Skocz do zawartości

Migracja z n do platformy CANAL+


Pablo-1986
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ważna informacja dla tych co wysłali wypowiedzenia umów ze sprzeciwem do przetwarzania danych do celów marketingowych:

 

Zapis taki oznacza wskazanie art.32.1.8 GIODO, który mówi o prawie do sprzeciwu przeciwko przetwarzaniu danych osobowych w celach marketingowych, co automatycznie odbiera prawo do kontaktowania się w celu przedstawienia oferty utrzymaniowej przez nc+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze było jak ludzie wysłali wypowiedzenie z takim dopiskiem i się pytali kiedy do nich zadzwonią z ofertą

I potem jeden z drugim się wielce oburzają gdy słyszą że nie zrozumieli oferty. Jak niby mają rozumieć co ktoś do nich pisze, gdy nawet nie rozumieją tego co sami piszą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weźcie pod uwagę, że ludzie na infolinii mogą być po prostu zmęczeni. Rozmawianie przez osiem godzin tylko o silver, gold, comfort itp zapewne potrafi nieźle mózg podgotować.

 

Wiążąca oferta to oferta w momencie akceptacji odczytana ze wszystkimi warunkami. Jak usłyszałeś 29 zł za universe, należało sie dopytać. Mielibyśmy pewność. Ja w Świętego Mikołaja już nie wierze od jakiegoś czasu.

 

ArtS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj zmigrowałem w punkcie na C+ Platinum + MR Premium + HBO za 149 zł. Dekodera nie dostałem, bo według miłej pani z punktu nie może wydać dekodera, bo system na to nie pozwala. Mam się po niego zgłosić pojutrze. Wcześniej w n miałem pakiet WP + nPremium + HBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważna informacja dla tych co wysłali wypowiedzenia umów ze sprzeciwem do przetwarzania danych do celów marketingowych:

 

Zapis taki oznacza wskazanie art.32.1.8 GIODO, który mówi o prawie do sprzeciwu przeciwko przetwarzaniu danych osobowych w celach marketingowych, co automatycznie odbiera prawo do kontaktowania się w celu przedstawienia oferty utrzymaniowej przez nc+

 

Bzdura!

Dzwonili sami,przedstawiali oferty i to nie raz! :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważna informacja dla tych co wysłali wypowiedzenia umów ze sprzeciwem do przetwarzania danych do celów marketingowych:

 

Zapis taki oznacza wskazanie art.32.1.8 GIODO, który mówi o prawie do sprzeciwu przeciwko przetwarzaniu danych osobowych w celach marketingowych, co automatycznie odbiera prawo do kontaktowania się w celu przedstawienia oferty utrzymaniowej przez nc+

 

Bzdura!

Dzwonili sami,przedstawiali oferty i to nie raz! :lol2:

Poczytaj forum były przypadki osób, którzy musieli e-mailem cofać takie oświaczenie o przetwarzniu danych aby do nich zadzwonikli.

Nie sprowadzaj przypadku do reguły (że do Ciebie zadzwonili mimo sprzeciwu o prztw.danych).

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OMG! Przyznać się, który tu ma ma drugi nick Claudia. Myślałam , że ona już tu ( no nie pamiętam czy w tym wątku) wszystkich przećwiczyła i skatowała tematem zakazu przetwarzania danych osobowych, I ktoś mądrzejszy ode mnie i bardzo cierpliwy tłumaczył jej tak, że wszyscy (poza nią zdaje się) zrozumieli (tzn. tak myślałam...) Dopóki nie rozliczysz się z platformą, nie opłacisz ostatniego rachunku, nie oddasz karty i ew. deka i dopóki w konsekwencji nie zamkną ci konta abo, tak długo nie mają obowiązku stosować się do twojego żądania usunięcia danych osobowych z bazy. Bo jak zapomnisz się rozliczyć, to jak się mają niby z tobą kontaktować? Więc fakt, że na wypowiedzeniu zawrzemy tę formułkę będzie skutkował z niejakim poślizgiem i de facto nie w tym należy upatrywać powodu, że do kogoś nie dzwonią z ofertą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Przeglądając wpisy na forum również pozwoliłem sobie na zweryfikowanie oferty migracyjnej na którą wyraziłem zgodę.

Potwierdzono mi dokładnie te same warunki, które ustaliłem z konsultantem BUK. Myślę, że nie trzeba szukać problemów tam gdzie ich jeszcze nie ma.

Niepotrzebnie wprowadzony zamęt wcale nie pomaga w ewentualnej decyzji - dla przypomnienia mi zaproponowano:

C+ Gold (tj. nVOD i SERIALE+) z kompletną paczką C+ oraz HBO + Cinemax + MR Standard za 89zł na 12 miesięcy.

Bylem abo N z pakietem npremium + hbo + filmbox (było złożone wypowiedzenie umowy).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

To teraz może ja.

 

Miałem Pakiet za 59 PLN Nie pamiętam nazwy bo najpierw była umowa z 2010 roku za 48 pln - potem przeszedłem na ten pakiet za 59 PLN

 

Złożone wypowiedzenie w kwietniu. Sygnał przedłużony na cały maj z możliwością zdania dekodera (stary biały z pierwszych N-kowskich).

 

Zadzwoniłem pod 12 291 55 55. Rozmowa z panem Adrianem A - młody chłopak ale wydawał się kompetentny i zdecydowanie chciał mi pomóc.

 

Rozważałem dwie opcje - albo Universe + w cenie Comfort + albo Canal + Silver w cenie Universe +. Grzecznie zaznaczyłem że jestem na wypowiedzeniu umowy (z potwierdzeniem) oraz żeby nie marnował (konsultant) swojego czasu ani mojego na przedstawianie innych opcji.

 

Zostałem wysłuchany i poproszny o zaczekanie na lini na chwilę w celu skonsultowania mojej propozycji z "przełożonym" ;).

 

Po chwili usłyszałem że mogę (z racji tego że byłem klientem od 2010 roku) dostać Pakiet Canal + Platinum w cenie 59 PLN tyle że bez VOD (z którego i tak bym nie korzystał bo nie mam dekodera z dyskiem) !

 

Czyli w sumie dwa oczka wyżej niż to o co wnioskowałem pierwotnie. Umowa na 12 miesięcy od 01.06.2013 - tyle że pakiet dalej będzie się nazywał Universe+ ale włączone mam (rzekomo bo jetem świeżo po rozmowie) wszystko (bez vod) co jest w Canal + Platinum.

 

Dopytałem jeszcze dla pewności czy coś jest w tym pakiecie aktywowane np: tylko na kilka miesięcy po czy m staje się dodatkowo płatne, zostałem zapewniony że nie - jest to co zostało wymienione wyżej na cały okres trwania umowy czyli 12 miesięcy.

 

Jutro będę wiedział czy i co zostało zaktywowanie w tym przedłużeniu umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam. Obecnie mam pakiet za 59zł (jeszcze z n-ki, nie migrowałem na nc+) i chciałbym dołożyć do tego canal+ sport, tak by oglądać ligę hiszpańską i angielska. NA stronie nki nie znalazłem nic na temat osobnego pakietu (mało przejrzysta ta strona ogólnie...), a dodzwonić się do nich to ja prędzej zbankrutje. Tak więc może któryś z użytkowników wie coś na ten temat? Tzn. Ile kosztowałby taki pakiet z tym kanałem miesięcznie i jak to załatwić ;)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niema możliwości dołożenia do obecnej umowy kanału c+sport

Musisz migrować do nc+ a taki jest pakiet z tym kanałem http://ncplus.pl/sklep/promocje/canalplusplatinum

Natomiast żeby dostać dobra oferte(cenową) musisz wysłać wypowiedzenie(o ile kończy się umowa)

Wtedy można wynegocjować np. pakiet universe+ z paczką 6xc+(w tym oczywiście c+sport) za 59-69zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

z tym :"można wynegocjować np. pakiet universe+ z paczką 6xc+(w tym oczywiście c+sport) za 59-69zł" bym uważał aby nie zostać oszukanym.....

jest już wiele skarg w stylu "nie działają mi kanały Canal+"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...