ircios Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 a oni i tak swoje.mozna zapomnieć o tym kanale jak i o History HD..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtS007 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Lecho, ja doskonale wiem, że chodzi o regulamin, ale mówienie o HBO, jako potencjalnym ekwiwalencie za Polsat HD jest po prostu nieporozumieniem. ArtS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Ewentualnie mogą też dać Cinemax,też będę zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piracik Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Ja również nie mam Polsatu HD i Polsatu Sport News. Mam swój własny dekoder Ariva 200. W sumie podczas podpisywania umowy nikt mi nic nie powiedział, że nie będę miał tych kanałów. Czy myślicie że trzeba złożyć reklamację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 trzeba,bo inaczej to cały czas bedą dymać cyfrowiczów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piracik Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 A ja się zastanawiam dlaczego nie mam tych kanałów? Jaki jest powód? Kiedyś gdy dzwoniłem, powiedziano mi, że trwają negocjacje i tyle. Łyknąłem i wygląda na to, że to blef. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Blef i wciskanie kitów to ich motto przewodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 A ja się zastanawiam dlaczego nie mam tych kanałów? Jaki jest powód? Kiedyś gdy dzwoniłem, powiedziano mi, że trwają negocjacje i tyle. Łyknąłem i wygląda na to, że to blef. Widoczne jeszcze negocjują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Lecho, ja doskonale wiem, że chodzi o regulamin, ale mówienie o HBO, jako potencjalnym ekwiwalencie za Polsat HD jest po prostu nieporozumieniem. ArtS Nieporozumieniem jest to co wyprawiają , obiecując coś czego nie ma. Za błędy się płaci , jak będą dalej tą sprawę olewac to będzie kolejny skandal Uokik i antync+. Chętnie zapomnę o Polsacie HD HBO to odpowiedni argument by pogorszyła mi się pamięc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinezzz77 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Wybieram się ponownie do prawnika. Wysłałem pismo odnośnie rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym ze względu na brak Polsatu HD. Wcześniej złożyłem reklamację o wprowadzeniu w błąd podczas przedstawiania oferty i późniejszej migracji. Reklamacja jest w trakcie rozpatrywania (mają czas do końca maja), natomiast na pismo odnośnie rozwiązania umowy dostałem taką odpowiedź: " uprzejmie informuję, że na podstawie przesłanego wniosku, rozwiązanie kontraktu zaplanowane zostało na 31 sierpnia 2013 roku. Zgodnie z warunkami oferty, z której Pani skorzystała, Dostawca usług ma prawo do naliczenia kary z tytułu przedterminowego rozwiązania Umowy, wysokości udzielonych Abonentowi ulg pomniejszonych o proporcjonalną ich wartość za okres świadczenia usług od dnia rozpoczęcia korzystania z usług". To są JAJA. Nie polecam tej firmy, gdzie brak profesjonalizmu bije po oczach... Ktoś spotkał się z taką sytuacją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 normalne.naliczaja ci karę,bo sam rozwiązałeś umowę,ale nie wzieli pod uwagę z jakiego powodu.myślę, że masz rację,a prawnik tylko to potwierdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 martinezzz w sumie sam jesteś sobie winie temu zamieszaniu trzeba bylo poczekać do rozpatrzenia reklamacji a dopiero póżniej słać ewentualnie pismo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinezzz77 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Rezygnację mogę w każdej chwili wycofać (choć nie chcę), ale fakt faktem poczekam jeszcze na rozpatrzenie reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Mi dzisiaj mija 30 dni i zero kontaktu.Jutro będę się zastanawiał co dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Zajrzyj do skrzynki pocztowej, mnie zawsze odpowiadali listownie na reklamacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Zawsze możesz zadzwonić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piracik Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Złożyłem reklamację na kanały Polsat HD i Polsat Sport News. Nikt w ogóle nie poinformował mnie, choć dobrze wiedzieli że będę kanały odbierał na własnym dekoderze o tym, że nie będę ich miał. Zobaczymy co z tego wyjdzie! Mam nadzieję, że jakoś się uda coś utargować Reszcie również radzę dzwonić i reklamować, gdyż być może to przyśpieszy włączenie tych kanałów do oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Zajrzyj do skrzynki pocztowej, mnie zawsze odpowiadali listownie na reklamacje Zaglądałem, nic nie ma. Zawsze możesz zadzwonić Dzwonić będę jutro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin79 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Jaja sobie robią ze wszystkich nie licząc się z niczym i nikim! Będzie długo ale może kogoś zainteresuje oto moja chronologiczna wojna z nimi o wypełnienie umowy czyli dołączenia brakujących kanałów, a w szczególności gwarantowanego Polsat HD. A, że jestem zawzięty i im tego nie odpuszczę to tak to wygląda jak poniżej 6.04.2013 Telefonieczne zgłoszenie reklamacyjne na brak Polsatu HD oraz braku dostaczenia obiecanej umowy i regulaminu do niej 11.04.2013 dostaję odpowiedź pisemną ale na... maila! Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że wysyłka Regulaminu akcji promocyjnej, z której skorzystał Pan przedłużając Umowę, nastąpi w najbliższym możliwym terminie. Serdecznie przepraszam za opóźnienie w dostarczeniu dokumentu. Jednocześnie wyjaśniam, że zgodnie z informacjami przekazanymi podczas rozmowy telefonicznej z 6 kwietnia 2013 roku, aktualnie prowadzone są prace nad uruchomieniem przekazu kanału Polsat w jakości HD na wynajmowanym przez Pana terminalu. W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt. 29.04.2013 Dostaję pisemną odpowiedź na brak Polsatu HD: Szanowny Panie,dziękuję za kontakt. Odpowiadając na zgłoszenia pragnę poinformować, że kanał POLSAT HD dostępny jest tylko na terminalach ADB. W związku z tym, jeśli jest Pan zainteresowany odbiorem tego kanału proponuję wycofanie Umowy zawartej na pakiet CANAL+PLATINUM i wprowadzenie nowej ze sprzętem ADB. Możliwe jest także przywrócenie poprzednio odbieranej oferty CYFRY+ z zachowaniem obowiązujących przed zawarciem konrtaktu z ITI warunków. Jednocześnie informuję, że dekodery marki ADB wydawane są z pakietem CANAL+ GOLD lub wyższym. Wydanie sprzętu ww. producenta może wiązać się z opłatą aktywacyjną i dzierżawą miesięczną. Proszę o informację zwrotną o podjętej decyzji do 15 maja 2013 roku. W przypadku pojawienia się pytań, uprzejmię proszę o kontakt telefoniczny (801 055 505, 12 294 78 00) przesłanie faksu (22 310 45 44) lub e-maila (informacje@cyfraplus.com.pl) 4.05.2013 Dzwonię aby się dowiedzieć czy i ile będę musiał zapłacić za wymianę dekoderów na te odpowiednie pozwalające na odbieranie pełnej oferty programowej dostaję odpowiedź, że w moim przypadku będzie to koszt jednorazowy 249 zł! Nie zgadzam się na to ponawiam reklamację na brak Polsatu HD oraz nie dostarczenia umowy i regulaminu. 6.05.2013 Dostaję znowu pisemną na e-mail odpowiedź: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że obecnie brak jest możliwości wysłania do Pana regulaminu akcji promocyjnej z której Pan skorzystał. W przypadku pojawienia się możliwości wysyłki dokumentu, niezwłocznie zostanie przesłany. Przepraszam za opóźnienie i proszę o cierpliwość. Potwierdzam także dostępność rozwiązania zaproponowanego Panu w związku z reklamacją. Jeśli jest Pan zainteresowany skorzystaniem z jednego z nich proszę o wiadomość do 15 maja 2013 roku. W przypadku pojawienia się pytań chętnie udzielę informacji. Tego samego dnia tym razem mailowo domagam się dostarczenia umowy i regulaminu do niej 17.05.2013 dostaję odpowiedź: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, potwierdzam informację, że 24 marca 2013 roku zdecydował się Pan na zawarcie Umowy o świadczenie usług (Oferta Wspólna) na 18 miesięczny okres oznaczony. Wyjaśniam, iż w związku z aktualizacją oferty na Pana kontrakcie oraz zmianą dostawcy usług (na ITI Neovision Sp. z o.o.), Regulaminu Akcji Promocyjnej zostanie przesłany w późniejszym terminie. Obecnie nie posiadam informacji o dacie wysyłki wspomnianego dokumentu, gdyż uwarunkowane jest to względami technicznymi. W związku z tym, przepraszam za zaistniałą sytuację oraz bardzo proszę o cierpliwość. Jednocześnie informuję, że Pana zgłoszenie reklamacyjne zostało przekazane do właściwego działu. Wnioski Abonentów rozpatrywane są według kolejności wpływu. Regulamin Umowy o Abonament uwzględnia maksymalny okres weryfikacji wniosków reklamacyjnych, jako 30-dniowy. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Tego samego dnia piszę maila o chęci rezygnacji z umowy ale w związku z brakiem dostarczenia umowy oraz regulaminu do niej nie wiem z czym mam się liczyć, czy mogę zerwać z ich winy czy nie?. 20.05.2013 dostaję odpowiedź: Szanowny Panie, z przykrością przyjęłam informację o chęci rezygnacji z abonamentu. Wierzę, że nie jest to Pana ostateczna decyzja. Odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że dokument Umowy świadczenia usług jest potwierdzeniem warunków kontraktu uzgodnionych telefonicznie. Opóźnienie w wysyłce formularza nie stanowi naruszenia warunków Umowy. Zgodnie ze wspomnianymi ustaleniami z 24 marca br., wybrał Pan: - pakiet CANAL+ Platinum w cenie promocyjnej 109 zł (cena standardowa 149 zł), - usługę Multiroom w cenie promocyjnej 10 zł (cena standardowa 20 zł), - bezpłatne użytkowanie dekodera box+ (Sagemcom dsi87). Czas oznaczony Umowy to 18 miesięcy obowiązujące do 30 września 2014 roku. Wyjaśniam, iż zgodnie z odpowiedzią na zgłoszenie reklamacyjne zarejestrowane 7 kwietnia 2013 roku, mógł Pan złożyć dyspozycję wycofania ww. warunków Umowy, a przy tym powrócić do oferty obowiązującej przed 24 marca br. lub ponownie renegocjować zasady współpracy z platformą nc+. Kolejny Pana wniosek reklamacyjny jest w trakcie rozpatrywania, zatem proszę o cierpliwość. Wypowiedzenie jest skuteczne, jeżeli zostanie dokonane w formie pisemnej i przysłane listem poleconym na adres korespondencyjny: ITI Neovision Sp. z o.o., ul. Josepha Conrada 37 31-357 Kraków Pismo powinno zawierać numer Abonenta lub karty abonenckiej, dane osobowe, informacje o chęci rezygnacji z abonamentu oraz odręczny podpis Abonenta. W celu rozwiązania kontraktu wraz z upływem czasu oznaczonego, niezbędnym jest zawarcie tej informacji w treści wypowiedzenia. Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług, w przypadku rozwiązania Umowy przed upływem czasu oznaczonego (promocyjnego), Operator może naliczyć karę w wysokości udzielonego rabatu pomniejszonego o proporcjonalną jego wartość za okres świadczenia usługi od dnia zawarcia Umowy do dnia jej rozwiązania. Regulamin dostępny jest na stronie http://www.ncplus.pl. W razie pojawienia się pytań, zapraszam do kontaktu. Łączę wyrazy szacunku, Dzień dzisiejszy wniosek reklamacyjny na brak Polsatu HD w dalszym ciągu w oczekiwaniu na odpowiedź. Ja już nie wiem jak do nich przemawiać o co tu [beep]a chodzi ktoś mi wytłumaczy? Oni są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Reklamacja złożona na "CANAL+ Platinum OPCJA" (złożona 12.05.13) choć nie było jeszcze kontaktu z ich strony to w ICA już świeci Jeszcze tylko Polsat HD i Polsat sport news (złożona 27.04.13) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 można jeszcze pisemko zanieść wraz z tymi e-mailami do rzecznika praw konsumenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Ale dalej mają bajzel, wynegocjowałem Canal+Silver i CANAL+ Platinum OPCJA, a teraz patrzę a w ICA i mam Universe + i CANAL+ Platinum OPCJA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin79 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 można jeszcze pisemko zanieść wraz z tymi e-mailami do rzecznika praw konsumenta. I tak właśnie zrobię poczekam jeszcze tylko na udzielenie odpowiedzi na ostatnią moją reklamację. No chyba, że odpowiedź będzie dla mnie satysfakcjonująca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawcio125 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 U mnie odpowiedzieli w ten sposób na reklamacje w sprawie braku polsatu hd,i reszty kanałów : Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, pragnę wyjaśnić, że kanały, które Pan wymienił dostępne są obecnie jedynie na dekoderach ADB. W związku z tym, proponuję zmianę oferty z wymianą na terminale dające dostęp do wspomnianych przez Pana kanałów. Jeżeli jest Pan zainteresowany ofertą, proszę o przesłanie korespondencji zwrotnej wraz z podaniem terminu, w jakim możemy się z Panem w tej sprawie kontaktować. W przypadku pojawienia się pytań, pozostaję do dyspozycji. Z wyrazami szacunku, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 za jedyne 199 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.