mossad Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 (edytowane) Wg pani z infolinii 22 430 77 77 nie ma kanału jak METRO w ofercie SMART HD+.Jeżeli METRO twierdzi inaczej to mam pisać reklamację do NC+.W ogóle to skandal, że ja jaj próbuje wytłumaczyć że METRO napisało oficjalną informację. Po tym jak się przyznałem, że nagrywam tą rozmowę rzuciła mi słuchawką. Edytowane 8 Listopada 2017 przez Barti Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 (edytowane) Ja dziś wysłałem zapytanie kolejne do Metro na Facebooka i dostałem odpowiedź: Dzień dobry, Telewizja Metro jest dostępna na karcie Smart HD+. Jeśli Państwo jeszcze naszego kanału nie widzą, doradzamy uruchomienie wyszukiwania w dekoderze - wówczas Metro powinno się ukazać. Pozdrawiamy serdecznie. Dalej mam kanał zakodowany. Działa wam Metro? Edytowane 8 Listopada 2017 przez Barti Usunięto zbędne pogrubienie treści całego postu. Nie KRZYCZYMY też na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Nie może działać, bo parowanie wciąż jest aktywne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 We wcześniejszej korespondencji do Metra im to napisałem, że jest parowany kanał i nie da rady, a oni piszą że jest odbiór. Może by redakcja SATKuriera im to wytłumaczyła, że jest problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 To napisz E-Maila do redakcji - może ktoś im to wytłumaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Wysłałem Satkurierowi na Facebooka zapytanie i scan odpowiedzi TV Metro, że w/w kanał jest w Smart HD+. Może im bezpośrednio wytłumaczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Warto walczyć wg mnie, tym bardziej że mux ten ma taki, a nie inny zasięg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hapxx Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Hapxxowi chyba chodzi o kolejność kanałów na liście, w sensie, że na pozycji pierwszej jest TVN, itd. W SatKurierze bodajże 5-6 z tego roku był wykaz Smart HD, ale zawierał błędy, w następnym wydaniu autorzy darowali sobie tego. Nie wiem, czy jest w wydaniu 9-10, gdyż go nie posiadam. Tak, chodziło mi o oficjalna listę LCN (używam kartę, ale nie pobieram tej listy nigdzie), bo chciałem ich potrolować trochę na FB, tzn. jak już odpowiedzieli, że jest dostępny w Smart HD+ to teraz pytanko, na jakiej pozycji. W sumie znając wiedzę takich ludzi to by podali pozycję w nc+ i dalej by się trzeba użerać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maker3 Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 (edytowane) Trzeba zacząć od tego, że profil na FB prowadzi pewnie agencja reklamowa, która wie tyle co nic. Ich rolą jest publikowanie postów na fanpagu. Edytowane 10 Listopada 2017 przez Maker3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Metro najprawdopodobniej myślało że będzie w każdej ofercie a tu taki ZONK. Co do innych kanałów z muxa 8 mało prawdopodobne aby zostały dodane do naszej oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
an10ka Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 (edytowane) Tak płaczą nadawcy kanałów z MUX 8 a zarazem taki problem stwarzają z odbiorem. Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi zawsze o ...... ale po której stronie jest problem bo już powoli się w tym gubię. Edytowane 10 Listopada 2017 przez an10ka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 nc+ z ofertą Smart HD+ nie rozwija jej (+) Dokładają jeszcze kanały do TNK HD i NNK (oferty parowane) Metro Zoom. Dla nich się liczy klient który podpisuje umowę i płaci więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red. Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 (edytowane) Czego się spodziewaliście ? Pewnie za jakiś czas oferta wygaśnie. Edytowane 12 Listopada 2017 przez Barti Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku (off-topic). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 MTV Music podobno zgasł. Potwierdzacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 A świecił wogóle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebo Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 U mnie dalej leci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 A z jakich parametrów? Eutelsat Hot Bird 13B (13,0°E) tp. 65 (12,015 GHz, pol. H, SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebo Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Tak, 12015. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 U mnie nie działa, wrócę do domu to podziałam w tym kierunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebo Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 U mnie jak na razie świeci. Właśnie leci MTV EMA 2017. Jakby zgasło to dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitter Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 U mnie nie świeci nic. Opłacone, uprawnienia na listopad są (tylko 01000004), a i tak nic nie działa. Ot, zachciało się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 MTV Music podobno zgasł. Potwierdzacie? Dalej działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Ja wziąłem moją kartę z modułu TNK HD włożyłem do czytnika i MTV Music Polska nie działa. Teoretycznie powinny odbierać wszystkie kanały z oferty Smart HD+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramirez Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Działa na 12015. Wyłączyli drugi sygnał co działał na 11xxxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 @Ramirez to że była zmiana parametrów to wiem. Niestety u mnie MTV Music nie działa na karcie TNK HD włożonej do czytnika kart. Może dlatego, że to karta z TNK HD... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.