Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W połowie listopada wysłałem wypowiedzenie umowy, która obowiązuje do 29 lutego 2016 r. Dostałem tam jakiegoś maila i smsa, że im przykro i że proszą o kontakt. Dzisiaj dostałem list, w którym jest napisane, że "zgłoszenie reklamacyjne zostało przyjęte" i że w ciągu 30 dni odpowiedzą na nią. Jak sądzicie, czy coś im się tam pomyliło, czy to jakaś nowa, standardowa

? Dodam, że w uzasadnieniu napisałem, że jakość Canal+ się pogorszyła ze względu na brak lig piłkarskich, które poszły do Eleven.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Wielkie dzięki profik nie wiesz czy te dekodery wifiBOX+ są  dobre czy ma on dostęp do youtube tam, gdzie jest Eurosport 1 Hd nie będę miał zacięć przy 70% lub 80% bo raz mam tak a raz tak a w innej firmie mam same zacięcia tam gdzie jest Eurosport 1 hd i zastanawiam się nad waszą firmą.

 

Dzięki i pozdrawiam ksiaze351.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem waszego zdania.

 

Umowa do końca lutego 2016. Przedłużona kilka tygodni temu, wchodzi w życie 01.03.2016. 14 dniowy czas na odstąpienie już nie przysługuje. Dzwonię na infolinię, twierdzą że nie można odstąpić od aneksu mimo, że nie wszedł w życie. 

 

W regulaminie świadczenia usług jest zapis dotyczący zerwania umowy. Naliczana zostanie kara w wysokości udzielonych promocji od momentu rozpoczęcia świadczenia usług do momentu dezaktywacji. Jaka będzie zatem kara za zerwanie aneksu, który jeszcze nie wszedł w życie, więc nie ma żadnych udzielonych ulg? Infolinia stwierdziła, że będzie. W jakiej wysokości to już nie powiedzieli.

Edytowane przez CoffeeBreak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostawca usług ma prawo żądać od Abonenta, z tytułu wcześniejszego rozwiązania Umowy, kary w wysokości udzielonej Abonentowi ulgi, pomniejszonej o proporcjonalną wartość ulgi za okres świadczenia usługi od dnia zawarcia Umowy do dnia Dezaktywacji usługi;

 

czyli jeśli nowa umowa nie weszła w życie to nie została jeszcze wykorzystana żadna ulga, w związku z tym nie powinno być żadnej kary. Ktoś miał taki przypadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co może zrobić abonent, który zagubił (nie pytajcie jak, załóżmy, że po prostu go nie ma) dekoder, jaki otrzymał przy przedłużeniu umowy?

Do niedawna telewizja działała na stareńkim dekoderze po C+ (bodajże Philips), ale obecnie nie działa - dekoder nie wyszukuje kanałów i nie pokazuje sygnału (tak, antena na 300% sprawdzona na innym dekoderze, który działa).

W nc+ żądają 500 zł kary za "nieistniejący" dekoder, ale to przecież chora cena.

Czy da się przypisać starą kartę do jakiegoś nowego dekodera z wolnej sprzedaży? Np.: do ADB 5380?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu tata poprzez rozmowę telefoniczną z konsultantem nc+ przedłożył umowę na kolejne 24 miesiące. Z rozmowy wynikało, że można anulować umowę w ciągu 14 dni. Teraz pytania:

- czy można to zrobić telefonicznie czy tylko w formie pisemnej 

- czy ten formularz w takiej formie jaki jest w regulaminie 

d12ed43084c658fd80f91f31eb0134c6a,4,0.jp

 

jest lepiej go napisać go w takiej formie:

 

wypowiedzenie.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karta Cyfry działa z tunerami z wolnego rynku wyposażone w uniwersalny czytnik kart. Nic nie trzeba przypisywać. Oczywiście. .. cena chora za zaginiony sprzęt, ale jak się nie znajdzie, to trzeba będzie zapłacić.

 

No i takie rozwiązanie wybrał klient, który zrozumiał, że albo teraz albo na koniec umowy zapłaci tę karę...

Edytowane przez Rafnov
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem waszego zdania.

 

Umowa do końca lutego 2016. Przedłużona kilka tygodni temu, wchodzi w życie 01.03.2016. 14 dniowy czas na odstąpienie już nie przysługuje. Dzwonię na infolinię, twierdzą że nie można odstąpić od aneksu mimo, że nie wszedł w życie. 

 

W regulaminie świadczenia usług jest zapis dotyczący zerwania umowy. Naliczana zostanie kara w wysokości udzielonych promocji od momentu rozpoczęcia świadczenia usług do momentu dezaktywacji. Jaka będzie zatem kara za zerwanie aneksu, który jeszcze nie wszedł w życie, więc nie ma żadnych udzielonych ulg? Infolinia stwierdziła, że będzie. W jakiej wysokości to już nie powiedzieli.

Umowa, która wchodzi w życie z opóźnieniem musi mieć 14-sto dniowy okres na odstąpienie od umowy. To albo jakaś ściema, albo nie zrozumiałeś warunków zawierania aneksu. Być może nowy okres promocyjny zaczyna liczyć się od 01.03.2016, ale oferta programowa zmieniła się od razu. W tym przypadku masz 2 miesiące do końca obecnego okresu promocyjnego + 24 miesiące nowej umowy. Taka ciekawostka, bo nie wszyscy to ogarniają - okresy promocyjne się sumują a nie nakładają. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten 14 dniowy okres odstąpiania dla umów które wchodzą z opóźnieniem liczy się od momentu zawarcia (zaakceptowania) umowy/aneksu więc jeśli

 

"Umowa do końca lutego 2016. Przedłużona kilka tygodni temu, wchodzi w życie 01.03.2016. 14 dniowy czas na odstąpienie już nie przysługuje. Dzwonię na infolinię, twierdzą że nie można odstąpić od aneksu mimo, że nie wszedł w życie"

 

została zawarta więcej niż 14 dni temu to już odstąpienie nie przysługuje (przysługiwało 14 dni od momentu zawarcia czyli "klepnięcia" oferty przez Kolegę @CoffeeBreak) :-)

Edytowane przez Prestige
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...