Skocz do zawartości

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, bartek67 napisał:

Gdzie znajdę aktualną listę kanałów Smart HD+?

 

Wykaz wg. częśtotliwości:
https://tvnakarte.eu/index.php/wykazy-kanalow/wykaz-kanalow-smart-hd

Wykaz wg. pakietów:
https://tvnakarte.eu/index.php/wykazy-kanalow/wykaz-kanalow-smart-hd-z-podzialem-na-pakiety

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.03.2019 o 12:37, Pawel napisał:

Poczytaj forum to się dowiesz za ile można mieć Comfort+.

Pierwsze słyszę, żeby na tym forum ktoś oferował pakiety nc+..  Porównuj ceny dla jednych i drugich usług dostępnych  ot tak prosto z ulicy.

Jeśli twierdzisz, ze ceny dla stałych klientów można porównywać z prepaidami (gdzie z natury kazdy ma staż ZEROWY) to tylko "gratulować"  obliczęń.

Jakbyś poczytał w necie po ile mozna mieć Smart HD+ (i wielu tak ma).....to Twe porównania nadal byłyby śmieszne.

Jedyny znany na rynku prepaid dla Comfort (karty migrowane z nnk) to 44,99 zł/mc.

 

@tomekp....przy dobrej woli operatora Nova TV mogłaby być....bo akurat jest nieparowana. Brak uprawnień to stanowisko nc+.

Edytowane przez zuzik1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jednym zdaniu piszesz o stanie zerowym a w drugim mam poczytać za ile można mieć Smart+. Nie wiem więc co w końcu chcesz porównywać.Stan zerowy jest mało istotny bo nikt nie inwestuje w odbiornik czy moduł żeby raz doładować kartę i spakować sprzęt do szafy. A w perspektywie czasu korzystniej wypada umowa na Comfort+ bo w porównywalnej cenie zyskujesz bogatszą ofertę. Faktu, że usługa jest nierozwijana od wielu miesięcy nie muszę dodawać.

To jest tylko i wyłącznie moja osobista opinia czepialski kolego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dziś udało mi się dodzwonić na infolinię w sprawie modułu CI+ Telewizji Na Kartę nc+ i ważności tej oferty ( na pudełku jest informacja 31.X.2019 - na stronie 31.X.2020). Przy okazji konsultant poinformował mnie, że ważność oferty Smart HD wygasa z dniem 31.X.2020. Ponoć wszystkich klientów informują o tym....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, markar napisał:

Dziś udało mi się dodzwonić na infolinię w sprawie modułu CI+ Telewizji Na Kartę nc+ i ważności tej oferty ( na pudełku jest informacja 31.X.2019 - na stronie 31.X.2020). Przy okazji konsultant poinformował mnie, że ważność oferty Smart HD wygasa z dniem 31.X.2020. Ponoć wszystkich klientów informują o tym....

Posiadam dwie karty Smart HD+ i wczoraj  rozmawiałem z konsultantem o puszczeniu ponownych uprawnień na jedną z nich bo nie działała. Rozmawiałem też na temat przyszłości oferty Smart HD+ i oświadczył mi że nic im nie wiadomo o terminie zakończenia tej oferty. Więc gdzie leży prawda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie rozmowy z nimi nie mają większego sensu. Dlaczego? Przykład - według jednego z nich oferta w której pakiet podstawowy w tnk HD jest za darmo przez 11 miesięcy miała zostać zlikwidowana 2 lata temu, a działa do dzisiaj. To co oni mówią to w większości bajki mające na celu to aby ludzie płacili za pakiety, a nie oglądali przez cały rok za darmo. W ofertach gdzie jest 11 miesięcy w roku za darmo przynajmniej raz wysyłają na taką kartę dezaktywację aby wymusić kontakt klienta z nimi i spróbować wcisnąć ofertę nc+ z abonamentem. To są tzw. chwyty marketingowe. :)

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to wszędzie chyba tak jest aby sprzedać ofertę. Spróbuj zadzwonić na infolinię CP gdy zbliża się gala KSW.Tłumaczysz ,że nie jesteś zainteresowany i słyszysz "ale może da się pan namówić". Odnośnie uprawnień ,staram się systematycznie zostawiać na kanale TVP aby nie zgasły ,w przeciwnym razie tak jak piszesz pozostaje kontakt z infolinią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, wuzel napisał:

Odnośnie uprawnień ,staram się systematycznie zostawiać na kanale TVP aby nie zgasły ,w przeciwnym razie tak jak piszesz pozostaje kontakt z infolinią.

To nie tak działa. Jeżeli mają Ci wysłać dezaktywację to i tak ją dostaniesz, a jeżeli systematycznie łapiesz uprawnienia to otrzymasz ją nawet jeszcze szybciej. Średnio raz w roku tak robią.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A to nie jest niezgodne z prawem?

Dezaktywacja opłaconej z góry usługi - gdyby coś takiego było w regulaminie to klient by tej usługi nie kupił.

Chyba by nie ryzykowali, a takich praktyk raczej nie da się utrzymać w tajemnicy. Tym bardziej, że klienci prepaidów wiedzą o abonamencie i świadomie go nie wybierają, więc marketing wątpliwie skuteczny.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...