Jump to content
Rasheed

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)

Recommended Posts

Mimo skasowania mojego nr PESEL, w celu ponownego zarejestrowania nowego konta  w ICA.Po zalogowaniu się widzę " historię" bycia kiedyś i obecnie klientem operatora.Może w ten sposób dodatkowo operator ma wgląd w co kiedyś zamawiałem, interesowało mnie i w ten sposób kierowane są obecnie propozycje  dodatkowych pakietów.

 

Edited by lukimann

Share this post


Link to post
Share on other sites

To na pewno mają wgląd. Inwigilacja abonenta.

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dawno temu miałem umowę z dekoderem Strong, nie pamiętam modelu, i nie widać po niej śladu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przed chwilą miałem komunikat na ekranie, coś w rodzaju:

Upłynął termin płatności za usługi, jeśli zapłaciłeś to Cię nie dotyczy.

Nie zapisało się nigdzie w menu, więc już nie sprawdzę treści, mieliście takie komunikaty ?

Dekoder MediaBox.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komunikaty wyświetlają się z dekodera. Jak nie zapłaciłeś o czasie to tak jest .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapłacone tydzień przed terminem i w ICA jest nadpłata. Gdybym były zaległości to logiczne że są takie komunikaty i bym nie pytał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy w przypadku posiadania kilku umów do każdej z nich jest przyporządkowany odrębny rachunek bankowy do obsługi wpłat za abonament, czy jest jeden wspólny rachunek obsługujący wszystkie kontrakty? I kolejne pytanie: czy abonament otrzymuje jedną zbiorczą fakturę za wszystkie usługi telewizyjne, czy dla każdej umowy jest wystawiana odrębna faktura? Z góry dziękuję za odpowiedź. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Do każdej umowy jest osobny rachunek i faktura wystawiana osobno. Można uruchomić coś w stylu "jedna wpłata"  wtedy klient ma przydzielony nowy numer konta i i jednym przelewem placimy za usługi które dodamy. Możesz to zrobić sam po zalogowaniu do strefy Canal+ wchodząc:

-moje płatności,

-zarzadzaj usługami

-jedna  płatność --,> zarządzaj usługą.

Na maila przyjdzie nowy numer konta na który robisz przelewy i Operator je przeksięguje na poszczególne usługi. I do do czasu deaktywacji tej uslugi jest 1 faktura wspólna.

Edited by maks27
  • Like 1
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

miałem umowe do czerwca 2020 wczoraj przedłużyłem nową na 24 miesiące w ica widnieje że umowe mam do czerwca 2022 czemu na 30 miesięcy???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma to jak przedłużać i nie wiedzieć na jakich zasadach.Starej umowy zostało 6 miesiecy nowa zawarta na 24 to ile to w sumie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pisałem. Daj sobie spokój do czerwca.  No ale warunki ok to sie bierze 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

W PC+ aneksowanie umowy nie skraca okresu oznaczonego dotychczasowej umowy.  Dlatego w przypadku gdy aneksowanie umowy nie skutkuje obniżeniem dotychczasowych opłat to przedłużenie umowy już teraz jest bezsensowne. Jeśli nie jesteś zadowolony z warunków aneksowanej umowy to nasz 14 dni na odstąpienie (zakładam, że zawieraleś umowę na odległość). 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zastanawiam się czemu wszyscy operatorzy nie ogarnęli jeszcze cyklicznej płatności kartą płatniczą albo apple/android pay przecież mogłoby to działać na tej samej zasadzie co płatności w player+  z podpiętą kartą płatniczą ale nie.....za każdym razem wszystkie rachunki na maila (kopiuj/wklej numer faktury i tak co miesiąc.....wiem jest polecenie zapłaty ale to znowu wymaga noszenia . pism przy aktywacji i anulowaniu

tylko play i t mobile można podać numer karty/ apple pay i zapłacić bez dodatkowej opłaty za szybki przelew.....  

Share this post


Link to post
Share on other sites

@_Artek_

Po co sobie utrudniasz? Kopiuj,  wklej?😂. Ja mam utworzony przelew z nazwą i adresem odbiorcy z tytułem "Opłata za abonament". Tylko kwotę wpisuje i leci przelew. Żadnych nr faktury nie podaje. Ty to masz problemy.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam nawet zrobiony przelew cykliczny w mBanku i tylko kwotę zmieniam jeśli trzeba  ale np z orange/ zmieniałem niedawno dostawcę internetu i już w pierwszym mailu dostałem info że koniecznie muszę podawać nr faktury.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

W C+ nie jest to wymagane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie, w C+ masz własny indywidualny numer do wpłat, a w tytule możesz im wpisać nawet "SERDECZNIE POZDRAWIAM, DAJCIE PROMOCJE".  :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
52 minuty temu, _Artek_ napisał:

 ale nie.....za każdym razem wszystkie rachunki na maila (kopiuj/wklej numer faktury i tak co miesiąc.....wiem jest polecenie zapłaty ale to znowu wymaga noszenia . pism przy aktywacji i anulowaniu
 

A po co tak sobie utrudniać.

Ustawiasz w banku zlecenie stałe przelew co miesiąc, kwota jest stała, ilość płatności - do końca trwania umowy i zapominasz o temacie na cały okres umowy (12-24mc).

Ja żadnych numerów faktur nie podaję. Na stałe w tytule przelewu mam wpisany numer abonenta. Konto płatności masz spersonalizowane to wiedzą od kogo.

Jak w jakimś miesiącu mam inna kwotę do zapłaty to dopłacam jednorazowym przelewem różnicę. To się zdarza incydentalnie.

W ICA maż podgląd płatności i saldo swojego konta - widać nadpłaty, niedopłaty itp.

Można codziennie po 3 PLN przelewać, albo zapłacić za cały rok z góry jak masz kasę :-).

Edited by Robert03

Share this post


Link to post
Share on other sites

już mi dali 6x49 ok dzięki za info zrobie sobie przelew cykliczny zawsze to jeden rachunek mniej..... u innych operatorów też pewnie tego nie wymagają tylko tak piszą żeby wszędzie aktywować zlecenia stałe dzięki za info i tak muszę zrobić miesięczną nadpłatę żeby ustawić sobie na 27 dzień miesiąca a nie 18 jak chce C+:D 

7 minut temu, Robert03 napisał:

A po co tak sobie utrudniać.

Ustawiasz w banku zlecenie stałe przelew co miesiąc, kwota jest stała, ilość płatności - do końca trwania umowy i zapominasz o temacie na cały okres umowy (12-24mc).

Ja żadnych numerów faktur nie podaję. Na stałe w tytule przelewu mam wpisany numer abonenta. Konto płatności masz spersonalizowane to wiedzą od kogo.

Jak w jakimś miesiącu mam inna kwotę do zapłaty to dopłacam jednorazowym przelewem różnicę. To się zdarza incydentalnie.

W ICA maż podgląd płatności i saldo swojego konta - widać nadpłaty, niedopłaty itp.

Można codziennie po 3 PLN przelewać, albo zapłacić za cały rok z góry jak masz kasę :-).


Też tak robie i wszystkie spłaty robią mi się automatycznie 27 dnia miesiąca ale np w orange i w T-mobile  na maila przychodzi info że w tytule przelewu trzeba podać numer faktury co wyklucza przelew cykliczny 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dziwne co piszesz.Od lat płacę za telefon mam ustawioną stałą sumę i w opisie "opłata za telefon". Raz na pół roku sprawdzam i ewentualnie koryguję nadpłatę. I nic ode mnie nie wymagają.Przecież każdy ma  swoje konto tak że nie trzeba pisać za co płacisz.

Edited by szunaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam ustawioną listę przelewów, aby co miesiąc zaglądam na swoje konto bankowe klikam i zapłacone. Nie widzę problemu by poświęcić kilka minut przed komputerem z kawą w ręku. Przelewom stałym jakoś nie ufam, wolę samemu wszystko dopilnować.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tytule płatności mam zawsze "abonament"  i zawsze prawidłowo księgowane.  Na fakturze za prąd też proszą o wpisywanie numeru KTRz jednak bez tego w przelewie brak problemu.

Robię tak jak @Ozzy666  lista przelewów i sam wysyłam, nie korzystam ze stałych przelewów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przelew cykliczny w mBonku nie jest stały każdą płatność mogę anulować/ zmienić kwotę itd tyle że jak mam płatność ze stałą kwotą np za internet to nie muszę o niej pamiętać, ustawiam serie 24 przelewów na daną kwotę o danym tytule i wszystko robi się samo .  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Co zyskam, a co tracę przechodząc na umowę na czas nieokreślony? Czy mam dostęp do plusów miesiąca i promocji?

Warto, czy nie? Piszcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...