Jump to content

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Recommended Posts

Czy w przypadku posiadania kilku umów do każdej z nich jest przyporządkowany odrębny rachunek bankowy do obsługi wpłat za abonament, czy jest jeden wspólny rachunek obsługujący wszystkie kontrakty? I kolejne pytanie: czy abonament otrzymuje jedną zbiorczą fakturę za wszystkie usługi telewizyjne, czy dla każdej umowy jest wystawiana odrębna faktura? Z góry dziękuję za odpowiedź. 

Link to post
Share on other sites

 

Do każdej umowy jest osobny rachunek i faktura wystawiana osobno. Można uruchomić coś w stylu "jedna wpłata"  wtedy klient ma przydzielony nowy numer konta i i jednym przelewem placimy za usługi które dodamy. Możesz to zrobić sam po zalogowaniu do strefy Canal+ wchodząc:

-moje płatności,

-zarzadzaj usługami

-jedna  płatność --,> zarządzaj usługą.

Na maila przyjdzie nowy numer konta na który robisz przelewy i Operator je przeksięguje na poszczególne usługi. I do do czasu deaktywacji tej uslugi jest 1 faktura wspólna.

Edited by maks27
  • Thanks 2
Link to post
Share on other sites

W PC+ aneksowanie umowy nie skraca okresu oznaczonego dotychczasowej umowy.  Dlatego w przypadku gdy aneksowanie umowy nie skutkuje obniżeniem dotychczasowych opłat to przedłużenie umowy już teraz jest bezsensowne. Jeśli nie jesteś zadowolony z warunków aneksowanej umowy to nasz 14 dni na odstąpienie (zakładam, że zawieraleś umowę na odległość). 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

zastanawiam się czemu wszyscy operatorzy nie ogarnęli jeszcze cyklicznej płatności kartą płatniczą albo apple/android pay przecież mogłoby to działać na tej samej zasadzie co płatności w player+  z podpiętą kartą płatniczą ale nie.....za każdym razem wszystkie rachunki na maila (kopiuj/wklej numer faktury i tak co miesiąc.....wiem jest polecenie zapłaty ale to znowu wymaga noszenia . pism przy aktywacji i anulowaniu

tylko play i t mobile można podać numer karty/ apple pay i zapłacić bez dodatkowej opłaty za szybki przelew.....  

Link to post
Share on other sites

@_Artek_

Po co sobie utrudniasz? Kopiuj,  wklej?😂. Ja mam utworzony przelew z nazwą i adresem odbiorcy z tytułem "Opłata za abonament". Tylko kwotę wpisuje i leci przelew. Żadnych nr faktury nie podaje. Ty to masz problemy.

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

ja mam nawet zrobiony przelew cykliczny w mBanku i tylko kwotę zmieniam jeśli trzeba  ale np z orange/ zmieniałem niedawno dostawcę internetu i już w pierwszym mailu dostałem info że koniecznie muszę podawać nr faktury.......

Link to post
Share on other sites
52 minuty temu, _Artek_ napisał:

 ale nie.....za każdym razem wszystkie rachunki na maila (kopiuj/wklej numer faktury i tak co miesiąc.....wiem jest polecenie zapłaty ale to znowu wymaga noszenia . pism przy aktywacji i anulowaniu
 

A po co tak sobie utrudniać.

Ustawiasz w banku zlecenie stałe przelew co miesiąc, kwota jest stała, ilość płatności - do końca trwania umowy i zapominasz o temacie na cały okres umowy (12-24mc).

Ja żadnych numerów faktur nie podaję. Na stałe w tytule przelewu mam wpisany numer abonenta. Konto płatności masz spersonalizowane to wiedzą od kogo.

Jak w jakimś miesiącu mam inna kwotę do zapłaty to dopłacam jednorazowym przelewem różnicę. To się zdarza incydentalnie.

W ICA maż podgląd płatności i saldo swojego konta - widać nadpłaty, niedopłaty itp.

Można codziennie po 3 PLN przelewać, albo zapłacić za cały rok z góry jak masz kasę :-).

Edited by Robert03
Link to post
Share on other sites

już mi dali 6x49 ok dzięki za info zrobie sobie przelew cykliczny zawsze to jeden rachunek mniej..... u innych operatorów też pewnie tego nie wymagają tylko tak piszą żeby wszędzie aktywować zlecenia stałe dzięki za info i tak muszę zrobić miesięczną nadpłatę żeby ustawić sobie na 27 dzień miesiąca a nie 18 jak chce C+:D 

7 minut temu, Robert03 napisał:

A po co tak sobie utrudniać.

Ustawiasz w banku zlecenie stałe przelew co miesiąc, kwota jest stała, ilość płatności - do końca trwania umowy i zapominasz o temacie na cały okres umowy (12-24mc).

Ja żadnych numerów faktur nie podaję. Na stałe w tytule przelewu mam wpisany numer abonenta. Konto płatności masz spersonalizowane to wiedzą od kogo.

Jak w jakimś miesiącu mam inna kwotę do zapłaty to dopłacam jednorazowym przelewem różnicę. To się zdarza incydentalnie.

W ICA maż podgląd płatności i saldo swojego konta - widać nadpłaty, niedopłaty itp.

Można codziennie po 3 PLN przelewać, albo zapłacić za cały rok z góry jak masz kasę :-).


Też tak robie i wszystkie spłaty robią mi się automatycznie 27 dnia miesiąca ale np w orange i w T-mobile  na maila przychodzi info że w tytule przelewu trzeba podać numer faktury co wyklucza przelew cykliczny 

Link to post
Share on other sites

Dziwne co piszesz.Od lat płacę za telefon mam ustawioną stałą sumę i w opisie "opłata za telefon". Raz na pół roku sprawdzam i ewentualnie koryguję nadpłatę. I nic ode mnie nie wymagają.Przecież każdy ma  swoje konto tak że nie trzeba pisać za co płacisz.

Edited by szunaj
Link to post
Share on other sites

Mam ustawioną listę przelewów, aby co miesiąc zaglądam na swoje konto bankowe klikam i zapłacone. Nie widzę problemu by poświęcić kilka minut przed komputerem z kawą w ręku. Przelewom stałym jakoś nie ufam, wolę samemu wszystko dopilnować.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

W tytule płatności mam zawsze "abonament"  i zawsze prawidłowo księgowane.  Na fakturze za prąd też proszą o wpisywanie numeru KTRz jednak bez tego w przelewie brak problemu.

Robię tak jak @Ozzy666  lista przelewów i sam wysyłam, nie korzystam ze stałych przelewów.

Link to post
Share on other sites

Przelew cykliczny w mBonku nie jest stały każdą płatność mogę anulować/ zmienić kwotę itd tyle że jak mam płatność ze stałą kwotą np za internet to nie muszę o niej pamiętać, ustawiam serie 24 przelewów na daną kwotę o danym tytule i wszystko robi się samo .  

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
14 godzin temu, Stasio777 napisał:

Witam.

Co zyskam, a co tracę przechodząc na umowę na czas nieokreślony? Czy mam dostęp do plusów miesiąca i promocji?

Warto, czy nie? Piszcie.

Jeśli zamierzasz i tak trzymać dalej umowę to oczywiście lepiej ja przedłużyć.Zawsze to parę złotych taniej oraz możliwość korzystania z promocji typu wspomniany +miesiąca (o ile ta promocje będzie kontynuowana) czy innych dostępnych czy to przez internet czy telefon.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...