kerpen Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 (edytowane) OK, ale obecnie nie jestem nowym abonentem. Edytowane 30 Października 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Teraz może nie, ale jak rozwiążesz obecną umowę i zawrzesz nową to wtedy będziesz traktowany jako nowy abonent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 (edytowane) Zauważyłem dzisiaj dziwną rzecz na mojej umowie. Jak ja zawierałem 2 lata temu to Universal Channel miałem gwarantowany. W październiku 2017 włączyłem +miesiąca (paczka Canal+). Teraz na aneksie umowy kanał Universal Channel jest już z jedyneczką, czyli niegwarantowany, czyli nie będę mógł wypowiedzieć umowy w styczniu. Toż to paranoja i chyba jakiś żart! Co ma jedno wspólnego z drugim? Edytowane 2 Listopada 2017 przez Barti Poprawiono liczne literówki w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Już było pisane na forum. Nie zwracaj na to uwagi. Promocja +miesiąca nie zmienia warunków umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mila1989 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Mój dziadek ma problem. Miał zaległość przez 3 miesiące i w dniu 01.11 wyłączyli mu sygnał. Opłaciłam zaległość za niego, poszłam z nim do salonu i wznowiliśmy umowę. Niestety na jego koncie pokazuje, że ma do zapłaty aż 200zł. Czy to kara? Jak spłaciłam zaległość to było 0. Dlaczego jest kara jeśli wznowiliśmy umowę? Jak tą karę czy opłatę anulować teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Prawdopodobnie została naliczana kara umowna za zerwanie umowy ze strony abonenta. Brak opłat za abonament tak jest zazwyczaj traktowany. W opisanej sytuacji pozostaje złożenia pisma reklamacyjnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mila1989 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 No, ale wznowiliśmy tą samą umowę na tym samym numerze abonenta, więc to się kupy nie trzyma. Może ktoś obeznany w temacie się wypowiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Jak już napisałem, w takiej sytuacji pozostaje złożenie reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 (edytowane) Zapytaj w APSie, infolinii czy jakimś czacie bo tutaj wprost informacji Ci nikt nie udzieli co jest na Twoim koncie. e: A gdzie ta informacja o zaległości? Może to rachunek sprzed 1.11.2017 i nie zwróciłaś uwagi na datę? Edytowane 13 Listopada 2017 przez roberttosat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mila1989 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 A może jeszcze ten cały system tego nie przetrawił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Dlatego napisałem, żeby zapytać u źródła, gdzie można sprawdzić dokładnie umowę, bo tutaj to tylko gdybanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Nurtuje mnie taki oto problem. We wrześniu ubiegłego roku przedłużałem umowę z nc+ na okres 2 lat. Gdzie termin zakończenia jej to 31 grudnia 2018. I tak widnie ten termin na moim koncie w moje nc+. W aneksie z września 2016 roku mam wymieniony kanał Universal Channel HD jako kanał gwarantowany - aneks opiewał na pakiet Extra+ z Canal+. W kwietniu tego roku dokonałem upgrade'u tej umowy przez zmianę pakietu Extra+ z Canal+ na pakiet VIP+ Max gdzie termin zakończenia umowy pozostał bez zmian czyli 31.12.2018. jednak w wykazie kanałów gwarantowanych w pakiecie VIP+Max kanał Universal Channel HD nie jest już gwarantowany. Pytanie: czy w przypadku wycofania kanału Universal Channel z końcem roku będę mógł wypowiedzieć umowę bez płacenia kary umownej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 @dziabolek7 Jesteś tego pewny? Dziś otrzymałem taki oto mail. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 (edytowane) @Wally79, dziabolek7 ma rację. Dokonując jak to nazwałeś "upgrade'u", wyraziłeś zgodę na nowy regulamin w tym właśnie zmianę kanałów gwarantowanych. A co za tym idzie, kanał UCH możesz mieć niegwarantowany. Aczkolwiek błędy i pomyłki się zdarzają. Zadzwoń i się upewnij. Zapamiętaj godzinę połączenia (ewentualnie samemu nagraj rozmowę), w razie jakby jednak był problem z wypowiedzeniem i chcieliby Cię skubnąć na kasę . Edytowane 28 Listopada 2017 przez Riddick1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 @Riddick1500 Co nie zmienia faktu że na tej pomyłce w tym wypadku mogę coś ugrać. Bo to nie ja wysłałem pierwszy wypowiedzenie umowy ale to nc+ na skutek pomyłki mogło mnie wprowadzić w błąd wysyłając do mnie takiego maila. Zgadza się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 (edytowane) Dlatego piszę - zadzwoń i upewnij się żeby potem nie było zgrzytu . Edytowane 28 Listopada 2017 przez Riddick1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 (edytowane) @Riddick1500 Ale po co dzwonić? Skoro oni mają [beep] w systemie informatycznym to jeśli się sami wystawili to ja postaram się coś na tym ugrać. A nie wydaje mi się żeby się ze mną nie dogadali skoro mam pakiet VIP+MAX. Dzwoniąc do nich tylko sam sobie zaszkodzę bo raz że rozmowa jest nagrywana, a dwa konsul mi powie że to pomyłka co tym samym sprawie ukręci łeb. A tak to ja mam podkładkę i w każdym sądzie wygram z nimi. Bo regulamin mówi że wypowiadać umowę na skutek usunięcia kanału z oferty można dopiero po jego usunięciu przez okres 30 dni. A jak ja użyję argumentu że nc+ złamało w tym momencie zapisu regulaminu to kto jest na prawie? Ba! Operator w tym momencie jawnie wprowadził abonenta w błąd! Będę chciał się z nimi dogadać bo nie spieszno mi do konkurencji Edytowane 28 Listopada 2017 przez wally79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Jakim sądzie, jaki regulamin? Oj widzę tu bujną fantazję . Nastąpiła zwykła pomyłka i tyle w temacie usłyszysz od NC+. Natomiast regulamin mówi że wypowiadać umowę z racji usunięcia kanału gwarantowanego można do 30dni od dostania o tym fakcie powiadomienia, a to z kolei dostaje się mniej więcej na 30 dni przed usunięciem kanału w tym konkretnym wypadku. A w twoim wypadku chodzi o fakt czy to pismo nie jest pomyłką z automatu, bo skoro w kanałach gwarantowanych nie masz już UCH to chyba sam rozumiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 (edytowane) Wally regulamin nic takiego nie mowi, zapoznaj sie z nim. Edytowane 28 Listopada 2017 przez dziabolek7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 @wally79 z resztą informację masz już w temacie rezygnacji - tam jest przytoczony odpowiedni art. regulaminu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 (edytowane) Przepraszam Panowie. Zwracam honor do kieszeni. Macie rację Co nie zmienia faktu że na pomyłce nc+ mogę coś ugrać Edytowane 28 Listopada 2017 przez wally79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterk10 Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 Witam, mam taką o to sytuację, że kończy mi się umowa 31.12. 2017, wysłałem wypowiedzenie w listopadzie. Z NC+ żaden konsultant nie dzwoni z żadną propozycją więc, jeśli wycofam wypowiedzenie to umowa zostanie zapewne przedłużona. I teraz tak, czy koszt miesięczny od stycznia będzie wynosił tyle ile jest w zakładce "prognoza płatności" w Moje NC+? Na jaki czas zostaje przedłużona umowa i jakie są warunki wypowiedzenia tej umowy jeśli będę chciał zakończyć współpracę z NC+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 Umowa przechodzi na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 (edytowane) Brat na stronie NC+ zamówił jako nowy abonent pakiet Start+ za 19,99 zł i opłatą za mediaboxa 5 zł. Cena aktywacji dekodera 0 zł. Na maila przysłali wzór umowy i tam jest jakaś opłata w wysokości 9,99, czyli tak jakby cena aktywacji dekodera poza rabatem. Trzeba będzie kurierowi zapłacić te 9,90 zł? Czy może to jest po prostu błąd w tym potwierdzeni i jednak nie będzie trzeba płacić tego 9,90 zł i aktywacja będzie za darmo? Edytowane 8 Stycznia 2018 przez Sławomir Pawłowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.