irek6311 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Smart HD+ (niebieskie karty z też możliwym do wyłamania sim) też mają tak jak na zdjęciach Barti , teraz ciemno to z telefonu nie strzelę fotki, ale to prawda Tak na koniec to są 2 serie tych nowych czarnych z logo nc+, jedne z nie do wyłamania sim a drugie wyłamane czy przygotowane do wyłamania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Tylko o SMS ci napiszę że trzeba było może dokonać aktywacji z innego numeru niż poprzednio? Może masz na tym numerze blokadę jakąś? Z jakiej sieci masz kartę? Wątpię, aby akurat to mogło być przyczyną. Poprzednio było dokładnie tak samo. Na moim telefonie nie mam żadnych blokad na SMS-y. Telefon mam w sieci Orange. Inne SMS-y, w tym także te wysyłane z Internetu (np. z bramki internetowej) dochodzą na mój telefon normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 (edytowane) Aktywacji poprzez aplikację internetową można dokonać TYLKO RAZ z podaniem konkretnego numeru telefonu . Kolejnej aktywacji (kod zwrotny) system NIE przyjmuje. Musi być INNY numer telefonu. Stan znany od dawna. Jeśli brakuje oryginalnych numer pozostaje aktywacja przez telefon. Tu dodam, że od kilkunastu tygodni NIE są wymagane pełne dane aktywującego (nazwisko, adres czy tel. albo e-mail) . Wystarczy podać kod do komunikacji telefonicznej. Edytowane 15 Grudnia 2015 przez bat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adasko Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Czy w Opticum HD XS65 można zmienić tryb tv-radio bez użycia pilota ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Aktywacji poprzez aplikację internetową można dokonać TYLKO RAZ z podaniem konkretnego numeru telefonu . Kolejnej aktywacji (kod zwrotny) system NIE przyjmuje. Musi być INNY numer telefonu. Stan znany od dawna. Jeśli brakuje oryginalnych numer pozostaje aktywacja przez telefon. Hmm, pierwsze słyszę o tym! Nigdzie na stronie internetowej platformy nc+ nie znalazłem też informacji o tym. Gdy dawno temu aktywowałem moją poprzednią kartę Smart HD+ (wtedy to po raz pierwszy w tym formularzu aktywacyjnym wpisywałem mój numer telefonu) to sytuacja była identyczna! SMS zwrotny z kodem potwierdzającym również wtedy na mój telefon nie dotarł. Numer telefonu mam cały czas ten sam. I również wtedy musiałem dzwonić na infolinię, aby telefonicznie aktywować tamtą poprzednią moją kartę. W sumie to niby nic, bo można to zrobić telefonicznie, ale skoro platforma nc+ daje już możliwość aktywacji tych kart przez Internet i udostępnia do tego celu na swojej stronie internetowej odpowiedni formularz to powinno to działać, jak należy! A jeśli są przy tym jakieś ograniczenia to też powinni tam o tym informować! A tak, wygląda to tak, jakby to było zrobione tak "dla picu"... A swoją drogą, ten przewodnik użytkownika, który dołączony jest do mojej nowej, niedawno kupionej kart Smart HD+ jest już dawno nieaktualny. Jest on z 2013 roku, z tego co pamiętam... Edytowane 20 Grudnia 2015 przez Barti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Tak dla jasności na jednego obywatela (Nazwisko) jedna aktywacja i numer telefonu, inna karta Smart HD+ to inne dane i numer telefonu, przy aktywacji telefonicznej zaraz ci to wspomną, automat po prostu nie aktywuje na ten sam numer drugiej karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Czyli, że co? Dany użytkownik nie może sobie kupić więcej, niż jedną taką kartę? Jeśli tak to szkoda, że na stronie internetowej nie ma nigdzie wyraźnej informacji na ten temat... A telefonicznie to da się aktywować zakupioną nową kartę na to samo imię i nazwisko, co np. poprzednia karta? W moim przypadku dało się to zrobić bez problemów. Wspomniałem też konsultantowi podczas ostatniej rozmowy w celu aktywacji mojej nowej karty, że nie udało mi się tego zrobić przez Internet, że nie dostałem SMS-a zwrotnego i że podczas próby aktywacji mojej poprzedniej karty w ten sam sposób też to się nie udało. I konsultant na to kompletnie nic mi nie powiedział... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profilprywatny Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 No ale zarejestrowałeś? Więc można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 No właśnie, wychodzi na to, że można. Ale już tylko telefonicznie. Przez Internet już nie. Nie rozumiem tego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 W CP można i sto modułów aktywować na jedno konto, NC+ jest inne i bardziej u[beep]liwe, to co pisałem to według regulaminu, może korektę dali poprzez telefon jak aktywujesz, ale poprzez sms musisz podawać inny numer, niekiedy to też zawodzi i trzeba dzwonić by aktywować, ja tam zawsze dzwonię, połączenie max 10 minut a aktywacja też prawie od razu, jak zdejmą promocję to nie będzie problemów ze Smart HD+, nadal cisza co do dalszych planów odnośnie Smart HD+ i to mnie niepokoi, mam 2 karty w zapasie to 4 miesiące cały pakiet a potem pozostanie CP przed płacone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Zauważyłem wczoraj, że strona internetowa www.telewizjanakarte.pl nie działa. Wyświetla się błąd 404 "not found". Tak też jest w tej chwili. Czy to jakaś awaria, czy też już nagły, definitywny koniec tej strony? Platforma nc+, jak zwykle, nic o niczym nie informuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Sprawdzłlem teraz, działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 A u mnie w tej chwili www.telewizjanakarte.pl nie działa, jak u @Bartiego. Sama telewizjanakarte.pl wydaje się za to działać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Strona Cyfrowy Dom przestarzała i nikt tam nic nie robi, nawet jak zniknie to nikt nie zauważy, oferta Smart HD+ działa więc jest Ok Na Forum NC+ narzekają ICA to nie dziwię się że Telewizja na kartę nie aktualizowana, tną mocno koszty i widocznie nie ma stałej osoby co tym się zajmuje, lub nikomu nie zależ na tym, bo klient nie płaci za serwis a telewizję, CP trochę ma lepiej ale też nie przykłada się zbytnio , w XXI wieku trochę to dziwne ale trzeba po prostu przywyknąć, zmian na lepsze raczej nie będzie , chyba że kto za darmo im to poprowadzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Za darmo to i twarz ciężko dostac Poprostu liczy się kasa z umowy na abonament. Każda umowa ładnie wygląda w statystykach. Prepaid psuje im wyniki. Jest po to żeby się sprzętu po ADB pozbyc żeby nie płacic za utylizację. Choc ja na prepaid w TNK HD ( BSKA ) złego słowa powiedziec nie mogę. Przeprosiłem się po 4 latach umowy z C+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Nie wiem o co to całe zamieszanie. W ogóle ta strona była z www na początku? Bo w google jest bez i normalnie działa. http://telewizjanakarte.pl Nie wiem, czy coś pozmieniali, czy coś innego kombinują, ale w tej chwili strona pod adresem www.telewizjanakarte.pl nadal nie działa. Tak, jak wspomniałem wcześniej, wyświetla się błąd 404: "not found". Jednak po wpisaniu tego samego adresu, ale już bez prefiksu "www", czyli po prostu telewizjanakarte.pl, strona ta otwiera się normalnie. W tytule strony jest jednak jakieś tajemnicze "telewizja na kartę: start3". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteres Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Nie wiem, czy coś pozmieniali, czy coś innego kombinują, ale w tej chwili strona pod adresem www.telewizjanakarte.pl nadal nie działa. Tak, jak wspomniałem wcześniej, wyświetla się błąd 404: "not found". Barti nie drąż już tematu - nie ma co robić z tego afery. Tak jest od zawsze i jest to wina błędnej konfiguracji DNS lub samego serwera www. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Zwróciłem tylko na to uwagę, bo wcześniej normalnie strona się otwierała z wpisanym prefiksem "www", a teraz działa tylko bez tego prefiksu, o czym po prostu nie wiedziałem. Tak więc, nie mów, że tak jest od zawsze, bo nie jest! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk92 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Doładowywał może ktoś ostatnio Smart HD+ tradycyjnym przelewem? Zazwyczaj czekałem niecałe 24 godziny od momentu wpłynięcia doładowania, jednak tym razem minęły już 2 dni robocze, a ważność doładowania nadal mam do 23 grudnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 (edytowane) Przelew internetowy w poniedziałek o 14, zaksięgowano w czwartek o 10. Tam chyba księgowa na pół etatu pracuje. Edytowane 22 Grudnia 2015 przez BODEK510 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Pewnie ludzie doładowują na święta i się nie wyrabia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk92 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Heh, możliwe. Chociaż w zeszłym roku dokonywałem przelewu mniej więcej w tym samym czasie i wszystko poszło sprawnie i szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profilprywatny Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 (edytowane) Tylko przez allegro. Dwa razy już tak doładowywałem i bez problemów. Przedłużenie konta następuje z reguły do 1 godziny. Nie wiem jak to możliwe że tak szybko, ale chyba lepiej zapłacić te 4-8zł więcej i mieć od razu. Edytowane 22 Grudnia 2015 przez profilprywatny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Ja osobiście nie polecam doładowywania karty Smart HD+ poprzez przelew bankowy na konto przypisane do karty. Swego czasu miałem bardzo złe doświadczenie w tej kwestii. Mimo wysłania przelewu, wpłata ta nie została zaksięgowana nawet chyba po dwóch tygodniach (nie pamiętam już dokładnie)! Szeroko to niegdyś opisywałem w niniejszym wątku. Obecnie doładowania mojej karty Smart HD+ wykonuję przez Internet, za pomocą sklepu internetowego "Hollex.pl", płacąc za doładowanie kartą płatniczą. Doładowanie karty następuje szybko i skutecznie, jeszcze tego samego dnia, o ile wykonamy je odpowiednio wcześnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 (edytowane) Dokładnie jak powyżej Kolega napisał. Przez hollex.pl - bez prowizji i praktycznie karta doładowana w ciągu kilkunastu minut. @profiprywatny - po co płacić te kilka PLNów więcej? Przez hollex.pl też masz tak samo szybko. Edytowane 23 Grudnia 2015 przez proximus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.