michas85 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Witam. Zmagam się od 2 tygodni z takim problemem. Zakupiłem w grudniu dekoder ITI 6800sx z ofertą świat HD 3 miesiące za darmo. Jak te 3 miesiące dobiegały końca miałem na stronie 'n' wybrać ofertę i zarejestrować dekoder i kartę, co też poczyniłem zawierając również umowę że będę płacił 49zł/mieś za ofertę Świat HD. Jakież było moje zdziwienie jak po paru godzinach wyłączono mi wszystkie kanały ( oprócz FTA), a na maila nie dostałem żadnego potwierdzenia zawarcia umowy jak i numeru konta by zapłacić za TV. Wszelkie próby kontaktu z BOK kończyły się tym że nikt nie zajmuje się tą ofertą wszyscy zajęci migracjami. Zadzwoniłem na inna infolinię ( ta już 1,23 za min) pani przyjęła moją wiadomość i nic. Dzwonię za 2 dni znowu , oni że okej ktoś do mnie zadzwoni. No i zadzwonił ale z ofertą przejścia i ble ble ble . Ja mu mówię że mam swój dekoder i kartę chcę tylko doładować/zapłacić za TV i mieć kanały , no to on że się tym nie zajmuje tylko nowi klienci i żebym dzwonił na infolinie(a tam w kółko muzyczka i że wszyscy zajęci...) I tak zostałem sam z dekoderem... Macie może jakieś pomysły jak to załatwić ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magiczny Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Oferta światHD nie jest ofertą prepaid tylko abonamentową N. Więc powinieneś dzwonić na infolinię nc+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sspike Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 ja swój świat hd z własnym dekoderem aktywowałem w 27 grudnia 2012. Z początkiem marca zarejestrowałem dekoder i zamówiłem świat hd po około 2 tygodniach dostałem umowę na mejla. 27 marca wyłączyli mi wszystko chociaż miałem zapłacone. Odczekałem 24h bo myślałem, że są problemy z przejściem na nc+ ale nic się nie zmieniło. zadzwoniłem n nr+48122947800 informując ,że nie mam sygnału na dekoderze Pan powtórnie wysłał na kartę aktywację i hula Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas85 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 No tak ale ja nie mam zapłacone bo nie wiem gdzie mam zapłacić... Spróbuję zadzwonić później pod ten numer mam nadzieję, że ktoś mi wreszcie z tym pomoże. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik147 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Może spróbuj zarejestrować się na forum nc+ i poprosić o pomoc moderatora,choć ostatnio oni też nie mają lekko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ola87 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 a nie możesz wejść w menu dekodera->płatności? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sspike Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 numer konta dostaniesz razem z umową , sprawdź czy nie masz emajla w spamie. ja w płatnościach na dekoderze nie mam podanego nr konta. powinieneś mieć mejla tej treści + umowa Numer Klienta: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Numer Umowy: xxxxxxxxxxxxxxx Numer Konta Bankowego: 152xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Ważne: Jeżeli wcześniej korzystałeś z oferty Telewizji na kartę HD lub Telewizja n na kartę. Twój numer konta do wpłat uległ zmianie na numer podany powyżej. Szanowni Państwo, Serdecznie dziękujemy za zawarcie Umowy w ramach oferty promocyjnej „Świat HD - dekoder na własność” zorganizowanej przez platformę n (dalej:Umowa). Zgodnie z Umową zawartą w dniu 2013-03-11, pragniemy potwierdzić aktywację usług oferowanych w ramach Promocji „Świat HD - dekoder na własność”, na warunkach jak w załączniku do niniejszego maila. Usługi świadczone są na sprzęcie własnym Abonenta/nabytym w ramach promocji. Usługi zostały aktywowane z dniem zawarcia umowy. Treść dokumentów związanych z procesem zawarcia Umowy znajduje się pod adresem: http://n.pl/dokumenty Centrum Abonenta platformy n ul. Josepha Conrada 37, 31-357 Kraków tel. 0 801 05 55 05 z telefonów komórkowych 12 294 78 00 (opłaty według cenników operatorów) oraz *70 60 50 (opłata za min 0,50 zł + VAT) ITI Neovision Sp. z o.o., ul. Kłobucka 23, 02-699 Warszawa, NIP: 521-00-82- 774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy pod nr KRS: 0000191377, kapitał zakładowy: 88.898.500 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ola87 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 programy powinny się jakoś teraz pojawić, ja tak miałam, że póki nie dostałam maila z zawarciem umowy to nie miałam nowego pakietu na tv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haker44 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Dokładnie jak u koleżanki,nie dostałeś umowy nie masz programów. Ja na aktywację świat HD czekałem coś ok. 10 dni.Była ciemność,zaświeciły kanały a w skrzynce czekała umowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ola87 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 nie wiem po co się tak spieszysz z płatnościami. Świat HD to nie jest oferta pre-paid, tylko abonamentowa, więc płacisz jak dostaniesz fakturę. dla p[przykładu, ja nie zapłaciłam za 2 miesiące i nic mi nie odłączyli, tylko przyszła podwójna faktura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas85 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Okej . Dziś z rana pojawiły się programy Szkoda, że tak długo to trwało. Dziękuję wszystkim za pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magiczny Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Czy ktoś dostał dzisiaj informację od nadawcy ? U mnie się coś pojawiło lecz nie da się przeczytać więc nie wiem czy przysłali promocję wszystkie kanały za 60zł czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas85 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Dostałem jakąś wiadomość ale również nie da rady jej wyświetlić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magiczny Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 To znaczy że mam sprawny dekoder. A będziesz do nich dzwonił zapytać o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas85 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Jakby było łatwo się dodzwonić to bym się pofatygował, ale póki co mam dość wiszenia na słuchawce i słuchania muzyki z ich strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilus255 Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Witam, mam podobny problem, ponad dziesięć dni temu aktywowałem ofertę świat hd jednak nie dostałem anni maila ani aktywacji wszystkie kanały mi zgasły, pytanie czy mam cierpliwie czekać na emeila z umową czy próbować kontaktować się z nimi, z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas85 Opublikowano 17 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Ja na stronie aktywowałem jeszcze raz podając wszystkie dane i dopiero za drugim razem dostałem maila z umową i numerem konta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilus255 Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 od razu dostałeś maila? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas85 Opublikowano 17 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 W przeciągu 10 minut. Zapłaciłem i na drugi dzień już było wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilus255 Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Dalej nic, chyba będę musiał zadzwonić na infolinię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas85 Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Powodzenia życzę. Może teraz jest lepiej ale ja na początku wisiałem na słuchawce po 30 minut i słuchałem muzyki. Dopiero dzwoniąc na jakąś płatną odbierali od razu ale i tak mi nie chcieli pomóc bo oni nie są od tych umów i kazali dzwonić na inny numer który nikt nie odbierał. Powodzenia !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haker44 Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 A ja dziś dostałem na dekoder fakturę opłaconą za sierpień a także przypomnienie.Czekam na komunikat o nadpłacie-zawsze opłacam abo po 11 (wypłata) i zazwyczaj dostawałem ten komunikat k. 13 każdego miesiąca a tu cisza nadal.Dokonałem wpłaty na nowe konto o którym było głośno pod koniec sierpnia.Ktos ma podobną sytuację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LooKaZ Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Jak to jest z tymi kartami swiat hd z 1 msc gratis? Bo widze na stronie https://n.pl/nsklep/promocje/regswiathd/zamow ze wiaze sie to z podpisaniem umowy na czas nieokreslony z jednomiesiecznym wypowiedzeniem. Czyli po darmowym miesiacu musze choc raz oplacic karte w wys 49 zl tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas85 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Płacisz co miesiąc normalnie jak abonament, z tą różnicą że masz miesięczny okres wypowiedzenia i możesz to zrobić i nawet po miesiącu, ale wtedy nie masz już żadnych kanałów. Ja wypowiedziałem umowe w marcu więc jeszcze za kwiecień zapłacić musiałem a w maju wyłączyli wszystko . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LooKaZ Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Zastanawiam sie czy jak wypowiem umowe ze swiat hd to moge pozniej na tej karcie przejsc do oferty nc+ comfort+ za 29 zl z wlasnym dekoderem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi