Jump to content

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Recommended Posts

12 godzin temu, Pawel napisał:

Za podobne pieniądze można mieć pakiet Comfort+ z nieporównywalnie bogatszą ofertą.

Za jakie podobne pieniądze? To stwierdzenie  zwyczajnie  naciągane.... Pomijam, że tylko jelenie płacą za Smart HD po 20....

 

 

 

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, zuzik1111 napisał:

Za jakie podobne pieniądze? To stwierdzenie  zwyczajnie  naciągane.... Pomijam, że tylko jelenie płacą za Smart HD po 20....

 

 

 

Poczytaj forum to się dowiesz za ile można mieć Comfort+.

Link to post
Share on other sites
W dniu 16.03.2019 o 12:37, Pawel napisał:

Poczytaj forum to się dowiesz za ile można mieć Comfort+.

Pierwsze słyszę, żeby na tym forum ktoś oferował pakiety nc+..  Porównuj ceny dla jednych i drugich usług dostępnych  ot tak prosto z ulicy.

Jeśli twierdzisz, ze ceny dla stałych klientów można porównywać z prepaidami (gdzie z natury kazdy ma staż ZEROWY) to tylko "gratulować"  obliczęń.

Jakbyś poczytał w necie po ile mozna mieć Smart HD+ (i wielu tak ma).....to Twe porównania nadal byłyby śmieszne.

Jedyny znany na rynku prepaid dla Comfort (karty migrowane z nnk) to 44,99 zł/mc.

 

@tomekp....przy dobrej woli operatora Nova TV mogłaby być....bo akurat jest nieparowana. Brak uprawnień to stanowisko nc+.

Edited by zuzik1111
Link to post
Share on other sites

W jednym zdaniu piszesz o stanie zerowym a w drugim mam poczytać za ile można mieć Smart+. Nie wiem więc co w końcu chcesz porównywać.Stan zerowy jest mało istotny bo nikt nie inwestuje w odbiornik czy moduł żeby raz doładować kartę i spakować sprzęt do szafy. A w perspektywie czasu korzystniej wypada umowa na Comfort+ bo w porównywalnej cenie zyskujesz bogatszą ofertę. Faktu, że usługa jest nierozwijana od wielu miesięcy nie muszę dodawać.

To jest tylko i wyłącznie moja osobista opinia czepialski kolego ;)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Dziś udało mi się dodzwonić na infolinię w sprawie modułu CI+ Telewizji Na Kartę nc+ i ważności tej oferty ( na pudełku jest informacja 31.X.2019 - na stronie 31.X.2020). Przy okazji konsultant poinformował mnie, że ważność oferty Smart HD wygasa z dniem 31.X.2020. Ponoć wszystkich klientów informują o tym....

  • Sad 1
Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, markar napisał:

Dziś udało mi się dodzwonić na infolinię w sprawie modułu CI+ Telewizji Na Kartę nc+ i ważności tej oferty ( na pudełku jest informacja 31.X.2019 - na stronie 31.X.2020). Przy okazji konsultant poinformował mnie, że ważność oferty Smart HD wygasa z dniem 31.X.2020. Ponoć wszystkich klientów informują o tym....

Posiadam dwie karty Smart HD+ i wczoraj  rozmawiałem z konsultantem o puszczeniu ponownych uprawnień na jedną z nich bo nie działała. Rozmawiałem też na temat przyszłości oferty Smart HD+ i oświadczył mi że nic im nie wiadomo o terminie zakończenia tej oferty. Więc gdzie leży prawda ?

Link to post
Share on other sites

Takie rozmowy z nimi nie mają większego sensu. Dlaczego? Przykład - według jednego z nich oferta w której pakiet podstawowy w tnk HD jest za darmo przez 11 miesięcy miała zostać zlikwidowana 2 lata temu, a działa do dzisiaj. To co oni mówią to w większości bajki mające na celu to aby ludzie płacili za pakiety, a nie oglądali przez cały rok za darmo. W ofertach gdzie jest 11 miesięcy w roku za darmo przynajmniej raz wysyłają na taką kartę dezaktywację aby wymusić kontakt klienta z nimi i spróbować wcisnąć ofertę nc+ z abonamentem. To są tzw. chwyty marketingowe. :)

Edited by tail#
Link to post
Share on other sites

Ale to wszędzie chyba tak jest aby sprzedać ofertę. Spróbuj zadzwonić na infolinię CP gdy zbliża się gala KSW.Tłumaczysz ,że nie jesteś zainteresowany i słyszysz "ale może da się pan namówić". Odnośnie uprawnień ,staram się systematycznie zostawiać na kanale TVP aby nie zgasły ,w przeciwnym razie tak jak piszesz pozostaje kontakt z infolinią.

Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, wuzel napisał:

Odnośnie uprawnień ,staram się systematycznie zostawiać na kanale TVP aby nie zgasły ,w przeciwnym razie tak jak piszesz pozostaje kontakt z infolinią.

To nie tak działa. Jeżeli mają Ci wysłać dezaktywację to i tak ją dostaniesz, a jeżeli systematycznie łapiesz uprawnienia to otrzymasz ją nawet jeszcze szybciej. Średnio raz w roku tak robią.

Edited by tail#
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

A to nie jest niezgodne z prawem?

Dezaktywacja opłaconej z góry usługi - gdyby coś takiego było w regulaminie to klient by tej usługi nie kupił.

Chyba by nie ryzykowali, a takich praktyk raczej nie da się utrzymać w tajemnicy. Tym bardziej, że klienci prepaidów wiedzą o abonamencie i świadomie go nie wybierają, więc marketing wątpliwie skuteczny.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, recyko napisał:

A to nie jest niezgodne z prawem?

Dezaktywacja opłaconej z góry usługi - gdyby coś takiego było w regulaminie to klient by tej usługi nie kupił.

Nawet jeśli jest niezgodne, to jak to udowodnisz? W razie czego powiedzą np. że to błąd systemu i tyle. W tym przypadku nic nie zrobisz.

Link to post
Share on other sites

@recyko

Oczywiście, że takie działanie jest niezgodne z prawem! To jest bardzo perfidne i podłe działanie ze strony operatora. To ewidentnie nadaje się do zgłoszenia do UOKiK-u.

Z drugiej jednak strony, jak zauważył @tail#, udowodnienie im tego niecnego procederu będzie bardzo trudne, a nawet chyba niemożliwe. Operator platformy nc+ doskonale o tym wie, dlatego "bez pardonu" dopuszcza się takich ohydnych działań. Pomóc mógłby tutaj ewentualnie rozgłos w ogólnopolskich mediach ze strony użytkowników oferty Smart HD+ dotkniętych taką sytuacją.

Mi, póki co, odpukać, nie zdarzyło się jeszcze, aby moja karta Smart HD+ została zdezaktywowana ot tak, mimo iż jest opłacona. Póki co, ja nie musiałem wydzwaniać na infolinię z tego typu problemem. I mam nadzieję, że tak będzie nadal. ;)

Link to post
Share on other sites

@tail# ma rację ,zawsze można coś zrzucić na błąd systemu i nic się nie udowodni.

Zauważcie też jedną rzecz. Dlaczego operator nie udostępnił w tej ofercie ponowienia uprawnień poprzez automat tak jak to ma miejsce w płatnych ofertach ,tylko trzeba czekać na infolinii na połączenie z konsultantem. Sam czas na  połączenie to kosmos. A tak człowiek by się połączył z automatem podał numer karty i czekał te 2 godziny.

Link to post
Share on other sites

Moja TNK HD w okresie płatnym straciła uprawnienia, jednak nie dzwoniłem wystarczył SMS, aby ponowić uprawnienia i po kilku minutach kanały zaświeciły. Tu wysłanie SMS-a wiąże się z udzieleniem zgód marketingowych.

Moja oferta to nie Smart HD+, jednak ten sam operator, dlatego pozwoliłem sobie napisać.

Link to post
Share on other sites

Kończąc nie w temacie: dla celów ponawiania uprawnień wykorzystuję stary telefon z zapasowym numerem na kartę, który leży wyłączony i niech sobie dzwonią z ofertą abonamentu.

No i wiem że niestety tego nie zrobi się w Smard HD+.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...