tweed77 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Smart HD+ to w sumie jest to samo, co w Start+. Te same kanały i bez problemu działają w dekoderach z czytnikiem Conax. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 @tweed77 Tak, tyle że pakiet Start+ to chyba jest w ofercie "nc+ telewizja na kartę", prawda? A karty tej oferty działają już w systemie Nagra i są parowane z dekoderem dedykowanym oraz modułem CAM CI+ platformy nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Ta oferta jest też na zestawach z Conaxem (mydelniczki) i większość kanałów jest nieparowana. Ale to inny temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Tak, wiem już. Skojarzyło mi się, że jest jeszcze przecież oferta "n na kartę". A ta korzysta właśnie z systemu Conax. Ale fakt, nie o tym jest niniejszy wątek. Zatem koniec off-topic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 W dniu 22.12.2018 o 21:40, Barti napisał: Nadal nie działa sprawdzanie terminu ważności doładowania karty Smart HD+ za pomocą strony https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php A to bardzo źle wróży! Nie rozumiem, jaki jest powód tej sytuacji. Czy to jest jakaś awaria serwera, czy po prostu już koniec możliwości sprawdzania terminu ważności doładowania karty Smart HD+ tą drogą? Pozwolę sobie na zacytowanie samego siebie. Otóż, wiele wskazuje na to, że to jest już definitywny koniec możliwości sprawdzania terminu ważności doładowania karty Smart HD+ przez Internet. Obecnie ta strona internetowa nie otwiera się już w ogóle! Przy próbie wejścia na tę stronę wyświetla się już tylko coś takiego: Czyli wygląda na to, że to jest już absolutny koniec... I teraz co? Jak sprawdzić termin ważności doładowania swojej karty? Co prawda, ja akurat mam odnotowany termin ważności aktualnego doładowania mojej karty Smart HD+, ale co potem? Pozostaje już tylko infolinia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 W Smart HD+ tak, tylko infolinia pozostaje. W opcjach TNK HD / N na Kartę jeszcze jest możliwość sprawdzić wysyłając SMS na numer 725727272, w treści wpisujesz numer karty. Dostaniesz SMS zwrotnego z ważnością konta oraz numer konta do doładowania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 4 minuty temu, tweed77 napisał: W opcjach TNK HD / N na Kartę jeszcze jest możliwość sprawdzić wysyłając SMS na numer 725727272, w treści wpisujesz numer karty. Dostaniesz SMS zwrotnego z ważnością konta oraz numer konta do doładowania. No właśnie, a w przypadku oferty Smart HD+ takiej możliwości w ogóle nie ma. Co uważam za kompletnie niedorzeczne... A czy na infolinii termin ważności doładowania karty Smart HD+ można sprawdzić sobie za pomocą jakiegoś "gadającego automatu" , czy za każdym razem trzeba się w tym celu łączyć z konsultantem i przedtem czekać "wieki" na połączenie z nim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 To, co robi NC+ z tymi stronami i serwisami SMS to kompletny idiotyzm. A najbardziej zabawny jest komunikat przed połączeniem z konsultantem, żeby właśnie skorzystać z serwisu SMS... Kiedyś idiotycznie blokowali ponowną rejestrację z tego samego numeru telefonu (chociaż jakiś czas temu, już po 8 latach to poprawili), teraz rozwalają ostatnią stronę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 Poszperałem i odnalazłem oryginalne opakowanie od TNK SD i wraz z nim numer konta. Póki nie ma komunikatu o wygaszeniu oferty to można zatem wpłacać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 Oferta TnK SD od samego początku swojego istnienia miała z góry ustalony termin jej ważności. Nawet na oryginalnych opakowaniach starterów TnK SD ta data była wydrukowana. W przypadku oferty Smart HD+ takiej daty nie ma i też nigdy nie było. Więc można uznać, że jest to oferta na cza nieokreślony. Oczywiście operator ma pełne prawo w każdej chwili ogłosić jej zakończenie w jakimś tam, ustalonym przez siebie, terminie. Jednak na dzień dzisiejszy żadnego oficjalnego komunikatu ze strony platformy w nc+ odnośnie zakończenia oferty Smart HD+ nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 9 godzin temu, markar napisał: Poszperałem i odnalazłem oryginalne opakowanie od TNK SD i wraz z nim numer konta. Póki nie ma komunikatu o wygaszeniu oferty to można zatem wpłacać... Jak masz kartę TNK SD to trzeba zrobić migrowanie do oferty Smart HD. Doładować i zadzwonić na infolinię 224307777 zlecić migrację. Zmieni się CAID karty z 0B00 na 0B01. I będzie można używać dalej karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 Karta jest już dawno po migracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 Jeżeli to jest karta po byłej TnK SD, ale zmigrowana później do Smart HD+ to na skutek tej migracji, określona data ważności oferty TnK SD nie miała już dla tej karty zastosowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido Opublikowano 1 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2019 W dniu 17.12.2018 o 13:28, Marko 345 napisał: Nie ma w/w kanału, a wykaz kanałów masz tutaj: Dodatkowo jest promocja do odwołania z dodatkowymi kanałami. Poczytaj tutaj: https://satkurier.pl/news/159186/smart-hd-kanaly-promocyjne-dostepne-do-odwolania.html W spisie widnieje kanał Fokus, a u mnie nie działa. Wszystkie inne działają bez problemu. Czemu Fokus nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 1 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2019 Sprawdź, czy masz aktualne parametry Fokus TV, jakiś czas temu była zmiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido Opublikowano 1 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2019 (edytowane) Przed chwilą skanowałem tuner raz jeszcze. Opticum HD AX410 Przy 10.758, V, nie widzi mi tego jednego programu. Reszta jest. Edit. Coś było skopane w ustawieniu tego danego transpordera. Było zaznaczone by go nie skanował. Poprawiłem,przeskanowałem i działa. Edytowane 1 Stycznia 2019 przez Fido Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 W dniu 22.12.2018 o 01:50, Barti napisał: sprawdzanie terminu ważności doładowania karty Smart HD+ za pomocą strony https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php nadal nie działa. Wykonałem dziś połączenie pod numer 22 430 77 77, zgodnie z odpowiedzią od konsultanta z nc+ na moje zgłoszenie pisemne. Konsultant stwierdził, że pewnie coś robią na stronie, no i oferta jest archiwalna, 10-letnia, po czym chciał mi sprzedać nowy dekoder z pakietem Comfort+ (29 zł abonament). Tak naprawdę nie wiedział czemu to nie działa, ale można nadal wpłacać. Potwierdził znany mi mój numer konta do wpłat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 Oferta Smart HD+, póki co, nie została zakończona, więc logicznym wydaje się być to, że kartę z tej oferty wciąż można doładowywać na dotychczasowych zasadach. Pytanie tylko, co dalej z tą stroną internetową, na której można sobie sprawdzać termin ważności aktualnego doładowania karty Smart HD+? Bo, póki co, strona ta nadal nie jest dostępna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid6237 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 Przeprowadzałem rozmowę z konsultantem i dostałem informację, że karty od nr 017 i 020 mogą być stopniowo wyłączane w okresie 31.10.2019, lecz oferta może być nadal przedłużana i nie wiadomo, jak długo będzie jeszcze aktywna. Widać, że zainteresowanie tą ofertą jest coraz mniejsze, bo nc+ proponuje przejście na nowszą ofertę, a stan konta można sprawdzić tylko dzięki konsultantowi. Szkoda, bo jednak jest to sama karta i można korzystać z niej w każdym odbiorniku z czytnikiem CA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 Ostatnio używałem karty w 2016, gdy dokonałem migracji z TNK SD i wtedy musiałem doładować 35 zł tytułem migracji. Czy teraz wystarczy 20 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 1 godzinę temu, Dawid6237 napisał: Przeprowadzałem rozmowę z konsultantem i dostałem informację, że karty od nr 017 i 020 mogą być stopniowo wyłączane w okresie 31.10.2019, lecz oferta może być nadal przedłużana i nie wiadomo, jak długo będzie jeszcze aktywna. Ooo, to ciekawe, ale jednocześnie trochę niedorzeczne, że jedne karty mają być wyłączane, a inne wciąż mają działać. Nie wiem, czy przypadkiem karty z początkiem numeru "017" i "020" to nie są jeszcze karty niebieskie, z logo "Telewizji na Kartę (SD)". Wcześniej też miałem taką kartę, z początkiem numeru "020", która została zakupiona "oryginalnie" już jako starter Smart HD+, ale to też była karta niebieska, z logo "Telewizji na Kartę (SD)". Karta ta wyglądała identycznie, jak pierwsze karty, dla oferty "Telewizja na Kartę (SD)" właśnie. Jakiś czas później zakupiłem też jeszcze jeden starter Smart HD+, jednak karta znajdująca się w nim jest już z początkiem numeru "021" i jest ona już czarna, z logo "nc+". I tylko z tej karty aktualnie korzystam. Mam tylko nadzieję, że ta moja obecna karta Smart HD+, z logo "nc+", będzie mi działała jeszcze długo... @markar Tak, jeśli kartę masz już zmigrowaną do oferty Smart HD+ i nie posiadasz na niej włączonego dodatkowego pakietu Multi+ to tak, możesz tę kartę doładować teraz na kwotę 20 zł. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 (edytowane) Jak doładujesz za 35 złoty, to masz jeszcze ten pakiet dodatkowy razem z Eurosport 1 HD,Eurosport 2 HD,Nat geo HD itp.Czyli pełną ofertę Smart HD+. Natomiast jeśli doładujesz w kwocie 20 złotych, to masz podstawowy pakiet,oraz tą paczkę która jest udostępniona promocyjnie już od dłuższego czasu. Edytowane 3 Stycznia 2019 przez ARTIPAPK 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 @ARTIPAPK Tak, ale samo doładowanie na taką kwotę nie wystarczy. Trzeba mieć jeszcze aktywny na swojej karcie pakiet Multi+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 Dokładnie. Trzeba tą opcję aktywować. Wtedy będzie pakiet Multi+, plus ten dodatkowy, czyli pełna oferta Smart HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 @ARTIPAPK Pakiet Multi+ to jest właśnie ten pakiet dodatkowy w ofercie Smart HD+. Innych dodatkowych nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.