrację dziś - platninium +hbo. Do końca kwietnia według warunków migracji, od maja powrót do starej oferty N. Ja zlecilem cofnięcie 18.04 i także powiedziano mi ze stara umowa będzie naliczana od 1 maja. Teraz działa nc+ tak myśle bo nie mam jak sprawdzić bo miałem na starej to co teraz na nowej. Tak więc żadna różnica, ups różnica jest w cenie płacilem mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 ale chodzi o to zeby ktos potwierdzil ze zostala cofnieta ta migracja, zeby w maju nie okazalo sie ze jednak dalej jestesmy w nc+. Mam jedno pytanko dotyczace umowy, a mianowicie kiedy moge sobie zlozyc wypowiedzenie, umowa do sierpnia 2013. Czy mozna isc do apsu i zlozyc wypwwiedzenie, ktore bedzie skutkowalo z ostatnim miesiacem promocji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Też spróbuję cofnąć migrację. Migrowałem w dniu startu platformy, ale na słabych warunkach. Dodam, że w N miałem pakiet Extra HD za 79zł i HBO jakoś włączone promocyjnie, ale nie pamiętam jak to już było. W każdym razie 50 zł różnicy między takim samym pakietem w N i nc+ @edit Udało się... W przeciągu kilku dni mam mieć kontakt z konsultantem w sprawie cofnięcia oraz ewentualnie zaproponowania innych warunków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 no ciekawe ile dni im to zajmie ja juz czekam 8 dni :-/ zenada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_drill Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Tylko 8 dni? Ja już czekam 2 tygodnie Powiedział gość, który przyjmował wycofanie migracji, że zajmie to do 5 dni, potem jak dzwoniłem, ktoś inny rzekł, iż od 1 maja powrócimy na stare umowy...tak więc proponuję poczekać do tego maja (po weekendzie majowym powinno być już po ptokach)...ale nie zmienia to faktu, że i tak żenująco długo to trwa...może przygotowują super oferty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ali69 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Ja czekam na migrację od 16go. Cofnąłem telefonicznie, dla sprawdzenia zadzwoniłem jeszcze raz i okazało się że rezygnacji nie ma w systemie, więc złożyłem rezygnację jeszcze raz. Zadzwoniłem trzeci raz i dowiedziałem się że te nasze rezygnacje z migracji to sobie na kartkach notują, w systemie nie ma po tym śladu!!!!.Więc po rozmowie kartka może w smietniku lądować Tak mnie że napisałem pismo cofnięcia migracji wraz z wypowiedzeniem umowy i wysłałem 17go kwietnia. Mam zwrotkę że pismo dotarło 18go. Po jeszcze jednym telefonie , następna informacja: Jeśli zmigrowałeś do NC+ to nie obowiązuje cię wypowiedzenie ze względu na wyłaczenie kanałów N-premium po cofnięciu migracji. - Dlatego nie cofali od razu bo ludzie złożyliby jeszcze do 19go wypowiedzenia. Czyli to nie jest "całkowite" anulowanie migracji!!! Możesz złożyć wypowiedzenie normalnym trybem ( min 30 dni przed końcem umowy ). To jakieś następne dziadostwo ze strony NC+. Jest możliwość cofnięcia migracji ale nikomu się to jeszcze nie udało !!!! Zadzwońcie i sprawdźcie czy złożyliście wypowiedzenie, zobaczymy co wam powiedzą ??? Jak macie zamiar płacić za kwiecień? Stary abonament czy nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Mi za kwiecień przyszedł nowy... Powiedziano mi, że się ze mną skontaktują napjóźniej do końca miesiąca, żebym w maju mógł płacić starą cenę tak jak płaciłem za N. Z cyfry też cofnąłem migrację i mają w przeciągu 2 dni do mnie dzwonić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_drill Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Na moim tv miałem kwotę do zapłaty za kwiecień jeszcze ze starej umowy z n...i tak być powinno, bo ponoć zmigorwanie miało nastąpic oficjalnie od 1 maja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Wlasnie dostalem tel ze uznaja moja reklamacje. Przypomne króciutko. Migracja przed 11.04 platyna+hbo 129 przy negocjacji kwota za MR premim ustalona na +10. Okazuje sie po paru dniach ze jednak +20. Dzis uznano reklamacje i cena obnizona do 10 do konca umowy czyli 18 mies. Jak migrowalem nie bylo jeszcze mozliwosci powrotu na stara umowe jako prezent otrzymalem cinemax i filmbox za free do konca grudnia. Pare dni temu zlecilem jednak cofniecie do starej umowy w n gdzie placilem 135 z MrP hbo, cin, filmbox Umowa byla do konca lipca. I teraz nie bardzo wiem co robic czekac na powrot starej oferty czy wycofac zlecenie. Teraz po obnizce reklamacyjnej wychodze praktycznie na to samo a zyskuje seriale i hbo OD ktorego nie mialem na starej umowie. Wiem duzo placilem ale coz. Boli troche cinemax i filmbox tylko do konca roku ale moze cos jednak dadza na koniec promocji. Co o tym myslicie, doradzcie cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
albertone Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Jeśli dostałeś gratis nie możesz cofnąć migracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Przy rozmowie o cofnięciu konsultant tak powiedział jednak poszedł do kierownika i zlecił cofnięcie. Nadmienie ze nie chciałem aktywowac prezentu nawet podczas wcześniejszych rozmów mówiłem proszę mi tego nie włączać. I co samo zaswiecilo grochem o ścianę. Wrócę do pytania, co radzicie w tym momencie zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew_90 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Ja też się zastanawiam nad cofnięciem migracji tylko starą umowę w n mam podpisaną od grudnia 2012 na 6 miesięcy czyli kwiecien to 6 miesiac i nie wiem co w tej sytuacji zrobić odrau będe musial oddac sprzęt i zrezygnować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.