Gość Krzysiek11:) Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Ja nic nie dostałem, konto do wpłat od początku było w BNP Paribas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 (edytowane) @Krzysiek11:) a to dziwne bo ja do tej pory wpłaty realizowałem na konto w banku "z żubrem", teraz dostałem info o zmianie konta i po numerze widzę że to ING Bank Śląski. Edytowane 7 Września 2021 przez sławek72 pomyłka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Na drugiej umowie(starszej) teraz zauważyłem, że jest info o zmianie numeru konta do wpłat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amarok4 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Ja płaciłem nowa umowę i ING mi wyskoczyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 (edytowane) @amarok4 masz rację pomyliłem się (już edytowałem poprzedni post) nowe konto do wplat to faktycznie ING Bank Śląski. Edytowane 7 Września 2021 przez sławek72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 U mnie od grudnia zeszłego roku konto do wpłat w BNPP. Mają kilka banków a zapewne zrezygnowali z tego z "Żubrem". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 6 godzin temu, sławek72 napisał: Też dostaliście info o zmianie rachunku bankowego do wpłat za abonament ? Czyżby Canal+ opuszczał bank "z rogami"? Też to dostałem ale jeszcze nie robiłem przelewu i nie wiem co to za bank. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 @czerstwy u mnie początek konta to 61 1050 co wskazuje na ING Bank Śląski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Ja nie sprawdzałem nawet jaki numer konta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Po wejściu nc+ podawano numery rachunków do RaboBank, później, po rebrandingu nowe umowy zawierały numery kont do PEKAO SA. RaboBank został przejęty przez BNP, stad wskazuje na BNP. Zapewne zmieniono na ING i ujednolicono wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KiriKiri Opublikowano 9 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 Hejka, czy mam szanse wyrwać swoje 5zł które policzyli do rachunku za to że wpłynęło w terminie opłata za pakiet główny ale z brakujące 3zł opcja dodatkowa ostatnio włączałem. Sprawdziłem regulamin i jasno jest napisane że: Warunkami korzystania z rabatu są: wyrażenie zgody na otrzymywanie rachunku w formie elektronicznej, podanie (oraz zweryfikowanie) adresu e-mail, na który rachunek będzie wysyłany terminowe dokonywanie płatności za usługi. W przypadku niespełnienia któregoś z powyższych warunków (np. wycofania zgody na e-rachunek), rabat nie będzie udzielany. Terminowo wpłaciłem a że brakło końcówki bo dokupiłem kanał za 3zł i zapomniałem dopłacić to stwierdzili że nie dokonano wpłaty w terminie ale opłata za główny pakiet jest w terminie a jasno punkt mówi 5zł doliczane pod warunkiem że wpłata będzie nie w terminie czyli po 18 każdego miesiąca a nie ma w regulaminie napisane przykład za brak wpłaty lub wpłaty po terminie lub wpłata kwoty nie równej wg umowy powoduje naliczanie 5zł. Mogę się kłócić bo regulamin nic nie mówi o tym jeśli nie wpłacimy za jakaś opcję dodatkową nie w terminie to doliczą 5zł, usługa został opłacona czyli pakiet główny w tym multiroom. Co o tym myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolek1998 Opublikowano 9 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 (edytowane) Możesz zadzwonić na infolinię i dostaniesz jednorazową korektę do rachunku. Utrata rabatu za e-rachunek i terminową płatność jest na jedną fakturę. Zapłacisz saldo w terminie, to w kolejnym miesiącu masz -5 zł W dniu 7.09.2021 o 13:21, Krzysiek11:) napisał: Ja nic nie dostałem, konto do wpłat od początku było w BNP Paribas. Cyfra+ miała też konta w RBS Bank i jest tak że część klientów ma BNP Paribas (spadek po Rabobanku), a część w ING lub w Pekao SA. Na umowie mojej gdzie jest włączona jedna płatność, to przelew idzie do banku ING. Edytowane 9 Września 2021 przez Karolek1998 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 10 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2021 (edytowane) Info z Canal+, zakończyli współpracę z "rogatym" bankiem, klienci płacący rachunki dotychczas w tym banku od września br. mają nowe konto do wpłat znajdujące się w ING Banku Śląskim (potwierdzone, mój przelew za wrzesień poszedł do ING, dotychczas "szedł" do żubra). Edytowane 10 Września 2021 przez sławek72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 10 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2021 Jaki początek cyfr do tego nowego banku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 10 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2021 Przecież abonament C+ płaciło się w BNP Paribas. Opłaciłem wrzesień na ten sam numer konto co zawsze i już mam potwierdzenie zaksięgowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 10 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2021 @aro pisałem kilka postów wyżej 61 1050. @G2000 ja cały czas płaciłem na konto w PEKAO SA w sierpniu dostałem info na malia i wiadomość w strefie C+ że od września płacę na konto ING, jak ktoś tu już wspominał że Canal+ ma konta w kilku bankach. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi741 Opublikowano 10 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 Witam. Czy przy zdawaniu sprzętu zawsze sprawdzają nr seryjny dekodera? Jedna umowa mi się skończyła, a chciałbym zostawić sobie z niej dekoder. Mam 2 identyczny ze starej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 10 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 Jaki dekoder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 Zawsze sprawdzają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi741 Opublikowano 10 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 11 godzin temu, PawelTSW napisał: Jaki dekoder? Wifi Box Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 11 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2021 To sprawdzają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
visniabeer Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 Witajcie. Proszę o wyrozumiałość , to mój pierwszy raz tutaj. Canal+, umowa wygasła 31/10 i przeszła w umowę na czas nieokreślony. 2/11 zdejmują uprawnienia z jednej karty (Multiroom po Cyfra+). Prosiłem na infolinii, czacie, mailowo o wskazanie punktów w umowie bądź regulaminie, mówiących o takiej możliwości. Wszystkie odpowiedzi to że "nie może teraz znaleźć" albo bzdety o unifikacji systemu i coś tam w tym stylu. Żadnych konkretnych zapisów. Proszę o pomoc. Czy zrobili to zgodnie z regulaminem/umową czy przegięli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 na nieokreślonym mogą zmienić warunki umowy, a ty możesz się nie zgodzić i wypowiedzieć zawsze o czym tez informowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 (edytowane) Godzinę temu, visniabeer napisał: Witajcie. Proszę o wyrozumiałość , to mój pierwszy raz tutaj. Canal+, umowa wygasła 31/10 i przeszła w umowę na czas nieokreślony. 2/11 zdejmują uprawnienia z jednej karty (Multiroom po Cyfra+). Prosiłem na infolinii, czacie, mailowo o wskazanie punktów w umowie bądź regulaminie, mówiących o takiej możliwości. Wszystkie odpowiedzi to że "nie może teraz znaleźć" albo bzdety o unifikacji systemu i coś tam w tym stylu. Żadnych konkretnych zapisów. Proszę o pomoc. Czy zrobili to zgodnie z regulaminem/umową czy przegięli? @visniabeer W ostatnich miesiącach rozpoczęła się obowiązkowa wymiana starego Multiroom z dawnej Cyfry+, także nie ma szans byś zachował niezależny Multiroom. Masz możliwość skorzystania z takich rozwiązań: Przedłużenie umowy z przejściem bez dodatkowych opłat na nowy łączony typ usługi Multiroom Standard świadczony tylko na dekoderach (Wtedy dostajesz wymianę głównego sprzętu na dekoder WiFi PremiumBox+ z dyskiem 500 GB za free bez opłat miesięcznych, a jako dodatkowy w MR na tą chwilę wydawany jest tylko dekoder wifiBox+ jako sprzęt uzupełniający, ale w najbliższym czasie powinny pojawić się dekodery bez dysku modele WiFi PremiumBox+ i 4K UltraBox+ jako uzupełniające). Do tego ewentualnie masz możliwość zawarcia także do tego umowy dodatkowej na specjalnie przygotowanych warunkach, o których w punkcie poniżej. Dla Abonentów korzystających z dekoderów w dwóch różnych lokalizacjach lub chcących mieć nadal niezależność, to przygotowana została możliwość zawarcia osobnej dodatkowej umowy na specjalnych mocno zrabatowanych warunkach z pakietem Extra+ za 10 zł/m lub Extra+ z CANAL+ i Mistrzowską Piłką za 25 zł/m. Do tej specjalnej osobnej niezależnej umowy można dostać dekoder WiFi PremiumBox+ z dyskiem 500 GB za free lub moduł CAM CI+ ECP za free. Ewentualnie przedłużenie umowy tylko na sprzęcie głównym z rezygnacją całkowitą z usługi Multiroom. Do tego ewentualnie możliwość zawarcia umowy dodatkowej na specjalnych warunkach, o których w punkcie powyżej. Edytowane 5 Listopada 2021 przez lukx95 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 (edytowane) Nie każdy wie, że jest obowiązkowa wymiana MR lub wzięcie 2 umowy. Niestety, być na nieokreślonym terminie nie oznacza, że jest się nietykalnym. Edytowane 28 Listopada 2021 przez Kirk Hamuj się z tekstami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.