SatExpert Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Czy spadają Wam dziś jakieś EMM z Smart, TNK HD itp.....?Tak, mi się przesunąła data Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Robiłem TEŻ reaktywację karty nc+ przez Automatyczne (telefon) . Zwykle uprawnienia spadają po 2-3 minutach...a dziś od pół godziny NIC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nalefka Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 W Smart HD+ zdrowo przeginają, ale wyluzowali trochę i nr telefonu już przy aktywacji telefonicznej nie chcą, hasło też zbędne, nigdy o nie mnie nie pytali, duży plus dla Infolinii, ostatnio połączenia łapię od minuty do 5, trochę aktywacji ostatnio robiłem bo SD już u nas znika, LCD przybywa to i ludzie chcą HD pooglądać. Spróbuje zadzwonić Aktualny numer infolinii BOK TNK i SMART to 22 430 77 77 czy 22 310 47 47 ? Z komórki oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 NC+ (SMART HD+) telefon 22 430 77 77, bez problemów wczoraj w 3 minuty się dodzwoniłem, z komórki oczywiście bo domowego nie mam (XXI Wiek to telefon na kablu przeżytek). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nalefka Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Dzwoniłem przed chwilką na numer 22 430 77 77 słuchałem 10 minut durnej muzyczki .Czy ten numer działa też w weekendy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Infolinia działa 7 dni w tygodniu od 8 do 22.Wczoraj połączyło mnie w ciągu 4 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nalefka Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Dzwoniłem jeszcze dwa razy i brak odzewu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) Masz pecha z infolinią. Tyrknąłem przed chwilą na w/w numer i w ciągu 5:34 odebrał konsultant. Edytowane 2 Kwietnia 2016 przez Marko 345 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 W przypadku infolinii dla oferty Smart HD+ brakuje trochę informacji o przewidywanym czasie oczekiwania na rozmowę z konsultantem. Pamiętam, że w przypadku BOK dawnej CYFRY+ coś takiego było. A dzwoniąc na infolinię w sprawie Smart HD+, po wybraniu połączenia z konsultantem od razu słyszymy muzyczkę i nie wiemy w ogóle, jak długo będziemy musieli czekać na zgłoszenie się konsultanta. Ja, gdy niedawno dzwoniłem na infolinię, aby wyłączyć pakiet Multi+ na mojej karcie Smart HD+ to na zgłoszenie się konsultanta czekałem dosyć długo. Jakieś kilkanaście minut. A gdy już się konsultant zgłosił to sprawę załatwiłem w przysłowiowe "sekund pięć". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Nalefka albo masz wyjątkowego pecha albo ściemniasz, w tym roku dłużej niż 5 minut na połączenie z konsultantem nie czekałem, w tamtym roku bywało że 15 minut oczekiwałem ale mam darmowe połączenia na stacjonarne telefony to luz mogę poczekać i dzwonić do woli z komórki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nalefka Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Może w weekendy dłużej to trwa Za czwartym razem wszystko załatwiłem,na połączenie z konsultantem czekałem jakieś 4 minuty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Aktywacja przez stronę faktycznie trwa do 2 dni? czy szybciej będzie poprzez infolinie i czy trzeba na infolinii ją rejestrować ta jak poprzez www? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Przez www kilka minut a dane możesz wpisać jakie chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Aktywacja przez stronę faktycznie trwa do 2 dni? czy szybciej będzie poprzez infolinie i czy trzeba na infolinii ją rejestrować ta jak poprzez www? Nie wiem, jak jest z aktywacją karty Smart HD+ za pomocą strony internetowej nc+, bo tą drogą nigdy mi się to nie udało. Nigdy nie dostałem SMS-a zwrotnego z kodem, który należy potem wpisać w odpowiednim polu formularza rejestracyjnego na stronie nc+. Aktywując kartę poprzez infolinię, również trzeba podać konsultantowi dane osobowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-gor Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Witam - mam pytanie przeszlem na smart hd i nie wiem jak mam wypisac przelew bankowy aby zaplacic za rok z gory -prosilbym o rade z tym drukiem przelewu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Sprawdź sobie na tej stronie https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php ważność karty i tam masz też numer konta i zrób na to konto przelew. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam - mam pytanie przeszlem na smart hd i nie wiem jak mam wypisac przelew bankowy aby zaplacic za rok z gory -prosilbym o rade z tym drukiem przelewu Rozumiem, że zrobiłeś migrację z oferty TnK SD do Smart HD+ na posiadanej dotychczas karcie? Jeśli tak to przelew bankowy robisz dokładnie w taki sam sposób, jak do tej pory. Te same kwoty doładowania (jeśli tylko pakiet podstawowy, bez dodatku Multi+), a także numer konta bankowego przypisany do twojej karty nie ulega zmianie. W tytule przelewu jedynie zamiast dotychczasowego "Doładowanie telewizji na kartę" wpisujesz "Doładowanie oferty Smart HD+". I to wszystko. Doładowanie karty Smart HD+ z góry na jeden rok kosztuje 180 zł bez dodatkowego pakietu Multi+ oraz 300 zł z pakietem Multi+. Pakiet Multi+ jest obecnie dostępny w promocji bez żadnych dodatkowych opłat, czyli że otrzymujemy do niego dostęp również po doładowaniu karty Smart HD+ tylko na podstawowy pakiet. Na chwilę obecną nie jest znana data zakończenia tej promocji. Edytowane 9 Kwietnia 2016 przez Barti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Coś mi się zdaje, że ta promocja już się nie skończy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 I dobrze by było! Niech pakiet podstawowy Smart HD+ pozostanie taki, jaki jest obecnie wraz tą promocją, a do dodatkowego pakietu Multi+ niech dołączą nowe, niedostępne dotychczas kanały. Ale jak faktycznie będzie, czas pokaże. Na chwilę obecną nie ma co o tym gdybać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 A wnioskuję to po tym, że w tej rzekomej promocji jest Disney Channel HD, tylko że wersja SD tego kanału jest "stucznie" robiona przez nc+, dla TNK SD, i w październiku zostanie wyłączona więc co, wtedy w Smart HD+ nie będzie wogóle Disney Channel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Z Discovery jest podobna historia. A podejrzewam, że AXN w SD też może na jesieni zniknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 nc+ odświeżyło oficjalne forum https://forum.ncplus.pl/forum/ Może niedługo odświeżą stronę oferty SMART HD+ na kartę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Dzisiaj zmigrowałem z TNK SD do SMART HD+ 6 minut czekałem na połączenie z konsultantem Oferta Smart HD+ uruchomiona 4 minuty po zakończeniu rozmowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EveRTuS Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Witam , czy to prawda że w ostatnim czasie była aktualizacja listy kanałów w Smart HD+ ? ponieważ jeden z użytkowników twierdzi że do listy kanałów Smart HD+ zostały dodane kanały takie jak Discovery Historia i TV Republika , niestety nie są one dostępne a czy jest ich więcej to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Nie do Smart HD+. NC+ wypuściło jeszcze jeden prepaid, nc+ telewizja na kartę z pakietem Start+ i w nim te kanały są. Jak na razie jest oferta migracji z ITI 5800S dla TNK SD: http://ncplus.pl/sklep/promocje/zestaw-sd-z-hd-199, ale na allegro są też zestawy z tą ofertą i z mydelniczkami. Moim zdaniem - najsłabsza z ofert prepaid ze sprzętem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.