Jump to content
Rasheed

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)

Recommended Posts

Napewno „zyskujesz” wyższy abonament. Reszty sam chętnie się dowiem. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Stasio777 napisał:

Witam.

Co zyskam, a co tracę przechodząc na umowę na czas nieokreślony? Czy mam dostęp do plusów miesiąca i promocji?

Warto, czy nie? Piszcie.

Jeśli zamierzasz i tak trzymać dalej umowę to oczywiście lepiej ja przedłużyć.Zawsze to parę złotych taniej oraz możliwość korzystania z promocji typu wspomniany +miesiąca (o ile ta promocje będzie kontynuowana) czy innych dostępnych czy to przez internet czy telefon.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednym zdaniem, taka umowa jest dla tych, co mają dużo kasy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak. 4 czy 6 zł więcej, no może 8. Oferta dla milionerów :-D

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

32,50 za Extra teraz i Multi.:read: Cztery zyla więcej zapłacę jak co. Masz rację, to opcja dla bogatych. 😀 Walka dopiero się rozpoczęła. :sciana:

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem wypowiedzianą umowę do 31.12.19. W ostatnim dniu tzn 31.12. dokonałem przedłużenia umowy, po namyśle jednak z niej zrezygnowałem w ramach 14-sto dniowego prawa do rezygnacji. Rezygnacja została przyjęta z następującym wyjaśnieniem: rezygnacja została przyjąta, jednak umowa została przedłużona wg starych zasad (tzn. z tej wypowiedzianej umowy), jednocześnie zmienił się okres wypowiedzenia na miesięczny. Pytanie: wg mojego pojęcia rezygnacja z przedłużenia mojej wypowiedzianej poprzednio umowy pociąga za sobą automatycznie rozwiązanie całkowite umowy, a nie jej przedłużenie na starych warunkach? Canal+ twierdzi, że przedłużając umowę obligatoryjnie dokonałem wycofania starego wypowiedzenia. Jest tak?

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, karolus napisał:

Miałem wypowiedzianą umowę do 31.12.19. W ostatnim dniu tzn 31.12. dokonałem przedłużenia umowy, po namyśle jednak z niej zrezygnowałem w ramach 14-sto dniowego prawa do rezygnacji. Rezygnacja została przyjęta z następującym wyjaśnieniem: rezygnacja została przyjąta, jednak umowa została przedłużona wg starych zasad (tzn. z tej wypowiedzianej umowy), jednocześnie zmienił się okres wypowiedzenia na miesięczny. Pytanie: wg mojego pojęcia rezygnacja z przedłużenia mojej wypowiedzianej poprzednio umowy pociąga za sobą automatycznie rozwiązanie całkowite umowy, a nie jej przedłużenie na starych warunkach? Canal+ twierdzi, że przedłużając umowę obligatoryjnie dokonałem wycofania starego wypowiedzenia. Jest tak?

 

Tak, jeśli przedłużając umowę oświadczyłeś, że wycofujesz jej wypowiedzenie (a jest to wymagane do jej przedłużenia, jeśli została wcześniej wypowiedziana) to jest właśnie tak, że odstąpienie od nowych warunków umowy w ciągu 14 dni powoduje powrót poprzedniej umowy na dotychczasowych warunkach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak to jest z nadpłatami w C+ chce mieć płatność na 27 dzień miesiąca a w umowie mam do 18 dnia miesiąca jeśli zrobie przelew cykliczny i nadpłatę wysokości miesięcznego abonamentu to sami sobie już tę nadpłatę pobiorą i nie będę miał już na mailu faktur ani powiadomienia o jej wystawieniu na deku?:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do 31.03 można się zapisać na zwroty z CA - do 30 zł miesięcznie, otwierając u nich konto jako nowy klient:

 

W programie rabatowym dodatkowo można uzyskać jakiś voucher, ale to chyba tylko dla nowych klientów Canal plus

 

Info:

https://www.credit-agricole.pl/o-banku/aktualnosci/2019/credit-agricole-i-nc-proponuja-wspolne-korzysci-dla-klientow

 

Formularz do przystąpienia + Regulamin:

https://formularz.credit-agricole.pl/lead?lid=242626

 

Voucher:

https://klubrabatowy.credit-agricole.pl/rabaty,1900,nc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Większość zainteresowanych od dawna już ma konto w CA :D Zaraz będzie rok jak działa ta promocja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 25.01.2020 o 12:01, _Artek_ napisał:

Jak to jest z nadpłatami w C+ chce mieć płatność na 27 dzień miesiąca a w umowie mam do 18 dnia miesiąca jeśli zrobie przelew cykliczny i nadpłatę wysokości miesięcznego abonamentu to sami sobie już tę nadpłatę pobiorą i nie będę miał już na mailu faktur ani powiadomienia o jej wystawieniu na deku?:D 

Kolega ma rację, dostaniesz fakturę i powiadomienie o fakturze na dekoder, ale jeśli pieniądze system zaksięguje przed wystawieniem faktury, to faktura będzie na kwotę 0zł. Możesz więc zawsze płacić np. 3 dni przed końcem miesiąca na kolejny miesiąc.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie,

 

Ile trwa rozpatrywanie odstąpienia od umowy?

 

W moim konkretnym przypadku wykupiłam przedłużenie umowy online jednak odstąpiłam od niej po 11 dniach. W teorii powinni przywrócić stary pakiet który jest jeszcze ważny do 30.06.2020.

 

Po tygodniu nadal mam stary pakiet i ani widu ani słychu od Canal+

 

Dziękuję za informacje

K.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie odstąpienie od umowy trochę trwało. Nie pamietam ale chyba traktują to jako reklamacje i maja czas 30 dni. Ważne ze zamieściłaś się w tych 14 dniach. Ja miałem trochę pietra z odstąpieniem bo dokonałem jego w ostatnim możliwym dniu. Ale udało się

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki, właśnie nie mogłam znaleźć nigdzie w ich dokumentach informacji, ile mają na to czasu, stąd pytanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,moja obecna umowa-pakiet superpremium+,multiroom na starych zasadach,dodatkowo-mistrzowska piłka 20zl,HBO GO-5 zł,Eleven Sports-11.90,najem WIFI Premium Box-10 zł,całość płacę 146.98.Dostałem tel o przedłuzenie umowy za 150 zł,dodają 4K  z dekoderem,plus filmboxy i jakieś tam kanały discovery,history.Czy coś da się ugrać taniej ?Koniec umowy w sierpniu.Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uważajcie na te plusy miesiąca ja zleciłem dezaktywacje pakietu Multiman Pack zaraz po aktywacji promocji walentynkowej przez czat dzisiaj wszedłem do ica po to tylko żeby aktywować sobie history w plusie miesiąca patrze a multiman pack mam nadal aktywny natomiast w zakładce poszerz moją ofertę pojawił się pakiet mistrzowska piłka za 20zł który mam gwarantowany w umowie za 0 oczywiście wszystko skorygowane ale gdybym nie zalogował się do ICA to zapłaciłbym za kolejny miesiąc multiman pack i pewnie miałbym problem z odzyskaniem mistrzowskiej piłki za 0 jak już rozgrywki zostaną wznowione.... jestem w miarę nowym abonentem PC+ często zdarzają się tu takie sytuacje? 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdybyś aktywował MP to może miałbyś problem z odzyskaniem pakietu. O ile przeszłaby taka aktywacja. Nic nie robiąc dlaczego miałby być problem ?Nie rozumiem.

Natomiast wszelkie deaktywacje czy aktywacje zleca się poprzez formularz Napisz do nas. Dostajesz potwierdzenie zlecenia.W razie reklamacji masz podkładkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powinna być opcja samodzielnego wyłączenia wtedy nie byłoby takich pomyłek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Kilka razy zlecałem wyłączenie opcji dodatkowej przez chat i nigdy nie miałem z tego powodu problemów.

Edited by Ozzy666

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, _Artek_ napisał:

Powinna być opcja samodzielnego wyłączenia wtedy nie byłoby takich pomyłek.

Obecny system w zupełności wystarcza i się sprawdza. Regularnie korzystam z włączania i wyłączania różnych opcji i nigdy nie miałem pomyłek.A nawet jak takowa się zdarzy masz potwierdzenie w mailu i 100% pewności uznania reklamacji. W przypadku niewyłączenia przez operatora masz darmowy dostęp :D Po co zmieniać coś co działa w razie czego na naszą korzyść ?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...