Darek z Ozimka Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Rozumiem. Mam akurat w piwnicy schowany po ojcu tuner Ferguson Ariva 100E z czytnikiem Conax. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Były jakieś zestawy z Technisatami i chyba Opticumami przez pewien czas, ale prawie "wyginęły". Online dawno nie widziałem, choć chyba mi się jakiś rzucił na oczy w którymś MediaExpercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 (edytowane) Szkoda. Jak ja bym to wcześniej kupił to teraz nie miałbym tego 5800SX. Edytowane 23 Sierpnia 2019 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 21 godzin temu, Darek z Ozimka napisał: Rozumiem. Mam akurat w piwnicy schowany po ojcu tuner Ferguson Ariva 100E z czytnikiem Conax. Tuner Ferguson Ariva 100E jak najbardziej będzie współpracował z kartą oferty Smart HD+. Ja poprzednio moją kartę Smart HD+ używałem w tunerze Ferguson Ariva 202E i również wszystko "hulało" bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzego44 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Używam Arivę 102E. Do dzisiaj wszystko działa idealnie, uprawnienia, itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek67 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Dziś przestał u mnie działać kanał Planete+ (tp.11411). Zmieniono parametry czy to jakaś awaria? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Teraz, bartek67 napisał: Dziś przestał u mnie działać kanał Planete+ (tp.11411). Zmieniono parametry czy to jakaś awaria? Stawiam na awarię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Na ofercie abonamentowej normalnie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Kanał Planete+ HD działa w Smart HD+ teraz sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek67 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 U mnie nadal zakodowane, inne kanały z tego tp działają bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Usuń ten kanał z listy a potem przeskanuj transponder może załapie uprawnienia. Nie ma czasem na tym transponderze dwóch kopii Planete + czasem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Prawdopodobnie będziesz musiał dzwonić na infolinię w celu nadania ponownych uprawnień.Miałem tak kiedyś,że działały kanały kodowane a pakiet bez opłat nie .Pomógł dopiero telefon na infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Skoro tylko jeden kanał nie działa, to co mają uprawnienia do tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 To jak wytłumaczysz sytuację którą opisałem. Pakiet był opłacony ,uprawnienia dotarły na kanały kodowane a pakiet bez opłat:TVP1,TVP2...nie działał.Nie pomagało wyciąganie karty,odcinanie prądu, tuner na kanale TVP1 był włączony cały dzień i to również nic nie dało. Po kontakcie z infolinią ,pojawił się obraz na całym pakiecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 (edytowane) W twoim przypadku piszesz o pakiecie kanałów, a jemu nie działa jeden kanał. Widzisz różnicę? Uprawnienia na karcie są per pakiet, a nie per kanał. Owszem niektórzy operatorzy stosują osobne uprawnienia na pojedynczy kanał - tak było w skylink i nadal chyba jest. Wtedy na karcie jest conajmniej kilkanaście wpisów w zależności od kupionego pakietu. W tnk/smart nie widziałem żeby osobny wpis na karcie odpowiadał tylko za jeden kanał - chyba że jakaś promocja by była ale wtedy liczba wpisów na karcie zazyczaj się nie zwiększa. Z tego co pamiętam to kiedyś Polsat zrobił taki numer i na osobnym tierze ustawił Polsat sport news. Co do Smart HD, to aktualnie nie mam tej oferty i ciężko mi powiedzieć co tam się teraz dzieje. Na transponderze który miał skanować nadawane jest są dwie wersje tego kanału. Być może tylko na jeden z nich są uprawnienia. Edytowane 29 Sierpnia 2019 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Na tyle, na ile to widzę, to wpisy w uprawnieniach są na poziomie bitów i każdy bit za coś odpowiada - paczkę, a czasem pojedyńczy pakiet. Brak jednego bitu może dawać taki efekt - że program nie będzie działał. I tu się robi ciekawie z innego względu - SmartHD+ to oferta NIEPAROWANA. Efektywnie ten jeden bit może opędzać całą paczkę (cokolwiek to by było), a w Smart HD+ i tak będzie widać tylko programy nieparowane. Jeśli Planete+ jest jedynym takim programem pod danym bitem - może to właśnie wyglądać tak, jakby bit odpowiadał za jeden program. A ponowienie uprawnień przez party-line na pewno nie zaboli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek67 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Dzięki za pomoc. Dziś rano Planete+ znowu świeci, bez żadnych kombinacji z mojej strony. Nie wiem co mogło być przyczyną kilkugodzinnego braku uprawnień do tego jednego kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 8 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 Czy MTV Music działa w pakiecie bez opłat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqqb Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Witam. Posiadam ofertę na kartę NC START+ z dekoderem ITI5800s na 12miesięcy. Czy orientuje się ktoś, czy gdy skończy się okres ważności to będę mógł zakupić kartę SMART HD i ją aktywować w tym dekoderze? Czy może jest on niejako powiązany tylko do współpracy z tą zakupioną kartą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 (edytowane) Nie musisz wymieniać karty. Dekoder działa z kartą przypisaną do niego.. Jak ci się skończy ważność pakietu Start+ to później możesz go sobie dalej doładowywać. Do karty z kompletu masz przypisany numer konta na doładowanie. Edytowane 9 Września 2019 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 @tweed77 To znaczy że on nie musi doładowywać karty przez 12 miesięcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqqb Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, tweed77 napisał: Nie musisz wymieniać karty. Dekoder działa z kartą przypisaną do niego.. Jak ci się skończy ważność pakietu Start+ to później możesz go sobie dalej doładowywać. Do karty z kompletu masz przypisany numer konta na doładowanie. Chodziło mi bardziej o to, czy gdy kupiłbym inną kartę z tą starszą ofertą np. Smart HD, to czy mój dekoder by ją przyjął? Czy jest on sparowany tylko do działania tylko i wyłącznie z tą oryginalną kartą z ofertą Start+. ? Edytowane 9 Września 2019 przez qqqb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek67 Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Jest sparowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Darek z Ozimka napisał: @tweed77 To znaczy że on nie musi doładowywać karty przez 12 miesięcy? Tak to jest taki zestaw: albo taki zestaw: Edytowane 9 Września 2019 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper0058 Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 Dziś znikły mi kanały w Smart HD+ z tp. 10758. Brak kodowanych Stopklatka TV, Fokus TV, i TVP Rozrywka. Niekodowane z tego tp. działają. Czy też tak macie, czy to tylko u mnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.