Skocz do zawartości


Zdjęcie

nc+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3104 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rasheed

Rasheed

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 666 postów
  • Od: 22 lip 2010

Napisano 29 marzec 2013 - 07:51

Może i było ale nie znalazłem na forum. Chodzi mi o "jednorazowa" opłate za tuner. Czy ta jednorazowość liczy się w ramach tej umowy czy w ogóle. Gdy zaplace aktywacje i podpisze umowe na np. 12 miesiecy to czy przy przedłużaniu umowy znów bedę płacił aktywację ?

#2 oldskoool

oldskoool

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 44 postów
  • Od: 21 mar 2013

Napisano 29 marzec 2013 - 07:54

Ja w pakiecie platinum za mediabox nie placilem aktywacji .

#3 wonsik

wonsik

    Przesiaduję 24/7

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1906 postów
  • Od: 15 mar 2011

Napisano 29 marzec 2013 - 08:49

To pewnie będziesz płacił miesięcznie.
Podpisano, szpieg z krainy deszczowców w służbie jej królewskiej mości.
wonsik

Za lenistwo powinni odstrzeliwać.

#4 weeman

weeman

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 129 postów
  • Od: 26 mar 2013

Napisano 29 marzec 2013 - 09:16

Może i było ale nie znalazłem na forum. Chodzi mi o "jednorazowa" opłate za tuner. Czy ta jednorazowość liczy się w ramach tej umowy czy w ogóle. Gdy zaplace aktywacje i podpisze umowe na np. 12 miesiecy to czy przy przedłużaniu umowy znów bedę płacił aktywację ?


Jak zapłaciłeś raz aktywację to po przedłużeniu umowy nie powinieneś, ale z nc+ nic nie wiadomo dopóki się to nie stanie ;/

3IN Ekskluzywny (1000/100 Mbps + Super HD PVR + C+ Prestige + HBO Max HD + Cinemax + Intek PVR + Arion ARC-1011YR)


#5 lukasz430

lukasz430

    Czasami wpadam

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 290 postów
  • Od: 05 lip 2009

Napisano 06 kwiecień 2013 - 15:21

pod jaki numer zadzwonic by złożyć reklamacje?

#6 MNICH01

MNICH01

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 130 postów
  • Od: 05 kwi 2013

Napisano 06 kwiecień 2013 - 15:31

Dzwoń na BOK i ci podadzą nr albo http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas

#7 diaqlo

diaqlo

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 110 postów
  • Od: 15 lis 2007

Napisano 06 kwiecień 2013 - 20:19

reklamacje - jezeli zalezy Ci zeby byla rozpatrzona pozytywnie - sklada sie na pismie a nie pezez telefon

#8 nin

nin

    Przesiaduję 24/7

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1883 postów
  • Od: 08 wrz 2009
  • LokalizacjaAre you threatening me?

Napisano 06 kwiecień 2013 - 20:21

Reklamacje składa się listownie, przez formularz kontaktowy na stronie ncplus.pl lub telefonicznie.

#9 Wiciak

Wiciak

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 11 postów
  • Od: 26 mar 2013
  • LokalizacjaWałbrzych

Napisano 06 kwiecień 2013 - 20:35

Ja ostatnio złożyłem mailowo reklamacje! Do 30 dni ma być odp.
nc+ All Inclusive+
mediaBOX+ HD 500 GB
Multiroom Standard HD
Samsung LED 40" Full HD

#10 zimek

zimek

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 37 postów
  • Od: 23 mar 2013

Napisano 07 kwiecień 2013 - 11:48

Chce złożyć reklamacje ws. Braku polsat hd i history hd. To jest skandal!!!

#11 rafalax

rafalax

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 80 postów
  • Od: 07 maj 2011
  • LokalizacjaOlesno

Napisano 07 kwiecień 2013 - 12:22

Tak brak Polsatu HD to jest skandal, ale nawet nie dla tego że go nie ma. Ja rozumiem, mogą być kłopoty z kodowaniem na Pace PVR, ale w tedy trzeba poinformować klientów co jest przyczyną, kiedy problem zniknie w ogóle co się robi w tej sprawie. W końcu to konał gwarantowany. A tu z ich strony po prostu nic, zero reakcji. Zastanawiam się już czy to nie jest celowe działanie na niszczenie wizerunku firmy, tylko po co? W co oni grają?
Polsat:Pakiet familijny HD, HD 5000
NC+: COMFORT+, Pace PVR
Opticum T90, RTCN Wręczyca MUX1, MUX2

#12 booyak

booyak

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 46 postów
  • Od: 23 mar 2013

Napisano 07 kwiecień 2013 - 15:23

Postanowiłem założyć ten wątek żeby pokazać jak nc+ oszukuję klientów.
Wczoraj byłem w punkcie sprzedaży nc+ w celu oddania sprzętu Cyfry+. Odmówiono mi przyjęcia sprzętu z uwagi na komunikat 'Nie ma możliwości oddania sprzętu dla abonenta'. Zarówno ja jak i sprzedawca nie wiedzieliśmy o co chodzi, ten 'poradził' żeby dzwonić na infolinię w celu wyjaśnienia zaistniałem sytuacji. Po powrocie do domu postanowiłem napisać maila na adres [email protected] z zapytaniem o co chodzi. Taką oto odpowiedź dostałem:
Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że nowa Umowa z kurierem została dostarczona do nc+ 3 kwietnia 2013 roku. 

W związku z tym, rozwiązanie starego kontraktu zostało zaplanowane na koniec obecnego miesiąca.

Aktualnie w kwietniu 2013 roku, sygnał jest do Pana nadawany, a opłata w kwocie 97 zł poprawnie naliczona.

Wyjaśniam, iż zwrot starego sprzętu CYFRY+ będzie możliwy w maju 2013 roku.

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że nową umowę oraz porozumienie o rozwiązaniu umowy z Cyfrą podpisywałem 28 marca(!).
Odpisałem na tego maila stosownym tonem a teraz czekam na odp. Nie zamierzam płacić za coś co teoretycznie wg zapewnień konsultantów przestało obowiązywać.
Ciekaw jestem czy ktoś miał/ma taką samą sytuację. Na pewno nie zamierzam opłacać jednocześnie Cyfry+ oraz nc+.

#13 maciej73

maciej73

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 98 postów
  • Od: 19 lut 2013
  • LokalizacjaBydgoszcz

Napisano 07 kwiecień 2013 - 15:29

Miałem też taką sytuację. Migrowałem 25 marca telefonicznie. Dekodery dojechały do mnie dopiero 5 kwietnia a umowa jest od 4 kwietnia.
3 kwietnia po już nie pamiętam którym telefonie i bardzo ostrym tonie konsultant z uwagi na oczekiwanie na dekodery podwyższył mi gratis pakiet cyfry z kompakt na optimum hd i poinformował że muszę jeszcze zapłacić abo za kwiecień. Potraktowałem go ostro że nie zamierzam płacić gdyż umowa była na wypowiedzeniu do końca marca a migrację przeprowadziłem 25 marca. Wtedy anulował mi opłatę za kwiecień.
nc+ all inclusive,
media box
3x box+

#14 Cobra

Cobra

    Czasami wpadam

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 161 postów
  • Od: 02 mar 2013

Napisano 07 kwiecień 2013 - 15:30

Postanowiłem założyć ten wątek żeby pokazać jak nc+ oszukuję klientów.
Wczoraj byłem w punkcie sprzedaży nc+ w celu oddania sprzętu Cyfry+. Odmówiono mi przyjęcia sprzętu z uwagi na komunikat 'Nie ma możliwości oddania sprzętu dla abonenta'. Zarówno ja jak i sprzedawca nie wiedzieliśmy o co chodzi, ten 'poradził' żeby dzwonić na infolinię w celu wyjaśnienia zaistniałem sytuacji. Po powrocie do domu postanowiłem napisać maila na adres [email protected] z zapytaniem o co chodzi. Taką oto odpowiedź dostałem:

Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że nowa Umowa z kurierem została dostarczona do nc+ 3 kwietnia 2013 roku. 

W związku z tym, rozwiązanie starego kontraktu zostało zaplanowane na koniec obecnego miesiąca.

Aktualnie w kwietniu 2013 roku, sygnał jest do Pana nadawany, a opłata w kwocie 97 zł poprawnie naliczona.

Wyjaśniam, iż zwrot starego sprzętu CYFRY+ będzie możliwy w maju 2013 roku.

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że nową umowę oraz porozumienie o rozwiązaniu umowy z Cyfrą podpisywałem 28 marca(!).
Odpisałem na tego maila stosownym tonem a teraz czekam na odp. Nie zamierzam płacić za coś co teoretycznie wg zapewnień konsultantów przestało obowiązywać.
Ciekaw jestem czy ktoś miał/ma taką samą sytuację. Na pewno nie zamierzam opłacać jednocześnie Cyfry+ oraz nc+.

Płacisz za kwiecień stary rachunek a w maju już za nc+

#15 booyak

booyak

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 46 postów
  • Od: 23 mar 2013

Napisano 07 kwiecień 2013 - 15:34

Jesteś pewien że za nc+ w kwietniu nie karzą mi płacić? Jeśli tak to jestem w stanie to zrozumieć ale jeśli pojawią się płatności za nc+ w kwietniu na pewno będę interweniował innymi sposobami.

#16 Cobra

Cobra

    Czasami wpadam

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 161 postów
  • Od: 02 mar 2013

Napisano 07 kwiecień 2013 - 15:49

Jesteś pewien że za nc+ w kwietniu nie karzą mi płacić? Jeśli tak to jestem w stanie to zrozumieć ale jeśli pojawią się płatności za nc+ w kwietniu na pewno będę interweniował innymi sposobami.

mi powiedział konsultantka bo też się dziwiłem że na ICA C weszłem i zobaczyłem rachunek do zapłacenia a w nc+ saldo 0 więc zdzwonię do nich ja zapłacę po 15 bo chce jeszcze zobaczyć czy coś się zmieni w saldzie w nc+

#17 pawcho

pawcho

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 649 postów
  • Od: 01 maj 2007

Napisano 07 kwiecień 2013 - 16:04

Jesteś pewien że za nc+ w kwietniu nie karzą mi płacić? Jeśli tak to jestem w stanie to zrozumieć ale jeśli pojawią się płatności za nc+ w kwietniu na pewno będę interweniował innymi sposobami.

Oczywiście, że nie .Za kwiecień płacisz stary rachunek.Od maja za nowy też tak mam.Wystarczyło się dobrze dopytać.Poza tym przyjdzie Ci komunikat na turbacza.

#18 mareksit

mareksit

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 90 postów
  • Od: 29 paź 2007

Napisano 07 kwiecień 2013 - 16:31

Ale nie wszyscy, bo ja za kwiecień płacę za NC+ a saldo C+ jest zerowe.
Było-Prestige 2 Pace i MR 2x Cameleon-214zł. Dwie N-ki 126zł = 340zł
Jest-Allinclusive sprzęt jw.+splitter 6 dekoderów MR w 2 punktach= 199zł

#19 booyak

booyak

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 46 postów
  • Od: 23 mar 2013

Napisano 07 kwiecień 2013 - 22:56

@pawcho
Jeśli masz rację to spoko :] Dziwi jednak fakt że na papierach wszędzie data marcowa, tam zaznaczone że stara umowa będzie rozwiązana w ostatnim dniu miesiąca w którym podpisałem nową, według tego od 1 kwietnia umowy z Cyfrą być nie powinno a w mailu konsultant pisze że do nich papiery wróciły 3 kwietnia. Kogo to obchodzi że kurier trafił do nich wtedy skoro podpisałem wszystko 28 marca? Obowiązująca jest chyba data mojego podpisu a nie tego kiedy oni wprowadzili to sobie w system. Odpuszczam jednak walkę skoro zapewniacie że w kwietniu za nc+ jeszcze płacić nie muszę. Gorzej jeśli do 18 bieżącego miesiąca za Cyfrę zapłacę a 19 przyjdzie rachunek z nc+ :D

#20 Cobra

Cobra

    Czasami wpadam

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 161 postów
  • Od: 02 mar 2013

Napisano 07 kwiecień 2013 - 22:58

@pawcho
Jeśli masz rację to spoko :] Dziwi jednak fakt że na papierach wszędzie data marcowa, tam zaznaczone że stara umowa będzie rozwiązana w ostatnim dniu miesiąca w którym podpisałem nową, według tego od 1 kwietnia umowy z Cyfrą być nie powinno a w mailu konsultant pisze że do nich papiery wróciły 3 kwietnia. Kogo to obchodzi że kurier trafił do nich wtedy skoro podpisałem wszystko 28 marca? Obowiązująca jest chyba data mojego podpisu a nie tego kiedy oni wprowadzili to sobie w system. Odpuszczam jednak walkę skoro zapewniacie że w kwietniu za nc+ jeszcze płacić nie muszę. Gorzej jeśli do 18 bieżącego miesiąca za Cyfrę zapłacę a 19 przyjdzie rachunek z nc+ :D

ja dlatego poczekam do 16 kwietnia z płatnością.