Jump to content
Rasheed

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)

Recommended Posts

@wally79

 Musisz się dopytać w salonie. Ja oddawałem multiroom w trakcie trwania umowy i nie poniosłem kary, jednak oddawałem go tylko po to by zaraz wziąć nowy multiroom z nowym dekoderem. Ale nie zmienia to faktu że z niego rezygnowałem w trakcie umowy. Dodam że jeden APS w moim mieście nie chciał mi tego umożliwić a w drugim nie było problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.07.2018 o 16:50, megas napisał:

Cześć, czy ktoś może potwierdzić że po przejściu na czas nieoznaczony ma takie kwoty jakie miał prognozy w ncplus online?

@megas i jak to wyglądało (wygląda) w Twoim przypadku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy aneks do umowy nc+ zawarty w APS pojawi się w zakładce "zestawienie ofert" w moje nc+?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak długo trwa aktualnie cesja umowy w APS, wystarczy jedna wizyta obu stron  i po jakim czasie będzie to w systemie ?

Chodzi o to aby osoba która przejmie umowę po cesji mogła negocjować przedłużenie umowy której koniec okresu  promocyjnegoi to koniec roku, a już połowa listopada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maks to tydzień a w rzeczywistości i na drugi dzień jest już aktualizacja w systemie. Bardzo dużo zależy od osoby która to przyjmuje i realizuje - tzn. jak szybko to wprowadzi do systemu. Napisane z własnego doświadczenia :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cesja trwa 10-15 minut a dane są wprowadzane do systemu w trakcie wizyty klienta. Potem 3 tygodnie później mniej więcej przyjdzie pismo z potwierdzeniem tej cesji. De facto można przedłużać.negocjować zaraz po wizycie w punkcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To fajnie dzi3ki temu zostanie cameleon ☺

W sytuacji później przedłużenia z pakietu Soperpremiuk na Start+ za 9,99 jest szansa utrzymania Multiroom ?

Nowy klient przy najmniejszym pakiecie chyba szansy nie ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To że będą tylko z nazwy nie ma znaczenia w tym przypadku. Bardziej chodzi o to czy po zejjściu na pakiet Start+ może zostać multiroom, aktualnie jest za 0 złotych w pakiecie wyższym. Jeśli nie może zostać to też nie problem. W 2 pokojach by były dwa dekodery Sagemcom dsi83 i ewentualne przełożenie karty na czas korzystania. Nie muszą działać jednocześnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umowa kończy mi się 30.11, do tej pory jej nie przedłużyłem, ani nie złożyłem wypowiedzenia. Prognoza finansowa w ICA pokazuje mi, że w grudniu rachunek podskoczy mi o dyszkę. Jak rozumiem ta prognoza już uwzględnia to, że będzie to cena po skończeniu umowy i w kolejnych miesiącach rachunek będzie wyglądał podobnie? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostałem od Konsultanta potwierdzenie, że tak bo jestem w podobnej sytuacji.Też mam umowę do końca listopada nie przedłużoną.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regulaminy np. multiroom mówią co innego dlatego te prognozy nie są do końca oczywiste.W razie czego mam potwierdzenie Konsultanta na mailu więc będzie podkładka pod reklamację ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To w takim razie dla mnie przedłużenie jest kompletnie nieopłacalne, bo chcąc zachować tę samą ofertę musiałbym po przedłużeniu zapłacić jeszcze złotówkę więcej ;) Dzięki za informację! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umowa na czas nieokreślony ma też minusy.Np. brak możliwości korzystania z niektórych promocji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość. Jak wszystkim  pewnie wiadomo NC+ weryfikuje swoje zabezpieczenia kart, które polegają na ich parowaniu z dekoderem. Padłem również "ofiarą" ich działalności, jednak mój problem polegał na tym iż byłem w posiadaniu dekodera wynajmowanego od NC+ Pace 500 PVR oraz we własnym zakresie zakupiony Opticum Globo Sloth Calssic Plus z którego korzystałem podczas oglądania Elevenów w innym pokoju. Wyciągałem sobie kartę z dekodera PACE i wkładałem do drugiego i problemu nie było. Ale po ostatniej aktualizacji problem powstał i już nie mogę tak robic ponieważ karta działa tylko w PACE. W umowie mam taki zapis:

 

Cytat

Rozdział VIII. Udostępnienie Sprzętu
1. Korzystanie z usług może odbywać się przy użyciu Sprzętu (lub także Zestawu antenowego) udostępnianego Abonentom przez Dostawcę usług na czas korzystania z usług w jakiejkolwiek formie prawnej
bądź przy użyciu Sprzętu własnego Abonenta spełniającego wymagania techniczne Dostawcy usług. Zasadą jest korzystanie z jednego Dekodera i jednego Odbiornika dla jednej Umowy, z zastrzeżeniem
przypadków, gdy Abonent korzysta z Opcji dodatkowych umożliwiających korzystanie z więcej niż jednego Dekodera/Odbiornika, chyba że co innego wynika ze Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji. Korzystanie z usług Dostawcy usług przy użyciu Sprzętu własnego Abonenta spełniającego wymagania techniczne Dostawcy usług może odbywać się wtedy, gdy Dostawca usług udostępnia ofertę przewidującą możliwość wykorzystywania Sprzętu własnego Abonenta.
2. Szczegółowe zasady korzystania ze Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta oraz zasady obsługi serwisowej Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta określone są w Szczegółowych Warunkach, Warunkach Promocji.
3. Dostawca usług zastrzega sobie prawo do wymiany Karty dekodującej na nową oraz do przeprowadzania aktualizacji oprogramowania Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta w każdym czasie, w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa systemu kodowania sygnałów lub innych przyczyn technicznych, organizacyjnych lub prawnych uniemożliwiających świadczenie usług. O wymianie Karty dekodującej Dostawca usług każdorazowo poinformuje Abonenta.

 

Zaznaczam iż nikt do mnie nie dzwonił ani  nikt mnie o takim zjawisku nie informował, a w Szczegółowych warunkach korzystania ze Sprzętu jest dekoder: typ mediaBox+

I tutaj mam pytanie do eksperta: czy mam podstawy do wypowiedzenia umowy zawartej na czas określony.

Edited by Mr. Orbita
Nie jesteś nowy - konto masz tu 6 lat. Przez ten czas można było się zapoznać ze strukturą forum. Proszę umieszczać pytania w odpowiednich miejscach, a nie gdzie popadnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jaq0. Jedyne co Ci pozostało, to przenoszenie dekodera od nc do drugiego pokoju. Ewentualnie zakup MR.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wypowiedzenie złożone. Czy w ciągu 14 dni pomiędzy końcem umowy a zdaniem sprzętu, aktywny jest w ICA przycisk "WYCOFAJ REZYGNACJĘ", tak żeby umowa mogła przejść na czas nieokreślony, po tej trochę wyższej cenie?

Edited by Pitexx82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak mam rozumieć te daty podane w regulaminie w nowej umowie? 

 

21yVp2d.png

 

Po tym okresie co wyłączą?

Edited by Barti
Przeniesiono post do odpowiedniego wątku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak. Wyraźnie napisane ..usługa do. Potem po cenach promocyjnych. Tak to rozumiem. Poczekajmy na opinie znawców regulaminów. 

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak w skrócie.. kiedyś miałem wysoki abonament. Później musiałem go zmniejszyć. Po wysokim abonamencie został mi dekoder 4K, bo wszyscy konsultanci twierdzili,że nie mogę go (oddać)zamienić na dekoder HD. Jest "śmiesznie", bo nie mam w ofercie programów 4K, a za dekoder płacę 15 zł. Macie jakąś radę na taką sytuację ?

Edited by ernet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Płać do końca umowy a potem ją rozwiąż. Ewentualnie rozwiąż ją od razu i zapłać karę. Innej opcji nie ma. Jak raz zaczniesz płacić za dek to już nie przestaniesz - z drobnymi wyjątkami (podobno) -czasem, baaaaardzo rzadko można było przeczytać, że przy przedłużeniu udawało się zdjąć opłatę za najem. Z tym, że to było kiedyś, nie wiem jak jest teraz. Inna inszość, że Ty masz flagowy dekoder za który na tą,ie napewno niezdejmą opłaty ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...