Jump to content
Rasheed

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)

Recommended Posts

MR od ITI. ..czyli dekodery w sieci. Są są. Powinna się pokazać. Masz czas jeszcze

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

straszą mnie że potem będzie drożej znacie nazwy tych umów, tytuły ofert czy coś tekiego? . dekodery działają na wifi, nie wiem czy są od iti czy c+ brałem jako nc+ jak już się połączyli. działa to tak że jeden z drugim się łączy poprzez moduł wifi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli jaką ofertę mogę uzyskać najlepszą?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko masz napisane. Przeczytaj też w temacie do tego przeznaczonego O ofertach dla stałych abo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

no czytam, ale numer umowy? nazwę umowy, to co w tytule jest na aneksach podaj. Bo ja im mówię, że wiem że są takie oferty oni że wiedzą że nie ma i tak w koło. To przecież jak im powiem wiem że macie taką ofertę nazywa się oferta np: umowa 2a1hrLIuPnc6+ czy coś to nie będą mięli jak zaprzeczyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisz w odpowiednim temacie. Może ktoś Ci da. Ja mam ponad roczną umowę, a takie ceny już nie obowiązują

Share this post


Link to post
Share on other sites

no właśnie dokładnie to mi powiedzieli że na starej umowie mam zbyt tanio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, dziś padł mi kompletnie sagecom (tzn. włącza się ekran pierwszej instalacji, wyszukuje kanały, na 2-3 sekundy włącza się kanał, potem wszystko gaśnie, pali się tylko zielona lampka przez kilka sekund, po czym zaczyna się uruchamianie dekodera - init i włącza się ekran startowy - i pętla rozpoczyna się od początku).

 

Dekoder ten mam wykupiony, 3 lata temu, jest jako podstawowy w systemie. Drugi mam w dzierżawie za 0zł jako do multiroomu. MR zrabatowany do 0zł.

 

Zadzwoniłem na infolinię do działu technicznego i babka powiedziała, aby udać się do punktu i potwierdzić, że dekoder nie działa, a następnie mogę dobrać tam HD, bez dodatkowych kosztów. W punkcie sprawdzili, że nie działa. Przy próbie wydania nowego - wskoczyła opłata za dzierżawę 20zł lub 10zł z aktywacją 49zł. Zadzwoniłem znów na infolinię i powiedzieli, że mam zrabatowaną usługę MR, ale o zrabatowanie 2 dekodera mogę się starać przy przedłużeniu umowy, a do tego czasu muszę płacić (umowa do września 2016).

 

Proszę o potwierdzenie, czy jest szansa jakoś zawalczyć jeszcze o bezpłatne wydanie deka, czy nie ma takiej możliwości? Czy przy przedłużeniu ciężko będzie uzyskać zrabatowanie dzierżawy, jeśli teraz dobiorę?

Czy może nie dobierać, a kupić własny dekoder lub może moduł CAM? Bardzo proszę o porady :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kup moduł Cam. Nie warto płacić tyle aktywacji + dzierżawa. Za te pieniądze kupisz sprzęt, oczywiście dokładając trochę. Dziwne, że Sagemcoma krzyczą sobie tyle i dzierżawa. ..chyba, że proponowali Ci P.box

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niestety. 0zł aktywacja i 20zł co miesiąc lub 49zł aktywacja i 10zł co miesiąc. Gość w APS wytachał sagecoma 83 i 87. Nie zapytałem o inny, być może można za te opłaty P.boxa?

 

Zastanawiam się czy kupić moduł (obawa tu, że skończą z nieparowanymi kartami), czy dobrać u nich dekoder, płacić te kilka miesięcy i starać się o rabat przy przedłużeniu. Jaka jest obecnie szansa na rabat przy przedłużaniu?

I jeśli umowę mam do września, a przedłużę np. w czerwcu z rabatem, to czy nowe warunki obowiązują od razu, czy nowa umowa zacznie się od października?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niestety. 0zł aktywacja i 20zł co miesiąc lub 49zł aktywacja i 10zł co miesiąc. Gość w APS wytachał sagecoma 83 i 87. Nie zapytałem o inny, być może można za te opłaty P.boxa?

 

Zastanawiam się czy kupić moduł (obawa tu, że skończą z nieparowanymi kartami), czy dobrać u nich dekoder, płacić te kilka miesięcy i starać się o rabat przy przedłużeniu. Jaka jest obecnie szansa na rabat przy przedłużaniu?

I jeśli umowę mam do września, a przedłużę np. w czerwcu z rabatem, to czy nowe warunki obowiązują od razu, czy nowa umowa zacznie się od października?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na twoje pytanie - oferta może wejść w życie natychmiast, od nowego miesiąca lub od końca obowiązywania poprzedniej umowy - wszystko zależy od ustaleń z konsultantem - najczęściej przyjmuje się, że jeżeli abonent nie ma nic przeciwko umowa wchodzi w życie zaraz po jej akceptacji - więc jak byś przedłużał w czerwcu - to już w czerwcu masz nowe kanały a nowa płatność od lipca.

Natomiast czas trwania nowej oferty - czyli 24m, 15m, 12m - liczy się od października.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja np.przedłużyłem w styczniu a nowa oferta weszła od marca bo tak chciałem.Natomiast stara umowa była do końca maja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za odpowiedzi.
 
Byłem ponownie w punkcie i zaoferowali mi opcjonalnie wydanie 3 dekoderów, w następujących cenach:
1. wifi premiumbox: 199zł aktywacja i 0zł dzierżawa lub 30zł aktywacja i 10zł dzierżawa
2. wifibox: 80zł aktywacja i 0zł dzierżawa
3. sagemcom dsi83: 0zł aktywacja i 20zł dzierżawa
 
Mam pytania:
1. czy w każdej chwili  (np. po 2 miesiącach) mogę oddać każdy z tych dekoderów i nie płacić dalej dzierżawy, nawet jeśli będzie widniał u nich jako podstawowy?
2. czy jeśli wezmę któryś z wifi, to narażam się bardziej na sparowanie go z kartą, niż jak wezmę sagemcom?
3. czy przy przedłużaniu umowy trudniej jest wynegocjować rabat na dzierżawę za p.boxa niż za sagema, czy też nie ma to znaczenia?
 
Bo knuję sobie, żeby zrobić taki manewr, że wezmę p.box z dzierżawą za 10zł lub sagemcom z dzierżawą za 20zł, następnie wyślę wypowiedzenie i jak najszybciej się da przedłużę umowę, negocjując dzierżawę dekodera za 0zł. Czy taki trik ma szansę się powieść?
Jak już pisałem, mam umowę do końca września, więc jak przedłużę w czerwcu z zaznaczeniem, że chcę aby nowe warunki weszły natychmiast, to od razu będzie ta dzierżawa = 0zł?
 
Z góry dzięki za wyczerpujące odpowiedzi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Najprawdopodobniej nie będzie możliwy zwrot dekodera (nie dotyczy abonentów będących w ofertach z c+) czynsz najmu jest integralną częścią oferty i jest zobowiązanie na najem dekodera na cały okres umowy - chyba że dobierasz dekoder bez promocji w opłacie podstawowej 20 zł miesięcznie (choć spotkałem się już z przypadkiem, że taki zwrot mogłem dokonać i nie było problemu).

2. Nie ma na to żadnej reguły ani też wewnętrznych ustaleń - przy nowych ofertach parowany jest np. SAGEMCOM DSI83 z kartą cayman a dekoder wifi nie ma i jest w ofercie dobrych kilka lat - więc  samo parowanie dekoderów z wifi lub bez nie ma żadnego znaczenia - jedynymi dekoderami z oferty z którymi nie można sparować karty z tego co wiem jest PACE PVR i PHILIPS PVR i PHILIPS HD niedostępne już dla abonentów (są jedynie jako dekodery serwisowe przy wymianie u abonentów już je posiadających).

3. Niestety nie ma najmniejszych szans na nadanie rabatu na dekoder w dzierżawie - nawet podczas anektowania umowy - raz przyznany rabat jest sztywny do kolejnej wymiany dekodera z aktywacją (warto pamiętać, że podczas aneksowania można skorzystać z nieco niższych cen na wymianę i użytkowanie, niż w trakcie trwania umowy).
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@texan. To bardzo zła propozycja i droga. Przy aneksoeaniu na pewno P.boxa nie będziesz miał za free. Dzierżawa nadal będzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję Wam profik i ircios za rozjaśnienie sytuacji.

 

Jestem po cyfrze, więc rozumiem, że będę mógł zwrócić ten dobrany dekoder kiedy będę chciał. Mam karty cameleon, więc dla parowania nie ma znaczenia czy wezmę sagem czy wifi.

 

@ircios, patrząc na to, które rozwiązanie będzie najtańsze dla mnie, to raczej wifibox: 80zł aktywacja i 0zł dzierżawa. Płacę raz i potem nic mi nie doliczają do abonamentu, a i przy przedłużaniu raczej będę w lepszej pozycji mając 0zł za dzierżawę. Łatwiej będzie się sprzeciwić narzuceniu opłaty myślę :)

 

Brałem pod uwagę kupno modułu Astona 2.26, ale coś już nie ma go w sklepach, a na allegro znalazłem tylko za 500zł nowy, za 350zł używany. Jak już bym brał, to raczej nowy, ale cena trochę wysoka i jeszcze nie ma pewności co do parowania kart w przyszłości. Zakup jakiegoś fergusona? Też ze 3stówki trzeba dać pewnie i też nie wiadomo jak z parowaniem.

Także chyba jednak wezmę ten ich wifi za 8dcyh :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

223586104 to nr nc+ czy zewnętrznej firmy przedłużającej umowy dla ITI? bo oferty maja masakra...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pany i Panie sorry że nie czytam wątku ale to mój kolega chce się rozstać z nc+ i pytanie: Na jaki adres się to wysyła?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałbym się podzielić informacją w mojej sprawie (na poprzedniej stronie jest), może ktoś będzie w podobnej sytuacji.

 

Zadzwoniłem jeszcze raz na infolinię, bo nie do końca się zgadzałem z procedurą postępowania i konsultantka podeszła do sprawy całkiem inaczej niż wczoraj konsultant (tamten kazał mi iść do punktu i dobrać dekoder za opłatą).

 

Ta Pani podeszła do sprawy inaczej i od razu zaproponowała rozwiązanie, które nie przyszło mi wcześniej do głowy, że tak można zrobić. I przyznam, że to wygląda najrozsądniej, bo jakoś nie mogłem zrozumieć (właściciel punktu naziemnego też się dziwił), że mam dekoder wykupiony na własność, a w systemie widnieje on nadal (wczoraj konsul powiedział, że jest to tylko tak informacyjnie dla nich, dziś się okazało, że nie do końca).

 

Dziś konsultantka zaproponowała złożenie reklamacji i jej treść, że korzystałem dotąd z własnego dekodera, który uległ awarii i proszę o usunięcie go z systemu oraz możliwość dobrania drugiego dekodera w dzierżawę, bez żadnych opłat, aby móc w pełni korzystać z usługi MR, którą w umowie mam za 0zł.

Zdecydowałem się więc na taki krok. Minus jest taki, że muszę czekać (powiedziała, że reklamacje techniczne są rozpatrywane szybciej, tak do 2 tygodni).

Dodała też, że jeśli reklamację rozpatrzą pozytywnie, to mogę nawet złożyć drugą, domagając się obniżenia abonamentu za okres rozpatrywania pierwszej, bo nie mogłem korzystać w pełni z umowy. Ale nie wiem czy to ma sens :)

 

Uważam, że ze strony ncplus (wtedy cyfra) to trochę nieuczciwe, że po sprzedaży nam dekodera, zostawiają oni go jeszcze w systemie. Powinni od razu go usuwać i traktować klienta tak, jakby miał samą kartę. Prawda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest jakiś określony czas,w którym trzeba zaakceptować przedłużenie umowy,którą wysłano mi na e-mail?

Konsul coś gadał o 7dniach. Specjalnie mi się nie pali,bo nadal się waham, a aktualną umowę i tak mam do końca maja, jednak wolałbym wiedzieć czy ta oferta będzie na mojej skrzynce aż do 30.05:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...