Skocz do zawartości

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Rekomendowane odpowiedzi

A ja wczoraj "naklepałem" pisemko ws. reklamacji tego mojego przelewu (braku jego zaksięgowania przez "Cyfrowy Dom") z dnia 5 sierpnia br. i dzisiaj już prawie miałem iść na pocztę i je wysłać, ale coś mnie tknęło i jeszcze raz sprawdziłem dzisiaj ważność mojego aktualnego doładowania karty "Smart HD+". I widzę, że moja karta jest teraz doładowana do... 15 października br.! :shock:

Czyli jednak uwzględnili mi tę kwotę, którą im wysłałem przelewem w dniu 5 sierpnia br. Tak więc, moje pisemko z reklamacją stało się już nieaktualne, zanim jeszcze zostało wysłane. :) Czyli chyba te zgłoszenie tego problemu na infolinii pomogło. Szkoda tylko, że musiało to trwać aż tydzień! :shock:

Te przedłużenie doładowania o tamtą kwotę z przelewu z dnia 5 sierpnia br. musiało chyba nastąpić dopiero dzisiaj, bo wczoraj wieczorem też sprawdzałem z ciekawości ważność doładowania i wczoraj było jeszcze do 14 września br., czyli okres, na który doładowałem ponownie moją kartę w punkcie doładowań.

Mimo wszystko od tej pory kolejne doładowania mojej karty "Smart HD+" dokonywać będę w punkcie doładowań. Nie będę już puszczać przelewów na te konto bankowe przypisane do mojej karty "Smart HD+". Nie chcę powtórki tego cyrku... :?

 

 

Przy całym szacunku, Barti, moim zdaniem źle robisz. Powinieneś wysłać reklamację, ponieważ oni maja obowiązek zaksięgowania wpłaty w ciągu 7 dni roboczych. Gdyby rozpatrzyli reklamację pozytywnie to może załapałbyś się na miesiąc gratis, itp. Pamiętaj, że nic nie tracisz, a możesz tylko zyskać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, niby tak, ale znając ich to wątpię, że daliby mi coś gratis. Pewnie dostałbym od nich odpowiedź, że miło jest im mnie poinformować, że moja wpłata z dnia 5 sierpnia br. została już przez nich zaksięgowana, a tym samym ważność mojego doładowania przedłużona o kolejny miesiąc, czy coś w tym stylu. Ewentualnie jeszcze "dorzuciliby" w swoim pisemku przeprosiny za zaistniałą sytuację i tyle. I pewnie na tym by się skończyło... :roll: A znaczek na list polecony i dojazd na pocztę też kosztuje.... :?

Przypuszczam, że w związku z tym, że ten mój przelew z dnia 5 sierpnia br. został już przez nich zaksięgowany i ważność doładowania mojej karty odpowiednio przedłużona to pewnie tę moją reklamację złożoną na piśmie uznaliby teraz już za bezzasadną. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, niby tak, ale znając ich to wątpię, że daliby mi coś gratis. Pewnie dostałbym od nich odpowiedź, że miło jest im mnie poinformować, że moja wpłata z dnia 5 sierpnia br. została już przez nich zaksięgowana, a tym samym ważność mojego doładowania przedłużona o kolejny miesiąc, czy coś w tym stylu. Ewentualnie jeszcze "dorzuciliby" w swoim pisemku przeprosiny za zaistniałą sytuację i tyle. I pewnie na tym by się skończyło... :roll: A znaczek na list polecony i dojazd na pocztę też kosztuje.... :?

Przypuszczam, że w związku z tym, że ten mój przelew z dnia 5 sierpnia br. został już przez nich zaksięgowany i ważność doładowania mojej karty odpowiednio przedłużona to pewnie tę moją reklamację złożoną na piśmie uznaliby teraz już za bezzasadną. :roll:

 

Skoro nie chcesz sprawdzić- twoja sprawa. Tylko tekst o znaczku mnie rozbawił, to przecież tylko kilka złotych :/

Coś na pewno byś dostał, bo oni nie wywiązali się z realizacji usługi...

 

Z innej beczki:

Zaintrygowało mnie to co piszą w innym dziele TNK. Czy my mamy dostęp do Multiligi nsport na kanałach nsport 36 i 37 [11258 H]?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe, kiedy do NC+ dotrze ze SMART HD+ to żadna rewelacja, zwłaszcza pakiet multi+

nie ukrywajmy - zestaw programów z logiem "MULTI+" nie powala

może w końcu specjaliści od marketingu NC+ wpadną na to, że pakiet comfort+ powinien być dostępny dla posiadaczy SMART HD+ w opcji zapłaciłeś - oglądasz.... opcję MULTI+ w gratisie mogą sobie zostawić dla posiadaczy umów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyć należy też to, że oferta "Smart HD+" nie podlega bezpośrednio pod platformę "nc+", czyli spółkę "ITI Neovision", tylko pod oddzielną spółkę "Cyfrowy Dom", która to jest z tą pierwszą ściśle powiązana, czyli de facto jest "spółką-córką". :)

Ale mimo wszystko faktem jest, że ten dodatek "Multi+" swoją zawartością nie powala i w dodatku jest za drogi w stosunku do zawartości. Dodatkowe 15 zł (w przeliczeniu na 1 miesiąc) za te kilka kanałów to trochę dużo. Tym bardziej, że z tej paczki to dla mnie są tylko dwa w miarę wartościowe kanały (Planete+ i Ale Kino+), a reszta to kanały bajkowe i bardziej dla kobiet (Kuchnia+, Domo+).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta Smart HD+ nie jest może idealna (i pewnie nigdy taka nie będzie), ale ma ona kilka plusów:

1. Osoby, które nie chcą wiązać się umową z jakim kolwiek operatorem PAY TV, po zakupie startera (i dekodera) mają dostęp do prawie wszystkich ogólnodostępnych kanałów, oraz do kilkunastu całkiem niezłych kanałów tematycznych za jedyne 20 ZŁ (lub 35 ZŁ), a to wszystko bez podpisywania jakichkolwiek umów.

2. Dla osób posiadających Cyfrowy Polsat (takich jak np. ja) Smart HD+ daje dostęp do kanałów, których nieprędko (lub nigdy) nie doczekają się w ofercie tejże platformy (np. nSport, Planete+, Ale Kino+, TVN Turbo HD itd.).

3. Dla byłych abonentów Cyfry+ posiadających splitery Smart HD+ daje możliwość rozdzielenia sygnału na kilka pokoi, dzięki czemu, do oferty Smart HD+ można mieć dostęp na kilku telewizorach.

 

Jak więc widać ta oferta ma kilka plusów.

 

PS. Ale się rozpisałem :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta Smart HD+ nie jest może idealna (i pewnie nigdy taka nie będzie), ale ma ona kilka plusów:

1. Osoby, które nie chcą wiązać się umową z jakim kolwiek operatorem PAY TV, po zakupie startera (i dekodera) mają dostęp do prawie wszystkich ogólnodostępnych kanałów, oraz do kilkunastu całkiem niezłych kanałów tematycznych za jedyne 20 ZŁ (lub 35 ZŁ), a to wszystko bez podpisywania jakichkolwiek umów.

2. Dla osób posiadających Cyfrowy Polsat (takich jak np. ja) Smart HD+ daje dostęp do kanałów, których nieprędko (lub nigdy) nie doczekają się w ofercie tejże platformy (np. nSport, Planete+, Ale Kino+, TVN Turbo HD itd.).

3. Dla byłych abonentów Cyfry+ posiadających splitery Smart HD+ daje możliwość rozdzielenia sygnału na kilka pokoi, dzięki czemu, do oferty Smart HD+ można mieć dostęp na kilku telewizorach.

 

Jak więc widać ta oferta ma kilka plusów.

Ja bym dodał jeszcze czwarty punkt, dla mnie chyba najbardziej istotny:

4. Brak parowania karty z dekoderem. I związana z tym możliwość zakupu samej tylko karty (startera) i używania jej w swoim własnym tunerze obsługującym system Conax. :)

Odnośnie twojego punktu 2-go to witaj w klubie! :D Ja swoją kartę "Smart HD+" kupiłem właśnie z tego samego powodu. :) W dodatku stanowi to pewne "zabezpieczenie" na wypadek, gdyby tak kiedyś w przyszłości Cyfrowy Polsat tak się "pożarł" z platformą nc+, że obie pozabierałyby nawzajem swoje kanały własne z platformy konkurencji. Wówczas, w razie utraty TVN'ów przez Cyfrowy Polsat, na karcie "Smart HD+" będę miał je nadal dostępne. I to w dodatku w wersji HD, których w CP nie ma i pewnie nigdy nie będzie (oprócz TVN HD).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Barti, masz rację, brak parowania kart też jest ważny i to jest kolejny plus, o którym w pewnym sensie wspomniałem w punkcie 3 (możliwość wykorzystania splitera), ale tego nie sprecyzowałem.

 

W dodatku stanowi to pewne "zabezpieczenie" na wypadek, gdyby tak kiedyś w przyszłości Cyfrowy Polsat tak się "pożarł" z platformą nc+, że obie pozabierałyby nawzajem swoje kanały własne z platformy konkurencji. Wówczas, w razie utraty TVN'ów przez Cyfrowy Polsat, na karcie "Smart HD+" będę miał je nadal dostępne.

Ja z tego samego powodu, w 2008 roku kupiłem TNK SD - też chciałem mieć zabezpieczenie, bo nie wyobrażam sobię, żeby nie mieć dostępu do kanałów tematycznych TVN-u, po ostatnich wydarzeniach związanych z fuzją Cyfry+ i n-ki, (napiętych relacjach nowopowstałego tworu z Cyfrowym Polsatem) taki scenariusz jest jak najbardziej realny, a na dodatek umowa CP z ITI kończy się za niecały rok... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam takie pytanko - korzystam już jakiś czas z TNK SD i chciałbym się teraz przerzucić na Smart HD+ ale nie wiem co i jak. Mam dekoder Opticum X80 i korzystam z tego co wiem z satelity Hot Bird 13. I teraz tak: wystarczy, że kupię starter Smart HD i zmianię kartę w dekoderze? Będzie wtedy odbierać? Czy trzeba zmieniać dekoder/antenę? Jestem w tych tematach kompletnie zielony więc liczę na jakąś pomoc. Z góry dzięki.

 

 

Bo z tego co widzę to na Smart HD mam kanały z tej naziemnej telewizji cyfrowej i parę innych jak np. Orange Sport no a cena doładowań chyba taka sama więc chętnie bym się przerzucił :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz kupić starter Smart HD, ale równie dobrze (jeśli nie planujesz już korzystać z TNK SD - tu się dobrze zastanów, bo w TNK SD dostęp do kanałów bez opłat to 12 miesięcy po upływie ważności doładowania, a dla kart aktywowanych przed 31.03.2010, do 2016 roku :P) możesz migrować Twoją aktualną kartę do Smart HD+. Można tego dokonać tutaj:

https://ncplus.pl/sklep/promocje/aktywacjasmarthd/zamow

Oczywiście migracji dokonujesz mając coś na koncie/doładowaną kartę, bo inaczej będziesz obserwował ciemność.

 

Co do odbioru w ofercie Smart HD+, to obecna konfiguracja (antena + Opticum X80) pozwoli Ci na oglądanie praktycznie wszystkich kanałów SD (bez TVP Historia i TVP Rozrywka - ze względu na sposób nadawania, do ich odbioru, mimo że są to kanały SD, potrzebujesz dekodera HD). By uzyskać dostęp do tych dwóch kanałów SD i kanałów HD potrzebujesz dekodera HD.

 

Edit: Tfu, dobrze kolega poniżej zauważył - do religia.tv również na dekoderze SD nie będziesz miał dostępu. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz przez formularz na stronie ncplus.pl przenieść swoją kartę TNK do Smart HD+ bez potrzeby kupowania startera

Dekoder jest ten sam - ponieważ jest on SD nie będziesz miał dostepu do kanałów w HD oraz TVP ROZRYWKA i RELIGIA.TV (które są w DVB-S2)

Pozycja satelitarna też jest taka sama. Podobno też lepiej jest mieć aktywną, doładowaną kartę w TNK, to szybciej uprawnienia na Smart HD dochodzą

 

https://ncplus.pl/sklep/promocje/smarthd/zamow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak odbywa się ta migracja? Kosztuje to coś? Wypłeniam tam ten formulasz i oni przysyałają mi nową kartę czy jak? No i jak migruje to jak z doładowaniami? Otrzymam nowy numer konta, na które wpłaca się kase w celu doładowania? No i najważniejsze - ile coś takiego trwa? No bo w ten weekend będzie troszkę spotkań piłkarskich na antenie eNki i chciałbym je obejrzeć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie kosztuje. Uruchamiasz dekoder i zostawiasz włączony na kanale TVN, a po wypełnieniu formularza cierpliwie czekasz, aż przez satelitę przesłane zostaną na kartę nowe uprawnienia. Migracja nie trwa długo, zwykle do 2 godzin powinieneś się wyrobić.

Po prostu karta w czytniku Twojego dekodera zostanie "przekształcona" z oferty TNK SD na ofertę Smart HD+. Co do doładowań, to nic się tu nie zmienia i nadal będziesz wpłacał na obecne konto i jego stan będziesz mógł sprawdzać na: https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz ... owania.php

 

Co do reszty, to masz tu przewodnik:

http://ncplus.pl/~/media/Dokumenty/SMAR ... 5-2013.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki wielkie.

 

PS. Ogólnie to bardzo fajne forum, z pewnością zostanę na dłużej :D Dużo ciekawych rzeczy można tu wyszukać :D

 

Mam jednak jeszcze jedno pytanie - tam jest do podania hasło cyfrowe do kontaktu z BOK. O co z tym chodzi? Gdzie tego mam szukać? Na kartce z numerem konta do wpłat? Na karcie? Bo nie wiem o co z tym chodzi, nie kojarzę żadnego hasła cyfrowego do biura obsługi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, wypłeniłem to i jak na razie wszystko przebiega zgodnie z planem :D

 

Przypomniała mi się jeszcze jedna rzecz - doładowania TNK SD zawsze trwały stasunkowo długo. Jakoś nigdy nie miałem w pamięci aby doładować ją tydzień/dwa przed wygaśnięciem ważności poprzedniego doładowania. Ze Smart HD+ będzie tak samo? Robię przelew natychmiastowy z Alior Sync więc pieniądze za doładowanie są natychmiast na ich koncie. Ile powinno trwać takie doładowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

System doładowań jest taki sam dla wszystkich ofert na kartę (TNK SD, TNK HD, NNK, Smart HD+). Od momentu, kiedy pieniądze znajdą się na ich koncie, do momentu przedłużenia ważności karty mija z reguły do 2 dni roboczych.

 

Najszybszy sposób doładowania, to w punktach byłej "Nki" (lub na portalach aukcyjnych), gdzie przedłużenie ważności karty następuje niemal natychmiast.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

System doładowań jest taki sam dla wszystkich ofert na kartę (TNK SD, TNK HD, NNK, Smart HD+). Od momentu, kiedy pieniądze znajdą się na ich koncie, do momentu przedłużenia ważności karty mija z reguły do 2 dni roboczych.

 

Najszybszy sposób doładowania, to w punktach byłej "Nki" (lub na portalach aukcyjnych), gdzie przedłużenie ważności karty następuje niemal natychmiast.

Moim zdaniem lepiej jest jednak robić doładowanie w punkcie. Jest to bardziej bezpieczne i pewne.

Z kolei, przy przelewach na konto bankowe przypisane do karty, może się zdarzyć, że mimo wysłania pieniędzy, kwota ta nie została przez spółkę "Cyfrowy Dom" zaksięgowana i tym samym, ważność doładowania karty nie została przedłużona. Ja tak właśnie miałem teraz w sierpniu, gdzie kartę miałem ważną do 12 sierpnia br., przelew wysłałem w dniu 5 sierpnia i mimo to kwota nie została zaksięgowana i po 12 sierpnia kanały płatne mi wygasły. Te moje perypetie z tym związane opisałem też wcześniej w niniejszym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie odpowiedział na moje pytanie, dlatego powtórzę :)

Czy użytkownicy oferty smart hd+ mają dostęp do kanałów nsport 36 i 37, bo obiło mi się o uszy, że koledzy z TNK mają...?

Nie, ponieważ nSport 36 i 37 są parowane. Działają tylko w TNK HD / NNK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, możesz mieć i kartę SmartHD+ i moduł n na kartę.

Działa to bezproblemowo. Sprawdzone i przetestowane osobiście.

Kłopot może być wtedy jak błąd w module CAM poinformuje o odkodowaniu kanału mimo braku uprawnień, akurat to nie dotyczy modułów n na kartę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...