Marko 345 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 @tajniak dekoder u mnie jest Ok i jest cały czas włączony. Jakoś z modułem CP nie ma problemów w tym dekoderze tylko karta robi cyrki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krakus Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 Mam opłacone Smart HD+ do czerwca, myślicie że mogę wysłać przelew teraz (180zł) żeby się skumulowało, czy lepiej może nie ładować na tak długo?. Z tego co czytam komentarze to oferta chyli się ku upadkowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 @Krakus Twoja decyzja kiedy doładujesz możesz teraz lub później na pewno nie w ostatnie dni obecnego doładowania (abyś nie miał kanałów zakodowanych - czarnego obrazu) żeby Ci zaksięgowało wpłatę na koncie i uprawnienia nadało na kolejny miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper0058 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 Ja swoją kartę doładowałem prawie trzy tygodnie przed końcem ważności doładowania. Mimo tego że kwota była zaksięgowana na moim koncie , to i tak zakodowali mi programy oprócz tych z pakietu podstawowego. Przez kilka lat robiłem w podobny sposób doładowania i nigdy nie miałem problemów, aż do ostatniego doładowania w grudniu ubiegłego roku. Moim zdaniem te [beep]i pracujące na infolinii dogadali się z "technikami" odpowiedzialnymi za wprowadzanie danych o doładowaniach aby sobie dorobić nie narażając się ani na koszty, ani na wysłuchiwanie od klientów że nie życzą sobie w przyszłości tego typu telefonów o ofercie nc+. Zakodują pakiet na doładowanie, to klient sam zadzwoni, a oni przy okazji przedstawia ofertę abonamentową. Zapewne od złapanego klienta maja jakieś gratyfikacje - bo inaczej na pewno nie narażali się na wiązki epitetów ze strony osób przez nich poszkodowanych. Tak , tak, poszkodowanych, bo tym postępowaniem narażają nas na koszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krakus Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 @Krakus Twoja decyzja kiedy doładujesz możesz teraz lub później na pewno nie w ostatnie dni obecnego doładowania (abyś nie miał kanałów zakodowanych - czarnego obrazu) żeby Ci zaksięgowało wpłatę na koncie i uprawnienia nadało na kolejny miesiąc. Tak wiem że to moja decyzja. Chodziło mi raczej oto, żeby nie było tak że ja doładuję i będę miał kartę opłaconą na 16mcy a oni zlikwidują ofertę dajmy na to 31 grudnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 Zlikwidować mogą w każdej chwili. Tylko im to się za bardzo nie opłaca - musieli by zwracać pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donald-0 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 (edytowane) Nigdy nie miałem problemów z łapaniem uprawnień, no i trafiło na mnie. Choć wyszło już doładowanie, karta jest w okresie "pakietu darmowego". Ale nie mam żadnego kanału. Najpierw wyłączyli na kilka godzin, potem programy wróciły, a po kilku dniach wyłączyli znowu, tym razem trwa to już dobę. Trzymanie odbiornika na TVP 1 HD nic nie daje. Nie zachwyca mnie ta zabawa ze strony nc+. Nie zamierzam dzwonić do BOK, bo nie mam na to ani czasu ani pieniędzy. Sprawdzam właśnie ofertę CP, bo NC+ stał się zupełnie niepoważną firmą. Nie dotrzymuje warunków oferty. Bezczelnie wyłącza karty w okresie darmowym (i nie tylko z czego tu widzę). Nie zobaczą więc więcej moich pieniędzy!! Arrivederci Roma !! Ps. Podobnie zaczęła działać spólka Aero2. Darmowy internet jest przerywany nie co godzinę (captcha), ale przerywają dosłownie co chwilę na moment i włączają. Pewnie za długo nie doładowywałem, jadąc tylko na darmowym i teraz czekają na moje pieniądze )) Edytowane 26 Stycznia 2018 przez donald-0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramirez Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 (edytowane) U mnie jest na razie ok. Tylko infolinia wydzwania. Przez ostatni miesiąc z 5 razy. Jak mam na rok do przodu zapłacone to jaki maja sens dzwonić? Myślą że w takim przypadku namówią mnie na abonament jak już zapłaciłem tyle do przodu?? No chyba że jest jakaś opcja aby wpłacone pieniądze zaliczyć na konto abonamentu Edytowane 26 Stycznia 2018 przez Ramirez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donald-0 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 Ariva 250. Niczego nie aktualizowałem, nie zmieniałem też ustawień. Wszystkie programy FTA i DVB-T działają bez zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramirez Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 O ile dobrze zauważyłem to jak ktoś pisał że ma problem z uprawnieniami to ma tuner Fergusona. A tak przy okazji spytam. Nie macie problemów z ładowaniem EPG w Smart HD??? Na niektórych stacjach opornie sie ładuje. Często są dziury bez programu w EPG. I tak jest na dwóch rożnych tunerach. Tak jakby to była wina nadawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artis Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 (edytowane) Tak, z EPG jest problem na kilku kanałach. Edytowane 26 Stycznia 2018 przez Artis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sat-ntc Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Hej. Mi te [beep] zablokowali kartę raz, a mojej kuzynce 2 razy. Słyszałem także o starszych osobach, mających długoterminowe doładowania, że także musieli wydzwaniać w celu ponowienia uprawnień. Dekodery: - Opticum Sloth Combo Plus H265 HEVC (wcześniej Ferguson Ariva 120 Combo) - Opticum Sloth Classic Od początku istnienia tej oferty zawsze doładowywałem poprzez firmę z Aledrogo, księgowanie i uprawnienia wpadały max do 15 min. Najśmieszniejsze jest jednak to, że doładowałem kartę, nowe uprawnienia wpadły na kartę (sprawdzone na dekoderze oraz stronie https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php ), a po około tygodniu uprawnienia zostały cofnięte do wszystkich programów z oferty (działały tylko niekodowane). Oczywiście trzymanie godzinami na kanale TVP1HD kompletnie nic nie dawało, tylko telefon na infolinie, wysłuchanie [beep] o ofercie abonamentowej, i do 5 min. TV działała. Doładowania wykonuję co 2 miesiąc (pierwszy miesiąc pakiet pełny, drugi miesiąc pakiet darmowy). Proszę mi nie pisać o terminach doładowań, wiem jak działa system conax Zaznaczę, że podczas aktywacji oferty zastrzegłem wszelkie zgody marketingowo-informacyjne, więc sami nie mogą do mnie dzwonić, ale poprzez blokadę mojej karty, zmuszają mnie, abym sam do nich zadzwonił !!! Moim zdaniem jest to UMYŚLNE DZIAŁANIE OPERATORA, aby przedstawić ofertę przejścia na abonament oraz dodatkowo zarobić na infolinii !!! Proszę nie wypisywać głupot, że problemy wynikają ze względu na zmiany wprowadzane w systemie przez operatora. Wystarczy prześledzić tematy związane z problemami z uprawnieniami przez ostanie pół roku na forach Satkuriera oraz nc+. Podkreślam, jest to działanie na niekorzyść użytkownika !!! Wcześniej przynajmniej można było ponowić uprawnienia bez wydzwaniania do nich, poprzez doradcę z forum nc+, teraz nie ma już takiej możliwości. Ponowienie uprawnień poprzez SMS mają karty TNK HD i te nowsze wersje ofert na kartę z nc+, ale ze SmartHD już się tak nie da, tylko telefon na sekslinie Przepraszam, że się tak uniosłem, ale bardzo mnie wkurzyli tymi działaniami. Człowiek płaci i jeszcze się musi denerwować i szarpać ze wszystkim PS. Tego [beep], który wymyśli ten patent z dzwonieniem do nich, aby wysłuchać "propozycji abonamentowej", powiesiłbym za ja.a !!! PPS. Mam nadzieję, że ktoś odpowiedzialny od operatora to czyta, i wyciągnie z tego odpowiednie wnioski. Czytając komentarze widać do którego operatora wkurzeni "antyabonenci" ofert na kartę przejdą Pozdr. _ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramirez Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Mi jak tak będą robić to zwyczajnie po skończeniu doładowań pójdę do konkurencji. Bo to jak widzę niepoważna firma. Albo cyfrowy polsat albo multimedia gdzie tez w ożyciu jest system conax jak zakładam nieparowany ??? To będzie gdzie wykorzystać moj tuner opticum sloth combo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper0058 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Podpisuję się w 100% pod tym co napisałeś. Wcześniej już też pisałem o tym problemie i moje wnioski byłe identyczne. To jest celowe działanie tych [beep] z nc+. Przydałoby się aby ktoś z klientów Smart HD+, kto dysponuje dość sporą ilością wolnego czasu zorganizował jakąś akcje i zgłosił do odpowiednich urzędów ten problem o [beep]kich praktykach nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donald-0 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 To jest ewidentne działanie na szkodę klientów. Praktyki nie mieszczące się w standardach poważnych firm.Należy zgłosić sprawę gdzie trzeba, przyda się także nalot odpowiednich służb. W końcu teraz co chwilę wchodzą do rożnych firm i biur jak widzimy w tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sat-ntc Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Przekopując różne strony i fora (w tym nc+) znalazłem i dzwoniłem na taki numer: 22 430 77 77 (koszt połączenia wg stawek operatora).Nie jest problemem jednostkowy koszt połączenia, ale już kosztownym problemem jest sumaryczny czas połączenia, czyli bardzo długi czas oczekiwania słuchając muzyczki + czas rozmowy.Przeważnie czas oczekiwania to kilkanaście minut (sprawdzone o różnych porach dnia, chociaż czasami może się zdarzyć, że komuś uda się dodzwonić bez oczekiwania) i to ten okres jest najbardziej kosztowny.Dosyć często zdarza się, że osoba dzwoniąca straci cierpliwość i się rozłączy, próbując ponownie po jakimś czasie. I oto tym sposobem operator świadomie zarabia na połączeniach, a my tracimy niejednokrotnie kasę, która starczyłaby na 3 miesięczne doładowanie !!!Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Infolinia jest czynna 7 dni w tygodniu od 8.00 do 22.00. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Stawki są różne u operatorów możesz nawet 29gr za minutę zapłacić jak nie masz pakietu jesteś na karcie (nie abonamencie) nie mówiąc jeśli mieszkasz za granicą i twój operator ma stawkę wysoką. Oczekiwanie na połączenie z konsultantem trwa (muzyczka) i rozmowa z konsulem. Minuty uciekają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruda Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 (edytowane) Witam. 2 lata nie używałem karty, teraz pytanie: czy po tym okresie i doładowaniu jej będzie nadal aktywna? Oraz drugie pytanie: czy Ale kino+, Domo+, Planete+ itp. są nadal w promocji? Oraz gdzie można przejrzeć wszystkie dostępne kanały ze Smart HD+? Edytowane 29 Stycznia 2018 przez Barti Post napisany bardzo niechlujnie, bełkotliwie! Wyjątkowo poprawiono post. Następnym razem będzie od razu Kosz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 (edytowane) Jak masz kartę Smart HD+ to numer konta ten sam. Wykaz kanałów https://forum.satkurier.pl/topic/10327-smart-hd-wykaz-kana%C5%82%C3%B3w-oraz-tabela-op%C5%82at/ Dalej jest promocja w pakiecie Smart HD+ na kanały z pakietu Multi+. Strona do sprawdzenia Smart HD+ https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php Edytowane 29 Stycznia 2018 przez Marko 345 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donald-0 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Na temat wyłączania uprawnień w ofercie SMART HD+ dostałem taką mniej więcej informację: "Z uwagi na błąd systemu, kanały z pakietu bez opłat zostały wyłączone. Aktualnie uprawnienia do niniejszego pakietu nadawane są prawidłowo. Przepraszam pana za wynikłe niedogodności". "Błąd systemu", hehehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Czyli coś było, skoro traciliśmy uprawnienia. Miejmy nadzieję że naprawili i nie będzie więcej takich problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donald-0 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 @Marko345 Wierzysz w ten "błąd systemu"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Testują nasz. :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Z tego co piszecie to ewidentne przeciąganie liny, aby sprawdzić kto na ile może sobie pozwolić. Ja przekonam się o tym latem, jak wyjadę na działkę letniskową, chyba że do tego momentu się unormuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.