roberttosat Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Jest to możliwe i w dodatku z kartą cayman. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Godzinę temu, Don kichot napisał: posiadanie dekodera 4K w MR standard po cyfrze+ Jest możliwe ale nie jest praktykowane. Dekoder 4K działa zarówno z cameleonami jak i caymanami. Druga kwestia to kanał Canal+4K. On jest dostępny tylko na caymanie dlatego wraz z dekoderem wymieniana jest karta kodowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 (edytowane) Mam drugą umowę z pakietem Start i dopełnieniem do Comfortu. Ta umowa kończy mi się w styczniu i będę przechodził na czas nieokreślony. Jednak chciałbym się pozbyć dopełnienia i pozostać przy Starcie. Teraz pytanie kiedy mam do nich napisać o wyłączeniu dopełnienia, teraz gdy umowa jeszcze trwa czy po jej zmianie na czas nieokreślony? Edytowane 1 Września 2019 przez Ozzy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo21 Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Możesz teraz napisać np. na czacie konsultantowi na swoim koncie w mojencplus.pl, że chcesz wyłaczyć Dopeł. do Comfort+ z końcem trwania umowy z zachowaniem okresu minimalnego jej (Dopeł. pewnie masz na zobowiązaniu do końca trwania umowy wiec tak musi być do końca jej trwania). Zlecą wyłaczenie z końcem umowy i po sprawie. Musisz wiedzieć że jesli masz np. wynegocjowane Dopeł. do wyższego pakietu w promocji za 10 zł jak jeszcze dawali to ta cena ci nie wzrośnie na nieokreślnym czasie umowy i jest stała dopóki sam nie zlecisz wyłaczenie opcji Dopeł.. Wzrasta Tobie tylko opłata za pakiet podstawowy w tym wypadku u Ciebie pakiet Start+ o 4 zł. Spr sobie w mojencplus.pl prognozę płatności 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tokić Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 Ile wczesniej przed koncem umowy mozna rozmawiac o nowym kontrakcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 6 miesięcy przed końcem umowy , ale najpierw wypowiedzenie i czekamy do końca umowy ponieważ wcześniej nie ma takich ofert, które można uzyskać na sam koniec umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tokić Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 Czyli nic się nie zmieniło od czasu moich poprzednich negocjacji. Mnie umowa kończy się za 7 miesięcy to już powinny być nowe ofert Platformy Canal +. Czekam zatem spokojnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 39 minut temu, piotr77sat napisał: 6 miesięcy przed końcem umowy , ale najpierw wypowiedzenie i czekamy do końca umowy ponieważ wcześniej nie ma takich ofert, które można uzyskać na sam koniec umowy. Jednak są. Nawet bez wypowiedzenia. Oferty trafiają się bardzo żadko. Miałem 7 miesięcy do końca, bez wypowiedzenia. Przedłużyłem umowę z Comfort za 19,99 do tego C+ za 25. Oczywiście jeśli ktoś negocjuje z wypowiedzeniem i trafia na upartych konsuli, którzy twierdzą, że nie ma takiej oferty, to się czeka do końca umowy lub i dłużej o 14 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleyo Opublikowano 12 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2019 Mam problem, a w sumie to mój tata ma. Z racji wieku od wielu lat ja ogarniam temat telewizji, ale od paru lat już nie mieszkam z rodzicami, ale z ofertami dla nich dzwonią do mnie, ja wysyłam wypowiedzenia itp. No i w październiku 2018 przedłużyłem kolejną umowę (nawet napisałem post tutaj na forum) i miałem mieć HBO i HBO GO do końca marca. Rozmowa z konsultantem była prawie rok temu, więc nie pamiętam jej dokładnie, ale jestem pewny że opcje HBO miały być WYŁĄCZONE AUTOMATYCZNIE końcem marca. Tak się niestety nie stało. Problem jest taki, że tata co miesiąc płaci 83 zł, nawet wtedy gdy miał darmowe miesiące, a kwota rachunku miała wynosić ok. 94 zł, żeby się to wyrównało na koniec okresu (umowa na 24 miesiące). Tata dzisiaj mówi mi, że coś mu nie pasuje, bo jakoś ta nadpłata szybko mu znika i chyba niedługo będzie musiał płacić więcej. Patrzę na ICA, a tam kurde od kwietnia liczą mi 119 zł za HBO, które wywaliłem ojcu z indywidualnej listy kanałów w lutym, bo nie oglądał, a nie chciał mieć tam pustych kanałów. Właśnie odłączyłem te opcje przez ICA, napisałem co o tym myślę i że mają sobie rozmowę odsłuchać, a w poniedziałek wyśle pocztą oficjalną reklamację. Już kiedyś miałem podobną sytuację, ale wtedy tam mieszkałem, więc zorientowałem się od razu, a w tym przypadku dopiero po paru miesiącach. Ciekawe jak do tego podejdą, bo konsultant mnie okłamał lub nie zaznaczył co było trzeba, ale z drugiej strony ja chyba mogłem się szybciej zorientować, ale kurde w kwietniu na koncie była ponad 200 zł nadpłata, więc wszystko wyglądało w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRIO84 Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 Na kończącej się umowie wszystkie kanały Canal+ mam gwarantowane,a na przyszłej C+Seriale i C+Dokument nie.Jak u was jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRIO84 Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Prośba do posiadaczy opcji dodatkowej Canal+(10)za 25zł.Czy możecie sprawdzić czy macie je wszystkie gwarantowane,czy nie?Mam umowę do zaakceptowania i nie wiem czy ją klepnąć,ponieważ dwa są niegwarantowane.Jak pytałem o nowe umowy z Canal+ ,to mówią że wszystkie gwarantowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Od dluzszego czasu kanaly (te 2) nie sa gwarantowane, byc moze wynika to z polityki firmy w ostatnim czasie byly zmiany w ofercie dokumentalnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 @MaRIO84 Dostałeś odpowiedź gdy pierwszy raz zapytałeś, a dalej pytasz. Czego nie rozumiesz? Czy może już zrozumiałeś.? Czasy gwarantowanych kanałów znikają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRIO84 Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 To po co na infoliniach gadają o wszystkich gwarantowanych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Tak samo gadają..."Nie ma takiej oferty" Skoro Cię okłamali, składaj reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 (edytowane) Kolega mysli ze to zalezne od pakietu, niestety zalezy to od okresu podpisywania umowy/wykupienia opcji. Osoby ktore podpisaly ja lub wykupily opcje XX czasu maja gwarantowane, inne podpisujace na przestrzeni miesiecy juz nie. Edytowane 16 Września 2019 przez g0nz0s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Operator nie gwarantuje własnych kanałów? To dopiero jest śmieszne. Zresztą niedługo takie sztuczki Operatorów mogą się skończyć. Sprawa UPC z Uokik to dopiero poczatek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyco Opublikowano 20 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2019 Pytanie. Ile obecnie trzeba minimalnie płacic za oglądanie ligi angielskiej. Posiadam extra z 6c+ za 71,99... praktycznie tylko dla tej ligi a umowa do 31.12. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 20 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2019 Start+ za 9,99 zł i do tego paczka 10xC+ za 25 zł = 34,99 zł. Comfort+ za 22,50 zł + 10xC+ za 25 zł = 47,50 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyco Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Raczej nie dogadam się z C+ i po 14 latach sie rozstajemy. Proponuja pakiet start wraz z Canalami za 69,90 lub ok 100zł za extra wraz z elevenami i polsatami z LM. Wysyłam wypowiedzenie.... tylko czy adres i nazwa się nie zmieniła? ITI NEOVISION S.A. 02-100 Warszawa, skr. poczt. 8 DZIĘKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Dane adresowe nie ulegly zmianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 (edytowane) 10 minut temu, kyco napisał: Raczej nie dogadam się z C+ i po 14 latach sie rozstajemy. Proponuja pakiet start wraz z Canalami za 69,90 lub ok 100zł za extra wraz z elevenami i polsatami z LM. Wysyłam wypowiedzenie.... tylko czy adres i nazwa się nie zmieniła? ITI NEOVISION S.A. 02-100 Warszawa, skr. poczt. 8 DZIĘKI Ja po przeszło 12 sie rozstałem i wreszcie mam spokój. Syf jakim jest ta platforma dopiero zobaczysz gdy Ci go "braknie"... Edytowane 24 Września 2019 przez umek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 2 godziny temu, kyco napisał: Raczej nie dogadam się z C+ i po 14 latach sie rozstajemy. Proponuja pakiet start wraz z Canalami za 69,90 lub ok 100zł za extra wraz z elevenami i polsatami z LM. Wysyłam wypowiedzenie.... tylko czy adres i nazwa się nie zmieniła? ITI NEOVISION S.A. 02-100 Warszawa, skr. poczt. 8 DZIĘKI Dobre posunięcie wypowiedzenie. Może w końcu do Ciebie, konsule przemówią ludzkim głosem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TobiPL Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 (edytowane) @kyco Masz na myśli Pakiet z opcjami: Extra+ Mistrzowska Piłka Eleven Sports Do tego należy dobrać sprzęt, jaki obecnie sprzęt posiadasz? Czysto teoretyczna oferta zawierająca kolejno: Extra+ Mistrzowska Piłka Eleven Sports WiFiPremiumBox+ W cenie: od 1 do 3 miesiąca: 16,90 zł od 3 do 12 miesiąca: 76,89 zł od 12 do końca umowy: 86,89 zł Przedstawiona oferta wydaje ci się bardziej interesująca? @SZNYCEL Teoretycznie mogą stać się dwie rzeczy, Pierwsza -> Nic Druga -> Zostaną naliczone dodatkowe opłaty Jeśli jednak płatność nie jest realizowana do 3 miesięcy, sygnał zostaje odcięty z pierwszym dniem miesiąca do uiszczenia zaległych opłat + dodatkowa opłata równa 18% rachunku Możliwe jest uruchomienie sygnału warunkowo, zapytaj konsultanta. Tu proszę o wyrozumiałość pamięć już nie ta :)... Mogłem coś pomieszać. @maks27 Bezpieczniej jest najpierw zamówić nową ofertę a dopiero później wypowiedzieć starą. W systemie możesz być widoczny jako tz. KRD z blokadą podpisania umowy. Choć to nie jest KRD, to istnieje blokada przed nową umową do czasu aż sprzęt ze starej zostanie zwrócony Zwrot sprzętu obejmuje: Dekoder Karta Dekodująca Pilot Kabel zasilający ( do Dekodera ) Brak jednego lub kilku to dodatkowa płatność ( Dekoder około 500 / 1000 zł, reszta po 60 zł ) Zostaniesz poproszony przez konsultanta o kontakt pod nr. telefonu. Jeśli nie oddałeś sprzętu, czasem jednak można zamówić nową usługę będąc na wypowiedzeniu. Magia !... Edytowane 24 Września 2019 przez TobiPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madridista555 Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 WItam, jak zapłacić z góry za cały rok za Platforma C+ ? w strefa canal + jest kwota za dany miesiąc i nie można jej edytować . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.