Skocz do zawartości

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, recyko napisał:

A to nie jest niezgodne z prawem?

Dezaktywacja opłaconej z góry usługi - gdyby coś takiego było w regulaminie to klient by tej usługi nie kupił.

Nawet jeśli jest niezgodne, to jak to udowodnisz? W razie czego powiedzą np. że to błąd systemu i tyle. W tym przypadku nic nie zrobisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@recyko

Oczywiście, że takie działanie jest niezgodne z prawem! To jest bardzo perfidne i podłe działanie ze strony operatora. To ewidentnie nadaje się do zgłoszenia do UOKiK-u.

Z drugiej jednak strony, jak zauważył @tail#, udowodnienie im tego niecnego procederu będzie bardzo trudne, a nawet chyba niemożliwe. Operator platformy nc+ doskonale o tym wie, dlatego "bez pardonu" dopuszcza się takich ohydnych działań. Pomóc mógłby tutaj ewentualnie rozgłos w ogólnopolskich mediach ze strony użytkowników oferty Smart HD+ dotkniętych taką sytuacją.

Mi, póki co, odpukać, nie zdarzyło się jeszcze, aby moja karta Smart HD+ została zdezaktywowana ot tak, mimo iż jest opłacona. Póki co, ja nie musiałem wydzwaniać na infolinię z tego typu problemem. I mam nadzieję, że tak będzie nadal. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tail# ma rację ,zawsze można coś zrzucić na błąd systemu i nic się nie udowodni.

Zauważcie też jedną rzecz. Dlaczego operator nie udostępnił w tej ofercie ponowienia uprawnień poprzez automat tak jak to ma miejsce w płatnych ofertach ,tylko trzeba czekać na infolinii na połączenie z konsultantem. Sam czas na  połączenie to kosmos. A tak człowiek by się połączył z automatem podał numer karty i czekał te 2 godziny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja TNK HD w okresie płatnym straciła uprawnienia, jednak nie dzwoniłem wystarczył SMS, aby ponowić uprawnienia i po kilku minutach kanały zaświeciły. Tu wysłanie SMS-a wiąże się z udzieleniem zgód marketingowych.

Moja oferta to nie Smart HD+, jednak ten sam operator, dlatego pozwoliłem sobie napisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajmy z tym, że wydzwaniają. Do mnie nikt nie dzwoni. Chyba że próbują z zastrzeżonego - takie połączenia mam zablokowane. Co nie zmienia faktu, że dezaktywację wysyłają według mnie celowo mimo, że pakiet ma ważność jeszcze kilka miesięcy.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , z racji ,że to mój pierwszy post ,pragnę przywitać serdecznie wszystkich użytkowników forum Sat Kurier . 
Mam pytanie odnośnie oferty TNK Smart HD + . Na allegro znalazłem to https://:censored: .

Rozumiem ,że z owej oferty można korzystać na każdym tunerze z czytnikiem obsługującym system CONAX , interesuje mnie odbiór tej oferty na dekoderze z Enigma2 np.jakiś NBOX z tym systemem lub innym . Meritum mojego pytania jest ,czy po przejściu na abonament np. Comfort + Eleven Sports ,będę mógł korzystać z tej karty w swoim tunerze na E2 i odbierać kanały zgodne z pakietem na abonament? Czy przy podpisywaniu umowy na abo będę zmuszony korzystać z dekodera dostarczonego przez nc+ ? 

Pozdrawiam .

Edytowane przez Barti
Połączono ze sobą dwa wątki. Wątek o tej tematyce już istnieje w niniejszym dziale forum. Nie dublujemy wątków.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok rozumiem . Obecnie posiadam dekoder nbox serii bxzb który kupiłem kiedyś w ofercie nc+ na kartę z pakietem domowy + hd czy jakoś tak , pamietam ze były tam oba kanały EuroSport. Później podpisałem umowę na Comfort z pakietem Eleven . Chciałem zmienić seryjny dekoder na jakiś bardziej żwawszy gdyż seryjny działa dość opornie przy czym nie chce się wiązać umowa gdyż ta przeszła na okres nie oznaczony ,a z lektury na forum wychodzi ze karty z dekoderów bxzb są parowanie i nie można ich użyć w innym dekoderze tylko w tym od nc+ . No nic pozostaje mi chyba zostawić to jak jest albo podpisać nową umowę i liczyć ze nowe dekodery od nc są bardziej przyjemne w użytkowaniu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, tomkep napisał:

Z tej karty NIE da się przejść na abonament. Albo podpisujesz umowę i bierzesz dekoder na wynajem, albo kupujesz parowany zestaw dekoder + karta (w innej ofercie NC+) i na nim podpisujesz umowę. Tyle że to jest coraz mniej opłacalne.

 

Z tej karty DA SIĘ przejść na abonament ale dostaje się nowy sprzęt. Są dedykowane oferty dla tych co chcą przejść ze Smarta na umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 23.05.2019 o 02:48, tail# napisał:

Nawet jeśli jest niezgodne, to jak to udowodnisz? W razie czego powiedzą np. że to błąd systemu i tyle. W tym przypadku nic nie zrobisz.

Nie chodzi o udowadnianie. Chodziło mi o to, że jeśli robiliby to celowo niezgodnie z prawem, to ktoś konkretny to robi - zaufani pracownicy? Czy może właściciel osobiście, w taki sposób, żeby pracownicy nie wiedzieli? Jeśli pracownicy - to przy byle konflikcie by to wypłynęło. Właściwie już byśmy wiedzieli zamiast przypuszczać, bo byli pracownicy musieliby to wiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy, że system tak jest ustawiony pod określoną grupę kart. Cel jest prosty - przeciętny Kowalski doładuje kartę mimo, że tego nie musiał robić, a to jest dodatkowy pieniądz dla operatora.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No to dni oferty Smart HD+ mamy już chyba konkretnie policzone...

https://satkurier.pl/news/181790/koniec-unifikacji-systemu-kodowania-nc-w-lipcu-2020.html

 

Czyli, jak rozumiem, z artykułu dostępnego pod powyższym linkiem wynika, że od dnia 1 lipca 2020 roku cała platforma nc+ (wtedy już jako "Platforma CANAL+") będzie już działać wyłącznie w parowanym systemie Nagravision?

Jeśli tak będzie to można domniemywać, że wtedy system Seca/Mediaguard (karty "Cameleon"), jak i Conax (z którego korzysta m.in. oferta Smart HD+ właśnie) przejdą do historii... :roll:

Jakby co to platforma nc+ powinna odpowiednio wcześniej wydać stosowny komunikat odnośnie oferty Smart HD+. Ja moją kartę doładowałem niedawno na okres 6 miesięcy i aktualnie mam ją ważną do końca stycznia 2020 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komunikat tyczy się wszystkich nieparowanych kart w ofertach NC+. Naciski dostawców treści zrobiły swoje i NC+ musi ogarnąć problem nieparowanych kart Cameleon. Smart HD+ to osobna oferta prepaid w które nie ma wszystkich kanałów z oferty abonamentowej. Smart HD+ to tak naprawdę niemal że to co mamy w DVB-T darmowym + kilka innych kanałów, które są jeszcze dostępne w tej ofercie. Z tego co widać i karty Conax nieparowane z oferty Smart HD+, która jako jedyna nie jest parowana tak jak inne oferty pre-paid z kartami Conax zostaną wkrótce także pozamiatane. Dlatego z ofert Smart HD+ nie można migrować na abonament. Tylko oferty pre-paid parowane zostaną z możliwością migracji parowanego sprzętu z kartą na własność na umowę abonamentową. Tego wymagają dostawcy treści i NC+ musi się dostosować by dalej mieć możliwość zakupu praw do bibliotek filmowych i wydarzeń sportowych.

Smart HD+ powoli umiera bo jej nie rozwijają i będzie tak wegetować do samego końca i wygaszenia oferty. Pewnie będzie propozycja promocyjna migracji ze Smart HD+ na inne oferty pre-paid parowane lub abonamentowe zanim wygaszą tą ofertę.

Edytowane przez pablo21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...