Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To się nie wypowiadaj się nie nabijaj sobie postów. Dostałeś poradę co zrobić.  Dostałeś odpowiedź,  że operator nic nie wycofał z kanałów w ostatnim czasie, abyś mógł rozwiązać umowę, dostałeś odpowiedź, że nic takiego się nie wydarzy, bo tak wynika z obecnych informacji,  a wielmożny pan nie potrafi niczego zrozumieć i pisze bzdury.

Takim jak Ty to naprawdę nie ma co radzić, bo nie rozumie prostej odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Z jakiej okazji wysyłają maile o tytule: Ważne informacje dotyczące Twojej umowy z CANAL+

 

Szanowny Abonencie,

prosimy o kontakt pod numerem telefonu 22 221 05 13, w sprawie Twojej umowy z CANAL+ nr XXXXXXX-01.

 

Jest jeszcze sporo miesięcy do zakończenia umowy tak więc chyba nie chodzi o przedłużenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam serdecznie, nie wiem czy w dobrym temacie piszę, umowę mam do 30.04 kiedy najlepiej wysłać wypowiedzenie ostatniego dnia marca czy 1 kwietnia?

I drugie pytanie co można zyskać mając, Pakiet Extra+, z dyskiem dekoder, HBO, multiroom, opłata miesięczna 104,99? Czy mogą zaproponować mniejszy abonament czy tylko w górę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

umiera abonent i ktoś chce przejąć umowę - jak to wygląda z warunkami? Można coś modyfikować i jest to jak nowa umowa, czy wchodzi w rachubę tylko to co miała zmarła osoba do czasu aż się skończy i zero negocjacji?

Edytowane przez Luks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

mam umowę do września, pakiet mam pakiet Super Premium 4k plus dodatkowo viaplay za 19 i płacę do końca umowy 138,99. I juz teraz przyszła propozycja na następne 24 miesiące, no i jest pakiet Vip+ za 139. albo vip max+ za 179 lub superpremium 4k za 149. Czyli nic ciekawego i strasznie drogo.  wg mnie bez sensu na kolejne 2 lata wiazać się umową bez choćby małego ugrania czego kolwiek lub bez zmniejszenia wysokości wpłaty. Z tego co słyszałem to jest podobno ciężko na zmniejszenie pakietu a co za tym idzie zmniejszenie płatności, czyli zostaje mi wypowiedzenie umowy i zastanowieniu się się nad innym pakietem. Dlatego mam pytanie, czy na swoje nazwisko i pesel po rozwiązaniu umowy mogę wziąść następną jako "nowy klient" ??, czy trzeba zaangażować np żone .... ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, olekm napisał(a):

mam umowę do września

Trochę za wcześnie,  aby się martwić przedłużeniem. 

3 godziny temu, olekm napisał(a):

czy na swoje nazwisko i pesel po rozwiązaniu umowy mogę wziąść następną jako "nowy klient" ??, czy trzeba zaangażować np żone .... ??

Możesz na swoje dane wziąć i teraz nową umowę. Tak więc 0 przeszkód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam stary pakiet Vip Max. Z pewnych względów na razie nie chciałbym przedłużać umowy, tylko płacić nieznacznie wyższą cenę za okres nieoznaczony. Pytanie mam o Przysługujące Promocje: Ultrabox za 0 zł, dysk 1 TB za 0 zł, jakieś 2 kolekcje za 0 zł. Pytanie jest, czy po przejściu na okres nieoznaczony promocje te zostaną za 0 zł ?? Zwiększy się tylko cena całego pakietu o te 10 zł ?? Aha i czy mogę potem w każdej chwili przedłużyć tą umowę ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
22 godziny temu, ircios napisał(a):

Ja dawałem załącznik 

 

Dzięki, tak też zrobiłem w nocy i rano przyszło potwierdzenie wypowiedzenia.

 

Teraz pytanie z innej - lecz podobnej - beczki: czy cesję można zrobić online czy wymagana jest wizyta w salonie C+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. W dniu 31.05 kończy mi się okres minimalny umowy z Canal+.

Obecnie mam jeszcze pakiet Nowy Comfort+ z dopełnieniem do Extra+ w kwocie 40.99 (w tej kwocie jest też dekoder z dyskiem za 6zł).

 

Wg. prognoz płatności po przejściu na okres nieoznaczony powinienem zapłacić 44.99zł. Czy oprócz tego są jakieś minusy takiego rozwiązania?

Mogę liczyć się z jakimiś dodatkowymi opłatami, nagłym wzrostem cen lub problemem z rozwiązaniem umowy?

Obecnie proponowane pakiety tak czy tak wychodzą drożej.

Edytowane przez czarecky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...