ste100 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 kończysz bo brakuje Ci argumentów. nadal podtrzymuję swoje zdanie, że konsultanci w nc+ są tragiczni do granic możliwości, ale dzięki jednemu z użytkowników udało mi się w końcu dostać namiary na "kumatego", pewnie takiego, który już wcześniej pracował w N lub Cyfrze. trafić na taką perełkę udaje się NIEZWYKLE rzadko, ale z takim od razu się dogadałem co i jak, nie było NIE WIEM, SPRAWDZĘ, MOŻE tylko konkretne pytania i konkretne odpowiedzi. poza tym nic mi nie obiecywał, a jedynie wskazywał na możliwości, które już od dawien dawna były w obu platformach, czyli dobry upust kiedy chciałeś z czegoś zrezygnować. i tyle w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro_1988 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Dzisiaj po czwartym telefonie poprzednie w piątek w sobotę i w niedzielę oraz po przełączeniu do innego działu [beep] wie jakiego włączyli mi bonusy w postaci cinemax 1,2 i paczki filmbox do canal+platinum do końca roku. Jak okazało się podczas poprzednich rozmów konsultacji nawet nie wprowadzili zapotrzebowania z mej strony na bonus. Jak nie mogli mi uruchomić to mówili na odczepne że będą włączone ale nie wiadomo kiedy. Wiem to tym bo jak rozmawiałem z konsultantem to powiedział mi że nie widzi abym wcześniej wyrażał akces na bonusy Masz czyste platinium czy platinium z HBO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz430 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 mi hbo chodzi i w ica tez jest;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris81 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 koncza mi sie argumenty?! o czym Ty piszesz.. napisalem co widze i w jaki sposob zaczalem Cie odbierac. Dlatego 3 raz powtarzac nie bede, koncze temat ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 myślałem że już skończyłeś ?... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Mogę poprosić o włączenie Filmbox i Cinemax poprzez email czy muszę do nich dzwonić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambe Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 możesz meilować, możesz też dzwonić. Skutek taki sam. Brak kanałów o które prosisz. Jeśli już, to raczej dzwoń, może akurat trafisz na kogoś kumatego. Mi już 4 włączało, a programów jak nie było, tak nie ma do tej pory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcjan30 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Miałem podobna sytuacje. Nie rozmawiałem z konsultantem tylko z działem technicznym i od razu mi włączył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alex_1974 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Dzisiaj po czwartym telefonie poprzednie w piątek w sobotę i w niedzielę oraz po przełączeniu do innego działu [beep] wie jakiego włączyli mi bonusy w postaci cinemax 1,2 i paczki filmbox do canal+platinum do końca roku. Jak okazało się podczas poprzednich rozmów konsultacji nawet nie wprowadzili zapotrzebowania z mej strony na bonus. Jak nie mogli mi uruchomić to mówili na odczepne że będą włączone ale nie wiadomo kiedy. Wiem to tym bo jak rozmawiałem z konsultantem to powiedział mi że nie widzi abym wcześniej wyrażał akces na bonusy Masz czyste platinium czy platinium z HBO? platinum+ z HBO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin79 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Powtarzam pytanie czy HBO HD te w ramach bonusu zostanie odłączone automatycznie od Styzcnia 2014 czy muszę telefonować do nich i zgłosić odłączenie to samo pytanie dotyczy Sundance HD które jest za darmo do końca czerwca Proszę o odpowiedz PLIS Musisz dzwonić aby wyłączyli. Inaczej będziesz płacił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin91280 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Ja w końcu też się doczekalem włączenia hbo po 4 dniach dziś telefon i kumaty konsultant mi włączył po 5 mi i w ica też swieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eljotnes Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 gdzieś czytałem że jutro ma być coś wiadomo z bonusami do univers wie ktoś coś więcej? zadzwoń do BOK i spytaj może coś ruszyło ale osobiscie wątpię, bonusy gdyby miały byc juz by były na nowe raczej nie licz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz430 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 mi dali do pakietu Canal+platinium hbo i history hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mooleda Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 mi mieli włączyć w piątek, po wczorajszym telefonie dowiedzialem sie ze maja problem techniczny i wlacza mi w ciagu 4 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavi2006 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 W sprawie bonusu dla Universe+. Po kontakcie z BOK info, że oferta jest dopracowywana i ma być gotowa dziś, najpóźniej jutro. Programy mają zaświecić bez dodatkowych telefonów. Pozostaje czekać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grundifos Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Liczę na 2x family - obym się nie przeliczył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregmar Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 też zlazłem z wiecznego FULL na Universe+ po wypowiedzeniu i stwierdziłem, że tak zostanę. Trochę kaski się zaoszczędzi bo na C+ i HBO tak naprawdę nie ma nic ciekawego od dawna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eljotnes Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 też zlazłem z wiecznego FULL na Universe+ po wypowiedzeniu i stwierdziłem, że tak zostanę.Trochę kaski się zaoszczędzi bo na C+ i HBO tak naprawdę nie ma nic ciekawego od dawna. ale skoro ktoś podobno dostał universe+ i 6 Canal+ na cały okres umowy za 49 zł czy nawt za 59 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregmar Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 też zlazłem z wiecznego FULL na Universe+ po wypowiedzeniu i stwierdziłem, że tak zostanę.Trochę kaski się zaoszczędzi bo na C+ i HBO tak naprawdę nie ma nic ciekawego od dawna. ale skoro ktoś podobno dostał universe+ i 6 Canal+ na cały okres umowy za 49 zł czy nawt za 59 zł Nie wierzę, bo w innym miejscu piszą, że w sumie za 89. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eljotnes Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 też zlazłem z wiecznego FULL na Universe+ po wypowiedzeniu i stwierdziłem, że tak zostanę.Trochę kaski się zaoszczędzi bo na C+ i HBO tak naprawdę nie ma nic ciekawego od dawna. ale skoro ktoś podobno dostał universe+ i 6 Canal+ na cały okres umowy za 49 zł czy nawt za 59 zł Nie wierzę, bo w innym miejscu piszą, że w sumie za 89. tekst z innego forum: Jestem Wam winien podanie tego, co mi zaproponowano. Na początku historia zawirowań wokół mojej umowy: miałem umowę w n z nPremium i History za 61 zł; list od n - wysłałem wypowiedzenie. Proponowano mi Platinum za 99; nc+ wycofuje się z automatycznej migracji. Ja wycofuję wypowiedzenie, chcę zostać na mojej umowie do jej końca (31. lipca); jako, że do 31. lipca zostają trochę ponad 3 miesiące, składam (wczoraj) wypowiedzenie umowy z jej końcem (żebym nie był "zmuszony" do podpisania nowej przez "groźbę" przejścia na ceny niepromocyjne); dzwonię do DUK (12 294 78 79) zapytać, czy zarejestrowali. Pan konsultant przedstawia mi ofertę: Universe+ za 59 zł/mies. Cały pakiet Canal+ (pytałem 3-krotnie, cała szóstka) za 0 zł na pełny czas trwania umowy. History HD na 6 mies. za 0, później 1,99. proponował powyższe na 12 miesięcy, start w maju. Zapytałem, czy można podpisać na 18 miesięcy. Stwierdził, że można, więc wziąłem tę ofertę na 18 miesięcy. Do października 2014. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eljotnes Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 inny tekst: Oferta z nr tel 122-947-879 - sam zadzwoniłem, upewniajac się czy zostało zarejestrowane wypowiedzenie. Propozycja: Pakiet UNIVERSE paczka HBO Paczka CINEMAX paczka 6C+ za 59 zł - umowa na 12 mies / dodatkowe paczki na caly okres trwania umowy + 30 zł za 3 multiroomu standard. Jestem w szoku. Konsultant ma dzwonic jeszcze o 12 i spróbuje wywalczyć jeszcze paczke FILMOXOW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregmar Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 To mi gdzieś uciekło. Udało mu się. Z nami pewnie czekają do ostatniej chwili kto wymięknie i weźmie droższą ofertę np. Silver dla C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackowski Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 To jest jakaś masakra z tymi konsultantami na infolini NC+ za Canal+ naprawdę było można wszystkiego sie dowiedzieć od konsultantów a ci tylko kłamią nic nie wiedzą i rzucają słuchawkami co tam sie dzieje ręce opadają co oni zrobili z tej platformy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adgjm Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Ja w piątek po dwóch telefonach w sprawie włączenia darmowego HBO i usłyszeniu że nikt nic nie wie dałem sobie spokój z dzwonieniem.Napisałem do doradcy z forum nc+ o włączenie bonusu i niby wszystko załatwiłem.Ale kanały jak nie działają tak nie działają.Na maile przestali odpowiadać,więc dzisiaj rano postanowiłem zadzwonić.Najpierw jak koledzy wcześniej radzili pod numer 22 3104560.Konsultant stwierdził że nic nie może zrobić i mam dzwonić na infolinie ogólną pod numer 22 3104545.Tak też zrobiłem i od razu wybrałem połączenie z działem technicznym.EUREKA.Nareszcie trafiłem na porządnego konsultanta.Chwila rozmowy,szast-prast i HBO świeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_bydgoszcz Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Witam! Dzisiaj po kontakcie z działem technicznym (polecam!) bez problemu załączono mi bonusową opcję Cinemax i Filmbox. Wcześniej rozmawiałem z dwiema konsultantkami, które bezskutecznie próbowały mi aktywować gratis... (wie Pan... za kilka dni kanały powinny być dostępne... Ktoś się będzie z Panem kontaktował... itp.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.