Jump to content
Rasheed

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)

Recommended Posts

Grudniowy rachunek zapłaciłem w listopadzie, a dziś sms od NC+ przypominający o zapłaceniu rachunku.

Jestem od kilku lat w CP i taki sms przychodził tylko gdy nie zapłaciłem rachunku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, Riddick1500 napisał:

Płać do końca umowy a potem ją rozwiąż. Ewentualnie rozwiąż ją od razu i zapłać karę. Innej opcji nie ma. Jak raz zaczniesz płacić za dek to już nie przestaniesz - z drobnymi wyjątkami (podobno) -czasem, baaaaardzo rzadko można było przeczytać, że przy przedłużeniu udawało się zdjąć opłatę za najem. Z tym, że to było kiedyś, nie wiem jak jest teraz. Inna inszość, że Ty masz flagowy dekoder za który na tą,ie napewno niezdejmą opłaty ;).

 

Tego się obawiałem... Dzięki za odpowiedź.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, maks27 napisał:

Grudniowy rachunek zapłaciłem w listopadzie, a dziś sms od NC+ przypominający o zapłaceniu rachunku.

Jestem od kilku lat w CP i taki sms przychodził tylko gdy nie zapłaciłem rachunku.

 

Widocznie nie wszystko zapłaciłeś, może jakiś poprzedni rachunek do zapłacenia? Lepiej to sobie sprawdź.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@roberttosat W dniu, kiedy dostałem ten SMS, po zalogowaniu do ICA miałem 2 złote nadpłaty, czyli saldo -2. Teraz zrobiłem przelew na styczeń i dlatego zdziwił mnie SMS przypominający o płatności. Zobaczę w styczniu, czy sytuacja się powtórzy, skoro już zapłacone.

Edited by Barti
Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

W czwartek zostałem namówiony na HBO GO, ale jak się okazuje, działa to strasznie lipnie na dekoderze i stwierdziłem, że jednak zrezygnuję.

Ale taki zapis mam w umowie:    

Informujemy, że od zamówionej oferty przysługuje Państwu prawo do odstąpienia w terminie 14 dni.

Jeżeli wybrana oferta zostanie uruchomiona przed upływem 14 dni, w przypadku odstąpienia od zamówionej

oferty, zostaną naliczone koszty korzystania z oferty proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia.

W komplecie dokumentów otrzymali Państwo również informacje o stanie Państwa zgód na przetwarzanie

danych osobowych przez ITI Neovision S.A

 

To mogę spokojnie z tego zrezygnować, czy będę musiał bulić karę?

Edited by Barti
Połączono wątek z wątkiem dotyczącym umów z nc+. Nie dublujemy wątków na forum. Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapłacisz tylko za dni korzystania z usługi.

Nie napisałeś za ile to HBO GO wykupiłeś, więc załóżmy, że zdecydowałeś się na HBO GO w cenie 10 zł.

Korzystałeś przez 5 dni.

W okresie rozliczeniowym mamy 30 dni.

10/30 = 0,33 zł - opłata za jeden dzień korzystania z usługi

0,33 * 5 = 1,65 zł - tyle powinieneś zapłacić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dziś odebrałem sprzęt i wstrzymam się z aktywacją do 2 stycznia, to naliczą mi już styczeń normalnie czy za free?

Pytam, bo generalnie mam inny zestaw i tam abonament opłacony mam do końca stycznia.

Edited by InneCzasy
Sprzęt już odebrany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z jaką aktywacja się wstrzymasz? Jak już odebrałes sprzęt to umowa biegnie i nic Ci nie da termin jego uruchomienia. Możesz nawet za 2 miesiące a umowa i tak obowiązuje od momentu podpisania. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Witam. Mam pakiet Extra z Canal+. Od kilku dni na kanale 70, BBC FIRST, mam komunikat "Aktualnie nie posiadasz uprawnień do odbioru tego kanału". Dzwoniłem kilka razy na infolinię, ponawiali mi uprawnienia mówiąc, abym pozostawił dekoder na kanale 11. Ale to nic nie pomaga. Napisałem dziś wiadomość na kontakt w "Moje nc+".

Co mogę zyskać w takiej sytuacji? Pozdrawiam.

Edited by Barti
Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korzysta ktoś z usługi "Jedna wpłata" ?

Teoretycznie wtedy płacimy jeden rachunek za co najmniej 2 usługi w NC+,  w praktyce może być różnie i nie wiem czy to aktywować. 😗

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co masz na myśli przez "różnie"?

Jeżeli kwota, którą wpłacisz pokrywa w całości dwa rachunki to masz zapłacone całość. Jeżeli kwota jest mniejsza niż dwa osobne rachunki za usługi wówczas kwota była rozdzielana proporcjonalnie na dwie usługi co w praktyce oznacza, że na obydwu usługach masz niedopłatę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie pamiętam dokładnie, ale kiedyś czytałem że występowały błędy w rozliczeniu wpłaty na poszczególne konta. Być może to było o konkurencyjnej platformie, nie pamiętam.

Na 1 umowie mam teraz nadpłatę 3 miesiące, na nowej umowie pierwszy termin płatności 18 luty, może po uruchomieniu "jednej wpłaty" nie przyjdzie rachunek na dekodery ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyjdzie. Tak jak pisałem wpłaty idą proporcjonalnie na konta jak wpłacisz mniejszą kwotę niż suma kwot z dwóch umów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj sprawdzam ICA i mam doliczone za styczeń 75 gr.
Czy mogą sobie doliczyć dodatkową opłatę podczas trwania umowy?

 

o2mAIZY.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za płatności elektroniczne za pomocą ICA jak najbardziej mogą doliczać dodatkową prowizję.

Dla porównania, tak samo jest też w Cyfrowym Polsacie, gdzie płacąc np. kartą płatniczą przez Internet za pomocą ICOK, również jest pobierana dodatkowa prowizja. Z tego, co kojarzę, też chyba 75 groszy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W komunikacie, który wyżej przytoczyłeś, jest wyraźnie mowa o e-płatnościach, czyli np. o e-przelewie, bądź płatności kartą płatniczą przez Internet.

Najwyraźniej w taki sposób musiałeś zapłacić za miesiąc styczeń br.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, PuchaczRolny napisał:

Tylko, że przez ICA nie płacę.

Normalnie na nr rachunku przelew.

 

Więc albo jednak jest to za e-płatności albo to odsetki za nieterminowe wpłaty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tata (bez wcześniejszego kontaktu do mnie) wymienił sagemcoma dsi83 na wifiboxa w punkcie - miał za to płacić 2 zł/m-c (wcześniej był bezpłatny :/ ). Na rachunku za luty jest 2 zł, ale dodatkowo 20 zł za Pace (do stycznia był bezpłatny). O co tu chodzi?

Edited by Luks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do punktu, jak nie załatwią na miejscu to reklamacja. Na pewno będzie za 0 tak jak do tej pory ale musi Twój tata to zgłosić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki.

W takim razie zgłaszamy reklamację, bo na odpowiedź przecież mają 30 dni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cześć, mam pytanie.

Zapomnialem napisac wypowiedzenia umowy z nc+

Umowa byla zawarta przez internet na umowie nie mam daty podpisania a jedynie mam list przewozowy od kuriera sugerujący date nadania paczki na 7.02.2017

Zapomnialem napisac wypowiedzenie umowy ktore powinno byc zrobione na 30 dni przed koncem umowy.

 

Podpowiedzcie mi prodsze jaka teraz powinienem wpisac datę rezygnacji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zawierałeś 7.02.2017 na 24 miesiące to umowę masz do końca 28.02.2019. na wypowiedzenie w terminie już jest za późno więc musisz złożyć wypowiedzenie z 1 m-c okresem wypowiedzenia. Umowa zakończy się na 31.03.2019.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję bardzo :) Niebyłęm pewny do kiedy ta umowa będzie, w strefie klienta jest tylko informacja o płatności do 28 lutego.

Dzięki wielkie wypowiedzenie juz wydrukowane, jutro lece zaniesc do punktu klienta w mojej miejscowości, tzn kogos wysle bo mam noge w gipsie

Share this post


Link to post
Share on other sites

cześć. jakiś czas temu zawarłem umowę na czas nieokreślony ze stałą ceną. Dzisiaj raptem dostałem rachunek większy o ok 20 zł. Ktoś wie o co może chodzić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...