szunaj Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Wystarczy zadzwonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Witajcie. Mam pytanko - mam nadzieję na szybką odpowiedź kogoś siedzącego w temacie. Mam opcję HBO 6 miesięcy gratis, która kończy mi się w tym miesiącu - czyli jutro. Niespecjalnie chciałbym płacić za HBO, wiec stąd moje pytanie - jak mogę zrezygnować z tego HBO - czy wystarczy telefon na infolinię ?? Czy jeśli nie wystarczy telefon to czy mogę zanieść rezygnacje do punktu NC+ jutro ??? Możesz nawet napisać na E-obsługę na FP NC+ i też to załatwisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZKS1929 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Umowa z lipca czy jest mozliwosc rezygnacji z powodu wycofania sie kanalu Religia.tv Czy jest mozliwosc tak jak przy zakonczeniu umowy uzyskanie lepszych warunkow ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Nie ma możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sniegi Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Witam Mam pewien problem, a dodzwonić się do NC+ graniczy z cudem. Zadzwonił do mnie kurier że ma paczkę z NC+ wymiana dekodera, dokładnie "BOX+ 0zl dla Abonentów - przejscie na HD - kurier" nie pamiętalem czy umowa jest na mnie czy na dziewczyne.. Skonsultowałem to i na szybko stwierdzilismy że na mnie, więc odebrałem. Po powrocie do domu, a właściwie kilku dniach przyszedł rachunek za TV i okazało się ze umowa z NC+ nie jest na mnie, a ja miałem umowe z C+ jakies 4 lata temu.. Z kąd u mnie wziął się ten dekoder i jak to teraz zwrócic bo podpisałem aneks do umowy która w zasadzie nie powinna istnieć. Ile mam czasu na odstąpienie od tego co podpisałem, co jak mowie nie ma prawa istnieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Pisz na E-obsługę lub do konsultanta na forum NC+ ewentualnie zadzwoń do DUK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sniegi Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Dzięki za podpowiedz przez e-obsługe ogarnąłem sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian77 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 i pierwszy dzień roku rozczarował bo zostałem odłączony od nc+. Niby za niepłacenie rachunków. W dniu 23.12.2014 odbyłem rozmowę z działem reklamacji. Uwzględniono moje roszczenia - czyli anulowanie połowy kwot z dwóch faktur przed zawarciem nowej umowy (ok 150 pln) oraz włączenie HBO za darmo na okres 15 miesięcy. Rozmowa kończyła się stwierdzeniem, że system został powiadomiony o tym żeby mnie nie odcinać 1 stycznia, że mam nadpłatę w kwocie 60 pln i wszystko jest ok. Co rekomendujecie w tej sytuacji? Zapewne będę chciał ich rozszarpać, ale patrząc na ilość ich ostatnich wpadek to zażądam dostarczenia wszystkich ostatnich rozmów telefonicznych. Z zawarcia umowy i całego procesu reklamacyjnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 E tam! Najlepiej zażądaj kolejnej rekompensaty w postaci np. Cinemax na całą umowę albo coś wg swego uznania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian77 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Mam Cinemaxa. Myślę, że takie praktyki są powszechne w NC+. Trudno jest się godzić na takie załatwiania ludzi i jestem zdania, że należy walczyć z takimi praktykami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Żądanie kolejnej rekompensaty jest najlepszą walką. Bo co ci po uścisku dłoni "prezesa" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bulates Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Wczoraj usiłowałem przez pół otrzymać sensowną ofertę, gdyż z końcem roku kończył mi się kontrakt. Jak zwykle odsyłali mnie z działu do działu i nic. Jeśli były już jakieś konkrety, to nagle system przestawał działać i kończyło się na kilkukrotnej obietnicy oddzwonienia. Oczywiście nikt tego nie uczynił. Udało się to grubo po 22 ,wiec postanowiłem zająć się Sylwestrem. Dziś sprawdzam co oni tam zaoferowali. Jest kilka pakietów w tym comfort+ , sport&film + i kilka dodatkowych programów, czyli dużo mniej niż w poprzedniej ofercie all inclusive. Problem polega na tym,że wiele kanałów jak History 1,2 pakiet Filmbox nie działa, a na papierze mam. Zaległość według nich na koncie to ponad 340 PLN. To tyle ile bez promocji powinienem płacić za poprzednią usługę. Pytanie brzmi, czy przysługuje mi prawo do odstąpinia od tej umowy, czy też renegocjacji warunków lub też reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empy Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Poczytaj dział oferty dla stałych klientów po pierwsze po drugie jak miałeś takie parcie to sam sobie jesteś winien po trzecie nie dostałeś nic na papierze czy linku gdzie potwirdziles żadnej umowy nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fajress Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Witam, czy bez wypowiedzenia umowy da się coś sensownego z nc+ wynegocjować? Jestem migrującym z CP i nie wiem czy walka z konsultantem nie będzie stratą czasu. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 A co Ty chcesz wypowiadać w NC+ jak jesteś abonentem CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bulates Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Problem w tym, że potwierdziłem ale byłem w 100% pewien, że ilość i rodzaj kanałów zostanie utrzymany. Sądziłem,że połaczenie tych pakietów : Comfort+ 39,90 zl 15 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r. Cinemax 10 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Filmbox 10 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. HBO 20 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Multi+ 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. nc+go TV 0zl 15m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Premium Sport&Film 50 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. VOD+ Seriale+ 20 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Multiroom Standard 0 zl 15 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r. bedzie czymś na wzór dawnego all inclusive. Chodzi mi o to jakmam postąpić w takim przypadku? Może ktoś miał podobną sytuacje. Przechodziłem z C+ do NC+ to miałem mniej problemów niż teraz. Nie piszcie mi, że miałem parcie itp. bo jak patrzy sie na oferty na stronie ,to można mieć nadzieje, że się dostanie korzystne warunki nawet i w ostatnim dniu trwania kontraktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShinobiQWE Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Witam, w zeszlym miesiacu podpisalem umowe z nc+. Termin platnosci mam do 18 stycznia ale u mnie nie ma kanalu 190 bo wyskakuje ze nie znaleziono. W ICA jest saldo -49,90 ale też nie mogę wejść w e-rachunek, jaK go klikam to nic sie nie dzieje. Gdzie bede wiec mial dane do przelewu? Mam mediaboxa. Ps. A jak np mam już saldo i wiem ile mam zaplacic za styczen to moge sobie zaplacic bez TV rachunku skoro go u mnie nie ma? Chce zaplacic normalnie przelewem bankowym albo pocztowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piracik Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zaloguj się na swoje konto w ICA i tam będziesz miał nr konta, a dane to znajdziesz w poprzednich fakturach, które masz również w ICA. Ogólnie zakładka płatności. Ewentualnie poczekaj jeszcze kilka dni, i rachunek się pojawi w ICA, zdążysz z tym płaceniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShinobiQWE Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Ale ja nie płacę pierwszy miesiąc i nie mam poprzednich faktur. To moja pierwsza umowa. Mam mediaboxa i wciskam setup a następnie TV RACHUNEK a tam pusto. Mniej więcej ile czasu przed tym 18 rachunek się tam pojawi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piracik Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Myślę, że w ICA do 5tego będziesz miał normalną fakturę, w TV Rachunek u mnie w ogóle późno się pojawia, ale nie martw się niczym, wszystko będzie ok, nawet jak się spóźnisz jeden dzień to nic się nie stanie. Dodam, że przelejesz kasę, i nie martw się tym, że w ICA będzie dalej widnieć jeszcze kilka dni, że nie zapłaciłeś, troszkę im schodzi zanim to zmienią. A na maila przychodzi mi rachunek ok. 10tego. Ja już swoją fakturkę opłaciłem za styczeń 2015. Także po pierwszym razie będziesz mógł robić to zanim dostaniesz fakturę, bo będziesz miał już wszystkie dane i nie będziesz musiał czekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dam1934 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Witam, umowę z NC+ mam do 28 lutego. Dzisiaj byłem w punkcie nc+, aby złożyć wypowiedzenie i pani, która tam pracuje mocno mnie zaskoczyła. Powiedziała, że moje wypowiedzenie może nie być zarejestrowane jako miesiąc wcześniej ponieważ luty ma 28 dni. Czy termin wypowiedzenia nie wypada na miesiąc przed końcem umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 nie być zarejestrowane jako miesiąc wcześniej ponieważ luty ma 28 dni. Pani nie wiedziała, co mówi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Termin wypowiedzenia to 30 dni a nie miesiąc Jeśli umowę masz do 28 lutego to wypowiedzenie muszisz złożyć najpóżniej do 29 stycznia 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShinobiQWE Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 To ja jeszcze mam pytanie czy mogę płacić rachunki przez internetowe konto bankowe nawet wtedy gdy to konto bankowe jest na inna osobę niż umowa z NC+? Podobno każdy ma indywidualny nr konta do płacenia rachunków co dla mnie wydało się trochę dziwne bo klientów trochę mają. Myślałem, że mają kilka kont na które ludzie przelewają pieniądze a tu się okazuje, że każdy ma swoje. Ciekawe jak im się to oplaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Teraz wszędzie masz konta indywidualne. W tytule wpisz po prostu dane abonenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.