czerstwy Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 W minutę bardzo ciekawe potwierdzałem wczorajsze zamówienie ok 40 minut temu i dalej nie mam uprawnień.Opcja Hustlera pojawiła mi się w ICok od wczoraj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klam Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Dziś po 9 zamówiłem Adventure przez ICA, ciągle brak uprawnień, dzwoniłem do BOK, Pan powiedział że przez ICA aktywacja twa troszkę dłużej, ponieważ muszą wprowadzić dane do systemu, przez infolinie dane są odrazu wprowadzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morebass Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Czy jeśli zamówię dzisiaj którąś z Ofert specjalnych to opłata jest doliczona do kolejnej faktury? Co w sytuacji gdy umowa kończy się 31 października? Nie naliczą opłaty gdybym nie przedłużył umowy (jest wypowiedzana)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Dziś po 9 zamówiłem Adventure przez ICA, ciągle brak uprawnień, dzwoniłem do BOK, Pan powiedział że przez ICA aktywacja twa troszkę dłużej, ponieważ muszą wprowadzić dane do systemu, przez infolinie dane są odrazu wprowadzone. Pewnie byłeś pierwszą osobą, która to zamówiła i nie wiedzieli jak to wprowadzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Witam mam 5x0zl i 11 miesiecy po 79zl, place miesiecznie srednia 53zl, na ica mam napisane -106zl, mam nadzieje ze wszystko ok robie? Nie powinno byc +106zl?? Wszystko jest ok. Masz nadpłatę Od kiedy kwota na minusie to nadpłata @glorusek, jeśli masz nadpłatę powinna widnieć kwota 106zł(bez minusa) Jak poniżej http://images.tinypic.pl/i/00583/r69z5m3obqgm.jpg Dziś po 9 zamówiłem Adventure przez ICA, ciągle brak uprawnień, dzwoniłem do BOK, Pan powiedział że przez ICA aktywacja twa troszkę dłużej, ponieważ muszą wprowadzić dane do systemu, przez infolinie dane są odrazu wprowadzone. Zamawiając cokolwiek przez ICA aktywacja trwa do 48 godzin, zresztą jest tam napisane Dostęp do opcji dodatkowej ADVENTURE TV HD zostanie nadany w ciągu 48 godzin. Opłata za wybraną opcję będzie doliczona do rachunku w kolejnym miesiącu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Temat nieścisłości w opłatach wyszedł wczoraj gdy zadzwoniła do mnie Pani konsultant z ofertą przedłużeniową (dziwna sprawa bo jeszcze nie składałem wypowiedzenia z racji tego, że umowę mam do końca tego roku i również nie kontaktowałem się z nimi dotychczas w sprawie ewentualnego przedłużenia umowy mając doświadczenie z lat ubiegłych, że zanim się nie złoży wypowiedzenia to nie można oczekiwać atrakcyjnych ofert). Podczas rozmowy telefonicznej Pani konsultant poinformowała mnie, że proponuje mi umowę za 89,99 zł miesięcznie bo od listopada za to co aktualnie mam będę musiał płacić po 129 zł miesięcznie. Nie za bardzo mi się zgadzały te wyliczenia bo oprócz tych "gwarantowanych" 64 zł do końca umowy za pakiet Canal+Silver i opcję Canal+ Film i Premiere, opłata powinna maksymalnie wzrosnąć o 25 złotych za HBO (aktualnie od maja do października korzystam z promocji na HBO 3 miesiące x 0 zł + 3 miesiące x 20 zł). Poinformowałem Panią, że od listopada maksymalnie powinienem płacić 89 zł przy założeniu, że nie zrezygnuję z HBO i będę płacił opłatę za tę opcję w pełnej wysokości. Na co Pani mnie poinformowała, że od listopada za pakiet Canal+Silver wyniesie nie 64 zł tylko 109 zł. Nie miałem przy sobie umowy więc nie wdawałem się w polemikę z Panią informując, że nie wydaje mi się, żeby sprawa opłat wyglądała tak jak Ona mi to przedstawiła. Po zapoznaniu się z treścią umowy zawartej pod koniec czerwca 2013 r. potwierdziło się to o czym mówiłem Pani konsultant, a mianowicie że korzystam z promocji "Canal+Silver 64 zł przez 18 m dla Stałych Abonentów" przez okres 18 miesięcy (od 01.07.2013 do 31.12.2014). Zadzwoniłem do Telefonicznego Centrum Abonenta i kolejna Pani konsultant poinformowała mnie, że z systemu informatycznego wynika, że od listopada 2014 r. faktycznie będzie mi naliczania opłata za pakiet Canal+Silver 109 zł, a nie 64 zł. Pani mnie również poinformowała, że jedynie na opcję Canal+ Film i Premiere będę miał nadal 100% rabatu. Oczywiście od razu napisałem reklamację. Pisząc tego posta przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz. A mianowicie do nc+ migrowałem z Cyfry+ w kwietniu 2013 r. i wówczas zawarłem obowiązującą od maja 2013 r. umowę na pakiet Canal+Silver w promocji"Canal+Silver 64 zł przez 18 m dla Stałych Abonentów". W kontekście zawirowań związanych z brakiem możliwości odbierania niektórych kanałów na sprzęcie Cyfry+ złożyłem reklamację i wówczas w czerwcu 2013 r zaproponowano mi renegocjowanie tej "kwietniowej" umowy, która w efekcie została anulowana i od lipca 2013 r. korzystam z tego samego pakietu Canal+Silver w ramach tej samej promocji z tą różnicą, ze mi w ramach rekompensaty dorzucili wraz z "nową" umową opcję Canal+ Film i Premiere. Być może system powiązał w jakiś sposób te obydwie umowy i ten rabat obejmujący okres 2 miesiący (maj i czerwiec 2013 r.) się nalicza w jakiś niewyjaśniony sposób na "nowej" umowie. Zobaczę co mi odpiszą, ale wolę wyjaśnić tę nieścisłość przez listopadem bo nie uśmiecha mi się płacić wyższych rachunków na skutek błędów systemu. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie "(...) Wyjaśniam, że ze względu na błąd systemowy zniżka na pakiet CANAL+ Silver została anulowana. Skorygowałam abonament za listopad i grudzień 2014 roku do 64 zł miesięcznie " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Mam takie pytanie. W grudniu 2014 kończy mi się umowa z nc+ na pakiet canal+platinum z opcją HBO czy gdybym teraz dokupił sobie opcję cinemax i fimbox za promocyjną cenę 9,90 przez 6 miesięcy czy w tym momencie umowa przedłuży mi się o 6 miesięcy? W warunkach promocji tych opcji pisze że przyznana jest mi ulga w wysokości 30 zł. Chciałbym generalnie kupić te opcje tylko po to by mieć dobrą sytuację wyjściową do negocjacji w grudniu 2014. Czy ktoś przerabiał taką sytuację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Nie przedłuży się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxl_mercos Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Witam mam 5x0zl i 11 miesiecy po 79zl, place miesiecznie srednia 53zl, na ica mam napisane -106zl, mam nadzieje ze wszystko ok robie? Nie powinno byc +106zl?? Wszystko jest ok. Masz nadpłatę Od kiedy kwota na minusie to nadpłata to jest saldo księgowe czyli jest prawidłowo, nadpłata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo-83 Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Od kiedy można zapłacić przez ICA eprzelewem? Bo dzisiaj z ciekawoście wszedłem w płatności i widzę, że można, a wcześniej można była tylko kartą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Od dawna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibbits Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Witam. Z końcem września kończyła mi się umowa, którą przedłużyłem godząc się na 109,90 zł za miesiąc. Dzisiaj dostałem rachunek z tytułem opłata abonamentowa za 10/2014, czy to opłata z góry za październik, czy jeszcze za wrzesień? Dostałem rachunek na 149,90, wcześniej płaciłem 154,90, rozumiem, że to już nowy rachunek i jest zawyżony. Co robić, gdzie napisać, gdzie reklamować, czy na maila, czy trzeba listem, proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Jak znam życie to dopuściłeś do zakończenia umowy z upływem września, reaktywowałeś ją w październiku i za październik masz stawki standardowe. Jeżeli się mylę to nie czekaj tylko składaj reklamację np. http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian123 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Można reklamacje złożyć przez formularz kontaktowy na stronie, lub telefonicznie 801 044 944 lub 22 310 47 47. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AveSilesia1977 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Płace 152,96 zł abonamentu miesięcznie jestem właścicielem pakietu nie istniejącego już All Inclusiv , kolega z forum ma te kanały co mnie interesują czyli wszystkie canal + wszystkie HBO wszystkie cinemaxy wszystkie filmboxy soundence hd , history hd i redlight i płaci 99,00 , czy mam szansę w trakcie umowy negocjować swoją umowę czy musze czxekać aż się skończy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Do końca musisz wytrzymać, wtedy przy negocjacjach ugrasz może 3 dychy...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb81 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Ledwo co reklamowałem bezpodstawne naliczanie 40zł / m-c za Multi, które miałem mieć za darmo czeka mnie widocznie kolejny bój i nerwy. Opcję, którą miałem na umowie to Comfort+ za 29,90 + Premium Sport& Film za 40zł. Tymczasem otrzymałem rachunek na kwotę 79,90 zł. Jak się okazało naliczono mi 10zł za jakiś pakiet Extra+, co to w ogóle jest? Nie było o tym ani słowa w umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 @seb81, to jest pakiet/opcja extra + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziut60 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Czy znacie bezpośredni adres e-mail do Biura Obsługi Klienta nc+ ? Chodzi o to by skontaktować się z osobą bardziej kompetentną , niż zwykły "konsul" na infolinii . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 informacje@ncplus.com.pl Ten adres jest właściwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziut60 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Dzięki @ ircios i bogdan425 ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Tyle,że nie jest powiedziane,że ktoś kompetentny Ci odpisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziut60 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 No właśnie , może masz sposób jak trafić na "kumatego" specjalistę do spraw kontaktów z abonentami . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werysoft Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Proszę o podanie, jakie dane należy wpisać w przelewie za abonament w nc+. Konkretnie potrzebuję: 1. nazwa odbiorcy, 2. adres odbiorcy, 3. tytuł wpłaty. Nie mam dostępu do ICA, a pilnie potrzebuję tych danych. Nr konta mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Iti neovision , gen.Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa. W tytule nr dokumentu, numer umowy lub abonenta. Generalnie konta są indywidualnie i obojętnie co wpiszesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.