Jump to content

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Recommended Posts

32,50 za Extra teraz i Multi.:read: Cztery zyla więcej zapłacę jak co. Masz rację, to opcja dla bogatych. 😀 Walka dopiero się rozpoczęła. :sciana:

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Miałem wypowiedzianą umowę do 31.12.19. W ostatnim dniu tzn 31.12. dokonałem przedłużenia umowy, po namyśle jednak z niej zrezygnowałem w ramach 14-sto dniowego prawa do rezygnacji. Rezygnacja została przyjęta z następującym wyjaśnieniem: rezygnacja została przyjąta, jednak umowa została przedłużona wg starych zasad (tzn. z tej wypowiedzianej umowy), jednocześnie zmienił się okres wypowiedzenia na miesięczny. Pytanie: wg mojego pojęcia rezygnacja z przedłużenia mojej wypowiedzianej poprzednio umowy pociąga za sobą automatycznie rozwiązanie całkowite umowy, a nie jej przedłużenie na starych warunkach? Canal+ twierdzi, że przedłużając umowę obligatoryjnie dokonałem wycofania starego wypowiedzenia. Jest tak?

Link to post
Share on other sites
9 minut temu, karolus napisał:

Miałem wypowiedzianą umowę do 31.12.19. W ostatnim dniu tzn 31.12. dokonałem przedłużenia umowy, po namyśle jednak z niej zrezygnowałem w ramach 14-sto dniowego prawa do rezygnacji. Rezygnacja została przyjęta z następującym wyjaśnieniem: rezygnacja została przyjąta, jednak umowa została przedłużona wg starych zasad (tzn. z tej wypowiedzianej umowy), jednocześnie zmienił się okres wypowiedzenia na miesięczny. Pytanie: wg mojego pojęcia rezygnacja z przedłużenia mojej wypowiedzianej poprzednio umowy pociąga za sobą automatycznie rozwiązanie całkowite umowy, a nie jej przedłużenie na starych warunkach? Canal+ twierdzi, że przedłużając umowę obligatoryjnie dokonałem wycofania starego wypowiedzenia. Jest tak?

 

Tak, jeśli przedłużając umowę oświadczyłeś, że wycofujesz jej wypowiedzenie (a jest to wymagane do jej przedłużenia, jeśli została wcześniej wypowiedziana) to jest właśnie tak, że odstąpienie od nowych warunków umowy w ciągu 14 dni powoduje powrót poprzedniej umowy na dotychczasowych warunkach.

Link to post
Share on other sites

Jak to jest z nadpłatami w C+ chce mieć płatność na 27 dzień miesiąca a w umowie mam do 18 dnia miesiąca jeśli zrobie przelew cykliczny i nadpłatę wysokości miesięcznego abonamentu to sami sobie już tę nadpłatę pobiorą i nie będę miał już na mailu faktur ani powiadomienia o jej wystawieniu na deku?:D 

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Do 31.03 można się zapisać na zwroty z CA - do 30 zł miesięcznie, otwierając u nich konto jako nowy klient:

 

W programie rabatowym dodatkowo można uzyskać jakiś voucher, ale to chyba tylko dla nowych klientów Canal plus

 

Info:

https://www.credit-agricole.pl/o-banku/aktualnosci/2019/credit-agricole-i-nc-proponuja-wspolne-korzysci-dla-klientow

 

Formularz do przystąpienia + Regulamin:

https://formularz.credit-agricole.pl/lead?lid=242626

 

Voucher:

https://klubrabatowy.credit-agricole.pl/rabaty,1900,nc

Link to post
Share on other sites
W dniu 25.01.2020 o 12:01, _Artek_ napisał:

Jak to jest z nadpłatami w C+ chce mieć płatność na 27 dzień miesiąca a w umowie mam do 18 dnia miesiąca jeśli zrobie przelew cykliczny i nadpłatę wysokości miesięcznego abonamentu to sami sobie już tę nadpłatę pobiorą i nie będę miał już na mailu faktur ani powiadomienia o jej wystawieniu na deku?:D 

Kolega ma rację, dostaniesz fakturę i powiadomienie o fakturze na dekoder, ale jeśli pieniądze system zaksięguje przed wystawieniem faktury, to faktura będzie na kwotę 0zł. Możesz więc zawsze płacić np. 3 dni przed końcem miesiąca na kolejny miesiąc.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mam pytanie,

 

Ile trwa rozpatrywanie odstąpienia od umowy?

 

W moim konkretnym przypadku wykupiłam przedłużenie umowy online jednak odstąpiłam od niej po 11 dniach. W teorii powinni przywrócić stary pakiet który jest jeszcze ważny do 30.06.2020.

 

Po tygodniu nadal mam stary pakiet i ani widu ani słychu od Canal+

 

Dziękuję za informacje

K.

Link to post
Share on other sites

U mnie odstąpienie od umowy trochę trwało. Nie pamietam ale chyba traktują to jako reklamacje i maja czas 30 dni. Ważne ze zamieściłaś się w tych 14 dniach. Ja miałem trochę pietra z odstąpieniem bo dokonałem jego w ostatnim możliwym dniu. Ale udało się

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam,moja obecna umowa-pakiet superpremium+,multiroom na starych zasadach,dodatkowo-mistrzowska piłka 20zl,HBO GO-5 zł,Eleven Sports-11.90,najem WIFI Premium Box-10 zł,całość płacę 146.98.Dostałem tel o przedłuzenie umowy za 150 zł,dodają 4K  z dekoderem,plus filmboxy i jakieś tam kanały discovery,history.Czy coś da się ugrać taniej ?Koniec umowy w sierpniu.Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Uważajcie na te plusy miesiąca ja zleciłem dezaktywacje pakietu Multiman Pack zaraz po aktywacji promocji walentynkowej przez czat dzisiaj wszedłem do ica po to tylko żeby aktywować sobie history w plusie miesiąca patrze a multiman pack mam nadal aktywny natomiast w zakładce poszerz moją ofertę pojawił się pakiet mistrzowska piłka za 20zł który mam gwarantowany w umowie za 0 oczywiście wszystko skorygowane ale gdybym nie zalogował się do ICA to zapłaciłbym za kolejny miesiąc multiman pack i pewnie miałbym problem z odzyskaniem mistrzowskiej piłki za 0 jak już rozgrywki zostaną wznowione.... jestem w miarę nowym abonentem PC+ często zdarzają się tu takie sytuacje? 

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Gdybyś aktywował MP to może miałbyś problem z odzyskaniem pakietu. O ile przeszłaby taka aktywacja. Nic nie robiąc dlaczego miałby być problem ?Nie rozumiem.

Natomiast wszelkie deaktywacje czy aktywacje zleca się poprzez formularz Napisz do nas. Dostajesz potwierdzenie zlecenia.W razie reklamacji masz podkładkę.

Link to post
Share on other sites

Kilka razy zlecałem wyłączenie opcji dodatkowej przez chat i nigdy nie miałem z tego powodu problemów.

Edited by Ozzy666
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, _Artek_ napisał:

Powinna być opcja samodzielnego wyłączenia wtedy nie byłoby takich pomyłek.

Obecny system w zupełności wystarcza i się sprawdza. Regularnie korzystam z włączania i wyłączania różnych opcji i nigdy nie miałem pomyłek.A nawet jak takowa się zdarzy masz potwierdzenie w mailu i 100% pewności uznania reklamacji. W przypadku niewyłączenia przez operatora masz darmowy dostęp :D Po co zmieniać coś co działa w razie czego na naszą korzyść ?

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

ja bym zmienił..... wiele razy słyszałem o jakichś błędach rekompensatach ze strony jeszcze wtedy nc+ po co się bujać z reklamacjami..... wiem co włączam i co i kiedy chce wyłączyć.  

Link to post
Share on other sites

Na tych reklamacjach można dobrze wyjść. Byłem świeżym abonentem, miałem pakiet Comfort z HBO. Dzięki uznanej reklamacji (źle naliczyli mi dopełnienie do Extra) mogłem zerwać że tak powiem trwającą umowę i dostać pakiet Superpremium za 99,99 zł czyli jak "stary" abonent. Także swoją reklamację miło wspominam ;)

Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, _Artek_ napisał:

ja bym zmienił..... wiele razy słyszałem o jakichś błędach rekompensatach ze strony jeszcze wtedy nc+ po co się bujać z reklamacjami..... wiem co włączam i co i kiedy chce wyłączyć.  

Przecież obecnie robisz dokładnie to samo.Tylko interfejs jest różny. Włączasz w sekcji Poszerz swoją ofertę a wyłączasz poprzez formularz Zmiana opcji/pakietu. Nota bene przez ten formularz możesz również dokonać aktywacji. W czym opcja "suwaka" jest lepsza od obecnej ?Bo trzeba napisać jedno zdanie w wiadomości ?Z reklamacjami też przesadzasz. To tez raptem kwestia napisania jednej wiadomości.

A pomyłki mogą zdarzyć się wszędzie. Automat też się może pomylić ;)

Link to post
Share on other sites

Czy istnieje możliwość wysłania wypowiedzenia umowy do Platformy Canal+ przez maila? Pytam dlatego że mój najbliższy APS jest nieczynny z uwagi na pandemię a na pocztę nie uśmiecha mi się chodzić. Jeśli tak to na jaki adres mailowy można wysłać to wypowiedzenie? 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...