Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – współpraca ze spliterami


bogi66
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

szukam pomocy - czy jest mozliwosc sparowania arivy 253  z tym zestawem ponizej

posiadam stara kartę canal+, tuner pace hds oraz spliter pych greeneightsystem przewodowy sa one sparowane ze sobą i dzilaja ,dokupiłem tuner ariva 253 combo  i po podlaczeniu do zestawu nie odbiera kanalow kodowanych co może być przyczyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Posiadam Ultraboxa paroletniego, którego używam sporadycznie, do tego własny tuner sat - działa wszystko na clone+. Od pewnego czasu mam problem, moim zdaniem z limitem ilości zapytań karty o uprawnienia. Dzieje się tak w szczególności jak albo są włączone dwa tunery naraz albo tylko jeden (ten własny) i jeden kanał nagrywam a drugi oglądam.

Jakiś czas temu kończyła mi się umowa i problem akurat się nasilił: kilkanaście razy na dobę, co kilkadziesiąt minut oglądania (lub częściej) w trakcie filmu info: "kanał zakodowany" - po wyjęciu karty z serwera clone+ (lub wyłączeniu i włączeniu go) problem znikał znowu na jakiś czas (czasem też trzeba było wyjąć odbiornik/kartę clone+ z tunera również).

Jako że zaczęło mnie to irytować - posyłałem reklamacje do skutku - w każdej pisząc, że proszę o zwiększenie limitu zapytań o uprawnienia na kartę, bo na większość odpowiadali, że "sprawdź kabel antenowy" albo że "proszę wymienić tuner Ultrabox". Po kilkukrotnej wymianie idiotycznych z ich strony często uwag - napisałem, że w takim razie składam wypowiedzenie, bo akurat na to był czas. Oczywiście nie pisałem o clone+, bo nie ma się czym chwalić, a po drugie - problem rzeczywiście jest tylko na 1 tuner, gdy oglądam 1 a nagrywam 2-gi kanał!

No i... jak ręką odjął! Problem przestał istnieć i przez 2 miesiące (akurat od momentu reklamacji) sielanka, problemu "niet" i w ogóle temat zniknął!

Do momentu jak... przedłużyłem umowę na koniec ostatniego miesiąca wypowiedzenia. Z nowym miesiącem - problem wrócił.

I znowu walka z reklamacjami - piszą teraz, że "oglądanie 1 i nagrywanie 2-go programu jest usługą NIEGWARANTOWANĄ". No i oczywiście "sprawdź antenę" i takie tam bzdety.

Czy coś z tym można jeszcze zrobić, bo ten ich multiroom z racji protezowego działania, kabla (który nie wchodzi w grę) albo dziwnego wifi, o jakości ich sprzętu tvsat nie wspominając - nie wchodzi to w rozważania? Jak się wkurzę, to wypowiem umowę - albo prawnik coś znajdzie albo po prostu niech się ze mną sądzą i windykują, bo nie mam już zdrowia?

Poradźcie proszę, wiecie przecież lepiej ode mnie i macie większe doświadczenie ;):)

Edytowane przez kicur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK - rozumiem, czytałem wcześniej i stąd moje reklamacje do nc+, bo inaczej byłbym przekonany, że to mój sprzęt nawala.

Ale dzieje się tak również jak na JEDNYM tunerze odbieram 2 programy jednocześnie - i to uważam, że nie powinno się zdarzać! Jak z tym sobie poradzić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisz reklamację, że na ich sprzecie sa wieczne problemy. Skoro dekoder ma możliwość nagrywania 1 i oglądania drugiego w tym samym czasie to chyba oczywista oczywistość, że dekoder tak musi robić. Zwłaszcza od nich sprzęt. Dlatego jest to sprzęt z 2 głowicami. I niech bredni nie opowiadają, że to nie jest gwarantowane.. masz gdzieś to w umowie? Na bank nie. Za to opis funkcji sprzętu właśnie o tym mówi.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sięgałem do źródła, ale odpowiedź wklejam odnośnie usługi nie gwarantowanej:

"Dodatkowo informuję, że ww. opcja jest dodatkową funkcjonalnością sprzętu, nie gwarantowaną zapisami Regulaminu świadczenia usług z dnia 22.12.2014 r."

Zdaję sobie sprawę, że jaja sobie robią i idiotę ze mnie :(
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie reklamuj usługi, reklamuj SPRZĘT. Skoro sprzęt daje możliwość jednoczesnego oglądania i nagrywania, to jeśli to nie działa, to srzęt jest wadliwy i podlega reklamacji :). Napisz, że do tej pory korzystałes z tej funkcjonalności i że bez niej nie przedłużyłbyś umowy i tyle. Niech naprawiają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...