1fiesta Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Eskimos Normalnie to samo na ten adres ... co podał Ci Mod , i ze swojej poczty. Choć wówczas, jak radził mi Mod żadnego potwierdzenia ... wówczas nie dostałem. Z nc+ .... niestety trzeba być czujnym. ... Co to jest za Firma ? - pismo urzędowe bez stempla pocztowego.... hmmm czyli "choroba" się rozwija ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eskimos Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 już mam praktycznie wszystko wypełnione przez formularz... moge przez ten formularz na ich stronie? tylko jaki temat podac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 @Eskimos jak pomóc, skoro nie znam twojej sprawy. Reklamację piszesz ze swojej poczty i wstawiasz ten adres. W temacie piszesz: "Reklamacja abonenta o numerze..." W dalszej części opisujesz czego dotyczy reklamacja i Twoje oczekiwania wraz ewentualną rekompensatą. Na koniec podajesz imię i nazwisko i ponownie numer abonenta. Wszystko. Po chwili lub następnego dnia powinieneś otrzymać potwierdzenie, że zgłoszenie Twoje zostało przyjęte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Be89 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 już mam praktycznie wszystko wypełnione przez formularz... moge przez ten formularz na ich stronie? tylko jaki temat podac? Ja przy reklamacji po przedłużeniu wybrałem Zmiana pakietu ale raczej nie ma to znaczenia. Jeśli w treści jest wzmianka o reklamacji to raczej trafi do odpowiedniego działu. Zaznacz by odpowiedź przesłali także na maila. Wtedy dostaniesz ją w 30 dniach a listowna może nadejść dużo później. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james28 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Witam ponownie. Mam pytanie. Złożona reklamacja 19.09.2014. Brak odpowiedzi do 30 dni, teraz po 1,5 miesiąca przychodzi odpowiedź, że reklamacja pozostaje bez rozpoznania, ALE NIE WIEM DLACZEGO, gdyż nie da się bezpośrednio połączyć z działem reklamacji. Więc może Ktoś mi podpowie, co mogę zrobić, bo myślałem że jeżeli nie odpowiedzą w terminie 30 dni to zgodnie z regulaminem, reklamacje uznaje się za uwzględnioną. W piśmie reklamacyjnym napisałem, że po zapłaceniu 89,00 zł za WRZESIEŃ 2014, zaniepokoiło mnie, że do zapłaty pozostało mi 20,00 zł. W związku z tym powołałem się na rozmowę telefoniczną z konsultantem, którą przeprowadziłem w SIERPNIU 2013R. Ale przecież, ja pisałem, że nie zgadzam się z dopłatą 20 zł do faktury za 09/2014, tak więc nie minęło 12 miesięcy od dnia otrzymania faktury z nieprawidłowo naliczoną opłatą, aby pozostawiono reklamację bez rozpoznania. Co Waszym zdaniem mogę i powinienem w tej sytuacji zrobić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Piszesz chaotycznie. Rok 2013 i 2014! Jakoś tego nie ogarniam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Be89 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Żadnego uzasadnienia odrzucenia reklamacji w tym piśmie nie było? Musiało być. Zawsze jak składacie reklamację piszcie by w pierwszej kolejności przysłali odpowiedź na maila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 jak składacie reklamację piszcie by w pierwszej kolejności przysłali odpowiedź na maila. Nie ma takiego wymogu. I nie będzie to wiążące. Ale poprosić zawsze można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james28 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Bogdan425, w roku 2013 była rozmowa telefoniczna z konsultantem dot. warunków umowy a w fakturze za 09/2014 doliczyli dodatkowo 20 zł, także do tego miesiąca (09/2014) składałem reklamację. A uzasadnili to tym, że reklamacja może być złożona w terminie 12 miesięcy od ostatniego okresu rozliczeniowego, w którym nastąpiło niewykonanie usług. "Cyt: Z przykrością stwierdzam, że powyższy termin został przekroczony, gdyż oni twierdzą, że ja pisałem reklamację dot. wprowadzenia w błąd podczas rozmowy telefonicznej z sierpnia 2013, a ja przecież pisałem reklamację do faktury za 09/2014. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Be89 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Dzwoniłeś do nich z pytaniem dlaczego we wrześniu jest 20 zł więcej? jak składacie reklamację piszcie by w pierwszej kolejności przysłali odpowiedź na maila. Nie ma takiego wymogu. I nie będzie to wiążące. Ale poprosić zawsze można. Maila z odpowiedzią na reklamacje dostałem dokładnie w 30 dniu od jej złożenia. List przyszedł 2 tygodnie później. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Z przykrością stwierdzam, że powyższy termin został przekroczony, gdyż oni twierdzą, że ja pisałem reklamację dot. wprowadzenia w błąd podczas rozmowy telefonicznej z sierpnia 2013, a ja przecież pisałem reklamację do faktury za 09/2014. Mnie się wydaje, że oni mają rację. Raczej na pewno. Jest to pokłosie tego pierwszego. A te pierwsze się przedawniło. Za gapowe trzeba płacić. Było wtedy reklamować. Ale jak się nie czyta aneksu, tylko czeka. To jest, jak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james28 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 bogdan425, ale to chyba co jest w tym wszystkim najważniejsze to fakt, że odpowiedź na reklamację dostałem PO 30 DNIACH od dnia jej wniesienia. W związku z powyższym myślałem, że moja reklamacja zostanie uwzględniona. A tu nie dość, że otrzymałem odpowiedź na reklamację po obowiązkowym terminie, to jeszcze zostawili ją bez rozpoznania. Przecież tą sprawę przed jakimkolwiek sądem by przegrali, ze względu na naruszenie regulaminu swojego jak i ustawy o prawie telekomunikacyjnym, która jasno mówi, że na odpowiedź na reklamację mają 30 dni od dnia jej wniesienia. W przypadku braku odpowiedzi na reklamację uznaję się ją za uwzględnioną. Czyż nie jest tak???? Ponadto bogdan425, nie mogłem wcześniej złożyć reklamacji na rozmowę z konsultantem, która była przeprowadzona w sierpniu 2013 w związku z faktem, iż w czasie tej rozmowy nie poinformowano mnie że po 12 m-cach zostanie podniesiona mi kwota abonamentu o 20 zł, tylko była mowa o tym, że przez 18 m-cy będę płacił stałą cenę tj. 89 za całą paczkę 6 C+. W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYM NIE MOGŁEM REKLAMOWAĆ FAKTURY, ZWIĘKSZAJĄCEJ ABONAMENT, KTÓRĄ OTRZYMAŁEM DOPIERO WE WRZEŚNIU TEGO ROKU, jeżeli termin 12 miesięcy od dnia rozmowy z konsultantem minąłby 23.08.2014r. A to już chyba nie można nazwać, jak to nazwałeś "gapowe". Po prostu nie mogłem reklamować czegoś o czym dowiedziałem się dopiero we wrześniu 2014r (w momencie otrzymania faktury za 09/2014). Reasumując, wydaje mi się, że bez względu na to jak by uzasadniali swoją decyzję (czy mam rację czy nie) to powinna być ona uwzględniona, gdyż nie zdążyli z odpowiedzią do 30 dni od dnia wniesienia reklamacji. Dobrze myślę???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 To napisz im teraz, ze skoro nie dochowali terminu 30 dni określonego w regulaminie świadczenia usługi to tym samym uznali reklamację, a Ty zgłaszasz tę sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 @james28! w czasie tej rozmowy nie poinformowano mnie że po 12 m-cach zostanie podniesiona mi kwota abonamentu o 20 zł, W rozmowie być może nie. Ale już w papierach, które otrzymałeś, było to zawarte. jak to nazwałeś "gapowe" Nie zapoznając się z ich treścią, to potocznie takie zaniechanie nazywa się "gapowym". Trzydzieści dni, to jest czas na rozpatrzenie reklamacji. Inną sprawą jest data wpływu oraz data dostarczenia zainteresowanemu odpowiedzi na reklamację. Oczywiście, że 1,5 miesiąca, to trochę przydługo?! Niemniej jednak mogą się z tego wybronić. Cóż można z tym zrobić. Najlepiej jakbyś sprawę przekazał do właściwego, dla Twojego miejsca zamieszkania, Rzecznika Praw Konsumentów Powiatowy/Miejski. Wszelkie ich działania na rzecz konsumenta wykonywane są bezpłatnie łącznie z ewentualnym procesem sadowym. Zwykle do tego nie dochodzi. Ponieważ wcześniej trwają negocjacje z firmą, której to dotyczy i dochodzi do ugody. Zawsze z korzyścią dla konsumenta. O ile oczywiście będziesz miał rację. Wysokość kwoty sporu nie ma tu żadnego znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james28 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Bogdan425, właśnie o to chodzi, że w papierach nic nie dostałem, dostałem umowę z C+Gold, gdzie było napisane, że umowa obowiązuje na 18 m-cy ze stałą ceną 89,00 zł, natomiast odnośnie usługi dodatkowej jak twierdzą C+Premiere (tj C+ oraz C+Spoirt) nie otrzymałem, bo na pewno bym już wtedy interweniował. Odnośnie terminu to na pewno się nie zmieścili, ponieważ wniosłem reklamację 19.09.2014 i tą samą datę podali na piśmie a w odpowiedzi mam napisane, że nadano ją 31.10.2014. Więc jest to powyżej 30 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Najistotniejszą datą jest ta, która widnieje na sporządzonym piśmie i jest zarazem odpowiedzią na reklamację. Pozostałe daty nie mają już znaczenia. Wskazałem kierunek dalszych działań, jeśli czujesz się pokrzywdzony. Innej drogi nie ma. Według nc+ ścieżka reklamacyjna została wyczerpana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james28 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Bogdan, nie wiem, czy tak do końca jest, albowiem wczoraj rozmawiałem z Osobą z Działu Reklamacji NC+ (CHOĆ PONOĆ SIĘ NIE DA), to on mi powiedział że mogę złożyć odwołanie do powyższej reklamacji. Więc jak to z tym odwołaniem jest, została wyczerpana ścieżka reklamacyjna czy nie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Nie podoba mi się. Offtopujesz. W piśmie reklamacyjnym nie ma pouczenia, że możesz jeszcze raz się odwołać od nieuznanej reklamacji. Popełniasz kardynalny błąd dając kolejną wiarę Konsultantowi. Przecież to już przerabiasz. Jak zrobisz, to Twoja wola i Twój wybór. Temat tej sprawy został wyczerpany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james28 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 To prawda, nie ma. A czy nie mogę złożyć kolejnej reklamacji (a nie odwołania) dot. naruszenia przez NC+ regulaminu??? i w uzasadnieniu podałbym te dwie daty (wniesienia reklamacji i daty udzielenia odpowiedzi na reklamację). Z tego przecież jasno wynika, że został naruszony regulamin, więc tutaj nie byłoby żadnego pola do manewru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Mniej pisania na forum a więcej do nc+ bo powtarzanie się niczego nie zmieni - trzeba działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fukas Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Poradnik jak nie zostać wydymanym przez nc + 1 Zawsze składaj wypowiedzenie już w dniu podpisania umowy (możesz później zapomnieć ) 2 Zakup karty telefonicznej - numer który podasz nc + , karta do szafy , tydzień przed końcem umowy wyciągamy kartę - będzie dzwonił duk 3 Oferta tylko na email ( ponoć nie chcą posyłać ) musicie ją zdobyć . 4 Konsultant powinien być poproszony o przynajmniej 3 krotne przedstawienie oferty z email . Tu już wasz wybór - może czytać tą samą ofertę p. 10 razy . Ma to na celu uniknięcie reklamacji . Prawdopodobnie i tak to nie wystarczy ale macie pewność własnej oferty. 5 Nagrywamy cała rozmowę . 6 Spisujemy dane konsultanta też około 3 razy . Jeśli czegoś brakuje proszę o sugestie , to będą procedury świadomego klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 3 Oferta tylko na email ( ponoć nie chcą posyłać ) musicie ją zdobyć . Przedłużyłem umowę na warunkach Comfort+ Multi+ Extra za 34,90zł, zostało mi aktywowane Comfort+ Multi+ za 24,90zł. Napisałem reklamację, z stwierdzeniem braku paczki Extra w cenie 10zł wraz z oczekiwaną rekompensatą. Dołączyłem wydruk e-maila, wysłałem pocztą i czekam na rozpatrzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Witam, powiedzcie jak lepiej złożyć reklamację? poprzez formularz na stronie czy jednak w formie papierowej? Ma to jakieś znaczenie? A reklamację muszę zgłosić, bo dziwnie okazało się, że po aneksie umowy wzrosła opłata za wynajem dekodera..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Nie jesteś pierwszy z tą opłatą za dekoder...... Możesz mailowo wysłać z potwierdzeniem odczytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Be89 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Najpierw zadzwoń do DUK z krakowskim numerem i zapytaj czy to nie pomyłka. Dopiero wtedy wysyłaj przez formularz na stronie z prośbą o przysłanie w pierwszej kolejności odpowiedzi na maila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.