szunaj Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Ja bym poczekał do jutra.Nieważne że nie masz umowy (z migrujących chyba nikt jeszcze nie) Obowiązuje nas "Regulamin Świadczenia Usług" a w nim Rozdział XI.& 11 mówiący dokładnie to samo co w regulaminie C+. http://ncplus.pl/dokumenty#Regulaminy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giena666 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Dziękuję Ci bardzo za szybką odpowiedź.Poczekam do jutra.Dam znać jak coś będę wiedział. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Zacytuj im ten paragraf, będą wiedzieli że nie rozmawiają z leszczem i ciekawe jak zareagują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 30 dni,ale chyba roboczych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korek2 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 30 dni, nigdzie nie jest napisane, że roboczych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 no to 30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giena666 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Dzwoń do biura obsługi i tam się powołuj że reklamacja ma być uznana, ponieważ minął termin rozpatrzenia (30 dni). Mi termin mija 27.05 więc ja będę dzwonił za tydzień ps. .Powołujesz się na regulamin umowy na abonament, nie mam jeszcze regulaminu NC+ ale w starej C+ był to artykuł 14 $12 "w przypadku nie rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia jej wniesienia,uważa się , że reklamacja została uwzględniona. ps2.Napisz co załatwiłeś Właśnie jestem po rozmowie z infoliną.Reklamacja uznana.Pisali maila i dzwonili ,podobno ale nic nie otrzymałem.Dostałem w ramach rekompensaty paczkę "filmbox" i "cinemax" za darmo do 31.XII.2013,myślę że jest ok. Pozdrawiam i wysyłajcie reklamacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Witam20 kwietnia została zarejestrowana reklamacja dotycząca braku Polsatu HD i dziś mija miesiąc a ja nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.W ramach rekompensaty żądałem multiroomu w cenie abonentu.Posiadam pakiet gold.Mam pytanie co teraz mam zrobić?Było gdzieś napisane że gdy nie otrzyma się odpowiedzi do miesiąca reklamacja zostanie uznana.Gdzie mam dzwonić w tej sprawie i na jakie przepisy mam się powoływać. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję z góry za wszelkie odpowiedzi. Mi właśnie minął 25 dzień Nikt nie dzwonił i jeszcze nie pisał.Coś się ''ruszy'' dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Ja też czekam już 3 tygodnie i nic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Ja też czekam już 3 tygodnie i nic... proszę połączyć posty, coś pokpiłem EDIT: Odpisali mi "...informuję, że konsultant wyjaśnił, że obecnie kanał Polsat HD nie będzie dla Pana dostępny. Aktualnie trwają prace nad uruchomieniem tego programu dla Abonentów platformy nc+. Do czasu usunięcia utrudnień proszę o korzystanie z przekazu stacji w wersji SD (kanał 7). Informuję, że kanał History dostępny jest dla Pana w wersji SD. W związku z tym, że mnie może korzystać z wersji HD, przyznałam Panu zniżkę 100% na odbiór programu przez 6 miesięcy. W listopadzie 2013 roku proszę o kontakt z nc+ w celu przyznania promocji na kolejny okres... I. Specjalista ds. Relacji z Klientami Dział Relacji z Abonentami" Morał z tego taki, że History HD NIGDY nie będzie na dekoderach C+ i własnych. Mają w głębokim poważaniu, że nie ma Polsat HD I co to w ogóle za reklamacja? Nie uzyskałem NIC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 W takim przypadku skoro operator nie wywiązuje się z umowy masz prawo do zerwania umowy z winy nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Wiem, ale w sumie nie chcę bo co wezmę? CP? We wrześniu mi się kończy, a wkurzyli mnie bardziej jak nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Przecież do września możesz spokojnie być w C+.do te4go czasu powinno coś więcej sie wyjaśnić a przy okazji może lepszą ofertę Ci dadzą byś został w nc+.Spróbować możesz zawalczyć o swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Też napisałem reklamację odnośnie HISTORY HD teraz czekam 30 dni od dziś zobaczymy co odpiszą może w końcu dołączą SECA/N3 (caid 1813) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 nie licz na to. powiedzą ci abyś oglądał w sd,tak jak polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taomeek Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Witam. Czy jak napiszę reklamację odnośnie braku Polsatu HD, to jest możliwość rozwiązania umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 prawdopodobnie zaproponuja ci oglądanie w sd.ale to operator nie wywiazuje sie z umowy.więc można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Ja też czekam już 3 tygodnie i nic... proszę połączyć posty, coś pokpiłem EDIT: Odpisali mi "...informuję, że konsultant wyjaśnił, że obecnie kanał Polsat HD nie będzie dla Pana dostępny. Aktualnie trwają prace nad uruchomieniem tego programu dla Abonentów platformy nc+. Do czasu usunięcia utrudnień proszę o korzystanie z przekazu stacji w wersji SD (kanał 7). Informuję, że kanał History dostępny jest dla Pana w wersji SD. W związku z tym, że mnie może korzystać z wersji HD, przyznałam Panu zniżkę 100% na odbiór programu przez 6 miesięcy. W listopadzie 2013 roku proszę o kontakt z nc+ w celu przyznania promocji na kolejny okres... I. Specjalista ds. Relacji z Klientami Dział Relacji z Abonentami" Morał z tego taki, że History HD NIGDY nie będzie na dekoderach C+ i własnych. Mają w głębokim poważaniu, że nie ma Polsat HD I co to w ogóle za reklamacja? Nie uzyskałem NIC Dostanę coś takiego i będą szczęśliwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 no,jest powód do radości.a dymanie przez nc+ nigdy się nie skończy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Nie chcę obrażać konsultantów ale tam co pracują nie nadają się całkowicie do pracy. Czekam już 3 tygodnie na wyjaśnienie mojej sprawy i końca nie widać. Podpisałem w długim wekeendzie umowę na pakiet Universe+ z Canal+ Family i Canal+ Family 2 przez 2 miesiące gratis. Tak jest na stronie Nc+ i tak samo zapewniał mnie pan który podpisywał umowę. Niestety tych dwóch kanałów nie mam do dziś. Złożyłem reklamację w tej sprawie. Ale składając rozbawiło mnie podejście konsultantów do tematu. Otóż byli oni zdziwieni że ja chcę te kanały i z jakiej to racji?! Wychodzi na to że oni nie znają obecnych promocji a siedząc tam poprostu to co usłyszą to mówią. Pocztą dostałem tylko pism że moje wypowiedzenie zostało zarejestrowane i na tym póki co koniec. Skoro promocja jest na stronie nawet w punkcie Nc+ to dlaczego konsultanci o tym nie wiedzą? Żałuję że nie podpisałem umowy w punkcie. Ostatni raz podpisałem umowę telefonicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Na rozpatrzenie reklamcji maja 30 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Ja poczekam do pazdziernika (bo wtedy kończy mi się promocja na darmowe HBO jak dalej nie będzie Polsatu HD i History HD to w ramach rekompensaty będę chciał HBO za free na następne pół roku Co o tym myślicie ? przejdzie? może ktoś już dostał coś takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Gdzies ktoś pisal ze dostał filmboxy na 6m-cy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 @domin107,ja kilka dni temu napisałem reklamację na brak Polsat hd z żądaniem HBO na pół roku,ciekawe co mi odpowiedzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtS007 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 No, ranga Polsatu HD idzie w górę. ArtS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.