kaspian0007 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Licznik nie jest testowany na 100% nie tnie na ich orginałach wiec nie testują W chwili jak testują to ich sagemcomy 87 i 83 sie tak dławią razem z pace i philem pvr ze szkoda gadać...Na sporą liczę kart u rodziny i znajomych zero testów.Co do splittera smart wi działa ok na 8 tv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Czy jak wdrazaja ta wymiane dekoderow, tzw kart to moge dalej siedziec na cameleonie po lipcu czy jak bo mnie strasza ze mi kanaly nie beda dzialac na razie mam dekodery pioneer 1430 na spliterze, stare ale nie chce mi sie ladowac kasy hehe No i mają racje bo w chwili gdy przełączą kanały na system mpeg-4 to wtedy będziesz miał problem, gdyż pioneery nie obsługują tego systemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
equest Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Wydaje mi się, że informacje o wymianie kart jesienią nie są prawdziwe. Mam dwa Cameleony, właśnie przedłużyłam umowę na dwa lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 I proszę! Nareszcie rozsądny głos i to kobiety - dla niedowiarków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 A kto mówił ze wymienia karty wszystkim?Tylko tym co.maja ich sprzęt kolega Cyfra.tv wspominał nawet o tym;) To ze umowę przedłużać można to też tak nie.jest do końca bo kart na razie oficjalnie nowych nie ma...Stad camele.Eot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myk6414 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Myślę że to nie ma większego znaczenia. Ważne że klient złapany a kolejne dwa lata. W swoim czasie dostaniesz listownie informację o wymianie kart i od kiedy obecne przestaną święcić i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Myślę że to nie ma większego znaczenia. Oczywiście, że nie ma! Tak, jak wasze pogaduchy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Ja też mam i w styczniu aneksowałem i co? To nie jest problem karty wymienić. Jeśli masz swój sprzęt lub Phila lub Pejsa po C+, to ten problem jeszcze Ciebie nie tyczy... JESZCZE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 I tak właśnie rodzi się plotka. Teraz mówimy, że jesienią? A jesienią, że wiosną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Nie wiem, czy umknął Ci wpis @cyfra.tv o nowych kartach na jesień? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 To masz mój wpis. Moim zdaniem w obecnej sytuacji nc+ nie stać na wymianę kart. Bo to wielka operacja, która mimo woli może wywołać wtórną reakcję od zamierzonej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Zgadzamy się z Tobą. Dlatego będzie robione to stopniowo. Będą karty wydawane wraz ze sprzętem nowym. Będą wymieniane tym co mają zwykłe Sagemy, wifiboxy, P.boxy ... Na samym końcu pewnie jakoś zabiorą się za tych co mają Pejsy i Phile. Następni pozostaną posiadacze własnego sprzętu z wolnego rynku. Wszystko będzie wydłużone w czasie.... stopniowo. Zobaczymy jak to będzie. Czas pokaże za 5m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Operator zawsze może wymienić sprzęt, ma to zagwarantowane w regulaminie, który stanowi załącznik do umowy. Ważne, że po ewentualnej wymianie karty lub/i dekodera można będzie korzystać z zakupionych usług/kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XavierPL Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Posiadam własny sprzęt i jeżeli nie będę mógł odbierać na nim oferty nc+ to przechodzę do konkurencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek_berny Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Witam. Mam pewien problem i postanowiłem zasięgnąć wiedzy w "fachowym miejscu", bo moja wiedza na ten konkretny temat jest powiedzmy zerowa Więc tak, mam Cyfrę+ podzieloną za pomocą SmartWii na 4 dekodery, jeszcze do niedawna były to 3 stare dekodery "firmowe" Cyfry marki Philips i Pioneer oraz jeden nowy dodany do ostatniego przedłużenia umowy z dyskiem twardym 500GB (nazwy, sorry nie pamiętam, stoi u teściowej ) .... postanowiłem dwa swoje dekodery wymienić na "nowe" ... polecono mi Fergusony. Wybrałem Fergusona Ariva 252 Combo - i takie też dwa zakupiłem. I tu się pojawił problem... Po podłączeniu- WOW, fajnie, nowocześnie (w porównaniu ze starszymi dekoderami) itp itd.... ale - pojawiły się "zacinki" obrazu- raz rzadziej, a czasami idzie oszaleć. Poczytałem, poczytałem i co- aktualizacja oprogramowania. OK. Dociągnąłem do dekoderów przewody internetowe- i tak to miałem zrobić- zarobiłem RJtki, podłączam, JEST- nowy soft. Wgrywam pełen nadziei, na poprawę. Uruchamiam ponownie- ... dalej to samo. Zmieniłem częstotliwość taktowania karty z 6 MHZ na 3,6 MHz- wydaje mi się, że jest lepiej, ale dalej są przycinki. I teraz drodzy moi fachowcy, czy problem leży po stronie dekoder-a?? Czy może jednak po stronie SmartWii? Dodam, że w SmartWii od początku nie był aktualizowany soft, bo nie było takiej potrzeby- działało. macie jakieś pomysły? macie jakieś wskazówki? Z góry dziękuję za pomoc, a nawet chęć pomocy Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Twój wybór, NC+ zawsze podkreśla, że nie gwarantuje poprawnego odbioru na własnym sprzęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 No właśnie podkreśla ale co znaczy poprawny odbiór bo w rozmowie z konsultantem który dzwonił aby wcisnąć mi ich dekoder nie mógł tego wyjaśnić? Jeśli mam tuner który obsługuje system mpeg-4(a taki będzie obowiązywał), poprawny sygnał z satelity i kartę która działa w tunerze, więc co może jeszcze ten prawidłowy odbiór zakłócić? Pytałem jeszcze czy coś kombinują z kodowaniem/wymianą kart odpowiedział że nic takiego nie będzie tylko zmiana na mpeg-4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Twój wybór, NC+ zawsze podkreśla, że nie gwarantuje poprawnego odbioru na własnym sprzęcie. Na ich sprzęcie też jest duży problem z prawidłowym odbiorem . Może niech tak od tego zaczną. Sprzęt z wolnego rynku lepiej sobie radzi. Nie może tylko VOD obsłużyć i ich usług internetowych.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Jak masz problemy z odbiorem na sprzęcie NC+, to złóż reklamacje to najprostsza droga, resztę wszyscy znają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Pisałem ogólnie jak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empy Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Jak masz problemy z odbiorem na sprzęcie NC+, to złóż reklamacje to najprostsza droga, resztę wszyscy znają. Przepraszam bardzo ale co mam reklamować? Że ich odbiorniki potrzebują lądowisk dla helikopterów bo na mniejszej antenie nie odbierze? Oni się do tego oficjalnie przyznają. Jakość obrazu ? Ale jest wysoka tak oficjalnie twierdzą. Że wolny sprzęt ma lepszy obraz to nie ich zmartwienie. Tak samo może reklamować że jajka są jajowate a nie kwadratowe. Przez parę lat używałem ich wyszukanego sprzętu w końcu się badziewia pozbyłem i nigdy więcej w życiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darlen Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Operator zawsze może wymienić sprzęt, ma to zagwarantowane w regulaminie, który stanowi załącznik do umowy. Ważne, że po ewentualnej wymianie karty lub/i dekodera można będzie korzystać z zakupionych usług/kanałów. Myślę że wszyscy byśmy tego chcieli, poza kanałami jeżeli mam wykupiony MR jako dwie niezależne karty/dekodery to nadal to chcę mieć - inny rodzaj MR mnie nie interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Też mam dwie karty, ale również wiem że w każdej chwili mogę zostać postawiony przed faktem konieczności wymuszonej wymiany sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Witam. Mam pewien problem i postanowiłem zasięgnąć wiedzy w "fachowym miejscu", bo moja wiedza na ten konkretny temat jest powiedzmy zerowa Więc tak, mam Cyfrę+ podzieloną za pomocą SmartWii na 4 dekodery, jeszcze do niedawna były to 3 stare dekodery "firmowe" Cyfry marki Philips i Pioneer oraz jeden nowy dodany do ostatniego przedłużenia umowy z dyskiem twardym 500GB (nazwy, sorry nie pamiętam, stoi u teściowej ) .... postanowiłem dwa swoje dekodery wymienić na "nowe" ... polecono mi Fergusony. Wybrałem Fergusona Ariva 252 Combo - i takie też dwa zakupiłem. I tu się pojawił problem... Po podłączeniu- WOW, fajnie, nowocześnie (w porównaniu ze starszymi dekoderami) itp itd.... ale - pojawiły się "zacinki" obrazu- raz rzadziej, a czasami idzie oszaleć. Poczytałem, poczytałem i co- aktualizacja oprogramowania. OK. Dociągnąłem do dekoderów przewody internetowe- i tak to miałem zrobić- zarobiłem RJtki, podłączam, JEST- nowy soft. Wgrywam pełen nadziei, na poprawę. Uruchamiam ponownie- ... dalej to samo. Zmieniłem częstotliwość taktowania karty z 6 MHZ na 3,6 MHz- wydaje mi się, że jest lepiej, ale dalej są przycinki. I teraz drodzy moi fachowcy, czy problem leży po stronie dekoder-a?? Czy może jednak po stronie SmartWii? Dodam, że w SmartWii od początku nie był aktualizowany soft, bo nie było takiej potrzeby- działało. macie jakieś pomysły? macie jakieś wskazówki? Z góry dziękuję za pomoc, a nawet chęć pomocy Pozdrawiam. Podłącz pod Smartwii tylko dwa fergusony i zobacz czy problem nadal występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woocash Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 " polecono mi Fergusony " Ładnie Ci doradzili, teraz technik polecający niech Ci to ogarnie. Trochę byś poczytał to nie potrzebował byś splitera tylko dwa dekodery na E2. Spliter byś sprzedał i zapomniał o problemach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.