banita24 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Jedno aneksuj umowę jak najszybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek2521 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 a konkretnie???mam zadzwonić i co powiedzieć bo jestem w tym trochę zielony zawsze wypowiedzenie wysyłałem wcześniej teraz zaspałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Zadzwoń i zapytaj jaką ofertę mają dla ciebie , jeśli będzie ci pasowała to wyrażasz zgodę i już ,niestety mam złą wiadomość oni wiedzą że jesteś na przegranej więc oferty nie będą super ale może też nie najgorsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezar1125 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 No i tak jak przypuszczałem po swojej migracji - miało być 71,90 zł/msc przez cały okres umowy a pierwsza faktura jest na 10 zł, przyszedł aneks pocztą i przez pierwsze 3 miesiące 10 zł a póżniej 90 zł. A w rozmowie z konsultatem jasno i wyraźnie podawane były warunki. Reklamacja złożona. Inni też mogą być w podobnej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolfman Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Do mnie też dotarł w końcu aneks . Wszystko się zgadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 A ja mimo wynegocjowania z nimi pakietu premium sport i film mam tylko pre emium film. Właśnie wysłałem do nich drogą e mailową reklamacje . Jak myślicie ile im zajmie rozpatrzenie jej.Czy zazwyczaj są one rozpatrywane pozytywnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Jeśli potwierdzi się twoja reklamacja, to na 100% zostanie uwzględniona. Regulaminowo trzydzieści dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordaz67 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Mam własny dekoder (stary,dobry Ferguson) i nie mam prawie 15 kanałów!?! Dostałem pół roku (tylko) darmowego oglądania CINEMAX,czas zleciał,kanał słaby,jak się trafi jeden dobry film na tydzień to już coś,a ja dostałe ostatnio rachunek i już muszę płacić dodatkowe 15zł miesięcznie mimo,że informowałe,że po zakończeniu półrocznego oglądania nie chcę tych kanałów!To mi wlepili te kanały i nikt oczywiście nie raczył się ze mną skontaktrować i tak po prostu zapytać czy chcę te kanały,że może zmieniłem zdanie itp,itd,a przecież wyraźnie zaznaczyłem,że one mnie nie interesują!Nie mogę się też zalogować do ICA!Tak więc nie dosyć,że nie mam około 15 kanałów to jeszcze mi wcisneli Cinemax.Co robić?,gdzie to zgłośić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Ja dalej nie otrzymałem faktury . Mój termin płatności mija za 4 dni. Sprawdzałem u mojego ojca na nboxie , faktury przychodzą mu na tydzień przed terminem zapłaty. Dzwoniłem na infolinie to konsul kazał przełączyć na Tvp info i poczekać godzinkę żeby dokument się pobrał. Miałem na tym kanale włączony dekoder przez 4 godziny i nic z tego. Zapłaciłem bez tej faktury lecz zaczyna mnie to już troszkę irytować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Też pierwszą fakturę dostałem z dużym poślizgiem.Ale znałem konto kwotę i adres więc do szczęścia mi ona nie była potrzebna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Ludzie sami sobie robicie problemy. Nigdy się nie prosiłem o informację na kanale 199! Od miesiąca dwóch, to mam. Zawsze z wyprzedzeniem dostaję informacje na maila o fakturze i terminie płatności i dodatkowo SMS. A przecież nigdy o takie bajery się nie prosiłem. Jedno o co poprosiłem, to polecenie zapłaty. U mnie to wszystko działa. @lordaz67 zadzwoń na infolinię nc+ i odmów Cinemax-y. Po prostu powiedz, że rezygnujesz i niech ci wyłączą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AveSilesia1977 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Witam , mam pytanie płace 148 zł za abonament nie istniejący już All Inclusiv , w tym momencie najwyższy abonament to 109 zł , moje pytanie brzmi najnomalniej czy jestem robiony w wała przez NC + , dodam tylko że mam swój dekoder i nie korzystam z rozrywek typu HBO go vod itp itd i zrezygnowałem z 3 kanałów Noc które kosztowały mnie dodatkowe 35 zł , czy jest szans wynegocjonowania coś w tej umowie czy jestem skazany na to aż umowa dobiegnie do końca ? czy może jeszcze 3 opcja zerwać umowę nawet zapłacić karę i podpisać nową tą za 109 zł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Musisz po prostu aneksować umowę. viewtopic.php?f=174&t=32968&start=7440 Poczytaj ten wątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Witam , mam pytanie płace 148 zł za abonament nie istniejący już All Inclusiv , w tym momencie najwyższy abonament to 109 zł , moje pytanie brzmi najnomalniej czy jestem robiony w wała przez NC + , dodam tylko że mam swój dekoder i nie korzystam z rozrywek typu HBO go vod itp itd i zrezygnowałem z 3 kanałów Noc które kosztowały mnie dodatkowe 35 zł , czy jest szans wynegocjonowania coś w tej umowie czy jestem skazany na to aż umowa dobiegnie do końca ? czy może jeszcze 3 opcja zerwać umowę nawet zapłacić karę i podpisać nową tą za 109 zł ? Ja mam jeszcze do końca listopada All Inclusiv ful i dwie karty cameleon i płacę 178 zł.[do końca roku miałem zniżkę 20 zł za brakujące programy] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksus007 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Witam, potrzebuję pomocy w skonstruowaniu rezygnacji. Czym będzie się ona różnić od standardowej jeśli chcę złożyć wypowiedzenie po terminie umowy? Zaspałem z terminem, a nadal nie otrzymałem satysfakcjonującej mnie umowy Pozdrawiam Łukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Niczym! Zasygnalizujesz tylko, że rezygnujesz z umowy po czasie minimalnym, która przeszła na czas nieokreślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 I ten okres wypowiedzenia będzie trwał trzy miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Tego akurat nie wiem. Wydaje mi się, że umowy Cyfry+ były zawsze z wypowiedzeniem miesięcznym – z okresem minimalnym i te na czas nieokreślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Jak umowa na czas nieokreślony to 3 miesiące okres wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel111 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Tego akurat nie wiem. Wydaje mi się, że umowy Cyfry+ były zawsze z wypowiedzeniem miesięcznym – z okresem minimalnym i te na czas nieokreślony. Jak jest na czas nieokreślony to 3 miesiące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 No i zostałem poprawiony. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtuk Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Cześć, Czy ktoś z Was składał wypowiedzenie umowy w Centrach nc+ w Wa-wie ? Jest z tym jakiś problem? No i czy trzeba przygotować jakieś pisemko jak do wysłania poleconym, czy tylko informujesz o braku chęci kontynuowania umowy i otrzymujesz jakieś potwierdzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Wypowiedzenie możesz składać nie tylko w Centrach NC+i mają obowiązek je przyjąć.Podobno mają swoje pisma z wypowiedzeniem i dostajesz potwierdzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przodowski Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Witam, Mam następujący problem, 27grudnia 2012 podpisałem umowę w cyfrze plus na 18m liczone od 1 stycznia 2013. Czyli jak na mój chłopski rozum umowa jest do 1 lipca 2014 roku. Wypowiedzenie wysłałem na początku maja żeby zachować miesięczny okres wypowiedzenia, tymczasem wczoraj dzwonił do mnie gość z nc+, pierw namawiał na nowe opcje czy cesje na kogoś itd a kiedy stanowczo odmawiałem powiedział że w takim razie na koniec sierpnia zostanie odłączony sygnał. Ja do niego jak na koniec sierpnia jak umowa jest do lipca, a on że chodzi o okres umowny i powinienem złożyć wypowiedzenie w kwietniu żeby był zachowany miesięczny okres wypowiedzenia a że tego nie zrobiłem to jest 3 miesięczny. I oczywiście za lipiec i sierpień zamiast obecnych 69zł do zapłaty będzie 109zł. Czy może mnie ktoś oświecić ? Czy faktycznie powinienem złożyć wcześniej wypowiedzenie ? Okres rozliczeniowy mam do 18każdego miesiąca, w/d harmonogramu dołączonego do umowy ostatnia płatność jest do 18 czerwca 2014. Według umowy którą posiadam czyli z cyfry plus jasno pisze że obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia, a jak umowa przechodzi na czas nieokreślony to 3 miesięczny. Więc według mnie zachowałem wszelkie terminy. Co powinienem zrobić? Dzwonić i wyjaśniać ? czy 1 lipca zanieść im dekoder i podziękować ? Tylko wtedy będą mnie ścigać za lipiec i sierpień ? Ech już nigdy nie dam się wrobić w żadne cyfry, tv box i web tv za 20zł i niech się bujają kombinatorzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Jak masz płatność w czerwcu to umowa jest do końca czerwca, czyli dochowałeś terminu, przedzwoń i wyjaśnij. Zresztą jak jesteś jeszcze w Cyfrze to nawet jakbyś złożył w czerwcu to wypowiedzenie byłoby miesięczne, 3 miechy dopiero jeśli złożysz papier po zakończonej umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.