Skocz do zawartości

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Rekomendowane odpowiedzi

I nowy rok witamy bez VOX MUSIC i ESKA ROCK. To chyba nie napawa optymizmem na dalszy rok co do oferty SMART HD. Mimo, że cały czas  dwie karty opłacam z pakietami MULTI, to i tak bardziej ta oferta obumiera niż chodź by zostawała bez zmian i dodawania nowych kanałów. Zmieniają lub dodają kanały na nowe częstotliwości ale już wszystkie bez parowania. Szkoda, bo to jest chyba jedyna dobra oferta bez parowania kanałów z możliwością własnego tunera bez żadnych dodatkowych modułów.

Edytowane przez sopelo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dlatego nadal istnieje. Myślę, że większość (o ile nie wszyscy) klientów Smart HD+ płaci dlatego, że mogą mieć własny nieparowany dekoder i żadnych zobowiązań.

 

W dniu 29.12.2019 o 17:22, wuzel napisał:

Canal+ prędzej zaproponuje promocje z ofertą parowaną ,dekoder + karta ,niż zrezygnuje całkiem z użytkowników tej oferty.

Tylko takie parowane propozycje cały czas są dostępne i gdyby klientowi pasowały to by już się na taką zdecydował, niekoniecznie akurat od Canal+.

Edytowane przez recyko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nieprawda;) Parowany dekoder poszedł w odstawkę, bo ciągle wołał o doładowanie karty i nie dało się spokojnie oglądać FTA.

Od tego czasu nikt nawet nie spojrzy na nic parowanego, bo z niezależnym dekoderem nie ma tej codziennej irytacji, a rozmiar wcale nie taki duży, żeby go nie można transportować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, cosmonet napisał:

Witam,

Posiadam taką kartę, ale od dwóch lat nie była doładowywana. Jak myślicie jak zapłacę to załapie, czy to już jej amen? 

Jeżeli numer tej karty nie był podawany do umowy (umowy dla posiadaczy SmartHD) to powinno spokojnie się doładować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witajcie,

mam pytanie - ponad 2 lata nie doładowywałem karty, to była klasyczna TNK zmigrowana do SmartHD o ile mnie pamięć nie myli. Dekoder leży i się kurzy, nie wiem czy ta karta jest „sprawna”. Próbowałem ją zweryfikować na stronie C+ ale wywala komunikat o błędzie w systemie (brak łączności czy coś takiego), spróbuj pózniej.  Czy ktoś może to sprawdzić  na swojej karcie ?


Sprawdzam w „Poprzednie oferty” > „Telewizja Smart HD+”


Dziękuję

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...i tak będzie najlepiej.

Na stronie PC+ NIE MA możliwości sprawdzenie karty Smart HD+.

Trzeba to zrobić poprzez kontakt z BOK 22 430 77 77. Tam wyjasnia wszystko.

Jeśli karta była migrowana do Smart HD+ po doładowaniu na pewno zadziała i nie jest to żadna "inwestycja". Nieuzytkowanie  przez lata nic jej nie szkodzi. 9o ile nie była przechowywana w skandalicznych warunkach)

I tak na dobrą sprawę....życzliwi ludzie cos tam podpowiadają....i co jeszcze mają zrobić? Zadzwonić gdzie trzeba, opłacić Ci kartę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem, że nie doładuję za 20 zł bo wystawię za  50 więc żaden biznes. Kolega tego nie wiedział, że zamierzam sprzedać proponując doładowanie. Ot co. 
A co do sprawdzenia na stronie, to przecież tego nie zmyśliłem, mam ofertę SmartHD, podaję numer karty i wyskakuje komunikat o problemie technicznym. Nie piszą nic o BOK. Poprosiłem o ew. sprawdzenie tą drogą i tyle.
 

Strona C+ wprowadza w błąd?

https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte

Sprawdzam poprzednie oferty, to chyba racjonalne? Skąd mam wiedzieć, że ta strona jest nieaktualna?

Dlaczego miałbym wydać 20 zł, skoro nie chcę korzystać z ich oferty a jedynie zweryfikować kartę? Postępując zgodnie z instrukcjami na stronie....

Darowałbyś sobie te wycieczki osobiste... 
Ja nie potrzebuję Twoich ani cudzych pieniędzy. Ale swoje szanuję.

 

Dziękuję Kolegom za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Skoro nie działa sprawdzenie poprzez stronę, to dlaczego nie zadzwonisz pod wskazany wyżej numer BOK i nie zapytasz? Albo Ci zależy albo nie. To wygląda tak jakbyś nie bardzo wiedział co chcesz. Reasumując jeżeli Ci zależy na takim zweryfikowaniu karty, to dzwonisz i pytasz i problemu nie ma. Według mnie jeżeli chcesz być pewny że karta jest sprawna, to należy ją dodatkowo sprawdzić w czytniku czy jest poprawnie wykrywana przez sprzęt. Samo zweryfikowanie w BOK nie daje pewności, że karta będzie działać.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karty zazwyczaj nie są nowe - co prawda kupiłem inny nowy zestaw w Media M... z 2850 i karta po wyjęciu z pudełka jest w takim stanie jak na zdjęciu:

 

cardc.png

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 22.02.2020 o 09:46, Marko 345 napisał:

Wolałbym kupi  nową kartę niż używaną nie wiadomo w jakim stanie czy po doładowaniu np na rok karta mi padnie.

 

Do tej pory nie słyszałem, aby jakaś karta - nawet ta najstarsza zmigrowana z "TNK SD" do "Smart HD+" - padła...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi padła jakiś czas temu po migracji z oferty TNK SD do Smart HD+  a dostałem ją z dekoderem  Technisat DIGIT CD e w  gratisie do umowy enki. Ponawianie uprawnień nić nie dało.

Kupiłem potem  nowy zestaw z kartą i sprezentowałem rodzicom.

Rodzice mają dekoder Cryptobox 650HD.

Edytowane przez Marko 345
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...