jackowski Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Ja napisałem reklamacje mailem do nich w sprawie braku bonusów do Universe+ i nierównego traktowania swoich klientów że jedni dostali bonusy drudzy nie odpisali że przyjęli i teraz mam czekać 30 dni. Jak rozmawiałem z konsultantem w tej sprawie też stwierdził że to nie nie poważne że wszyscy dostali bonusy oprócz pakietu Universe+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denaturat Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 na który mail pisałeś też napisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Poszkodowani to tak naprawdę są wszyscy migrujący przed 11.04. Te tzw. "bonusy" w żadnym stopniu nie rekompensują rozdawnictwa które obecnie zapanowało - pakiety za pół ceny, dodatki gratis do końca umowy itd. Wiedziałem że tak będzie, migrować nie chciałem ale sytuacja życiowa zmusiła mnie do tego; jednak będę pamiętał, w odpowiednim czasie poleci wypowiedzenie i do ostatniego dnia wypowiedzenia nic z nimi nie podpiszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackowski Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 na który mail pisałeś też napisze Wejdź na stone nc+ i na samym dole masz kontakt wchodzisz i później zapraszamy do kontaktu przez formularz wypełniasz wpisujesz swoja reklamacje i tylko czekać. Tu masz link http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satorafo Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 a po co piszecie reklamacje,wystarczyło cofnąc migrację i wysłać wypowiedzenie ze względu na zmiane regulaminu tak jak ja to zrobiłem,i teraz czekam na takie warunki jakie od kilku dni dają,zobaczymy co z tego wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 a po co piszecie reklamacje,wystarczyło cofnąc migrację i wysłać wypowiedzenie ze względu na zmiane regulaminu tak jak ja to zrobiłem,i teraz czekam na takie warunki jakie od kilku dni dają,zobaczymy co z tego wyjdzie Ja tydzień temu tez zlecilem powrót do n i wysłałem wypowiedzenie ale po tym cofnięciu ani widu ani slychu. Wzięli tylko nr tel. Czy u ciebie ktoś potwierdził twój powrót? Dzwonili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satorafo Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 ja jestem z cyfry+,wypowiedzenie wyslałem we wtorek więc jeszcze za wczesnie,ale nie martw sie napewno się odezwą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 dostałem 3 filmy gratis.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 ja jestem z cyfry+,wypowiedzenie wyslałem we wtorek więc jeszcze za wczesnie,ale nie martw sie napewno się odezwą No dobrze by było bo po otrzymaniu 10 zł upustu na MR premium nie wiem czy nie cofne cofnięcia upust w ramach reklamacji żeby paniki nie siać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobi Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Czy komuś udało się załatwić sprawę bonusów/gratisów poprzez formularz kontaktowy na stronie ncplus? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawcio125 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Raczej musisz telefonicznie,jeszcze nikt nic takiego nie pisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas0 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 tylko dlaczego HBO w platynie jest do końca roku?? - wszystkie inne bonusy są do końca umowy Migrowałem do platinum pod koniec kwietnia. HBO swiecił okolo 2tyg i przestał. Miał byc bonus i nagle zabierają ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawcio125 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 U mnie świecą nadal i zapewniono mnie że do końca roku będą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutek Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Właśnie dostałem odpowiedź na reklamację dotyczącą sprzętu cyfry i braku usług w all inclusive i dowiedziałem się z niej że to nie był bonus to była rekompensata za niedziałające usługi szkoda tylko że zapomnieli o tym wspomnieć w mailu który otrzymałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arco Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Byłem wiernym abonentem Canal+ od momentu kiedy pojawił się na polskim rynku, czyli jakieś 18 lat (po przekształceniu również abonentem Cyfry+) i zawsze w pełni byłem zadowolony z usług tej platformy TV. Miałem nadzieję, że nie będę miał też żadnych problemów z nową platformą i długo się nie zastanawiając emigrowałem do NC+ (pakiet All inclusive, jeszcze w tedy był oficjalnie). Ucieszyłem się nawet, że Pan Prezes na początek uczynił miły gest i obdarował prezentami tych, którzy emigrowali do 12.04.2013r. I tu zaczyna się moja historia, czyli pojawił się problem. 10 kwietnia zatelefonowała do mnie Konsultantka i zaproponowała migrację do NC+ z pakietem All inclusive+ na 18 miesięcy. Odpowiedziałem, że muszę propozycje przemyśleć i odpowiem dnia następnego. 11 kwietnia ponownie zadzwoniła do mnie Konsultantka z zapytaniem o moją decyzję. Wyraziłem zgodę na zaproponowane warunki umowy i sprawa została sfinalizowana. Wybrałem możliwość odbioru nowych dekoderów w Punkcie Obsługi Klienta , bo nie chciałem zbyt długo czekać na kuriera. 13 kwietnia odebrałem dekodery w POK. Aktywacja przebiegła bardzo szybko, wszystko zadziałało bez zarzutu. Wysłałem zapytanie o wysokość faktury za maj, ponieważ do tej pory w Cyfrze+ miałem polecenie przelewu, chciałem poznać nowy numer konta bankowego do wpłat. I tu okazało się, że chyba mi się prezent jednak nie należy, bo na to wskazuje podana kwota. Pytam więc dlaczego, skoro telefonicznie zawarłem umowę 11 kwietnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arco Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Oto DWIE ? odpowiedzi jakie dostałem z kontakt@info2.ncplus.com.pl: 1. Witam, Informuje, że 11.04 złożył Pan zamówienie na nową umowę, która została aktywowana 13.04. Dodatkowe bonusy obowiązują w przypadku abonentów, którzy posiadali już aktywne umowy a korespondencji listownej zostali poinformowani o przymusowej migracji. W przypadku podpisania nowej umowy, uruchomienie wymienionych kanałów nie jest możliwe. Z wyrazami szacunku, Konsultant ds. Obsługi Klienta 2.Witam, Informuje , że upust w wysokości 20 zł został nadany abonentom , którzy skorzystali z promocji migracyjnej All Inclusive od 21.03 do 11.04 . Uprzejmie wyjaśniam , że promocja All Inclusive na Pana koncie uruchomiona została 13.04.2013 , zatem naliczenie powyższego rabatu nie jest możliwe . Z wyrazami szacunku, Konsultant ds. Obsługi Klienta Na te odpowiedzi ja napisałem, że data 13.04.2013r. jest data odbioru sprzętu w Punkcie Obsługi Klienta NC+, ponieważ nie chciałem kuriera, a odbiór osobisty. Dokładnie 11.04.2013r. wyraziłem chęć migracji z Cyfry+ i w tym samym dniu zostały mi aktywowane wszystkie usługi. Czekam na odpowiedź. Jeśli nadal będą się upierać składam reklamacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanys Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 no to Ci jej nie uwzglednią. oni maja racje. w przepisach tak jest.. ostatnio mialem cos takiego z Tmobile.. poslali mi nowy tel z nowa taryfa i umowa liczyla sie od dnia dostarczenia i odbioru sprzętu przeze mnie a nie w momencie uzgodnień z nimi.. data podpisu jest wazna. za dlugo o pare dni sie ociagales z przejsciem i na tym straciles..ale do konca grudnia to tylko 140 zl..przezyjesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arco Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Przed chwilą przyszła kolejna odpowiedź, tym razem od specjalisty, poprzednie były od konsultantów: Witam, data 13.04 to data uruchomienia oferty w systemie. Zamówienie mogło oczekiwać na realizacji, dlatego zostało wprowadzone 13.04 a nie 11.04. Z wyrazami szacunku, Specjalista ds. Komunikacji Elektronicznej I nadal twierdzą, że upust mi się nie należy. Co za ludzie!!! @hanys faktycznie te 140 zł przeżyję, ale dlaczego mam nie powalczyć, biorę się za pisanie reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackowski Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Witam w końcu rozpatrzyli moja reklamacje w której napisałem że nie dali żadnych bonusów dla zmigrowanych do Universe+ uznali reklamacje w ramach rekompensaty włączyli mi paczę Canal+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grundifos Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 żartujesz chyba? Gdzie pisałeś? I na ile dostałeś tę paczkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackowski Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Nie żartuje dostałem paczke Canal+ napisałem reklamacje przez ich formularz na stronie że wszystkie pakiety dostały paczki oprócz pakietu Universe+ i czuje sie oszukany rozpatrzyli reklamacje i włączyli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Da się włączyć Cinemax i Filmbox przez neta czy tylko można zadzwonić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Raczej dzwoń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 @lukas_k. Zadzwoń najlepiej, będzie rozmowa nagrywana w razie problemów. Tak na marginesie. Załatwiłeś wczorajszy problem z cyfrą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grundifos Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Nie żartuje dostałem paczke Canal+ napisałem reklamacje przez ich formularz na stronie że wszystkie pakiety dostały paczki oprócz pakietu Universe+ i czuje sie oszukany rozpatrzyli reklamacje i włączyli. Mi niestety odpisali, że nie ma takiej możliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.