roberttosat 238 Posted August 30 Jest to możliwe i w dodatku z kartą cayman. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pawel 352 Posted August 30 Godzinę temu, Don kichot napisał: posiadanie dekodera 4K w MR standard po cyfrze+ Jest możliwe ale nie jest praktykowane. Dekoder 4K działa zarówno z cameleonami jak i caymanami. Druga kwestia to kanał Canal+4K. On jest dostępny tylko na caymanie dlatego wraz z dekoderem wymieniana jest karta kodowa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ozzy666 61 Posted September 1 (edited) Mam drugą umowę z pakietem Start i dopełnieniem do Comfortu. Ta umowa kończy mi się w styczniu i będę przechodził na czas nieokreślony. Jednak chciałbym się pozbyć dopełnienia i pozostać przy Starcie. Teraz pytanie kiedy mam do nich napisać o wyłączeniu dopełnienia, teraz gdy umowa jeszcze trwa czy po jej zmianie na czas nieokreślony? Edited September 1 by Ozzy666 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
pablo21 57 Posted September 1 Możesz teraz napisać np. na czacie konsultantowi na swoim koncie w mojencplus.pl, że chcesz wyłaczyć Dopeł. do Comfort+ z końcem trwania umowy z zachowaniem okresu minimalnego jej (Dopeł. pewnie masz na zobowiązaniu do końca trwania umowy wiec tak musi być do końca jej trwania). Zlecą wyłaczenie z końcem umowy i po sprawie. Musisz wiedzieć że jesli masz np. wynegocjowane Dopeł. do wyższego pakietu w promocji za 10 zł jak jeszcze dawali to ta cena ci nie wzrośnie na nieokreślnym czasie umowy i jest stała dopóki sam nie zlecisz wyłaczenie opcji Dopeł.. Wzrasta Tobie tylko opłata za pakiet podstawowy w tym wypadku u Ciebie pakiet Start+ o 4 zł. Spr sobie w mojencplus.pl prognozę płatności 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tokić 10 Posted September 7 Ile wczesniej przed koncem umowy mozna rozmawiac o nowym kontrakcie? Quote Share this post Link to post Share on other sites
piotr77sat 34 Posted September 7 6 miesięcy przed końcem umowy , ale najpierw wypowiedzenie i czekamy do końca umowy ponieważ wcześniej nie ma takich ofert, które można uzyskać na sam koniec umowy. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tokić 10 Posted September 7 Czyli nic się nie zmieniło od czasu moich poprzednich negocjacji. Mnie umowa kończy się za 7 miesięcy to już powinny być nowe ofert Platformy Canal +. Czekam zatem spokojnie. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ircios 680 Posted September 7 39 minut temu, piotr77sat napisał: 6 miesięcy przed końcem umowy , ale najpierw wypowiedzenie i czekamy do końca umowy ponieważ wcześniej nie ma takich ofert, które można uzyskać na sam koniec umowy. Jednak są. Nawet bez wypowiedzenia. Oferty trafiają się bardzo żadko. Miałem 7 miesięcy do końca, bez wypowiedzenia. Przedłużyłem umowę z Comfort za 19,99 do tego C+ za 25. Oczywiście jeśli ktoś negocjuje z wypowiedzeniem i trafia na upartych konsuli, którzy twierdzą, że nie ma takiej oferty, to się czeka do końca umowy lub i dłużej o 14 dni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kleyo 1 Posted September 12 Mam problem, a w sumie to mój tata ma. Z racji wieku od wielu lat ja ogarniam temat telewizji, ale od paru lat już nie mieszkam z rodzicami, ale z ofertami dla nich dzwonią do mnie, ja wysyłam wypowiedzenia itp. No i w październiku 2018 przedłużyłem kolejną umowę (nawet napisałem post tutaj na forum) i miałem mieć HBO i HBO GO do końca marca. Rozmowa z konsultantem była prawie rok temu, więc nie pamiętam jej dokładnie, ale jestem pewny że opcje HBO miały być WYŁĄCZONE AUTOMATYCZNIE końcem marca. Tak się niestety nie stało. Problem jest taki, że tata co miesiąc płaci 83 zł, nawet wtedy gdy miał darmowe miesiące, a kwota rachunku miała wynosić ok. 94 zł, żeby się to wyrównało na koniec okresu (umowa na 24 miesiące). Tata dzisiaj mówi mi, że coś mu nie pasuje, bo jakoś ta nadpłata szybko mu znika i chyba niedługo będzie musiał płacić więcej. Patrzę na ICA, a tam kurde od kwietnia liczą mi 119 zł za HBO, które wywaliłem ojcu z indywidualnej listy kanałów w lutym, bo nie oglądał, a nie chciał mieć tam pustych kanałów. Właśnie odłączyłem te opcje przez ICA, napisałem co o tym myślę i że mają sobie rozmowę odsłuchać, a w poniedziałek wyśle pocztą oficjalną reklamację. Już kiedyś miałem podobną sytuację, ale wtedy tam mieszkałem, więc zorientowałem się od razu, a w tym przypadku dopiero po paru miesiącach. Ciekawe jak do tego podejdą, bo konsultant mnie okłamał lub nie zaznaczył co było trzeba, ale z drugiej strony ja chyba mogłem się szybciej zorientować, ale kurde w kwietniu na koncie była ponad 200 zł nadpłata, więc wszystko wyglądało w porządku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaRIO84 0 Posted September 13 Na kończącej się umowie wszystkie kanały Canal+ mam gwarantowane,a na przyszłej C+Seriale i C+Dokument nie.Jak u was jest? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaRIO84 0 Posted September 16 Prośba do posiadaczy opcji dodatkowej Canal+(10)za 25zł.Czy możecie sprawdzić czy macie je wszystkie gwarantowane,czy nie?Mam umowę do zaakceptowania i nie wiem czy ją klepnąć,ponieważ dwa są niegwarantowane.Jak pytałem o nowe umowy z Canal+ ,to mówią że wszystkie gwarantowane. Quote Share this post Link to post Share on other sites
g0nz0s 35 Posted September 16 Od dluzszego czasu kanaly (te 2) nie sa gwarantowane, byc moze wynika to z polityki firmy w ostatnim czasie byly zmiany w ofercie dokumentalnej. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ircios 680 Posted September 16 @MaRIO84 Dostałeś odpowiedź gdy pierwszy raz zapytałeś, a dalej pytasz. Czego nie rozumiesz? Czy może już zrozumiałeś.? Czasy gwarantowanych kanałów znikają. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaRIO84 0 Posted September 16 To po co na infoliniach gadają o wszystkich gwarantowanych? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ircios 680 Posted September 16 Tak samo gadają..."Nie ma takiej oferty" Skoro Cię okłamali, składaj reklamację. Quote Share this post Link to post Share on other sites
g0nz0s 35 Posted September 16 (edited) Kolega mysli ze to zalezne od pakietu, niestety zalezy to od okresu podpisywania umowy/wykupienia opcji. Osoby ktore podpisaly ja lub wykupily opcje XX czasu maja gwarantowane, inne podpisujace na przestrzeni miesiecy juz nie. Edited September 16 by g0nz0s Quote Share this post Link to post Share on other sites
rotalplus 289 Posted September 16 Operator nie gwarantuje własnych kanałów? To dopiero jest śmieszne. Zresztą niedługo takie sztuczki Operatorów mogą się skończyć. Sprawa UPC z Uokik to dopiero poczatek 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kyco 0 Posted September 20 Pytanie. Ile obecnie trzeba minimalnie płacic za oglądanie ligi angielskiej. Posiadam extra z 6c+ za 71,99... praktycznie tylko dla tej ligi a umowa do 31.12. Dzięki Quote Share this post Link to post Share on other sites
tweed77 186 Posted September 20 Start+ za 9,99 zł i do tego paczka 10xC+ za 25 zł = 34,99 zł. Comfort+ za 22,50 zł + 10xC+ za 25 zł = 47,50 zł. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kyco 0 Posted September 24 Raczej nie dogadam się z C+ i po 14 latach sie rozstajemy. Proponuja pakiet start wraz z Canalami za 69,90 lub ok 100zł za extra wraz z elevenami i polsatami z LM. Wysyłam wypowiedzenie.... tylko czy adres i nazwa się nie zmieniła? ITI NEOVISION S.A. 02-100 Warszawa, skr. poczt. 8 DZIĘKI Quote Share this post Link to post Share on other sites
g0nz0s 35 Posted September 24 Dane adresowe nie ulegly zmianie. Quote Share this post Link to post Share on other sites
umek 585 Posted September 24 (edited) 10 minut temu, kyco napisał: Raczej nie dogadam się z C+ i po 14 latach sie rozstajemy. Proponuja pakiet start wraz z Canalami za 69,90 lub ok 100zł za extra wraz z elevenami i polsatami z LM. Wysyłam wypowiedzenie.... tylko czy adres i nazwa się nie zmieniła? ITI NEOVISION S.A. 02-100 Warszawa, skr. poczt. 8 DZIĘKI Ja po przeszło 12 sie rozstałem i wreszcie mam spokój. Syf jakim jest ta platforma dopiero zobaczysz gdy Ci go "braknie"... Edited September 24 by umek 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ircios 680 Posted September 24 2 godziny temu, kyco napisał: Raczej nie dogadam się z C+ i po 14 latach sie rozstajemy. Proponuja pakiet start wraz z Canalami za 69,90 lub ok 100zł za extra wraz z elevenami i polsatami z LM. Wysyłam wypowiedzenie.... tylko czy adres i nazwa się nie zmieniła? ITI NEOVISION S.A. 02-100 Warszawa, skr. poczt. 8 DZIĘKI Dobre posunięcie wypowiedzenie. Może w końcu do Ciebie, konsule przemówią ludzkim głosem😁 Quote Share this post Link to post Share on other sites
TobiPL 0 Posted September 24 (edited) @kyco Masz na myśli Pakiet z opcjami: Extra+ Mistrzowska Piłka Eleven Sports Do tego należy dobrać sprzęt, jaki obecnie sprzęt posiadasz? Czysto teoretyczna oferta zawierająca kolejno: Extra+ Mistrzowska Piłka Eleven Sports WiFiPremiumBox+ W cenie: od 1 do 3 miesiąca: 16,90 zł od 3 do 12 miesiąca: 76,89 zł od 12 do końca umowy: 86,89 zł Przedstawiona oferta wydaje ci się bardziej interesująca? @SZNYCEL Teoretycznie mogą stać się dwie rzeczy, Pierwsza -> Nic Druga -> Zostaną naliczone dodatkowe opłaty Jeśli jednak płatność nie jest realizowana do 3 miesięcy, sygnał zostaje odcięty z pierwszym dniem miesiąca do uiszczenia zaległych opłat + dodatkowa opłata równa 18% rachunku Możliwe jest uruchomienie sygnału warunkowo, zapytaj konsultanta. Tu proszę o wyrozumiałość pamięć już nie ta :)... Mogłem coś pomieszać. @maks27 Bezpieczniej jest najpierw zamówić nową ofertę a dopiero później wypowiedzieć starą. W systemie możesz być widoczny jako tz. KRD z blokadą podpisania umowy. Choć to nie jest KRD, to istnieje blokada przed nową umową do czasu aż sprzęt ze starej zostanie zwrócony Zwrot sprzętu obejmuje: Dekoder Karta Dekodująca Pilot Kabel zasilający ( do Dekodera ) Brak jednego lub kilku to dodatkowa płatność ( Dekoder około 500 / 1000 zł, reszta po 60 zł ) Zostaniesz poproszony przez konsultanta o kontakt pod nr. telefonu. Jeśli nie oddałeś sprzętu, czasem jednak można zamówić nową usługę będąc na wypowiedzeniu. Magia !... Edited September 24 by TobiPL Quote Share this post Link to post Share on other sites
madridista555 4 Posted October 14 WItam, jak zapłacić z góry za cały rok za Platforma C+ ? w strefa canal + jest kwota za dany miesiąc i nie można jej edytować . Quote Share this post Link to post Share on other sites