Marcin_M Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Na każdym rachunku (fakturze) masz szczegółowo rozpisane co się składa w danym miesiącu na należność do zapłaty. Musisz porównać pozycje na fakturze z treścią umowy i będzie wszystko jasne z czego się bierze tak wysoka należność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florekmaster Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Ogólnie są jakieś jaja już z samo datą wystawienia rachunku list nadano 08/09/2014 kwota zaległa 110zł w ica wystawiono rachunek 03.09.2014 kwota UWAGA 171,20 zł .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolinos Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Na ICA masz zwykle bez promocji. Ja mam wpisane Comfort+ Multi+ i 74zł, a na rachunkach mam 29zł i tyle płacę. Tam są kwoty bez ulg, które przysługują abonentom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florekmaster Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Ale naprawdę to co mam na umowie a to co mam na tv rachunku np. bo nie wiem co gdzie dokładnie sprawdzić są same opłaty 0zł tylko 39,99zł za comfort +.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolinos Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Napisz do nich na ten formularz(szybko odpisują): http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Tylko zaznacz tam, że chodzi o płatności(temat wiadomości) i w tytule daj nr. umowy(tam gdzie gwiazdka *). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Panowie ja na ICA mam kwotę za wrzesień 82 złotych bez paru groszy.. ( przez pierwsze 9 miesięcy potem 92 złote zgodnie co zawarłem telef. umową ). A przyszłą mi umowa przedłużeniowa na której za to co mam w podpisie mam płacić 10 złotych miesięcznie..!! Czekam co mi wyrzuci na telewizorze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florekmaster Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Narazie wykonałem telefon do ICA konsultantka powiedziała ze na dzień dzisiejszy wiszę 70,62zł ale nadal coś mi nie pasuje .Nie potrafiła mi odpowiedzieć za jakie miesiące były zaległości chociaż nie jestem w stanie sobie przypomnieć czy w ogóle były jakieś zaległości.... Aha policzyłem tą kwote 70,62zł z kwotą którą ostatnio wpłaciłem razem wychodzi 171,20zł i co wyszło? ze najprawdopodobniej rachunki są takie jak w ICA czyli bez promocji . @bartolinos napisałem do nich może ktoś bardziej przyłoży się do pomocy...Ale znowu jest problem nie przychodzi mi emailem nr. zgłoszenia...NC+ zaczyna mnie denerwować i to bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 @bartolinos napisałem do nich może ktoś bardziej przyłoży się do pomocy...Ale znowu jest problem nie przychodzi mi emailem nr. zgłoszenia...NC+ zaczyna mnie denerwować i to bardzo System nie generuje na skrzynkę pocztową nadawcy potwierdzenia wniesienia korespondencji za pośrednictwem formularza. Dla bezpieczeństwa zadzwoń do nich za dzień lub dwa i zapytaj czy otrzymali od Ciebie wiadomość. Ja w ubiegłym tygodniu składałem reklamację za pośrednictwem tego formularza i podczas 2 kolejnych rozmów w odstępie 2 dni w konsultantami dowiedziałem się, że takie zgłoszenie nie zostało zarejestrowane w ich systemie. To była pierwsza tego typu sytuacja w moim przypadku, ale się zdarzyło pomimo, że po wysłaniu do nich zapytania na stronce nc+ wyświetlił się komunikat, że dziękują za wysłanie zapytania formularzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corsair28 Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 @bartolinos napisałem do nich może ktoś bardziej przyłoży się do pomocy...Ale znowu jest problem nie przychodzi mi emailem nr. zgłoszenia...NC+ zaczyna mnie denerwować i to bardzo System nie generuje na skrzynkę pocztową nadawcy potwierdzenia wniesienia korespondencji za pośrednictwem formularza. Dla bezpieczeństwa zadzwoń do nich za dzień lub dwa i zapytaj czy otrzymali od Ciebie wiadomość. Ja w ubiegłym tygodniu składałem reklamację za pośrednictwem tego formularza i podczas 2 kolejnych rozmów w odstępie 2 dni w konsultantami dowiedziałem się, że takie zgłoszenie nie zostało zarejestrowane w ich systemie. To była pierwsza tego typu sytuacja w moim przypadku, ale się zdarzyło pomimo, że po wysłaniu do nich zapytania na stronce nc+ wyświetlił się komunikat, że dziękują za wysłanie zapytania formularzem. ja po złożeniu reklamacji otrzymałem automatyczne potwierdzenie zwrotne na maila o zarejestrowaniu w jakieś 15 minut po wysłaniu, jak nic nie przyszło to trzeba dzwonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuoreRosso Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Ktoś wie dlaczego obecnie w pakietach nc+, takich jak SPORT-FILM+ lub CANAL+ brakuje kanału NSPORT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Przeciez kanał nSport+ (nazwa nSport została zmieniona właśnie na nSport+) jest we wszystkich pakietach nc+ poczawszy od najniższego Comfort+ (lub prepaid SmartHD+ a także TnK SD/HD) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 @bartolinos napisałem do nich może ktoś bardziej przyłoży się do pomocy...Ale znowu jest problem nie przychodzi mi emailem nr. zgłoszenia...NC+ zaczyna mnie denerwować i to bardzo System nie generuje na skrzynkę pocztową nadawcy potwierdzenia wniesienia korespondencji za pośrednictwem formularza. Dla bezpieczeństwa zadzwoń do nich za dzień lub dwa i zapytaj czy otrzymali od Ciebie wiadomość. Ja w ubiegłym tygodniu składałem reklamację za pośrednictwem tego formularza i podczas 2 kolejnych rozmów w odstępie 2 dni w konsultantami dowiedziałem się, że takie zgłoszenie nie zostało zarejestrowane w ich systemie. To była pierwsza tego typu sytuacja w moim przypadku, ale się zdarzyło pomimo, że po wysłaniu do nich zapytania na stronce nc+ wyświetlił się komunikat, że dziękują za wysłanie zapytania formularzem. ja po złożeniu reklamacji otrzymałem automatyczne potwierdzenie zwrotne na maila o zarejestrowaniu w jakieś 15 minut po wysłaniu, jak nic nie przyszło to trzeba dzwonić. A widzisz, to cenna informacja. W takim razie u mnie coś musiało być nie tak (w zasadzie z tej formy kontaktu korzystam sporadycznie) - byłem przekonany, że komunikat na ich stronce o poprawnym wysłaniu formularza to już wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florekmaster Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 @Marcin_M Nadal nie przyszło zgłoszenie to jednak jest coś po ich stronie .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Zawsze możesz napisać na tego e-maila bezpośrednio ze swojej skrzynki pocztowej: informacje@info1.ncplus.com.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy28 Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Na koniec sierpnia przedłużyłem telefonicznie umowę w nc+ (wcześniej obowiązywała chyba jeszcze mnie umowa z cyfrą +). Z konsultantem ustaliliśmy że koszty abonamentu będą na poziomie 99,90. Dziś dostałem pierwszą fakturę na kwotę 119,90 gdyż policzyli mi 20 zł za dekoder. Złożyłem od razu reklamację wyrażając emocjonalnie przy tym moje niezadowolenie Moje pytanie do Was to : czy jest szansa że uwzględnią tą reklamacje ? Jestem tak zły że chętnie odstąpiłbym od tej umowy !!! stąd drugie pytanie : Czy konsument ma prawo odstąpić od takiej umowy ?? (nie minęło jeszcze 2 tygodnie) Proszę o słowo pocieszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Nie masz prawa odstąpić, ale reklamację na 100% uwzględnią, miałem tak samo i swego czasu sporo osób na forum tak miało, pewnie mają porąbany system i wielu konsultantów robi ten sam błąd. Musisz się tylko uzbroić w cierpliwość, mi odpowiedzieli chyba po 35 dniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Re andy reklamować można zawsze// Jak przedłużałeś umowę poruszyłeś kwestię odpłatności za dekoder..?? No bo jeżeli zapomniałeś o tej drobnostce przy negocjacjach.. Ale załóżmy że to załatwiłeś że za wszystko będziesz płacić 99 złotych masz szansę na reklamację ... Co się tyczy punktu drugiego Ustawa przyznaje konsumentowi, który zawarł umowę na odległość, uprawnienie do odstąpienia od umowy, bez podawania przyczyny. Stosownie do art. 10 ust 1 ustawy konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Bieg 10-dniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usług – od dnia zawarcia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
halny81 Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Na początku sierpnia przedłużyłem telefonicznie umowę z NC. Konsultant nie odczytywał treści umowy, przedłużona został na podstawie negocjacji za zgodą przełożonego. Obecnie dostałem rachunek zgodnie z którym mam zapłacić 174,90 zł. Część nazwana składniki opłaty abonamentowej jest zgodna z wynegocjowanymi rachunkami i wynosi 54,90. Niezrozumiała jest dla mnie część druga tzn. dodatkowe opłaty: zmiany w abonamencie 20 zł; korekty 100 zł. Wysłałem reklamację. Czego mogą dotyczyć te opłaty dodatkowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Co się tyczy punktu drugiego Ustawa przyznaje konsumentowi, który zawarł umowę na odległość, uprawnienie do odstąpienia od umowy, bez podawania przyczyny. Stosownie do art. 10 ust 1 ustawy konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Bieg 10-dniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usług – od dnia zawarcia umowy. Dalsza część tego przepisu tj. art. 10 stanowi natomiast, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o ile strony umowy nie umówiły się inaczej, nie przysługuje konsumentowi, jeżeli rozpoczęto świadczenie usług, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu 10 dni, w którym konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyn. Jeśli zatem konsultant podczas rozmowy telefonicznej zapytał Kolegę czy chce żeby nc+ od razu rozpoczęła na jego rzecz świadczyć usługi, a Kolega odpowiedział, że tak to ten przepis, który przytoczyłeś niestety nie będzie miał zastosowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Dla biegu 10 dniowego terminu w tym przypadku nie ma rozróżnienia na dni robocze Nie ma co dalej ciągnąć tematu bo tak jak słusznie zauważyłeś dzisiaj i tak już jest za późno na jakiekolwiek działania zmierzające do odstąpienia umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Na początku sierpnia przedłużyłem telefonicznie umowę z NC. Konsultant nie odczytywał treści umowy, przedłużona został na podstawie negocjacji za zgodą przełożonego.Obecnie dostałem rachunek zgodnie z którym mam zapłacić 174,90 zł. Część nazwana składniki opłaty abonamentowej jest zgodna z wynegocjowanymi rachunkami i wynosi 54,90. Niezrozumiała jest dla mnie część druga tzn. dodatkowe opłaty: zmiany w abonamencie 20 zł; korekty 100 zł. Wysłałem reklamację. Czego mogą dotyczyć te opłaty dodatkowe? Umowę miałeś pewnie do końca lipca a przedłużyłeś ją już w sierpniu. Jeśli nie poinformowali Cię o dodatkowych opłatach złóż reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
halny81 Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Nie, umowę miałem do końca września. W lipcu wysłałem wypowiedzenie, a w sierpniu przedłużyłem umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 No to reklamacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pvr hd Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Byłem dziś w punkcie nc+ i chciałem wziąć dekoder hd i pytanie moje brzmi czy zawsze muszę płacić aktywację za dekoder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Oczywiście, że nie. Zwłaszcza jeśli zostajesz dalej przy cameleonie. Mam na myśli dekoder Pejsa. Jeśli chcesz pseudo wypasa mboxa to tak, aktywacji nie przeskoczysz. Jedyna możliwość dostać go za free tylko przy aneksowaniu, ale jest i tak ciężko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.