grzech25 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 (edytowane) U mnie taka ciekawostka. Udałem się z wypowiedzeniem do punktu. Nie przyjęto wypowiedzenia, gdyż w systemie widnieje jeszcze poprzednie - sprzed półtora roku chyba - wycofane oczywiście telefonicznie. No i w związku z tym nie można było wprowadzić aktualnego wypowiedzenia a pan nie miał możliwości wykasowania starego. Muszę jednak wysłać pocztą Edytowane 14 Lutego 2018 przez grzech25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Gdyby chciał to by przedzwonił do BOK. Ja miałem to samo. Pani zadzwoniła i bez problemu poszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sportfan123 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Moja umowa z nc+ jest do końca marca 2018. Już do mnie dzwonią z ofertami przedłużenia. Jednak ja trochę jestem w kropce bo interesuje mnie oferta sportowa i nie wiem jak to będzie z tymi prawami transmisyjnymi. W związku z tym, rozważam aby obecna umowa przeszła na czas nieokreślony w oczekiwaniu aż się powyjaśniają te wszystkie tematy z prawami transmisyjnymi. Obecnie posiadam: comfort z 6 canal+ za 59,99zł/msc + multiroom 10zł/msc + eleven 11,90zł/msc = 81,89zł/msc Konsultant powiedział mi, że jeśli przejdzie to na czas nieokreślony to miesięcznie będzie kosztować 89,9zł, podrożeje tylko pakiet główny, a multiroom i eleven bez zmian. Jednak, jak wczytuję się w dokumenty na ICA to nie bardzo rozumiem skąd jest ta kwota podana przez konsultanta. Trochę obawiam się, że to wyjdzie znacznie drożej. Jest ktoś w stanie mi pomóc i podpowiedzieć czy to jest w ogóle dobry pomysł aby przejść na razie na ten czas nieokreślony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dutche1828 Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 (edytowane) Mi przed chwilą przedstawiono podobna ofertę. Umowa na dwa lata . Czy na tą chwilę można taniej? Umowę mam do lipca i delikatnie mówiąc jestem w szoku że już dzisiaj dzwonią do tego całkiem niezła oferta. Przy poprzednim przedłużaniu zaczynałem od 119zl Edytowane 4 Marca 2018 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Nikt Ci nie każe przedłużać jeśli masz umowę do lipca, lepiej się wstrzymać. Okresy się sumują, przedłużysz na 24 miesiące, to będziesz miał umowę do końca lipca 2020. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Umowa do końca czerwca 2018, oświadczenie o braku woli kontynuowania umowy wystarczy do końca maja (1 miesiąc przed) czy do końca marca (3 miesiące przed) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Do 30 dni przed. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Dziękuję. Nie raczą dzwonić z propozycją poza tym rychły koniec Cameleonów nie wróży nic dobrego a ich szrotu nie chcę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki-74 Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 (edytowane) Witam mam taki problem , wypowiedziałem umowę z powodu UCH z dniem 31.12.2017 . Zdzwoniła do mnie konsultantka 04.01.2018 z informacją gdzie zdać sprzęt ,przekonała mnie żebym został, zawarłem umowę na pakiet start za 9,99 zł ,14.01. odstąpiłem od umowy na podstawie do 14dni umowy zawartej na odległość . Dziś się mocno zdenerwowałem dostałem odpowiedź ''Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie z 14 stycznia 2018 roku. Uprzejmie informuję, że zrealizowałam Pana wniosek o odstąpienie od Aneksu do Umowy o świadczenie usług z 4 stycznia 2018 roku. Tym samym wycofałam zaakceptowane wówczas warunki promocyjne i przywróciłam ofertę z 1 listopada 2016 roku. Po wycofaniu oferty na Pana kontrakcie jest nadpłata w wysokości....zł. Powyższa kwota może zostać rozliczona na poczet przyszłych należności lub, na Pana pisemny wniosek, zwrócona. Stosowny formularz można pobrać z serwisu .......(zakładka "Dokumenty do pobrania"). W celu otrzymania zwrotu proszę przesłać wniosek opatrzony odręcznym podpisem jako załącznik do wiadomości e-mail w formacie JPEG, JPG, PNG, PDF, GIF (zakładka "Napisz do nas") lub na adres korespondencyjny: platforma nc+ 02-100 Warszawa skr. poczt. 8. Rachunek za luty 2018 roku prognozowany jest na 190 zł. Okres oznaczony obowiązuje do 31 stycznia 2018 roku. Serdecznie zachęcam do zapoznania się ze specjalną propozycją pod numerami 801 044 944 lub 22 310 47 47. '' Oczywiście dziś złożyłem reklamację telefoniczną ,w jakiej ja jestem sytuacji, dlaczego mi przywrócili umowę która się skończyła 31.12 , jeszcze ta prognoza płatności 190zł ,skoro płaciłem 89zł Dziękuje za zainteresowanie tematem ,widzę że każdy ma na ten temat inne zdanie , no ja też zgłupiałem po tym e-mailu .Poinformuje jak reklamacja zostanie rozpatrzona .Na razie kombinuje jeszcze tak , dziś 31.01.2018 asekuracyjni pójdę jeszcze do salonu NC+ dowiem się dokładnie na jakich warunkach rusza moja przywrócona umowa od 1 lutego i każe powyłączać wszystkie dodatki hbo +go na maxa co będzie można łącznie z rezygnacją z multiroom ,żeby obniżyć kwotę do zapłaty za luty ,co nie oznacza że im odpuszczę . Tego nikt mi nie czytał ani nie wysłał do akceptacji Standardowy email przyszedł 04.10.2018 z akceptuj / rezygnuj ,oczywiście nie akceptowałem a link rezygnuj nie działał dlatego ,zrobiłem to w punkcie NC+ numer Abonenta: .................1 Szanowni Państwo, dziękujemy za skorzystanie z oferty/usługi nc+. Poniżej znajdą Państwo wszelkie szczegóły: Kwota do zapłaty za pierwszy miesiąc po aktywacji promocji za wymienione oferty/usługi 9,99 Kwota do zapłaty w kolejnych miesiącach W zależności od wybranych usług - zgodnie z Warunkami Promocji Okres oznaczony umowy od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego + 24 mies. Wybrane usługi Pakiet Start+, Dopełnienie do Comfort+, MULTIROOM STANDARD Wybrane promocje Start+ 9,99 zł24 m, a po tym okresie 13,99 zł/m dla Abonentów, Multiroom Standard C+ 0zł/m dla Abonentów Umowa po okresie oznaczonym przekształca się automatycznie, zgodnie z Regulaminem, w umowę na okres nieoznaczony. Szczegóły znajdą Państwo w Warunkach Promocji. W załączeniu przesyłamy komplet dokumentów, opisujących szczegółowo wybraną ofertę/usługę. Prosimy o uważne zapoznanie się z ich treścią. Potwierdzamy, że uruchomienie zamówionej oferty/usługi nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu Państwa zgody na aktywację. Po zaakceptowaniu zamówionych usług będzie przysługiwało prawo do odstąpienia od zawartej umowy w terminie 14 dni. Jeżeli wybrane usługi zostaną uruchomione przed upływem 14 dni, w przypadku odstąpienia od umowy, zostaną naliczone koszty korzystania z usług proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia. W celu aktywacji oferty/usługi, prosimy kliknąć w link poniżej. W przypadku otrzymania od Państwa rezygnacji z oferty/usługi lub nieuzyskania akceptacji, w terminie uzgodnionym podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem, oferta/usługa zostanie anulowana. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na uruchomienie oferty/usługi, prosimy kliknąć w link poniżej. Z poważaniem, Zespół nc+ Tak jak pisałem reklamacja złożona ,tylko poco taki cyrk robią robią ,teraz to jaj już do nich na pewno nie wrócę . Nie wiedziałem że to może zadziałać , rezygnuj nie działało . ps Zadzwoniłem do nich ,żeby wyłączyli mi wszystkie dodatki , a pani że się nie da .Pytam dlaczego bo taki jest kontrakt ,skoro przywróciliście mi umowę z grudnia to dlaczego cena nie jest 89zł tylko 190 ,czyli umowa weszła na bezterminową więc mogę wyłączyć dodatki ,na chwile się wyłączyła i powiedziała ze tylko wyłączy mi HBO i HBOGO bo resztę mam w pakiecie ,na odchodne ze będzie teraz 180zł łaskawcy nieźle cenią sobie 6 canalów Oni przechodzą sami siebie , twierdzą że zgoda na umowę z 4 stycznia wycofała wypowiedzenie z powodu UCH .Przecież ta umowa 31.12.2017 się skończyła, to jak mogła cofnąć wypowiedzenie 4 stycznia . .Powołują się na to że '' W trakcie rozmowy odstąpił Pan od złożonej rezygnacji, w związku z tym, świadczenie usług w ramach Pana kontraktu zostało wznowione.'' typowe prawne kruczki tak że uważajcie na nich , Znowu napisałem odwołanie tym razem e-mailem ,bo do konsuli nie mam siły to jak [beep]e głową w ścianę . Nie wiem jak to się skończy , jak napisali mam prawo odstąpić od umowy ale ta przyjemność będzie mnie kosztować za luty i marzec po 180 zł , ''Dodatkowo informuję, w okresie promocyjnym (do 31 stycznia 2018 roku) nie odnotowano dyspozycji zmiany usług, czy też aktywacji kolejnej oferty promocyjnej, w związku z tym, od 1 lutego 2018 roku abonament jest naliczany w kwocie standardowej (bez promocji) 180 zł miesięcznie. W najbliższym możliwym terminie skontaktuje się z Panem Specjalista Sekcji Ofert Reklamacyjnych w celu renegocjacji warunków kontraktu. W przypadku braku kontaktu z Panem lub zgody na zmianę warunków do końca lutego 2018 roku Pana Umowa pozostanie wiążąca na dotychczasowych warunkach (okres nieoznaczony, abonament 180 zł miesięcznie) Dziś oddałem sprzęt, Dla zainteresowanych, jak się częściowo rozwiązała sprawa. Po ostatnim odwołaniu e mailem dostałem odpowiedź ''Z uwagi na brak zarejestrowania poprawnej rezygnacji z Umowy numer ............., pozostaje ona aktywna na warunkach standardowych.'' Zaprzestałem reklamacji i sprawę zgłosiłem do UOIK (żeby zgłosić, nie można być w trakcie reklamacji) poradzono mi też że do czasu rozwiązania sprawy muszę zapłacić naliczony abonament bo inaczej czeka mnie umieszczenie w rejestrze dłużników. Więc za luty zapłaciłem dokładnie 179,08zł(miało być 190zł ale 31.01.telefonicznie prawie że zmusiłem ich żeby przywracana nieuzasadniona umową była bez hbo i hbo go. W lutym zdałem dekoder do multiroomu wraz kartą, w trakcie pan w punkcie, radził mi żebym jednak złożył wypowiedzenie przed końcem lutego bo ma klienta w podobnej sytuacji i spraw się ciągnie, nie zrobiłem tego jak można wypowiadać umowę której nie ma, według mnie .Ale szczytem bezczelności były telefony z końcem lutego jak by niby nic, że od pierwszego wyłączymy sygnał, jaka oferta by mnie interesowała. Po prostu robią z ludzi [beep]i. Na moim kącie abonenckim działy się przez ten czas cuda. Obecnie mam 110 złoty nadpłaty. Jedyne to co mam za sobą to koniec umowy, która dawno już była być zakończona. Jeżeli mi zwrócą te 110zł, to zostaje tylko sprawa nie słusznego miesiąca umowy w cenie jaką płaciłem do grudnia .Tak byłem na ich postępowanie zły, że przez luty ani razu nie włączyłem ich oferty, Chyba każdy klient który ma takie problemy, powinien im wytoczyć sprawę o solidne odszkodowanie za stracone nerwy i czas, to by się nauczyli szanować ludzi z których żyją-li a nie traktować ich jak bankomat. Edytowane 3 Marca 2018 przez kuki-74 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasznask88 Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Witam serdecznie mam do was pytanie czy jest możliwość wymiany dekodera na nowszy model bez dodatkowej opłaty 2 zł słyszałem że jet taka możliwość tylko nie wiem co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss509 Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Witam. Przy przedłużaniu umowy otrzymałem darmową wymianę Pace'a na Wifipremium. Czy na wymianę jest jakaś ograniczona liczba dni? Umowa weszła w życie 1 marca, a że nie mam za bardzo czasu jeździć po punktach, to czekam aż dekoder pojawi się w pobliskim salonie, a oni będą mieli dopiero te dekodery czwartek-piątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Wiec idź spokojnie czwartek, piątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss509 Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Dzięki. Kobieta na infolinii, gdy przedłużałem umowę, powiedziała żebym poszedł w pierwszym tygodniu marca, nie spytałem wtedy czy ma na myśli to, że mogę to zrobić tylko w ciągu pierwszych 7 dni marca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Zadzwoń najlepiej na ifolinię. Tak w razie W. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas88 Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Po przedłużeniu umowy i wybraniu oferty z wymianą dekodera jest 7 dni na wymianę liczone od dnia akceptacji oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss509 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 (edytowane) Na infolinii tej mojej wymiany w ogóle nie widzą, ponoć miałem na to 7 dni, jednak "nawet jakbym przyszedł w ciągu miesiąca" to by mi dali nowy dekoder. Z kolei gdy zadzwoniłem do punktu, to wymiana cały czas "wisi" w systemie, ale na pytanie ile mam na to czasu, usłyszałem że zależy od tego jak się umawiałem z konsultantem. Sięgnąłem pamięcią i przypomniałem sobie, że umowę przedłużałem nie tak jak wyżej napisałem z kobietą, a z gościem, który mówił o terminie "3 tygodni od rozmowy (tj. od 18 stycznia) do 31 marca". Z kobietą rozmawiałem chyba następnego dnia, gdyż ta zadzwoniła w związku z moim wypowiedzeniem (umowę przedłużyłem zanim je zarejestrowali, kobieta nie zauważyła że już aneksowałem umowę). Wtedy dopytałem ile mam czasu na wymianę i to ona wspomniała o tych 7 dniach. Tak czy siak, jeśli będzie jakiś problem to poleci reklamacja, bo o tym tygodniu od przedłużenia, a nie od momentu wejścia w życie, dowiaduję się dopiero teraz. Edytowane 6 Marca 2018 przez boss509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Od momentu wejścia w życie, nikt Ci nie wymieni dekodera z przypisaną promocją, która ma wejść w życie powiedzmy za miesiąc. Chyba, że umówiłeś się na wymianę z promocją dostępną bez przedłużania umowy, wtedy tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Na ile miesięcy przed końcem umowy zaczynają się telefony od nc+ w celu jej przedłużenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 6, ale nie warto, bo do przyszłej umowy dojdą Ci miesiące ze starej. Druga sprawa, przez te 6 m.mogą pojawić się jeszcze inne dobre oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr. Falcon Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 @ircios Dojdą miesiące że starej umowy, czyli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 Będziesz miał zsumowane dwie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr. Falcon Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 Ok, rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalea Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Witam, Dlaczego jak wchodzę na Rachunek TV i chcę sprawdzić czy mam opłaconą fakturę za ostatni miesiąc to cały czas mam jakby nie było opłacone? Na wszystkich jest koperta a na tym ostatnim nie.. Faktura opłacona na początku miesiąca. Bardzo dziękuje za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Czy to forum to ''Biuro obłsługi klienta''? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Tam gdzie masz koperty to rachunek nieodczytany. to cały czas mam jakby nie było opłacone? Zaktualizuje się to na następnym rachunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.