Skocz do zawartości
Rasheed

nc+ – umowa, płatności (problemy i pytania)

Rekomendowane odpowiedzi

Może i było ale nie znalazłem na forum. Chodzi mi o "jednorazowa" opłate za tuner. Czy ta jednorazowość liczy się w ramach tej umowy czy w ogóle. Gdy zaplace aktywacje i podpisze umowe na np. 12 miesiecy to czy przy przedłużaniu umowy znów bedę płacił aktywację ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może i było ale nie znalazłem na forum. Chodzi mi o "jednorazowa" opłate za tuner. Czy ta jednorazowość liczy się w ramach tej umowy czy w ogóle. Gdy zaplace aktywacje i podpisze umowe na np. 12 miesiecy to czy przy przedłużaniu umowy znów bedę płacił aktywację ?

 

Jak zapłaciłeś raz aktywację to po przedłużeniu umowy nie powinieneś, ale z nc+ nic nie wiadomo dopóki się to nie stanie ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

reklamacje - jezeli zalezy Ci zeby byla rozpatrzona pozytywnie - sklada sie na pismie a nie pezez telefon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reklamacje składa się listownie, przez formularz kontaktowy na stronie ncplus.pl lub telefonicznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio złożyłem mailowo reklamacje! Do 30 dni ma być odp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chce złożyć reklamacje ws. Braku polsat hd i history hd. To jest skandal!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak brak Polsatu HD to jest skandal, ale nawet nie dla tego że go nie ma. Ja rozumiem, mogą być kłopoty z kodowaniem na Pace PVR, ale w tedy trzeba poinformować klientów co jest przyczyną, kiedy problem zniknie w ogóle co się robi w tej sprawie. W końcu to konał gwarantowany. A tu z ich strony po prostu nic, zero reakcji. Zastanawiam się już czy to nie jest celowe działanie na niszczenie wizerunku firmy, tylko po co? W co oni grają?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem założyć ten wątek żeby pokazać jak nc+ oszukuję klientów.

Wczoraj byłem w punkcie sprzedaży nc+ w celu oddania sprzętu Cyfry+. Odmówiono mi przyjęcia sprzętu z uwagi na komunikat 'Nie ma możliwości oddania sprzętu dla abonenta'. Zarówno ja jak i sprzedawca nie wiedzieliśmy o co chodzi, ten 'poradził' żeby dzwonić na infolinię w celu wyjaśnienia zaistniałem sytuacji. Po powrocie do domu postanowiłem napisać maila na adres [email protected] z zapytaniem o co chodzi. Taką oto odpowiedź dostałem:

Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że nowa Umowa z kurierem została dostarczona do nc+ 3 kwietnia 2013 roku. 

W związku z tym, rozwiązanie starego kontraktu zostało zaplanowane na koniec obecnego miesiąca.

Aktualnie w kwietniu 2013 roku, sygnał jest do Pana nadawany, a opłata w kwocie 97 zł poprawnie naliczona.

Wyjaśniam, iż zwrot starego sprzętu CYFRY+ będzie możliwy w maju 2013 roku.

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że nową umowę oraz porozumienie o rozwiązaniu umowy z Cyfrą podpisywałem 28 marca(!).

Odpisałem na tego maila stosownym tonem a teraz czekam na odp. Nie zamierzam płacić za coś co teoretycznie wg zapewnień konsultantów przestało obowiązywać.

Ciekaw jestem czy ktoś miał/ma taką samą sytuację. Na pewno nie zamierzam opłacać jednocześnie Cyfry+ oraz nc+.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem też taką sytuację. Migrowałem 25 marca telefonicznie. Dekodery dojechały do mnie dopiero 5 kwietnia a umowa jest od 4 kwietnia.

3 kwietnia po już nie pamiętam którym telefonie i bardzo ostrym tonie konsultant z uwagi na oczekiwanie na dekodery podwyższył mi gratis pakiet cyfry z kompakt na optimum hd i poinformował że muszę jeszcze zapłacić abo za kwiecień. Potraktowałem go ostro że nie zamierzam płacić gdyż umowa była na wypowiedzeniu do końca marca a migrację przeprowadziłem 25 marca. Wtedy anulował mi opłatę za kwiecień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Postanowiłem założyć ten wątek żeby pokazać jak nc+ oszukuję klientów.

Wczoraj byłem w punkcie sprzedaży nc+ w celu oddania sprzętu Cyfry+. Odmówiono mi przyjęcia sprzętu z uwagi na komunikat 'Nie ma możliwości oddania sprzętu dla abonenta'. Zarówno ja jak i sprzedawca nie wiedzieliśmy o co chodzi, ten 'poradził' żeby dzwonić na infolinię w celu wyjaśnienia zaistniałem sytuacji. Po powrocie do domu postanowiłem napisać maila na adres [email protected] z zapytaniem o co chodzi. Taką oto odpowiedź dostałem:

Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że nowa Umowa z kurierem została dostarczona do nc+ 3 kwietnia 2013 roku. 

W związku z tym, rozwiązanie starego kontraktu zostało zaplanowane na koniec obecnego miesiąca.

Aktualnie w kwietniu 2013 roku, sygnał jest do Pana nadawany, a opłata w kwocie 97 zł poprawnie naliczona.

Wyjaśniam, iż zwrot starego sprzętu CYFRY+ będzie możliwy w maju 2013 roku.

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że nową umowę oraz porozumienie o rozwiązaniu umowy z Cyfrą podpisywałem 28 marca(!).

Odpisałem na tego maila stosownym tonem a teraz czekam na odp. Nie zamierzam płacić za coś co teoretycznie wg zapewnień konsultantów przestało obowiązywać.

Ciekaw jestem czy ktoś miał/ma taką samą sytuację. Na pewno nie zamierzam opłacać jednocześnie Cyfry+ oraz nc+.

Płacisz za kwiecień stary rachunek a w maju już za nc+

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien że za nc+ w kwietniu nie karzą mi płacić? Jeśli tak to jestem w stanie to zrozumieć ale jeśli pojawią się płatności za nc+ w kwietniu na pewno będę interweniował innymi sposobami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jesteś pewien że za nc+ w kwietniu nie karzą mi płacić? Jeśli tak to jestem w stanie to zrozumieć ale jeśli pojawią się płatności za nc+ w kwietniu na pewno będę interweniował innymi sposobami.

mi powiedział konsultantka bo też się dziwiłem że na ICA C weszłem i zobaczyłem rachunek do zapłacenia a w nc+ saldo 0 więc zdzwonię do nich ja zapłacę po 15 bo chce jeszcze zobaczyć czy coś się zmieni w saldzie w nc+

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jesteś pewien że za nc+ w kwietniu nie karzą mi płacić? Jeśli tak to jestem w stanie to zrozumieć ale jeśli pojawią się płatności za nc+ w kwietniu na pewno będę interweniował innymi sposobami.

Oczywiście, że nie .Za kwiecień płacisz stary rachunek.Od maja za nowy też tak mam.Wystarczyło się dobrze dopytać.Poza tym przyjdzie Ci komunikat na turbacza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@pawcho

Jeśli masz rację to spoko :] Dziwi jednak fakt że na papierach wszędzie data marcowa, tam zaznaczone że stara umowa będzie rozwiązana w ostatnim dniu miesiąca w którym podpisałem nową, według tego od 1 kwietnia umowy z Cyfrą być nie powinno a w mailu konsultant pisze że do nich papiery wróciły 3 kwietnia. Kogo to obchodzi że kurier trafił do nich wtedy skoro podpisałem wszystko 28 marca? Obowiązująca jest chyba data mojego podpisu a nie tego kiedy oni wprowadzili to sobie w system. Odpuszczam jednak walkę skoro zapewniacie że w kwietniu za nc+ jeszcze płacić nie muszę. Gorzej jeśli do 18 bieżącego miesiąca za Cyfrę zapłacę a 19 przyjdzie rachunek z nc+ :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@pawcho

Jeśli masz rację to spoko :] Dziwi jednak fakt że na papierach wszędzie data marcowa, tam zaznaczone że stara umowa będzie rozwiązana w ostatnim dniu miesiąca w którym podpisałem nową, według tego od 1 kwietnia umowy z Cyfrą być nie powinno a w mailu konsultant pisze że do nich papiery wróciły 3 kwietnia. Kogo to obchodzi że kurier trafił do nich wtedy skoro podpisałem wszystko 28 marca? Obowiązująca jest chyba data mojego podpisu a nie tego kiedy oni wprowadzili to sobie w system. Odpuszczam jednak walkę skoro zapewniacie że w kwietniu za nc+ jeszcze płacić nie muszę. Gorzej jeśli do 18 bieżącego miesiąca za Cyfrę zapłacę a 19 przyjdzie rachunek z nc+ :D

ja dlatego poczekam do 16 kwietnia z płatnością.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam podobną sytuację.Migrowałem z Cyfry+. Według umowy którą podpisałem ,byłem abonentem Cyfry+ do końca marca.Wchodzę ica cyfry+ , a tu rachunek za kwiecień.Na ica nc+ na razie kwota 0.00.Oczywiście kontakt telefoniczny... i tyle się dowiedziałem, czyli nic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co się orientuje to płaci się za miesiąc do tyłu do 16 kwietnia płaci się za marzec a do 16 maja za kwiecień. TO tylko moje przypuszczenia, bo za granicą tak samo płaciłem za usługi internetowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Źle Ci się wydaje. Zawsze płacisz za aktualny miesiąc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie wszędzie przy tej migracji mają hmm. bałagan więc i tutaj mogą być stosowane różne rozwiązania do tych samych sytuacji. Chyba najlepiej będzie poczekać na informację na turbaczu ile trzeba zapłacić za kwiecień. Z reguły nawet jak płatność była do 20 danego miesiąca i tak przychodziła informacja na TV to i tak płacić można było do końca miesiąca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×