Barti Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Odnośnie doboru niezależnego tunera typu "HD" do współpracy ze splitterem, proszę przejrzeć sobie ten oto wątek: https://forum.satkurier.pl/topic/12494-jaki-dekoder-hd-do-splittera/ i tam ewentualnie zadawać odpowiednie pytania i kontynuować dyskusję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) Witam. Czy WiFi Premiumbox z nc+ będzie działał bezproblemowo z Clone+ Home Edition 150? Edytowane 24 Października 2016 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego działu forum i wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreau Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 OK. Dziękuję za szybką odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek668 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 (edytowane) Znowu mało wiedzący ja. Na jakich dekoderach działa spliter? . Mam taki stary mały z cyfry ale niestety nie chce odpalić. Edytowane 9 Stycznia 2017 przez Mr. Orbita Zły wątek, przenoszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Mały stary...Sagemcomy sa małe, stare i nie działają ze spliterami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek668 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Jaki bym musiał zakupić aby spliter działał - oczywiscie najtanszy - dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Z cyfry+ pace lub philips. A tak 90% dekoderów zewnętrznych, fergusony, golden media, opticumy - od tego jest osobny dział Dzięki jak już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROZEK Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 szukam pomocy - czy jest mozliwosc sparowania arivy 253 z tym zestawem ponizej posiadam stara kartę canal+, tuner pace hds oraz spliter pych greeneightsystem przewodowy sa one sparowane ze sobą i dzilaja ,dokupiłem tuner ariva 253 combo i po podlaczeniu do zestawu nie odbiera kanalow kodowanych co może być przyczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Wgraj nowego softa na dekoder ze strony producenta. Dla dekodera arriva 253 jest specjalny dział na tym forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROZEK Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 mial orginalny soft w dodatku najnowszy i nic wpakowałem mu starszy i to samo jak nazywa się dział o którym piszesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 https://forum.satkurier.pl/forum/112-ferguson-ariva/ Usun wszystko i wgraj ponownie soft ze strony producenta, to musi pomoc ja tak robilem setki razy i dzialalo no chyba ze uszkodzona karta splittera, ale to powinno chodziaz dzialac na karcie cameleon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROZEK Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Wgraj nowego softa na dekoder ze strony producenta. Dla dekodera arriva 253 jest specjalny dział na tym forum wgrałem najnowszego softa i dekoder umarl swieci się [on] i na nic nie reaguje co przywróci go do zycia pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Moze szklanka wody? Zadawaj pytania w odpowiednim temacie. Tu sie pisze o spliterach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilinho10 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Panowie czy znacie kogoś kto naprawia jeszcze te karty (usterka elektroniczna, nie dadzą się zaprogramować ), czy kierunek kosz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Napisz do producenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilinho10 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Ale czy firma PYCH jest jeszcze wogule na rynku ?? Z tego co mi wiadomo, to zwinęli biznes. Chyba, że figurują, ale w innej branży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Karty raczej nie naprawisz, bardziej bym szukał kupno nowej na allegro jeśli ktoś jeszcze sprzedaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicur Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 (edytowane) Posiadam Ultraboxa paroletniego, którego używam sporadycznie, do tego własny tuner sat - działa wszystko na clone+. Od pewnego czasu mam problem, moim zdaniem z limitem ilości zapytań karty o uprawnienia. Dzieje się tak w szczególności jak albo są włączone dwa tunery naraz albo tylko jeden (ten własny) i jeden kanał nagrywam a drugi oglądam. Jakiś czas temu kończyła mi się umowa i problem akurat się nasilił: kilkanaście razy na dobę, co kilkadziesiąt minut oglądania (lub częściej) w trakcie filmu info: "kanał zakodowany" - po wyjęciu karty z serwera clone+ (lub wyłączeniu i włączeniu go) problem znikał znowu na jakiś czas (czasem też trzeba było wyjąć odbiornik/kartę clone+ z tunera również). Jako że zaczęło mnie to irytować - posyłałem reklamacje do skutku - w każdej pisząc, że proszę o zwiększenie limitu zapytań o uprawnienia na kartę, bo na większość odpowiadali, że "sprawdź kabel antenowy" albo że "proszę wymienić tuner Ultrabox". Po kilkukrotnej wymianie idiotycznych z ich strony często uwag - napisałem, że w takim razie składam wypowiedzenie, bo akurat na to był czas. Oczywiście nie pisałem o clone+, bo nie ma się czym chwalić, a po drugie - problem rzeczywiście jest tylko na 1 tuner, gdy oglądam 1 a nagrywam 2-gi kanał! No i... jak ręką odjął! Problem przestał istnieć i przez 2 miesiące (akurat od momentu reklamacji) sielanka, problemu "niet" i w ogóle temat zniknął! Do momentu jak... przedłużyłem umowę na koniec ostatniego miesiąca wypowiedzenia. Z nowym miesiącem - problem wrócił. I znowu walka z reklamacjami - piszą teraz, że "oglądanie 1 i nagrywanie 2-go programu jest usługą NIEGWARANTOWANĄ". No i oczywiście "sprawdź antenę" i takie tam bzdety. Czy coś z tym można jeszcze zrobić, bo ten ich multiroom z racji protezowego działania, kabla (który nie wchodzi w grę) albo dziwnego wifi, o jakości ich sprzętu tvsat nie wspominając - nie wchodzi to w rozważania? Jak się wkurzę, to wypowiem umowę - albo prawnik coś znajdzie albo po prostu niech się ze mną sądzą i windykują, bo nie mam już zdrowia? Poradźcie proszę, wiecie przecież lepiej ode mnie i macie większe doświadczenie Edytowane 9 Kwietnia 2017 przez kicur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Masz licznik włączony na karcie i tyle. Proponuję abys poczytał co się dzieje. Pisane było o tym nie raz. Niebawem Twój spliter jak i innych, pozostanie dekoracją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicur Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 OK - rozumiem, czytałem wcześniej i stąd moje reklamacje do nc+, bo inaczej byłbym przekonany, że to mój sprzęt nawala. Ale dzieje się tak również jak na JEDNYM tunerze odbieram 2 programy jednocześnie - i to uważam, że nie powinno się zdarzać! Jak z tym sobie poradzić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 (edytowane) Pisz reklamację, że na ich sprzecie sa wieczne problemy. Skoro dekoder ma możliwość nagrywania 1 i oglądania drugiego w tym samym czasie to chyba oczywista oczywistość, że dekoder tak musi robić. Zwłaszcza od nich sprzęt. Dlatego jest to sprzęt z 2 głowicami. I niech bredni nie opowiadają, że to nie jest gwarantowane.. masz gdzieś to w umowie? Na bank nie. Za to opis funkcji sprzętu właśnie o tym mówi. Edytowane 10 Kwietnia 2017 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicur Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Nie sięgałem do źródła, ale odpowiedź wklejam odnośnie usługi nie gwarantowanej: "Dodatkowo informuję, że ww. opcja jest dodatkową funkcjonalnością sprzętu, nie gwarantowaną zapisami Regulaminu świadczenia usług z dnia 22.12.2014 r." Zdaję sobie sprawę, że jaja sobie robią i idiotę ze mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Nie reklamuj usługi, reklamuj SPRZĘT. Skoro sprzęt daje możliwość jednoczesnego oglądania i nagrywania, to jeśli to nie działa, to srzęt jest wadliwy i podlega reklamacji . Napisz, że do tej pory korzystałes z tej funkcjonalności i że bez niej nie przedłużyłbyś umowy i tyle. Niech naprawiają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Jak napiszesz reklamacje na sprzęt to Ci odpiszą że sprzęt serwisują punkty NC+ i tam się musisz udać w celu zdiagnozowania usterki i ewentualnej wymiany. Koło Macieja się zamknie a problem nie pozostanie rozwiązany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.